dan loop ik wat dat betreft achterquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Donny gaat toch al naar RBC?
dankje, kan ik die schrappenquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Jep, ik heb het nagezocht. Hij heeft voor 1,5 jaar bij RBC getekend.
Schrap Tim Janssen ook maar, die wordt verhuurd aan FC Zwolle.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:54 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dankje, kan ik die schrappen
Lees t net bosjequote:FC Zwolle huurt PSV-belofte Tim Janssen
27/12/2004 11:42
Tim Janssen komt de rest van het seizoen op huurbasis uit voor FC Zwolle. De negentienjarige aanvaller speelde in het beloftenelftal van PSV en sluit zich op 3 januari aan bij zijn nieuwe club.
Zwolle-coach Hennie Spijkerman was al langer op zoek naar een buitenspeler en hoopt met Janssen de aanval te versterken. Zwolle heeft in zijn selectie slechts twee spelers die op de rechter- en linkerflank uit de voeten kunnen: Dominggus Lim-Duan en Tjeerd Korf.
Ik ben benieuwd of Leon Hese nou wel of niet mee is. Hij zou afgelopen week gekeurd worden maar er is nogsteeds NIKS over bekendquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:33 schreef SvG het volgende:
Vandaag gaan ze naar Belek (Turkije). maandag word daar gepseeld tegen een belgische tweede divisie club Patro Maasmechelen
Van wie mag hij weg?quote:Op zondag 9 januari 2005 15:58 schreef hellmondunited het volgende:
- Helmond Sport - Patro maasmechelen gaat niet door.
- Schulp mogelijk terug naar Helmond???? Helmond Sport is namelijk nog altijd op zoek naar een extra spits en schulp mag bij FCDB vertrekken.
Nope, nieuws komt van een insider van HS zelf die toch zeker betrouwbaar te noemen isquote:Op zondag 9 januari 2005 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van wie mag hij weg?
Van jou zeker?
Tussenstijds lijkt mij zelfs uitgesloten en het lijkt mij stug dat ze van iemand die bijna alles speelt nu al gaan zeggen dat ie weg mag aan het eind van het seizoenquote:Op zondag 9 januari 2005 19:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Eind van het seizoen zou goed kunnen, maar ik heb niet het idee dat hij nu weg mag..
Ik zal het wel eens navragen..
Waarom is schut eigenlijk weg? want ook hem vond ik toch echt een degelijke voetballer bij FCDB..quote:Op zondag 9 januari 2005 20:27 schreef Yeahinho het volgende:
Lijk me om de reden die DG noemt niet echt logisch nee.
Maar je weet maar nooit met zo'n koekenbakker als Wisman aan het roer.
Fred zit aan het transferroer ehquote:Op zondag 9 januari 2005 20:27 schreef Yeahinho het volgende:
Lijk me om de reden die DG noemt niet echt logisch nee.
Maar je weet maar nooit met zo'n koekenbakker als Wisman aan het roer.
Daarbij worden waarschijnlijk ook nog wat dingen van Andre Brantjes gedoneerdquote:Fanatics organiseren veiling ten bate van Giro 555
De Hellmond Fanatics organiseren vanaf a.s zondag een veiling. Deze veiling is bedoeld om geld in te zamelen voor Giro 555. Bijna iedere club in Nederland doen iets voor de slachtoffers in Zuid-oost Azië. Helmond Sport kan hierbij niet achterblijven, vandaar dat deze actie is opgezet. Vanaf zondag kan er geboden worden op een gesigneerd shirt en een gesigneerde bal. Daarbuiten proberen we nog wat spullen binnen te krijgen van spelers of andere belangrijke mensen.
Twee derde dat binnen komt, gaat naar Giro 555, de rest gaat in de sfeerpot. Meer informatie volgt in het verloop van deze week.
quote:Brood blijft nog een jaar op de braak
Ruud Brood is ook volgend seizoen trainer van Helmond Sport. NAC Breda, de club waar hij onder contract staat, zal hem niet voortijdig terugroepen.
Brood werd door Helmond Sport voor in principe twee jaar gehuurd van NAC. Contractueel mocht de Bredase club tot 1 maart besluiten om de trainer tussentijds terug te halen. Alle partijen zijn echter tevreden over Broods werk in Helmond en daarom staat niets een tweede seizoen in de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |