abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23873165
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:14 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het grote gros idd niet, maar de vergelijking met de LPF klopt ook niet.

Een politieke vereniging dat een professioneel beveilgingsbedrijf 60.000 euro contant betaalt, waarvan zelfs 14.000 in 1 keer uit de kas is genomen is al een vreemde situatie. En de situatie wordt uiteraard zeer verdacht wanneer het bedrijf uberhaupt niet bestaat. Dat is een hele andere orde dan het zwartwerken van een werkster.
Ik vind het ook erg vreemd dat er grote verschillen zitten tussen de bedragen en dat alles cash wer voldaan. dat riekt naar onfrisse praktijken of onfris geld.

Maar ik gaf alleen antwoord op de vraag over de werkster, voor mij heeft dit ook niet zoveel overeenkomsten met het LPFdebacle.

Wij betalen de werkster ook cash inderdaad en daar zijn beide partijen tevreden over.
Yeah baby Yeah!
pi_23882702
We (studievereniging) hebben Mat Herben in maart van dit jaar overigens als gastspreker op een Europa-congres gehad. Het viel me toen in ieder geval op dat hij helemaal alleen was. Geen beveiliging, geen medewerkers, niks. Okee, we hadden zelf een beveiligingsgast rondlopen omdat de ambassadeur van Turkije er bijvoorbeeld ook was, maar toch. Als je toch al een beveiligingsbedrijf inhuurt, dan toch zeker voor de fractievoorzitter?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  vrijdag 10 december 2004 @ 17:46:09 #53
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23882808
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 17:41 schreef sizzler het volgende:
We (studievereniging) hebben Mat Herben in maart van dit jaar overigens als gastspreker op een Europa-congres gehad. Het viel me toen in ieder geval op dat hij helemaal alleen was. Geen beveiliging, geen medewerkers, niks. Okee, we hadden zelf een beveiligingsgast rondlopen omdat de ambassadeur van Turkije er bijvoorbeeld ook was, maar toch. Als je toch al een beveiligingsbedrijf inhuurt, dan toch zeker voor de fractievoorzitter?
Hoewel 60.000 euro contant een behoorlijk bedrag is, lijkt het me niet genoeg om 24/7 een beveilgingsmannetje in te huren.

En dit gaat trouwens ook over 2003, terwijl je het volgens mij nu over 2004 hebt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_23883019
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 17:46 schreef Sidekick het volgende:

[..]

En dit gaat trouwens ook over 2003, terwijl je het volgens mij nu over 2004 hebt.
Klopt, maar omdat de LPF in een reactie had gezegd dat ze sindsdien een regulier beveiligingsbedrijf in hebben geschakeld zou je die toch wel verwachten? Of er waren geen dreigingen meer. Dat kan ook.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_23883152
Als er netjes fakturen tegenover staan is er geen sprake van fraude.
  vrijdag 10 december 2004 @ 18:00:31 #56
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23883183
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 17:54 schreef sizzler het volgende:

[..]

Klopt, maar omdat de LPF in een reactie had gezegd dat ze sindsdien een regulier beveiligingsbedrijf in hebben geschakeld zou je die toch wel verwachten? Of er waren geen dreigingen meer. Dat kan ook.
Op Molevelds bedreiging na heb ik niets vernomen, maar ik denk dat vrij veel politici bedreigingen hebben gekregen, zo ook LPF-politici. Maar de rol van de LPF is wel behoorlijk uitgespeeld onderhand waardoor het nu eenmaal een minder groot doelwit is.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 10 december 2004 @ 18:10:44 #57
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_23883379
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:38 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Houd je etiketjes maar voor je.

Het valt me op dat SCH elke keer als er wat gebeurt met de LPF een topic opent. Frustratie of zo?

Niet de moeite waard, de partij is toch al praktisch dood. GL helaas nog niet.
Helaas?
Frustratie of zo?
pi_23894795
De LPF het is nooit wat geweest, ze hadden naar de vrienden van Fortuyn moeten luisteren, die zeiden na 6 mei dat ze de partij beter konden opheffen, om ze een statement te maken.
Het is nu al tweeenhalfjaar ellende met de LPF.
pi_23896281
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:10 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Helaas?
Frustratie of zo?
Ja, helaas. Groen staat toch voor 'jong en onervaren' en links voor 'onhandig' Als het aan dat wereldvreemde heikneuterpartijtje had gelegen was bij wijze van spreken NL nu een derde wereld land.
pi_23939502
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:34 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja, helaas. Groen staat toch voor 'jong en onervaren' en links voor 'onhandig' Als het aan dat wereldvreemde heikneuterpartijtje had gelegen was bij wijze van spreken NL nu een derde wereld land.
Dat is ook wel zo, maar heeft toch niets met de LPF van doen? De LPF was niet 'jong' , maar wel 'onervaren' en ook wel 'onhandig', vandaar dat we nu dit topic hebben.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')