Goed idee... ik gebruik inderdaad al straps voor mijn handen, anders red ik het echt niet. Eens kijken of onze kuitenmachine er geschikt voor is. Met kuiten zelf trainen krijg ik al leuke rooie striemen, dus dat ben ik gewendquote:Op donderdag 16 december 2004 23:52 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Probeer die voor je kuiten ook eens. Zijn je handen tenminste vrij en dan heb je niet dat er daar stress op komt te staan. Vaak heb je ook dat de kracht uit je handen en polsen weg gaat en dat je daarom eerder moet opgeven.
Gewoon je schouders eronder zetten en omhoog duwen richting je oren. Wel veel gewicht gebruiken... je voelt de steunen wel aardig op je schouders drukken, maaruh no pain no gain moet je maar denken dan....
fitness dame naar mijn hart....quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed idee... ik gebruik inderdaad al straps voor mijn handen, anders red ik het echt niet. Eens kijken of onze kuitenmachine er geschikt voor is. Met kuiten zelf trainen krijg ik al leuke rooie striemen, dus dat ben ik gewend
Ik vertrouw die smiley niet helemaal...quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:00 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
fitness dame naar mijn hart....
![]()
Ja, maar jij bent een ventquote:Op vrijdag 17 december 2004 08:58 schreef Mr.J het volgende:
Shrugs gewoon los met stang (200+kg) of dumbbells (65kg per dummbbell) hier.
Dat is echt ziek gewoon. Jij beweert dus dat je 65 kg gebruikt als los gewicht? Dat heb ik nog nooit van iemand gehoord, bij ons op fitness gaan de dumbells maar tot 40 kg geloof ik en dat heeft nog niemand bereikt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:58 schreef Mr.J het volgende:
Shrugs gewoon los met stang (200+kg) of dumbbells (65kg per dummbbell) hier.
Ik dacht dat hij losse gewichten bedoelde. Voor in je hand weet je wel.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Er zijn mensen die bankdrukken met dumbells van 70 kilo
Ja maar dat is anders. Een gozer bij mij op fitness drukt in totaal 140 kg (sterkste met bankdrukken bij ons op de sportschool) en met losse gewichten haalt ie 28 kg, 8 herhalingen. Dan vind ik 65 kg wel ziekelijk veel hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ja, dat bedoelt hij ook. Shrugs met in iedere hand 65 kg.
Maar er zijn dus ook mensen die bankdrukken met in iedere hand 70 kg.
Ik heb het over shrugs he, niet over een dumbbell press.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is echt ziek gewoon. Jij beweert dus dat je 65 kg gebruikt als los gewicht? Dat heb ik nog nooit van iemand gehoord, bij ons op fitness gaan de dumbells maar tot 40 kg geloof ik en dat heeft nog niemand bereikt.
140 banken met losse stang en dan maar 28kg dumbbells?!quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders. Een gozer bij mij op fitness drukt in totaal 140 kg (sterkste met bankdrukken bij ons op de sportschool) en met losse gewichten haalt ie 28 kg, 8 herhalingen. Dan vind ik 65 kg wel ziekelijk veel hoor
Hmm ik weet ook niet hoe dat kan. De gozer komt uit Armenië, met losse gewichten traint ie met 28 kg, 3 setjes van 8 herhalingen. Met bankdrukken drukt ie inclusief de stang 140 kg, 8 herhalingen. Zelf druk ik 70 kg, 3 setjes van 8 herhalingen en met losse gewichten haal ik ook maar 12 kg, 3 setjes en 8 herhalingen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:06 schreef Mr.J het volgende:
[..]
140 banken met losse stang en dan maar 28kg dumbbells?!
Ik haal 110 op de bank en doe dus 45kg dumbbell press.
45 kg is echt wel netjesquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik heb het over shrugs he, niet over een dumbbell press.
Daar haal ik trouwens 45kg mee.![]()
Als je 70 kan banken, kan je echt wel 25 a 30kg dumbbells pakken hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hmm ik weet ook niet hoe dat kan. De gozer komt uit Armenië, met losse gewichten traint ie met 28 kg, 3 setjes van 8 herhalingen. Met bankdrukken drukt ie inclusief de stang 140 kg, 8 herhalingen. Zelf druk ik 70 kg, 3 setjes van 8 herhalingen en met losse gewichten haal ik ook maar 12 kg, 3 setjes en 8 herhalingen.
Hoe kom je er bij man. Voor de duidelijkheid: We hebben het toch gewoon over losse gewichten he? Die je met 1 hand moet gebruiken. Bij ons weegt de stang 20 kg met bankdrukken en aan beide kanten zit er 25 kg op. Dat kan ik makkelijk drukken, maar met losse gewichten krijg ik 20 kg niet eens de lucht in met 1 hand.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:29 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Als je 70 kan banken, kan je echt wel 25 a 30kg dumbbells pakken hoor.
Dan weegt jullie stang gewoon geen 20 kilo, of kloppen de losse schijven niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij man. Voor de duidelijkheid: We hebben het toch gewoon over losse gewichten he? Die je met 1 hand moet gebruiken. Bij ons weegt de stang 20 kg met bankdrukken en aan beide kanten zit er 25 kg op. Dat kan ik makkelijk drukken, maar met losse gewichten krijg ik 20 kg niet eens de lucht in met 1 hand.
Weegt echt 20 kilo, volgens de eigenaar tenminste. Heb bij een vriend van mij op fitness 30 kg aan beide kanten gehad, daar woog de stang 10 kg, en het was precies even zwaar.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan weegt jullie stang gewoon geen 20 kilo, of kloppen de losse schijven niet.
vaag, ik kan met dumbels 40 (zwaarder hebben ze niet) maar met stang pak ik maar 100 ofzo, zonder straps.quote:
Maar 100? Ik 70, los gewicht 12 kg.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:50 schreef poep-in-de-aars het volgende:
[..]
vaag, ik kan met dumbels 40 (zwaarder hebben ze niet) maar met stang pak ik maar 100 ofzo, zonder straps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |