dan loop ik wat dat betreft achterquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Donny gaat toch al naar RBC?

dankje, kan ik die schrappenquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Jep, ik heb het nagezocht. Hij heeft voor 1,5 jaar bij RBC getekend.

Schrap Tim Janssen ook maar, die wordt verhuurd aan FC Zwolle.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:54 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dankje, kan ik die schrappen

Lees t net bosjequote:FC Zwolle huurt PSV-belofte Tim Janssen
27/12/2004 11:42
Tim Janssen komt de rest van het seizoen op huurbasis uit voor FC Zwolle. De negentienjarige aanvaller speelde in het beloftenelftal van PSV en sluit zich op 3 januari aan bij zijn nieuwe club.
Zwolle-coach Hennie Spijkerman was al langer op zoek naar een buitenspeler en hoopt met Janssen de aanval te versterken. Zwolle heeft in zijn selectie slechts twee spelers die op de rechter- en linkerflank uit de voeten kunnen: Dominggus Lim-Duan en Tjeerd Korf.

Ik ben benieuwd of Leon Hese nou wel of niet mee is. Hij zou afgelopen week gekeurd worden maar er is nogsteeds NIKS over bekendquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:33 schreef SvG het volgende:
Vandaag gaan ze naar Belek (Turkije). maandag word daar gepseeld tegen een belgische tweede divisie club Patro Maasmechelen

Van wie mag hij weg?quote:Op zondag 9 januari 2005 15:58 schreef hellmondunited het volgende:
- Helmond Sport - Patro maasmechelen gaat niet door.
- Schulp mogelijk terug naar Helmond???? Helmond Sport is namelijk nog altijd op zoek naar een extra spits en schulp mag bij FCDB vertrekken.

Nope, nieuws komt van een insider van HS zelf die toch zeker betrouwbaar te noemen isquote:Op zondag 9 januari 2005 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van wie mag hij weg?
Van jou zeker?

Tussenstijds lijkt mij zelfs uitgesloten en het lijkt mij stug dat ze van iemand die bijna alles speelt nu al gaan zeggen dat ie weg mag aan het eind van het seizoenquote:Op zondag 9 januari 2005 19:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Eind van het seizoen zou goed kunnen, maar ik heb niet het idee dat hij nu weg mag..
Ik zal het wel eens navragen..

Waarom is schut eigenlijk weg? want ook hem vond ik toch echt een degelijke voetballer bij FCDB..quote:Op zondag 9 januari 2005 20:27 schreef Yeahinho het volgende:
Lijk me om de reden die DG noemt niet echt logisch nee.
Maar je weet maar nooit met zo'n koekenbakker als Wisman aan het roer.

Fred zit aan het transferroer ehquote:Op zondag 9 januari 2005 20:27 schreef Yeahinho het volgende:
Lijk me om de reden die DG noemt niet echt logisch nee.
Maar je weet maar nooit met zo'n koekenbakker als Wisman aan het roer.

Daarbij worden waarschijnlijk ook nog wat dingen van Andre Brantjes gedoneerdquote:Fanatics organiseren veiling ten bate van Giro 555
De Hellmond Fanatics organiseren vanaf a.s zondag een veiling. Deze veiling is bedoeld om geld in te zamelen voor Giro 555. Bijna iedere club in Nederland doen iets voor de slachtoffers in Zuid-oost Azië. Helmond Sport kan hierbij niet achterblijven, vandaar dat deze actie is opgezet. Vanaf zondag kan er geboden worden op een gesigneerd shirt en een gesigneerde bal. Daarbuiten proberen we nog wat spullen binnen te krijgen van spelers of andere belangrijke mensen.
Twee derde dat binnen komt, gaat naar Giro 555, de rest gaat in de sfeerpot. Meer informatie volgt in het verloop van deze week.

quote:Brood blijft nog een jaar op de braak
Ruud Brood is ook volgend seizoen trainer van Helmond Sport. NAC Breda, de club waar hij onder contract staat, zal hem niet voortijdig terugroepen.
Brood werd door Helmond Sport voor in principe twee jaar gehuurd van NAC. Contractueel mocht de Bredase club tot 1 maart besluiten om de trainer tussentijds terug te halen. Alle partijen zijn echter tevreden over Broods werk in Helmond en daarom staat niets een tweede seizoen in de weg.

echt waar?quote:Op maandag 10 januari 2005 22:13 schreef limbabwaan het volgende:
helmond speelde tegen patro maasmechelen

Netjes!quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:57 schreef hellmondunited het volgende:
Helmond Sport - De Graafschap 1-1, ook een uitslag waar ik tevreden mee kan zijn

quote:Acties t.b.v. zeebeving Azië
14-01-2005
Ook Helmond Sport schaart zich bij de lange rij van sport organisaties welke zich inzetten voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië.
De opbrengst van de oefenwedstrijd tussen Helmond Sport en Someren, vrijdag 21 januari om zeven uur in stadion De Braak, wordt overgemaakt op giro 555.
Entreekaartjes kosten ¤ 3 voor volwassenen en ¤ 1 voor jeugdige supporters t/m 12 jaar.
Helmond Sport roept iedere voetbalsupporter op om deze wedstrijd te bezoeken.
Daarnaast is er ook een initiatief van voetbalsupporters van Helmond Sport.
Via de website www.hellmondfanatics.com (een zeer fraaie en uitvoerige site opgezet door een aantal fanatieke vak-O supporters) kan er worden geboden op voetbalartikelen

quote:21 januari 2005
Helmond Sport verplettert Someren
Helmond - Helmond Sport heeft de laatste oefenwedstrijd voor de 2e helft van de competitie met dubbele cijfers afgesloten. Someren werd met maarliefst 11-0 aan de kant gezet. (rust stand was 3-0)
Doelpuntenmakers aan de Helmondse kant zijn: Sergio (3x), Streppel (3x), Ferrier, van de Ven, Wau, Stinga en Cvetkov

Gemiste kans voor FCDB. Ik denk dat Schut bij een andere BVO wel een eerlijke kans gaat krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, Schut heeft nooit echt een kans gehad. Jammer.

En ik hoop hier!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gemiste kans voor FCDB. Ik denk dat Schut bij een andere BVO wel een eerlijke kans gaat krijgen.

quote:Helmond Sport haalt 1700 euro binnen voor Giro 555
Helmond Sport heeft vanavond 1700 euro binnen gehaald voor de slachtoffers van de ramp in azie. Helmond Sport - Someren was hiervoor omgedoopt tot benefietduel.
Na verwachting zal het bedrag nog verder oplopen, omdat er op de supporters site www.hellmondfanatics.com nog een veiling loopt voor giro 555. Zij kregen deze avond nog te horen dat kwartfinalist van de Lakeside, Andre Brantjes, een officieel dartshirt doneert aan de Hellmond Fanatics.

quote:Canada heeft een Nederlands tintje
(FIFA.com) 27 jan 2005
Canada is het tweede CONCACAF (noord- en Midden Amerika en het Caraibisch gebied) goed begonnen met een 2:1 zege op Mexico. De Canadezen maken daarmee serieus kans een van de 24 deelnemers te worden aan het FIFA Wereldkampioenschap voetbal tot 20 jaar in Nederland.
In San Pedro Sula (Honduras) spelen Mexico, Canada, Honduras en Jamaica de komende dagen om twee plekken tijdens het toernooi in Nederland. Twee weken geleden plaatsten Amerika en Panama zich al namens deze regio.
Het Canadese team heeft een Nederlands tintje. Met Marcel de Jong en Graham Ramalho heeft het land twee spelers, die voor een Nederlandse club actief zijn. Marcel de Jong doorliep de jeugdopleiding van Helmond Sport en speelde dit seizoen tien wedstrijden in het eerste elftal. Hij wist daarin één keer te scoren. Hij startte gisteren in de basis van Canada met rugnummer 11.
Graham Ramalho, speler van FC Groningen A1, begon tegen Mexico op de bank en kwam niet aan spelen toe. Ramalho speelt al sinds 2000 voor de Groningers en wordt gezien als een veelbelovende verdediger.

Jullie kunnen vast wel een targetman gebruiken dacht ik.quote:NAC verhuurt Braber aan Helmond Sport
Robert Braber (24) vertrekt met onmiddellijke ingang naar Helmond Sport. De boomlange spits wordt door NAC Breda voor een half jaar verhuurd.
Braber mocht worden verhuurd nadat NAC erin was geslaagd om Maceo Rigters voor vierenhalf jaar over te nemen van FC Dordrecht.
De aanvaller wordt in Helmond herenigd met Ruud Brood, die hem nog kent uit zijn Bredase periode. Brood is erg gecharmeerd van Braber.
Bron:vi.nl

Het kan een laatbloeier zijn. En hij heeft Jenner voor zich. Eerst maar even afwachten dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
24 jaar maar nog niet doorgebroken bij NAC en ook niet bij Excelsior. Hmmmm....

Is Jenner dan zo'n geweldenaar?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het kan een laatbloeier zijn. En hij heeft Jenner voor zich. Eerst maar even afwachten dus.

Dat valt volgens mij wel mee. Maar op de een of andere manier wordt hij hoger aangeslagen. Ik weet alleen te weinig van de twee. (wel dat Jenner al 27 is)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is Jenner dan zo'n geweldenaar?

Ik weet er ook weinig vanaf, vandaar dat ik puur even af ga op de feiten en die zijn dat Braber 24 is en het zowel bij Excelsior en NAC niet heeft gemaakt. Jenner is 20 trouwens volgens mij, paar keer zien invallen, maar als je dat soort jongens op je 24e niet uit de basis kunt spelen...tja....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee. Maar op de een of andere manier wordt hij hoger aangeslagen. Ik weet alleen te weinig van de twee. (wel dat Jenner al 27 is)

quote:7-1 overwinning is 'historisch'
18-02-2005
De 7-1 overwinning op AGOVV gaat in de 'geschiedenisboeken'.
Het betekende namelijk een evenaring van de grootste overwinning die Helmond Sport ooit in competitie verband behaalde.
De record scores thuis vielen in de wedstrijden HS - Zwolse Boys en HS - AGOVV (!). In beide wedstrijden werd het 6-0 en allebei werden ze gespeeld in het seizoen 1967-1968, in de toenmalige tweede divisie.
De grootste uitoverwinning werd behaald op het bijveld van het Olympische stadion bij de wedstrijd FC Amsterdam - HS, uitslag 0-6. De wedstrijd werd gespeeld in het seizoen 1981-1982, HS werd in dat jaar kampioen van de eerste divisie.
Daarnaast zijn de 7 doelpunten eveneens een evenaring van een record. Eenmaal eerder scoorde HS 7 maal, dit was in een thuiswedstrijd tegen EVV Eindhoven (7-2).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |