Waarschijnlijk gaat hij dan in Vogelwijk wonen ofzo en gaat ie stellen dat we allemaal maar aan het zeuren zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:29 schreef Snik het volgende:
[..]
Kom eens hier wonen ipv in je Noord-Friese blanke dorpske.
Hil wat aars.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:34 schreef Snik het volgende:
[..]
Noord Holland wordt toch echt ook Friesland genoemd. West-Friesland moest het zijn, my bad.
Fo shizzle my nizzle.quote:
Ja snapt het niet. Het is maar een rap dus ze bedoelen het allemaal niet zo. Eigenlijk vinden ze Nederlanders heel erg lief. Waarschijnlijk zijn het nog keurige burgers ook.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:21 schreef Snik het volgende:
[..]
Ja maar, dan komen deze jongens achter me aan. Ik ben immers slechts een KankerNederlander http://forza.tweakdsl.nl/noordafrikanen.avi
Ik wou nog zo zeggen, blijf nu eens van die fles af.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:32 schreef Monidique het volgende:
In Nederland wonen geen moslims.
"Kom eens hier wonen ipv in je stadke."quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik wou nog zo zeggen, blijf nu eens van die fles af.
Je moet je persoonlijke levendsfeer en de persoonlijke ervaring van de overlast op de openbare weg niet doortrekken naar de rest van NL M.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
"Kom eens hier wonen ipv in je stadke."
Dat telt dan toch ook?
Nee, daar heb je gelijk in, dat noemt men immers perceptie en perceptie is subjectief.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je moet je persoonlijke levendsfeer en de persoonlijke ervaring van de overlast op de openbare weg niet doortrekken naar de rest van NL M.
Yep. Maar subjectieve informatie is niet per definitie onjuist. En objectieve informatie is niet per definitie juist.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk in, dat noemt men immers perceptie en perceptie is subjectief.
Alleen de persoonlijke leefomgeving wijkt nogal af van de norm, klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk in, dat noemt men immers perceptie en perceptie is subjectief.
Das waar. Je moet wel beschikken over een juiste testomgeving wil je komen aan zo waarachtig mogelijk resultaten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Alleen de persoonlijke leefomgeving wijkt nogal af van de norm, klaarblijkelijk.
Wat is de norm?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Alleen de persoonlijke leefomgeving wijkt nogal af van de norm, klaarblijkelijk.
Niet janken zeikstraal, jullie hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:16 schreef SCH het volgende:
Open ik ook eens een topic in NWS hoor - het is een complot
quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:21 schreef Eightball het volgende:
[..]
Niet janken zeikstraal, jullie hebben gewonnen.
Wat is er meid? Ongesteld?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:16 schreef SCH het volgende:
Open ik ook eens een topic in NWS hoor - het is een complot
Iemand die tamelijk arbitrair beslist dat de Randstand maar de norm moet zijn. Zo werkt het natuurlijk niet, lijkt mij.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Heel Nederland veranderd in een Randstad achterbuurt. Laten we die maar dan als norm nemen.
Niet ongelimiteerd nee.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:51 schreef RichardQuest het volgende:
Normen. Is het geen vrij land dan?
Normaal kun je dat als een signaal ervaren en het oppikken, maar zolang het een negatief beeld over moslims geeft zal het tot in den treure onder 850.000 moslims moeten worden uitgezocht, waar 95% het mee eens zou moeten zijn, opdat verondersteld zou kunnen worden dat er een kans aanwezig is dat moslims bij hun opvoeding te horen zouden kunnen krijgen dat joden als inferieur aan moslims gezien moeten worden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan dat Radio 1 (of 2?) verslag in Transvaal (Den Haag). Alle Joden moesten dood en Nederlanders waren vieze mensen. Willekeurig wat kinderen van een jaar of 6 tot 10.
quote:Op maandag 13 december 2004 13:22 schreef Elgigante het volgende:
Een dagje praktijkervaring zou SCH al een meteen voor een aantal dilema's plaatsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |