Sex and the city?? Wtf Tom je bent je piemel niet waardquote:Op woensdag 8 december 2004 23:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En ik ga SatC, Friends en. The Ellen Show.
. kijken.
KETTER! Hoe durf je Buffy niet gaaf te vinden?!quote:
Orginial, voor het eerst in je FOK!-historie heb je een opmerking gemaakt waar ik het 100% mee eens benquote:Op woensdag 8 december 2004 17:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kugari-Ken,ga is snel terug achter naar je geraniums.![]()
Jij misschien nietquote:Op woensdag 8 december 2004 17:24 schreef Tania18 het volgende:
Hee Orgi, dat hebben we tegen jou toch ook niet gezegd![]()
Wooooeeeeeiiii, de [me]-code doet het weer goedquote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 8 december 2004 17:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
laten we eens teruggaan in de tijd, naar hoe het leven vroeger was, toen ik nog heer en meester was van alle redelijkheid!
BLABLABLABLABLABLABLABLA
Zo deden we dat in de goede oude tijd! Toen schreven we tenminste nog iets!
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Walgelijk!
Volgens de TV-gids komt het vanavond niet. Maar. Buffy.
. komt wel.
Sveeeennnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op donderdag 9 december 2004 06:35 schreef Svensational het volgende:
Dat kloon-gedoe is best irritant BVO
Oh, goedemorgen Christine
nou, buffy is oke maar het beste...oké mij nou niet gaan slaan.....quote:Op donderdag 9 december 2004 09:56 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Buffy is de allerbeste TV-Show op deze hele wereld en de mooiste en liefste en allllllleeeeerbeste wat de tv-geschiedenis is overkomen!!!!!![]()
god? hahahahahahaquote:Op donderdag 9 december 2004 11:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
stelletje verlepte korstige mannentieten!
Ik ben de enige echte Kugari-Ken! Ik 'doe' soaps al zolang Fok oud is! Ik buig me over de psychologische achtergronden van de deelnemers, ik schat een situatie in, en ik zorg ervoor dat mensen iets te lezen hebben, in plaats van een duffe smiley of een inhoudsloze one-liner.
Ik ben jullie GOD!
Zit je in Australië, zit je nog te zeiken!quote:Op donderdag 9 december 2004 06:35 schreef Svensational het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2004 09:56 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Buffy is de allerbeste TV-Show op deze hele wereld en de mooiste en liefste en allllllleeeeerbeste wat de tv-geschiedenis is overkomen!!!!!![]()
Ik ben een kloon van Cairon, maar mijn persoonlijkheid verschilt wel van het origineel. En Cairon is de user die begon toen hier nog een BB1 forum was, hij is user negen-honderd-nogwat.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Zit je in Australië, zit je nog te zeiken!.
Het is trouwens geen kloon van mij.
Vraag maar aan de admins, die kunnen dat zien..
Weet je, eigenlijk interesseert het me gewoon niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van Cairon, maar mijn persoonlijkheid verschilt wel van het origineel. En Cairon is de user die begon toen hier nog een BB1 forum was, hij is user negen-honderd-nogwat.
Dat gaan ze vast aan ons verklappen jaquote:Op donderdag 9 december 2004 11:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Zit je in Australië, zit je nog te zeiken!.
Het is trouwens geen kloon van mij.
Vraag maar aan de admins, die kunnen dat zien..
ik heb een reisje gekregen naar new york dat is wel gaaf vind ik....quote:Op donderdag 9 december 2004 11:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk interesseert het me gewoon niet.
Wie heeft er hier het gaafste St.Klaas cadeautje gekregen?
Stoer!!! New York is echt een prachtstad als je van groot, snel en flitsend houdt!quote:Op donderdag 9 december 2004 11:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb een reisje gekregen naar new york dat is wel gaaf vind ik....
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
stelletje verlepte korstige mannentieten!
Ik ben de enige echte Kugari-Ken! Ik 'doe' soaps al zolang Fok oud is! Ik buig me over de psychologische achtergronden van de deelnemers, ik schat een situatie in, en ik zorg ervoor dat mensen iets te lezen hebben, in plaats van een duffe smiley of een inhoudsloze one-liner.
Ik ben jullie GOD!
Svenquote:Op donderdag 9 december 2004 06:35 schreef Svensational het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |