quote:Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Tikorev het volgende:
Ach gut. Heeft Maurice de hond deze week de LPF soms op 1 zetel gepeild i.p.v. de 0 van de vorige weken?
Hoewel ik het politiek nou niet echt met Pim eens was heeft ie wel voor meer vermaak gezorgd, zelfs ná zijn dood, dan enig ander politicus!quote:Op woensdag 8 december 2004 20:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
RTL Nieuws heeft morgen ook nog een reportage in petto over de financiele wantoestanden van de LPF.
Maar goed, aflevering #235 van het tweede seizoen van "LPF de soap". Wat zullen ze ons de volgende aflevering aanbieden?
Tja , hij prutst over zijn graf heen.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoewel ik het politiek nou niet echt met Pim eens was heeft ie wel voor meer vermaak gezorgd, zelfs ná zijn dood, dan enig ander politicus!
Iets origineels. Bijvoorbeeld 2 personen die het oneens zijn met elkaar en vervolgens uit de partij stappenquote:Op woensdag 8 december 2004 20:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
RTL Nieuws heeft morgen ook nog een reportage in petto over de financiele wantoestanden van de LPF.
Maar goed, aflevering #235 van het tweede seizoen van "LPF de soap". Wat zullen ze ons de volgende aflevering aanbieden?
Anonieme dreigementen sturen kunnen ze ook al niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:59 schreef robh het volgende:
Naast waardeloze politici zijn het ook nog 's waardeloze criminelen.
Triest.
Dank je.quote:
Dan ben jij duidelijk nog niet bekend met bedrijven. Ze hebben echter wel de plicht het te melden.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:11 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Dank je.
'Boeiend' voegt ook zoveel toe aan de discussie.
Het is vrij duidelijk dat ze van de illegale praktijken afwisten; een normaal bedrijf laat niet bedragen van 14.000 Euro contant uitbetalen.
Ik hoorde bij RTL Nieuws dat Justitie pas onderzoek gaat verrichten als er aangifte wordt gedaan. (zeg ik dit goed?)quote:Op woensdag 8 december 2004 22:06 schreef SCH het volgende:
Heeft deze kwestie verder (strafrechtelijke) gevolgen.
Ik krijg nog bijna medelijden met Mat.
Heb je morgen wat te doen?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:14 schreef Sidekick het volgende:
als er aangifte wordt gedaan.
Het OM zal wel in actie komen lijkt me. Zou Mat nu weer terug gaan naar de ... ehm... heten de kamerleden van de voormalige LPF eigenlijk al Lijst Van As?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik hoorde bij RTL Nieuws dat Justitie pas onderzoek gaat verrichten als er aangifte wordt gedaan. (zeg ik dit goed?)
Ik denk wel dat dit een staartje gaat krijgen.
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:51 schreef PJORourke het volgende:
Kicking a man while he is down.
Laag van je SCH.
Mat is ook een beetje een meelijwekkend persoon... Bij hem heb ik wel het gevoel dat hij het allemaal heel goed bedoelt, en als je dan ziet hoe die partij ten onder gaat... Best zielig voor 'm, ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |