Ja, ik had eigenlijk "Al zou Kira een baby krijgen" moeten vragen.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geen baby ... is een veel betere optie.
't is KYra.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef pberends het volgende:
Ja, ik had eigenlijk "Al zou Kira een baby krijgen" moeten vragen.
Je hebt er meer verstand van dan ik. Of zit Kyra in het lijstje van verlepte lijken?quote:
Ik moet daar screens van hebben... Ik kan ze alleen niet zo gauw terugvinden. Komt deze in de buurt?quote:Op woensdag 8 december 2004 21:27 schreef Wup het volgende:
heb je niet was screens van zatte Ellen & Claire met dr boodschappentasje..
toen Claire erachter kwam dat Ellen zwanger was
was kort voor de zomercliff 2003
ik heb daar zo om gelachen toen....
quote:
mja deze is leuk genoeg dank je wel.....quote:Op donderdag 9 december 2004 19:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik moet daar screens van hebben... Ik kan ze alleen niet zo gauw terugvinden. Komt deze in de buurt?
(ONM, MA. 23-06-2003)
Wat was er zo leuk?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:50 schreef Wup het volgende:
BEL DE KRANT !! een leuke aflevering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LOL, & Joost scheurt door de Ulfter straten...quote:Donderdag 9 december
Marjolein haalt het slechtste in Gyman boven.
Wendy is duizend maal leuker dan de blonde meelzak met wie hij samenleeft.quote:
er zat lekker tempo in, ik heb me niet hoeven ergeren aan waardeloos acteerwerk.....quote:Op donderdag 9 december 2004 20:01 schreef Airelle het volgende:
Wat was er zo leuk?
Over die snelheid heb je wel gelijkquote:Op donderdag 9 december 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
[..]
er zat lekker tempo in, ik heb me niet hoeven ergeren aan waardeloos acteerwerk.....
Liesje mocht meer dan 3 zinnen zeggen...
Robert de la Haye was weer helemaal geweldig
geen Joost, geen Stijn.........
dat bedoelde ik dus met tempo... dat duurde nog geen 5 seconden....quote:Op donderdag 9 december 2004 20:54 schreef Airelle het volgende:
Over die snelheid heb je wel gelijk.
Vond alleen het etentje bij Renee nogal duf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |