Och, op de straat, buiten de camera, wordt het massaal goedgekeurd. Dat weet zelfs het RTL Nieuws nog te melden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, alle Nederlandse moslims hebben dagen met elkaar overleg en ge-emaild en besloten dat het Theo moest worden.![]()
Nope. In Friesland opgroeien 30 jaar geleden is inderdaad heel anders dan hier, nu.quote:
Dat doet me denken aan dat Radio 1 (of 2?) verslag in Transvaal (Den Haag). Alle Joden moesten dood en Nederlanders waren vieze mensen. Willekeurig wat kinderen van een jaar of 6 tot 10.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:30 schreef Snik het volgende:
[..]
Simpel. Opgroeien tussen de murken.
Jij kent er geen een, tja, als journalist of zo en dan een afspraakje te maken waarop de gemaakte gezichten opgetrokken kunnen worden.
In de realiteit haten ze joden. Zelfs Marokkaanse jongetjes van 10 bleren dat.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:37 schreef Snik het volgende:
[..]
Nope. In Friesland opgroeien 30 jaar geleden is inderdaad heel anders dan hier, nu.
De leugen regeert. Het is maar wat jij er van maakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:36 schreef Snik het volgende:
[..]
Och, op de straat, buiten de camera, [b]wordt het massaal goedgekeurd/b]. Dat weet zelfs het RTL Nieuws nog te melden.
Whahaha. Ik ben al weer bijna 29, Jaapje. Dus lul nietquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:40 schreef SCH het volgende:
[..]Ik leef langer als volwassene in een grote stad tussen allerlei culturen dan jij
Dat weet ik - en dus klopt mijn opmerking, al is "als volwassene" in jouw geval natuurlijk een beetje overmoedigquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:45 schreef Snik het volgende:
[..]
Whahaha. Ik ben al weer bijna 29, Jaapje. Dus lul niet
Klopt. Dat werd later nog met een camera herhaalt. Gingen ze scholen in Transvaal en Schilderswijk langs en vroegen ze aan jonge moslims (99% van de schoolgaanden daar) wat men van Nederlanders en joden vond en zo... stuk voor stuk haten ze joden en vonden ze Nederlanders varkens.....quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan dat Radio 1 (of 2?) verslag in Transvaal (Den Haag). Alle Joden moesten dood en Nederlanders waren vieze mensen. Willekeurig wat kinderen van een jaar of 6 tot 10.
Nee hoor. Zal ongetwijfeld zelfs nog op het i-net te vinden zijn. De 1e of 2e dag na de moord op Van Gogh zei de presentator letterlijk dat zo'n beetje iedere Marokkaan/Turk etc in A'dam die ze op straat spraken het terecht vond dat Van Gogh vermoord was.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
De leugen regeert. Het is maar wat jij er van maakt natuurlijk.
En ik al ongeveer 2 keer zo lang als jij, vanaf de 1e rang, ipv als volwassene er bij te komen en dan weinig meer mee te maken.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat weet ik - en dus klopt mijn opmerking, al is "als volwassene" in jouw geval natuurlijk een beetje overmoedig
Gut wat een belachelijke reactie. Jij denkt natuurlijk voor alle christenen te spreken, maar dat kan natuurlijk ook wel goed omdat genoeg westerlingen denken gelovig te zijn als ze minimaal eenmaal op een vervalste bijbel hebben afgetrokkenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat heb je met overgevoelige Christelijke LEIDERS ja, ik kan je vertellen uit betrouwbare bron dat in de UK het overgrote deel vd gelovigen zich er nauwelijks aan stoort.
Ze zullen zich eerder storen aan de invulling vd bijbelse figuren
Victoria als maagd en Bush als 1 vd 3 wijzen bijvoorbeeld.
Echte commotie is er dus nauwelijks, geen massaal christelijke verontwaardiging.
Ook geen bedreigingen aan het adres van Madame Tussaud, maar dat zal te maken hebben met het feit dat het mens als jaren dood is
Trouwens probeer eens een afbeelding of beeld van Mohammed de profeet te maken, een keurig nette beeltenis, zo waarheidsgetrouw mogelijk.
Moet je zien van welke aard de commotie dan zal zijn
Hier SCH. KankerNederlanders, dat vinden ze van jou en mijquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat weet ik - en dus klopt mijn opmerking, al is "als volwassene" in jouw geval natuurlijk een beetje overmoedig
Ik trek me niet af op een bijbel, ik veeg wel me reet af met een koran. Ik heb daar fotos van, kopen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:26 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
Gut wat een belachelijke reactie. Jij denkt natuurlijk voor alle christenen te spreken, maar dat kan natuurlijk ook wel goed omdat genoeg westerlingen denken gelovig te zijn als ze minimaal eenmaal op een vervalste bijbel hebben afgetrokkenGa toch heen milagro, kinderachtig dat je de islam er weer moet bijhalen
Heb je het manuscript al verkocht? Kan volgens mij wel een goede film worden. Een Staphorster met volgescheten Koranbladen beplakken.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:14 schreef Snik het volgende:
[..]
Ik trek me niet af op een bijbel, ik veeg wel me reet af met een koran. Ik heb daar fotos van, kopen?
Ja maar, dan komen deze jongens achter me aan. Ik ben immers slechts een KankerNederlander http://forza.tweakdsl.nl/noordafrikanen.aviquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Heb je het manuscript al verkocht? Kan volgens mij wel een goede film worden. Een Staphorster met volgescheten Koranbladen beplakken.
Ja natuurlijk zijn die er. Kijk ook eens op stormfront of lees je eigen posts eens.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:13 schreef Snik het volgende:
[..]
Hier SCH. KankerNederlanders, dat vinden ze van jou en mij
http://forza.tweakdsl.nl/noordafrikanen.avi
Da's slechts omdat je Hagenees bent. Hier zouden we je dan gewoon een KlôteHollender noemen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:21 schreef Snik het volgende:
Ik ben immers slechts een KankerNederlander
Ik kan je garanderen dat de overgrote meerderheid van de Naffers Europeanen ronduit haat. Dat is de grote grap, de groep die jij probeert te verdedigen is nog vele malen extremistischer en racistischer dan jij mij vindt.quote:
Ik verdedig niemand hoor, ik registreer slechts en zie dat wie gehaat wordt, ook gaat haten. En terug. En terug.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:25 schreef Snik het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat de overgrote meerderheid van de Naffers Europeanen ronduit haat. Dat is de grote grap, de groep die jij probeert te verdedigen is nog vele malen extremistischer en racistischer dan jij mij vindt.
Bron?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:25 schreef Snik het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat de overgrote meerderheid van de Naffers Europeanen ronduit haat.
Kom eens hier wonen ipv in je Noord-Friese blanke dorpske.quote:
Blij dat je toegeeft dat die Naffers gewoon Europeanen haten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik verdedig niemand hoor, ik registreer slechts en zie dat wie gehaat wordt, ook gaat haten. En terug. En terug.
Juist, geen bron dus? Subjectiviteit? Perceptie?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:29 schreef Snik het volgende:
[..]
Kom eens hier wonen ipv in je Noord-Friese blanke dorpske.
Noord Holland wordt toch echt ook Friesland genoemd. West-Friesland moest het zijn, my bad.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Juist, geen bron dus? Subjectiviteit? Perceptie?
Oh, ik woon trouwens niet in Friesland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |