quote:
Hind. geilt in ieder geval niet zo op zichzelf. Is ook weleens lekker zo’n persoon in de Showchat topicsquote:
Ik schrik er elke keer weer van.quote:
Dan ken jij Paradise hotel nietquote:
Is dat met die Vanilla Ice en zo?quote:Op woensdag 8 december 2004 21:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan ken jij Paradise hotel niet![]()
Nee dat was The surreal life ook onwijs trouwens.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dat met die Vanilla Ice en zo?
quote:Op woensdag 8 december 2004 21:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat was The surreal life ook onwijs trouwens.
Nee Paradise hotel was op yorin te zien vorig jaar. Met die stelletjes enzo dat weet je toch wel! en die twist op het einde .
Okay.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:27 schreef Hind. het volgende:
We willen eigenlijk nog even wachten met het erover naar buiten treden!
Dat is dan bij deze misluktquote:Op woensdag 8 december 2004 23:27 schreef Hind. het volgende:
We willen eigenlijk nog even wachten met het erover naar buiten treden!
Zo vroeg al??quote:Op woensdag 8 december 2004 23:29 schreef Tania18 het volgende:
Oh, het speeluurtje is nog niet afgelopen
Truste!
Nee joh, ik moet eerst nog de herhaling van Sex and the city en Friends kijken en dan nog een stukje Oprah en een stukje BvDquote:
Heb je gisteren Oprah gezien met Johnny Deppquote:Op woensdag 8 december 2004 23:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee joh, ik moet eerst nog de herhaling van Sex and the city en Friends kijken en dan nog een stukje Oprah en een stukje BvD
Dat kan niet want ze was hierquote:Op woensdag 8 december 2004 23:37 schreef BVO het volgende:
Ik ga zo de HH van Boulevard kijken (H. was er.)
Jaaaa, Johnnyquote:Op woensdag 8 december 2004 23:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heb je gisteren Oprah gezien met Johnny Deppen Kate Winslet
Een beter fan dan mij kun je niet wensen. Beat me, BVO!quote:Op woensdag 8 december 2004 23:33 schreef Hind. het volgende:
Ik las het!
Zoals hier: "Bij de wereldwijde versie van Idols zou iedereen jaloers zijn op Nederland en het ontzettend grote talent van Hind. Ik weet het zeker. En als ze dat gewonnen heeft mag ze overal komen en dan zingt ze een liedje bij Oprah en iedereen begint te janken, ze mag in Sesasmstraat spelen, ze krijgt een wassen beeld enzo. Ik zie het al helemaal voor me."
Ga d'r dan eerst maar eens live zien.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een beter fan dan mij kun je niet wensen. Beat me, BVO!
Dan moet ze maar 's in Deurne gaan optreden.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Emma: The Ellen show is niet stom, maar hilarisch!
Ga jij nou maar met je Hind-kloon spelenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:47 schreef BVO het volgende:
Hoe laat en waar komt dat?
Is geen kloon van me.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar met je Hind-kloon spelen![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:47 schreef BVO het volgende:
Hoe laat en waar komt dat?
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Walgelijk!
Volgens de TV-gids komt het vanavond niet. Maar. Buffy.
. komt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |