Dat is dan bij deze misluktquote:Op woensdag 8 december 2004 23:27 schreef Hind. het volgende:
We willen eigenlijk nog even wachten met het erover naar buiten treden!
Zo vroeg al??quote:Op woensdag 8 december 2004 23:29 schreef Tania18 het volgende:
Oh, het speeluurtje is nog niet afgelopen
Truste!
Nee joh, ik moet eerst nog de herhaling van Sex and the city en Friends kijken en dan nog een stukje Oprah en een stukje BvDquote:
Heb je gisteren Oprah gezien met Johnny Deppquote:Op woensdag 8 december 2004 23:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee joh, ik moet eerst nog de herhaling van Sex and the city en Friends kijken en dan nog een stukje Oprah en een stukje BvD
Dat kan niet want ze was hierquote:Op woensdag 8 december 2004 23:37 schreef BVO het volgende:
Ik ga zo de HH van Boulevard kijken (H. was er.)
Jaaaa, Johnnyquote:Op woensdag 8 december 2004 23:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heb je gisteren Oprah gezien met Johnny Deppen Kate Winslet
Een beter fan dan mij kun je niet wensen. Beat me, BVO!quote:Op woensdag 8 december 2004 23:33 schreef Hind. het volgende:
Ik las het!
Zoals hier: "Bij de wereldwijde versie van Idols zou iedereen jaloers zijn op Nederland en het ontzettend grote talent van Hind. Ik weet het zeker. En als ze dat gewonnen heeft mag ze overal komen en dan zingt ze een liedje bij Oprah en iedereen begint te janken, ze mag in Sesasmstraat spelen, ze krijgt een wassen beeld enzo. Ik zie het al helemaal voor me."
Ga d'r dan eerst maar eens live zien.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een beter fan dan mij kun je niet wensen. Beat me, BVO!
Dan moet ze maar 's in Deurne gaan optreden.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Emma: The Ellen show is niet stom, maar hilarisch!
Ga jij nou maar met je Hind-kloon spelenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:47 schreef BVO het volgende:
Hoe laat en waar komt dat?
Is geen kloon van me.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar met je Hind-kloon spelen![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:47 schreef BVO het volgende:
Hoe laat en waar komt dat?
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Walgelijk!
Volgens de TV-gids komt het vanavond niet. Maar. Buffy.
. komt wel.
Sex and the city?? Wtf Tom je bent je piemel niet waardquote:Op woensdag 8 december 2004 23:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En ik ga SatC, Friends en. The Ellen Show.
. kijken.
KETTER! Hoe durf je Buffy niet gaaf te vinden?!quote:
Orginial, voor het eerst in je FOK!-historie heb je een opmerking gemaakt waar ik het 100% mee eens benquote:Op woensdag 8 december 2004 17:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kugari-Ken,ga is snel terug achter naar je geraniums.![]()
Jij misschien nietquote:Op woensdag 8 december 2004 17:24 schreef Tania18 het volgende:
Hee Orgi, dat hebben we tegen jou toch ook niet gezegd![]()
Wooooeeeeeiiii, de [me]-code doet het weer goedquote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 8 december 2004 17:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
laten we eens teruggaan in de tijd, naar hoe het leven vroeger was, toen ik nog heer en meester was van alle redelijkheid!
BLABLABLABLABLABLABLABLA
Zo deden we dat in de goede oude tijd! Toen schreven we tenminste nog iets!
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Walgelijk!
Volgens de TV-gids komt het vanavond niet. Maar. Buffy.
. komt wel.
Sveeeennnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op donderdag 9 december 2004 06:35 schreef Svensational het volgende:
Dat kloon-gedoe is best irritant BVO
Oh, goedemorgen Christine
nou, buffy is oke maar het beste...oké mij nou niet gaan slaan.....quote:Op donderdag 9 december 2004 09:56 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Buffy is de allerbeste TV-Show op deze hele wereld en de mooiste en liefste en allllllleeeeerbeste wat de tv-geschiedenis is overkomen!!!!!![]()
god? hahahahahahaquote:Op donderdag 9 december 2004 11:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
stelletje verlepte korstige mannentieten!
Ik ben de enige echte Kugari-Ken! Ik 'doe' soaps al zolang Fok oud is! Ik buig me over de psychologische achtergronden van de deelnemers, ik schat een situatie in, en ik zorg ervoor dat mensen iets te lezen hebben, in plaats van een duffe smiley of een inhoudsloze one-liner.
Ik ben jullie GOD!
Zit je in Australië, zit je nog te zeiken!quote:Op donderdag 9 december 2004 06:35 schreef Svensational het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2004 09:56 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Buffy is de allerbeste TV-Show op deze hele wereld en de mooiste en liefste en allllllleeeeerbeste wat de tv-geschiedenis is overkomen!!!!!![]()
Ik ben een kloon van Cairon, maar mijn persoonlijkheid verschilt wel van het origineel. En Cairon is de user die begon toen hier nog een BB1 forum was, hij is user negen-honderd-nogwat.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Zit je in Australië, zit je nog te zeiken!.
Het is trouwens geen kloon van mij.
Vraag maar aan de admins, die kunnen dat zien..
Weet je, eigenlijk interesseert het me gewoon niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van Cairon, maar mijn persoonlijkheid verschilt wel van het origineel. En Cairon is de user die begon toen hier nog een BB1 forum was, hij is user negen-honderd-nogwat.
Dat gaan ze vast aan ons verklappen jaquote:Op donderdag 9 december 2004 11:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Zit je in Australië, zit je nog te zeiken!.
Het is trouwens geen kloon van mij.
Vraag maar aan de admins, die kunnen dat zien..
ik heb een reisje gekregen naar new york dat is wel gaaf vind ik....quote:Op donderdag 9 december 2004 11:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk interesseert het me gewoon niet.
Wie heeft er hier het gaafste St.Klaas cadeautje gekregen?
Stoer!!! New York is echt een prachtstad als je van groot, snel en flitsend houdt!quote:Op donderdag 9 december 2004 11:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb een reisje gekregen naar new york dat is wel gaaf vind ik....
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
stelletje verlepte korstige mannentieten!
Ik ben de enige echte Kugari-Ken! Ik 'doe' soaps al zolang Fok oud is! Ik buig me over de psychologische achtergronden van de deelnemers, ik schat een situatie in, en ik zorg ervoor dat mensen iets te lezen hebben, in plaats van een duffe smiley of een inhoudsloze one-liner.
Ik ben jullie GOD!
Svenquote:Op donderdag 9 december 2004 06:35 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Hind. niet aan jou
Of wil je hiermee toegeven dat ....
Eens zien hoe snel je kan uit- en inloggen?quote:Op donderdag 9 december 2004 12:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor..
We wachten op het antwoord van Hind. dan maar he.
Is best wel gaaf jaquote:Op donderdag 9 december 2004 11:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb een reisje gekregen naar new york dat is wel gaaf vind ik....
Omdat je het zo lief vroegquote:Op donderdag 9 december 2004 12:55 schreef Christine het volgende:
Er kan weer gestemd worden op Amanda! (zie sig)
Het schiet alleen niet echt op
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is best wel gaaf ja
Daar wil ik een keer in de komende jaren naar toe gaan
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Sex and the city?? Wtf Tom je bent je piemel niet waard
Als mijn financiele dip dan te boven is wel jaquote:Op donderdag 9 december 2004 13:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
In januari 4 dagen voor ¤300, ga je mee?
Ik reken eropquote:Op donderdag 9 december 2004 13:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als mijn financiele dip dan te boven is wel ja
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:57 schreef Duiveltja het volgende:
In GTST heeft er dus iemand 1 bal, als ik het goed begrepen heb?
Wat ben jij nou weer voor een SHO-mod?quote:Op donderdag 9 december 2004 13:57 schreef Duiveltja het volgende:
In GTST heeft er dus iemand 1 bal, als ik het goed begrepen heb?
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
Sex and the city?? Wtf Tom je bent je piemel niet waard
Het is gewoon niet mijn ding.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:19 schreef Zhenar het volgende:
KETTER! Hoe durf je Buffy niet gaaf te vinden?!![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:20 schreef Bupatih het volgende:
SatC is cool
Al is het alleen maar vanwege Charlotte
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Miranda.
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] (Wat een lelijke jurk).
[afbeelding]
Dat is wel de lelijkste van alle 4.
Forum Opties | |