Waarschijnlijk gaat hij dan in Vogelwijk wonen ofzo en gaat ie stellen dat we allemaal maar aan het zeuren zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:29 schreef Snik het volgende:
[..]
Kom eens hier wonen ipv in je Noord-Friese blanke dorpske.
Hil wat aars.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:34 schreef Snik het volgende:
[..]
Noord Holland wordt toch echt ook Friesland genoemd. West-Friesland moest het zijn, my bad.
Fo shizzle my nizzle.quote:
Ja snapt het niet. Het is maar een rap dus ze bedoelen het allemaal niet zo. Eigenlijk vinden ze Nederlanders heel erg lief. Waarschijnlijk zijn het nog keurige burgers ook.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:21 schreef Snik het volgende:
[..]
Ja maar, dan komen deze jongens achter me aan. Ik ben immers slechts een KankerNederlander http://forza.tweakdsl.nl/noordafrikanen.avi
Ik wou nog zo zeggen, blijf nu eens van die fles af.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:32 schreef Monidique het volgende:
In Nederland wonen geen moslims.
"Kom eens hier wonen ipv in je stadke."quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik wou nog zo zeggen, blijf nu eens van die fles af.
Je moet je persoonlijke levendsfeer en de persoonlijke ervaring van de overlast op de openbare weg niet doortrekken naar de rest van NL M.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
"Kom eens hier wonen ipv in je stadke."
Dat telt dan toch ook?
Nee, daar heb je gelijk in, dat noemt men immers perceptie en perceptie is subjectief.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je moet je persoonlijke levendsfeer en de persoonlijke ervaring van de overlast op de openbare weg niet doortrekken naar de rest van NL M.
Yep. Maar subjectieve informatie is niet per definitie onjuist. En objectieve informatie is niet per definitie juist.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk in, dat noemt men immers perceptie en perceptie is subjectief.
Alleen de persoonlijke leefomgeving wijkt nogal af van de norm, klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk in, dat noemt men immers perceptie en perceptie is subjectief.
Das waar. Je moet wel beschikken over een juiste testomgeving wil je komen aan zo waarachtig mogelijk resultaten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Alleen de persoonlijke leefomgeving wijkt nogal af van de norm, klaarblijkelijk.
Wat is de norm?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Alleen de persoonlijke leefomgeving wijkt nogal af van de norm, klaarblijkelijk.
Niet janken zeikstraal, jullie hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:16 schreef SCH het volgende:
Open ik ook eens een topic in NWS hoor - het is een complot
quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:21 schreef Eightball het volgende:
[..]
Niet janken zeikstraal, jullie hebben gewonnen.
Wat is er meid? Ongesteld?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:16 schreef SCH het volgende:
Open ik ook eens een topic in NWS hoor - het is een complot
Iemand die tamelijk arbitrair beslist dat de Randstand maar de norm moet zijn. Zo werkt het natuurlijk niet, lijkt mij.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Heel Nederland veranderd in een Randstad achterbuurt. Laten we die maar dan als norm nemen.
Niet ongelimiteerd nee.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:51 schreef RichardQuest het volgende:
Normen. Is het geen vrij land dan?
Normaal kun je dat als een signaal ervaren en het oppikken, maar zolang het een negatief beeld over moslims geeft zal het tot in den treure onder 850.000 moslims moeten worden uitgezocht, waar 95% het mee eens zou moeten zijn, opdat verondersteld zou kunnen worden dat er een kans aanwezig is dat moslims bij hun opvoeding te horen zouden kunnen krijgen dat joden als inferieur aan moslims gezien moeten worden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan dat Radio 1 (of 2?) verslag in Transvaal (Den Haag). Alle Joden moesten dood en Nederlanders waren vieze mensen. Willekeurig wat kinderen van een jaar of 6 tot 10.
quote:Op maandag 13 december 2004 13:22 schreef Elgigante het volgende:
Een dagje praktijkervaring zou SCH al een meteen voor een aantal dilema's plaatsen.
Ik zou ook geen redenen kunnen verzinnen waarom ik me eraan zou moeten ergeren, ze hebben toch ook geen officiele kerststal omgebouwd die normaal in de kerk staat?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:18 schreef Monidique het volgende:
Trouwens, gigantische bullshit, natuurlijk, die ophef om zoo'n beeldje. Ach, goed, dan vind zo'n Christen het geen onzin: jammer dan.
Als jij naar eigen zeggen naar praktijkervaring handelt (nobel streven uiteraard) vraag ik me af of jij met representatieve members uit de moslimgemeenschap gesproken hebt, als het gaat om de algemene opinie en opvoeding van molsims over Joden en Homo's.quote:Op maandag 13 december 2004 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is juist de praktijkervaring waardoor ik tot mijn opvattingen kom.
Waarom afgaan op beelden en sjablonen? Gewoon praten, doorvragen en analyseren.
Leuk hoor![]()
Het is eerder zo dat er helemaal niet over homoseksualiteit wordt gesproken en wat betreft het jodendom: dat richt zich over het algemeen vrij specifiek op het palestijnse conflict en niet zozeer op het jodendom in het algemeen. Jij doet het voorkomen alsof moslims hier in Nederland met de paplepel wordt ingegoten dat ze joden en homo's moeten haten en dat is onjuist.quote:Op maandag 13 december 2004 13:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als jij naar eigen zeggen naar praktijkervaring handelt (nobel streven uiteraard) vraag ik me af of jij met representatieve members uit de moslimgemeenschap gesproken hebt, als het gaat om de algemene opinie en opvoeding van molsims over Joden en Homo's.
Je vindt het blijkbaar vreemd dat ik gesteld heb dat moslims hun afkeer tegen Joden en Homo's voornamelijk in de opvoeding hebben meegekregen.
Onder wie, waar en hoe heb je er dan naar gevraagd?
In mijn ervaring wordt het ''Palestijns conflict'' juist aangewend om een gigantische haat te kweken tegen alles wat Joods is, met ontkenning of verheerlijking van de Shoah en geloof aan de ''Protocollen van Zion'' aan toe. Weinig mensen zijn in staat het te beschouwen als een beperkt regionaal conflict waarin Israel haast bij voorbaat slechte recensies krijgt.quote:Op maandag 13 december 2004 14:09 schreef SCH het volgende:
[..]
en wat betreft het jodendom: dat richt zich over het algemeen vrij specifiek op het palestijnse conflict en niet zozeer op het jodendom in het algemeen
Makkelijk praten als je jouw leven doorbrengt in 'dark rooms' alwaar je jezelf van alle goede zeden hebt laten uitwonen!... Je behoort gewoon bij de meest fundamentalistische poot van de multiculturele religie...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:38 schreef SCH het volgende:
Grappig dat er zo gevoelig wordt gereageerd, vooral over dat "maar wat aan rotzooien". Ik vind het juist een prachtige vermenging van religie met hedendaagse iconen.
dat is weer een mooie ontwijking: 'er wordt helemaal niet over gesproken".......quote:Op maandag 13 december 2004 14:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is eerder zo dat er helemaal niet over homoseksualiteit wordt gesproken en wat betreft het jodendom: dat richt zich over het algemeen vrij specifiek op het palestijnse conflict en niet zozeer op het jodendom in het algemeen. Jij doet het voorkomen alsof moslims hier in Nederland met de paplepel wordt ingegoten dat ze joden en homo's moeten haten en dat is onjuist.
Ten eerste is de groep moslims erg divers en moet je dus een onderscheid maken naar afkomst en soort islam, vorm van liberalisme enz enz. Ik spreek moslims die een diepgewortelde afkeer van homoseksualiteit hebben en het rabiaat afwijzen, ik spreek moslims die homoseksualiteit principieel afwijzen maar voor de rest geen moeite met de mensen hebben en ik spreek moslims die geen moeite hebben met homoseksualiteit, of wel het zelf zijn.
Idem voor het jodendom.
Het wordt inderdaad als voorbeeld gegeven: Kijk eens tot wat ze in staat zijn (en laten een foto van een kapotgeschoten kind zien)!quote:Op maandag 13 december 2004 15:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In mijn ervaring wordt het ''Palestijns conflict'' juist aangewend om een gigantische haat te kweken tegen alles wat Joods is, met ontkenning of verheerlijking van de Shoah en geloof aan de ''Protocollen van Zion'' aan toe. Weinig mensen zijn in staat het te beschouwen als een beperkt regionaal conflict waarin Israel haast bij voorbaat slechte recensies krijgt.
SCH heeft niet met moslims gesproken over homosexualiteit, dan is'ie z'n leven niet zeker. Niet alles geloven wat die fantast naar voren schuift als zijnde 'argument'quote:Ik vraag me werkelijk af onder wat voor soort moslims jij je antwoorden hebt ontfutseld, maar op 2 na, spreken degenen waar ik contact mee heb zich radicaal uit tegen homofilie en joden,
ik reageer niet op jouquote:Op maandag 13 december 2004 17:41 schreef SCH het volgende:
Jeemig Extec, krijg je zelf geen slaap van dit soort posts? Het is zeker al je 15e vandaag van dezelfde strekking
Dat weet ik niet. Maar ik heb wel gemerkt dat, als er sprake is van Jodenhaat, die zo in elkaar zit.quote:Op maandag 13 december 2004 16:51 schreef Elgigante het volgende:
Vraag eens aan een moslim om zich te verplaatsen in een jood of homo om zo die kant van het verhaal te zien.
Hooguit 1op de 10 zou er over nadenken..
Dat gaat zeker voor een deel van de moslims op, denk ik. Een deel dat ik ook in mijn post beschreef. Maar er is ook een hele grote groep die er wel veel genuanceerder over denkt. De mate waarin joden gehaat worden, heeft vaak ook met de familiegeschiedenis te maken. Hetzelfde gold voor Nederlandse gezinnen tov de Duitsers bv.quote:Op maandag 13 december 2004 16:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad als voorbeeld gegeven: Kijk eens tot wat ze in staat zijn (en laten een foto van een kapotgeschoten kind zien)!
"Ze willen 'ons' (dan mag generaliseren ineens, want het zijn per slot van rekening broeders wanneer het 'hen' uitkomt) vernietigen en ons land afpakken."
Homofilie wordt weinig besproken inderdaad omdat moslims het over het algemeen simpelweg niet accepteren.quote:Op maandag 13 december 2004 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat gaat zeker voor een deel van de moslims op, denk ik. Een deel dat ik ook in mijn post beschreef. Maar er is ook een hele grote groep die er wel veel genuanceerder over denkt. De mate waarin joden gehaat worden, heeft vaak ook met de familiegeschiedenis te maken. Hetzelfde gold voor Nederlandse gezinnen tov de Duitsers bv.
De homohaat wordt echt niet van jongs af aan er in gepompt, omdat het eenvoudigweg geen onderwerp is. Net zoals dat trouwens voor de meeste gezinnen geldt.
Christenen hebben de afgelopen decennia veel meer te verduren gehad dan moslims hoor.. zoals films waarin Jezus of God beledigd werden etc. Maar er is nog nooit een moord gepleegd om die reden, naar ik weet.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:06 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Dat heb je met die overgevoelige Gristenen met hun lange tenen he? Daar hoeft geen film met bijbelteksten op naakte lichamen aan te pas te komen, die vallen al over zoiets simpels.
Tuurlijk, SCH.quote:De mate waarin joden gehaat worden, heeft vaak ook met de familiegeschiedenis te maken.
Sorry, wat zei je?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:17 schreef evert het volgende:
en terug naar Madame Tussaud. Het staat er nog!
En de mega rel is al weer gesust. Toch? zie en lees er niets meer over.
Een rel is het niet hoe graag je het ook zou willen, er worden door vandalen wel meer openbare 'kunstwerken' vernield.quote:
En dit had niets te maken met Christenen, want die doen zoiets niet. Tuurlijk hoor, slaap maar door.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een rel is het niet hoe graag je het ook zou willen, er worden door vandalen wel meer openbare 'kunstwerken' vernield.
He linkse dwaalgeest, wat zit je te ouwehoeren?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:17 schreef Skyclad het volgende:
[..]
En dit had niets te maken met Christenen, want die doen zoiets niet. Tuurlijk hoor, slaap maar door.
De dader kan heel goed een christen zijn, zonder daarbij het geloof een rol te laten spelen om te komen tot zijn daad, want dat staat nergens Skyclad, hoe zeer je het ook graag wilt geloven.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:17 schreef Skyclad het volgende:
[..]
En dit had niets te maken met Christenen, want die doen zoiets niet. Tuurlijk hoor, slaap maar door.
Ah, dus een Fokkerststal kan als volgt zijn samengesteld: Ryan3 [Jozef] - Stali [Maria] - BansheeBoy [kindje Jezus]quote:Op woensdag 8 december 2004 19:38 schreef SCH het volgende:
Kerk kwaad over Beckhams als Jozef en Maria
Een woordvoerder van het Vaticaan in Rome heeft laten weten dat het soms is toegestaan om bekende mensen in kerstvoorstellingen te gebruiken om zo de viering van de geboorte van Christus onder de aandacht van mensen te brengen. ''Maar ze mogen zeker geen centrale rol hebben'', aldus de woordvoerder. In Napels is voormalig voetbalster Diego Maradona wel eens in een kerstvoorstelling als herder afgebeeld, met goedkeuring van het Vaticaan.
Bron: ANP
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Grappig dat er zo gevoelig wordt gereageerd, vooral over dat "maar wat aan rotzooien". Ik vind het juist een prachtige vermenging van religie met hedendaagse iconen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |