abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23835503
hallo,

mijn vriend wil graag anaal met mij,ik heb dit nog nooit gedaan en ben er redelijk bang voor dat het pijn gaat doen enzo. wat moet ik doen zodat het niet pijn doet e.d.???
United as one
pi_23835591
Zover ik weet veel glij middel en klein beginnen
Eerst 1 vinger en als dat goed gaat een tweede en als dat goed kan je voorzichtig verder gaan.
En als het pijn doet meteen stoppen!!

Maar mischien belangerijker wil jij dit wel?
Als je dit niks lijkt ,dan ook niet doen.
Zijn nog zat ander leuke dingen.
pi_23835621
idd als jij dat niets vind doe je het toch lekker niet.
face your fears.. live your dreams..
  woensdag 8 december 2004 @ 17:01:12 #4
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_23835644
zie je kont maar als een ferrari, het is ff moeilijk doen, maar het schuurt behoorlijk lekker
Ex nihilo nihil fit
  woensdag 8 december 2004 @ 17:07:55 #5
99254 enigma70
Life is a jigsaw puzzle
pi_23835765
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:54 schreef Peachy het volgende:
hallo,

mijn vriend wil graag anaal met mij,ik heb dit nog nooit gedaan en ben er redelijk bang voor dat het pijn gaat doen enzo. wat moet ik doen zodat het niet pijn doet e.d.???
eerst maar eens beslissen of je wel anale sex wil, voordat je gaat denken hoe het te doen
Rage. Rage. Against the dying of the light
  woensdag 8 december 2004 @ 17:10:11 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_23835807
het enige antwoord bestaat uit twee woorden: oefenen en glijmiddel, niet gelijk teveel willen, eerst een vinger, dan een tweede vinger en dan de lul (flink ingesmeerd), zo is het bij ons gegaan.

maar het belangrijkste is dat jullie het alletwee lekker vinden
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_23836203
Als jij geen anale sex wilt, dan komt er dus geen anale sex. Simpel zat.

Als je het toch wilt doen, zorg dan in elk geval dat je ontspannen bent (wat waarschijnlijk moeilijk is als je ergens bang voor bent). Rek de boel eerst wat op voor dat je vriend je penetreert. Doe maar wat Klonk zei
pi_23836538
quote:
wat moet ik doen zodat het niet pijn doet e.d.???
Dat is een goede vraag die je daar stelt, want het zal zeker (en vooral de eerste keer) gewoon écht pijn doen. Dat gaatje is er niet voor gemaakt en dat zul je voelen ook. Rustig aan beginnen (met een vinger), meteen stoppen als het pijn doet en vooral heel veel glijmiddel gebruiken.
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
  woensdag 8 december 2004 @ 17:54:06 #9
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_23836701
http://forum.fok.nl/fok/search_lite

Zoekt en gij zult vinden. 10 miljoen gelijknamige topics gingen u voor
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  woensdag 8 december 2004 @ 18:08:52 #10
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_23836931
Als eerste: niet bang zijn!, als je bang bent span je alles aan en gaat het ook pijn doen
spreek af dat hij stopt of pauzeert zodra het pijn doet, en begin er pas mee als je flink geil bent door andere bezigheden
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_23836976
gewoon eerst een beetje oprekken met verschillende buttplugs
pi_23838979
Ik wil niet veel zeggen, maar het filmpje wat hierin stond was misschien nog wel eens het beste wat er tot nu toe in stond ! Misschien dat TS daar toch wel wat aan heeft !
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_23839039
Ergste offtopic en lolbroeken reactie's verwijdert, mensen reageer normaal of reageer niet.

BVD

Ontopic...

Pijn hoort het zeer zeker niet te doen, rustig aan opbouwen en glijmiddel gebruiken doen een heleboel.
Begin eens met de anus plagen, beetje strelen, beetje doen, dan een vingertopje erin, als dat goed gaat misschien rustig aan een hele vinger en zo bouw je het langzaam uit totdat je je gewoon lekker kan ontspannen, dit moet je dus niet in 1 dag doen allemaal, neem je tijd...

Met die opbouw kun je gelijk ook kijken of je het wel lekker vind, dat is ook nogeens een voordeel.

Bij pijn stoppen, er wordt weleens gezegd je moet er even doorheen, dat is zware nonses, als je het goed doet doet het helemaal geen pijn.

Kijk bv eens nina hartley's guide to anal sex, daar wordt vrij veel uitgelegd, laten ze het ook nog eens zien en je ziet vele verschillende manieren van anale stimulatie...
Een edacutieve en aardig geile film dus
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 8 december 2004 @ 22:19:35 #14
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_23842685
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:47 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag die je daar stelt, want het zal zeker (en vooral de eerste keer) gewoon écht pijn doen. Dat gaatje is er niet voor gemaakt en dat zul je voelen ook. Rustig aan beginnen (met een vinger), meteen stoppen als het pijn doet en vooral heel veel glijmiddel gebruiken.
t doet de eerste(en daarna ook nog wel) idd best pijn maarrrrrr als je dan lang genoeg geduld hebt en genoeg glijmiddel.....ooooomfffffffff......
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  woensdag 8 december 2004 @ 22:35:25 #15
108790 Mokkapuntje
A blonde leading the blondes!!
pi_23843230
Nou beste peachy

Om je maar ff flink bang te maken zal ik nu mijn 1e anaalverhaal met je delen....
Vriendje wilde graag via achterdeur naar binnen, maar zoals je zelf al weet dat past niet zo goed eerst een beetje oefenen met de vingers, maar helaas geen succes
Dus wij op de normale manier lekker bezig, niks aan de hand, totdat vriendje de afstand tot juiste gaatje beetje verkeerd inschat en alsnog vanachter binnetreed...(ja doggystyle..in case you were wondering hoe ie zo kon missen)

Het eerstvolgende dat ik me herinner is (PIJN IN MIJN KONT) mn vriendje die heel ongerust boven me hangt en vraagt of ik nog leef..schijn ff tijdje buiten westen geweest te zijn..
Dus ja anaal kan zeer pijnlijk zijn...

maar niet geteurd...heb t daarna nog wel ns gedaan zonder flauw te vallen....misschien lukt jou dat ook...
succes
  woensdag 8 december 2004 @ 22:45:00 #16
84328 Lllaura
painting pictures
pi_23843523
Damn, dat heb ik ook wel 's gehad!

PLOEP! En ja, het ging écht per ongeluk.

Gelukkig spande ik niet opeens aan, maar bleef ik me ontspannen, waardoor de schade beperkt bleef...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  woensdag 8 december 2004 @ 22:47:28 #17
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_23843592
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef Mokkapuntje het volgende:
Nou beste peachy

Om je maar ff flink bang te maken zal ik nu mijn 1e anaalverhaal met je delen....
Vriendje wilde graag via achterdeur naar binnen, maar zoals je zelf al weet dat past niet zo goed eerst een beetje oefenen met de vingers, maar helaas geen succes
Dus wij op de normale manier lekker bezig, niks aan de hand, totdat vriendje de afstand tot juiste gaatje beetje verkeerd inschat en alsnog vanachter binnetreed...(ja doggystyle..in case you were wondering hoe ie zo kon missen)

Het eerstvolgende dat ik me herinner is (PIJN IN MIJN KONT) mn vriendje die heel ongerust boven me hangt en vraagt of ik nog leef..schijn ff tijdje buiten westen geweest te zijn..
Dus ja anaal kan zeer pijnlijk zijn...

maar niet geteurd...heb t daarna nog wel ns gedaan zonder flauw te vallen....misschien lukt jou dat ook...
succes
Eh....laten we het op een aparte ervaring houden
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_23843700
nina hartley's guide to anal sex? Link?
Danmark: more usefull every day!
  woensdag 8 december 2004 @ 22:53:15 #19
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23843761
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef Mokkapuntje het volgende:
*verhaal*
ja lieverd, maar als je ineens zonder voorspel een lul in je doos krijgt doet het ook pleuris veel pijn, dus das niet zo gek dat dat pijn deed bij jou.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  woensdag 8 december 2004 @ 23:03:58 #20
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23844029
Het kan zoals gezegd volkomen pijnloos, kwestie van oefening, zie ook de post van Erodome. En ik snap inderdaad niet hoe het mogelijk is dat je flauwvalt (Mokkapuntje) of duwde hij hem er met 160 kilometer per uur in ofzo? En misschien had je dat beter niet kunnen posten in een topic waarin een beginner klaagt over angst voor pijn..
pi_23844195
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:03 schreef Aventura het volgende:
Het kan zoals gezegd volkomen pijnloos, kwestie van oefening, zie ook de post van Erodome. En ik snap inderdaad niet hoe het mogelijk is dat je flauwvalt (Mokkapuntje) of duwde hij hem er met 160 kilometer per uur in ofzo? En misschien had je dat beter niet kunnen posten in een topic waarin een beginner klaagt over angst voor pijn..
tja heb het met een ex vriendinnetje ook een keer gehad ik was er even uit, zij gaat verliggen, ik had het niet door en zat ook ff verkeerd... was niet echt prettig...
  woensdag 8 december 2004 @ 23:11:13 #22
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_23844227
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:53 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

ja lieverd, maar als je ineens zonder voorspel een lul in je doos krijgt doet het ook pleuris veel pijn, dus das niet zo gek dat dat pijn deed bij jou.
idd....the key issue bij anaal is veel geduld en veel glijmiddel dus alst op die manier gebeurt....kan ik me goed voostellen dat t allesbehalve prettig is...
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 23:13:08 #23
47213 ArmaniMania
pi_23844281
Wat ook wel belangrijk is, is dat je geil bent. Als mijn vriendin niet geil genoeg is en ik neem haar anaal, krijg ik een klap voor mijn bek.

De kunst is ook een beetje om te duwen, alsof je een drol uitduwt, klinkt raar maar zo rek je je anus een beetje uit. En natuurlijk glijmiddel.

In het begin zal het even wennen zijn. Mijn vriendin vindt het hemels.

Succes
  woensdag 8 december 2004 @ 23:19:01 #24
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_23844444
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:13 schreef ArmaniMania het volgende:

In het begin zal het even wennen zijn. Mijn vriendin vindt het hemels.

Succes
me too!!nooit gedacht..stond er eerst heel negatief tegenover na een nare ervaring..maar nu ik weet hoe t moet..
pi_23844852
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:19 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

t doet de eerste(en daarna ook nog wel) idd best pijn maarrrrrr als je dan lang genoeg geduld hebt en genoeg glijmiddel.....ooooomfffffffff......
Daarna is het vooral ontzettend
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_23845838
wat ik dus niet geloof is dat kerels "per ongeluk"je anaal nemen.
als kerel zijnde voel je echt wel dat het strakker is en er iets anders aan de hand is. als je bikkelhard penetreerd lijkt het me ook niet zo lekker voor je voorhuidophanging (dat toompje).

maar dames blijf vooral geloven dat wij dat per ongeluk doen.

(de echte reden: vrienden in de kroeg vertellen gewoon dat je haar dan in een keer vol in der bruine anjer moet janken en dat ze dan niet terug kan) foutje bedankt
pi_23846021
stomme vraag misschien, maar hoe doen jullie dat dan met het gevoel dat je naar de wc moet? Wij zijn namelijk wel een beetje aan het oefenen met vingers enzo, maar ik krijg altijd dat rare gevoel.
Zijn er tips, of gaat het vanzelf over na een tijdje, went het?
  Redactie Frontpage donderdag 9 december 2004 @ 00:23:00 #28
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23846049
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:01 schreef Amun-Ra het volgende:
zie je kont maar als een ferrari, het is ff moeilijk doen, maar het schuurt behoorlijk lekker
Kansloos, als je niet eens de grap goed kan vertellen
pi_23846066
het schijnt handig te zijn om een paar uur van tevoren naar de wc te gaan... (darmen reinigen zichzelf weer geloof ik).
het geilste is nog als de dame in kwestie haar kringspier aanspaant
überstrak
pi_23846493
makkelijkste positie om het te doen is lepeltje lepeltje liggen zeg maar, dan zul je ook niet zo snel dat gevoel krijgen alsof je naar de wc moet..

Exje van me vond het alleen zo echt lekker en makkelijk, andere posities zoals doggy vond ze vanwege dat bijkomende effect niet zo lekker dus..
En veeeel glijmiddel!
enjoy life!
pi_23849025
quote:
Op donderdag 9 december 2004 00:13 schreef Darkster het volgende:
wat ik dus niet geloof is dat kerels "per ongeluk"je anaal nemen.
als kerel zijnde voel je echt wel dat het strakker is en er iets anders aan de hand is. als je bikkelhard penetreerd lijkt het me ook niet zo lekker voor je voorhuidophanging (dat toompje).

maar dames blijf vooral geloven dat wij dat per ongeluk doen.

(de echte reden: vrienden in de kroeg vertellen gewoon dat je haar dan in een keer vol in der bruine anjer moet janken en dat ze dan niet terug kan) foutje bedankt
Het gebeurt mijn vriend ook wel eens dat hij verkeerd zit, en dat is écht niet omdat hij zo graag anaal wil dat als het niet goedschiks gaat, het maar kwaadschiks moet. Hij mag het namelijk ook gewoon vragen, want ik vind anaal Ow, trouwens, ik zit er altijd bij als hij met vrienden in de kroeg zit, dus ik weet precies wat ze hem wijsmaken...
pi_23849202
Een beetje met jezelf bezig zijntijdens de penetratie wil ook nogal eens helpen. Dan ontspan je beter. Mijn vriendin pakt daar eigenlijk altijd de grootste dildo voor die we hebben. Kan ze die daarna lekker in haar doosje schuiven
Het is wat.......
  donderdag 9 december 2004 @ 09:37:23 #33
105625 __ZzaZzou__
**doe een wens**
pi_23849282
quote:
Op donderdag 9 december 2004 00:21 schreef Scylla82 het volgende:
stomme vraag misschien, maar hoe doen jullie dat dan met het gevoel dat je naar de wc moet? Wij zijn namelijk wel een beetje aan het oefenen met vingers enzo, maar ik krijg altijd dat rare gevoel.
Zijn er tips, of gaat het vanzelf over na een tijdje, went het?
laat ik zeggen... ja het went... maar dat hangt wel van jezelf af...
het is vooral en kwestie van je overgeven... je volledig ontspannen dus... en proberen ervan te genieten...
vooral niks overhaasten... voelt het vandaag niet echt fijn... dan probeer je het een andere keer weer...
probeer bij die vinger de gedachte van je af te zetten dat er iemand in je anus zit... zolang dat in je hoofd blijft spoken ben ik bang dat jij het gevoel zult houden dat je moet poepen...
forceren heeft echt geen zin... doe het alleen als jij het ook ziet zitten...
Jij maand die zoveel vreugde brengt in menig mensenhart
Bezorgt anderen juist extra frustraties, pijnlijk gemis en smart
Geluk, verdriet, een lach, een traan, gaan samen zij aan zij
Ach December, December, ook jij gaat weer voorbij...
  donderdag 9 december 2004 @ 09:38:45 #34
105625 __ZzaZzou__
**doe een wens**
pi_23849297
quote:
Op donderdag 9 december 2004 09:31 schreef gooddaddy het volgende:
Een beetje met jezelf bezig zijntijdens de penetratie wil ook nogal eens helpen. Dan ontspan je beter.
hier sluit ik me volledig bij aan
Jij maand die zoveel vreugde brengt in menig mensenhart
Bezorgt anderen juist extra frustraties, pijnlijk gemis en smart
Geluk, verdriet, een lach, een traan, gaan samen zij aan zij
Ach December, December, ook jij gaat weer voorbij...
  donderdag 9 december 2004 @ 10:45:02 #35
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_23850287
en in sommige standjes gaat ie er makkelijker in is onze ervaring, bij ons is dat als mijn vriendin met d'r kontje naar mij zit, als ze zich omdraait gaat het heel wat moeilijker.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_23858152
quote:
Op donderdag 9 december 2004 10:45 schreef Klonk het volgende:
en in sommige standjes gaat ie er makkelijker in is onze ervaring, bij ons is dat als mijn vriendin met d'r kontje naar mij zit, als ze zich omdraait gaat het heel wat moeilijker.
dat lijkt me toch eigenlijk vrij logisch, dat het handig is als ze niet met haar buik naar je toe zit..
  donderdag 9 december 2004 @ 20:35:25 #37
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_23862792
vooral ontspannen zijn.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_23863158
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:51 schreef Keksi het volgende:
nina hartley's guide to anal sex? Link?
Ik heb geen link, heb die film gewoon gedownt...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_23863205
lekker veel glijmiddel inderdaad en rustig aan, eerst even stil houden en dan heel rustig bewegen, als het echt pijn doet moet je het uiteraard niet doen, oefening maakt kunst
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_23869629
2 wijntjes helpen soms ook.
pi_23871577
quote:
hallo,

Het helpt als je eerst je eigen anus leert kennen. Steek maar je vinger erin als je op de wc zit. Voel het een beetje aan en wen eraan. Daarna laat je vriend het een keertje proberen. Laat hem weten hoe je het wil en hoe je het niet wil. Doe jij het ook bij hem. Zodra je anus gewend is aan penetratie dan ben je er aan toe.

Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat ik flink aan het stoten was bij een meid die heel nat was een ineens per ongeluk zit je in het verkeerde gat. Meestal was het schrikken en sorry-hoor en gaan we normal verder maar een paar keer was het schrikken gevolgd door eventjes stil blijven en rustig doorgaan achterin. Als je eenmaal erin bent dan beveeg je maar een beetje heen en weer en voel je hoe lekker zij je grijpt. Eerlijk gezegd heb ik het nooit zo lang kunnen volhouden totdat zij klaarkwam. Maar daarna altijd wel goedgemaakt
  vrijdag 10 december 2004 @ 08:50:34 #42
109500 roekeno
waarom bemoei ik mij hiermee
pi_23872096
eerst een klein stukje in je anus , dan twee maal diep ademhalen de derde diepe ademtocht vasthouden , dan een goed stukje verder in de anus .
stoppen met penetreren , dan adem uitblazen,
belangrijk is dus de ademhaling daar moet je op blijven letten
en vooral niet ademhalen terwijl dat ding je kont inglijdt
en als je ademhaalt . heeel diep

als het dan niet gaat , gaat het nooit .
best
pi_23875047
PIJN?? anaal hoeft helemaal GEEN PIJN te doen?!?!?!
Kijk je vriend moet niet gelijk als een gek op en neer gaan bewegen, maar gewoon eerst zoals hierboven al een paar keer staat met 1 en dan 2 vingers. Maar eerlijk gezegd vind ik dat zelf altijd niet zo lekker, maar het echte werk wel
Sinds kort heb ik een nieuwe vriend en we zijn het nu aan het opbouwen. Je moet het alleen met iemand doen die je volkomen vertrouwd, en waar je je veilig bij voelt zodat je je grenzen aan kan geven.

en de belangrijkste regel:

DOE ALLEEN DINGEN DIE JE ZELF WILT.
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:46:19 #44
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_23875773
sommige vrouwen vinden het best lekker laat dat ook duidelijk zijn ... maar inderdaad doe het enkel als je het zelf ook wel eens wil proberen en spreek duidelijk af dat stop ook stop is zonder gezaag !

verder vind ik het een keuze die je beetje moet overwegen ... doet je ventj enorm veel voor jouw en je hebt zo iets van k weet niet ... probeer t dan eens ... als t nie lukt dan is t zo maar dan doe je ook iets voor hem ... t gebaar en de gewilligheid doet meer dan het slagen ...

k weet dat ik daar veel reactie op zal krijgen maar nja das mijn idee dus
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
pi_23876700
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:46 schreef God_de_Vader het volgende:
sommige vrouwen vinden het best lekker laat dat ook duidelijk zijn ... maar inderdaad doe het enkel als je het zelf ook wel eens wil proberen en spreek duidelijk af dat stop ook stop is zonder gezaag !

verder vind ik het een keuze die je beetje moet overwegen ... doet je ventj enorm veel voor jouw en je hebt zo iets van k weet niet ... probeer t dan eens ... als t nie lukt dan is t zo maar dan doe je ook iets voor hem ... t gebaar en de gewilligheid doet meer dan het slagen ...

k weet dat ik daar veel reactie op zal krijgen maar nja das mijn idee dus
Op zich snap ik wat je bedoel, maar op seks gebied vind ik dat zelf heel anders liggen je moet alleen dingen doen waar je je zelf lekker bij voelt. Bepaalde standjes voel ik me zelf totaal niet prettig bij en daardoor is het dan niet lekker of zelfs pijnlijk. Hoe lief leuk aardig ik iemand ook vind, die dingen wil ik gewoon niet.

En anaal moet je niet doen als je er bang voor bent en het alleen voor de ander doet. Met seks moet je duidelijke grenzen stellen en daar diend de ander zich aan te houden...

(Iedereen kan daar anders over denken maar dat is mijn mening...)
pi_23886206
Als je anaal gaat proberen terwijl je op dat moment echt bang bent dan kun je vergeten dat het pijnloos gaat lukken, eerst spelen zodat je wat meer vertrouwen krijgt, de boel daar leert kennen, dan pas wat gaan proberen op het gebied van neuken, voor alles is een tijd en een plaats, het hoeft niet gisteren al...
pi_23904264
Het helpt bij mij als ik op mijn zij ga liggen (dus lepeltje lepeltje)
Klussen deel 1 en 2
pi_23993153
tvp
pi_23996572
Aeroxie, zou je aub geen tvp's meer willen posten, gebruik de bookmark functie, die is er niet voor niets.

BVD!
pi_23997034
Even voor de luisteraars thuis, hoe werkt dat bookmarken?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23997078
klik op het mapje, helemaal bovenaan het topic, naast de nsb knop [srrie weet even geen andere naam], dat gele driehoekje dus.
volgens mij wijst de rest zich vanzelf
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_23997134
Dank u!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23997239
Bij ons gebeurde het eigelijk ook best plotseling... (nooit eerder met vinger ofzo gedaan) en ook geen glijmiddel...

We lagen relax lepeltje/lepeltje een beetje te vrijen. En toen had ik hem perongeluk in het andere gaatje gestoken, maar een klein stukje omdat het zo langzaam ging. Maar, het ging echt heel makkelijk. En toen keek ze me geil aan en zei "ga maar verder". En dus steeds met kleine stapjes, stukje voor stukje verder. En ja zij vindt het zalig dus al het zonder glijmiddel al pijnloos kan, dan moet met veel glijmiddel helemaal goed gaan. Zoals al eerder gezegd is het belangrijkste denk ik dat je vooral geil bent en het heel relax doet
Sex is one of the 9 reasons for reincarnation, the other 8 are unimportant.
pi_24002735
ja ja per ongeluk
pi_24002764
quote:
Op woensdag 15 december 2004 20:18 schreef vdo28 het volgende:
Even voor de luisteraars thuis, hoe werkt dat bookmarken?
ja daar ben ik ook wel heeeeel benieuwd naar....
pi_24002778
quote:
Op donderdag 16 december 2004 00:04 schreef cleany het volgende:

[..]

ja daar ben ik ook wel heeeeel benieuwd naar....
het staat al uitgelegd
bovenaan deze pagina
pi_24002812
sorry moppie...dank je
pi_24002819
geeft niet
pi_24009699
quote:
Op woensdag 15 december 2004 20:27 schreef Monkster het volgende:
Bij ons gebeurde het eigelijk ook best plotseling... (nooit eerder met vinger ofzo gedaan) en ook geen glijmiddel...

We lagen relax lepeltje/lepeltje een beetje te vrijen. En toen had ik hem perongeluk in het andere gaatje gestoken, maar een klein stukje omdat het zo langzaam ging.
Zelfs als man geloof ik nog steeds niet in het 'per ongeluk' maar je hebt het wel getroffen Monkster... msischien moet ik het in de kerstvak ook maar eens proberen...

Oeps sorry my dear: nu kan je 3 dagen niet meer zitten zonder pijn... lastig zo vlak voor kerst
Danmark: more usefull every day!
pi_24010912
quote:
Op woensdag 15 december 2004 20:27 schreef Monkster het volgende:
Zoals al eerder gezegd is het belangrijkste denk ik dat je vooral geil bent en het heel relax doet
Geil zijn helpt ja
Ik ook eerste keer zonder glijmiddel dat was al suup. Maar met glijmiddel =

Je moet je vriend gewoon heel erg vertrouwen, als je dat nog niet hebt moet je het niet doen.
Ik ben er ondertussen verslaafd aan
pi_24018629
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:30 schreef Keksi het volgende:

[..]

Zelfs als man geloof ik nog steeds niet in het 'per ongeluk' maar je hebt het wel getroffen Monkster... msischien moet ik het in de kerstvak ook maar eens proberen...

Oeps sorry my dear: nu kan je 3 dagen niet meer zitten zonder pijn... lastig zo vlak voor kerst
Ik heb ook hele erge moeite met dat per ongeluk in het verkeerde gaatje zitten, dat dat gebeurt nadat ik al flink anaal bezig ben geweest ok, maar als er nog niets gebeurt is daar nee, perongelijk gaat je echt niet lukken, de boel is dan veelste strak om je te vergissen.
Tis me dan ook echt nog nooit gebeurt dat een man hem perongelijk anaal parkeerde.
pi_24020738
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:19 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Doorgaan tot je het gewoontjes word....voel je niks meer
pi_24020888
Nee nee en nogeens NEE, niet doorgaan totdat het gewoon wordt, gewoon net zo lang spelen en proberen tot het pijnloos gaat, door de pijn heenbijten is pure nonses en ja dat weet ik HEEL zeker....
pi_24021241
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:50 schreef erodome het volgende:
Nee nee en nogeens NEE, niet doorgaan totdat het gewoon wordt, gewoon net zo lang spelen en proberen tot het pijnloos gaat, door de pijn heenbijten is pure nonses en ja dat weet ik HEEL zeker....
Mijn droomvrouw.....
pi_24021438
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:50 schreef erodome het volgende:
nee presies! Anaal hoeft helemaal geen pijn te doen, dit is echt z'n onzin.
Kijk je vriend moet hem er gewoon niet gelijk in 1 keer inrammen!

Gewoon steeds een stukje verder gaan (en nee niet gelijk de eerste keer doorwillen gaan tot het einde en dan even een flinke haal nemen....gewoon opbouwen...)
pi_24022057
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:11 schreef MissPeppertje het volgende:

[..]

nee presies! Anaal hoeft helemaal geen pijn te doen, dit is echt z'n onzin.
Kijk je vriend moet hem er gewoon niet gelijk in 1 keer inrammen!

Gewoon steeds een stukje verder gaan (en nee niet gelijk de eerste keer doorwillen gaan tot het einde en dan even een flinke haal nemen....gewoon opbouwen...)
Dan vrees ik dat ik 1: of straalbezopen moet zijn @: of ik kom meteen klaar.
Opbouwen?Alsof ik het kraantje kan dichtdraaien.
Jullie vrouwen hebben makkelijk praten maar als je anaal neukt dan is dat zo strak dan van opbouwen geen spraken is....laten we dan maar zuipen.
Dan gaat dat zeker lukken.... en heeeeeeeeeeeeel langzaam opbouwen.....voor minimaal een halfuur.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 16 december 2004 @ 22:17:35 #67
95752 crew  Chell
Kluns
pi_24023149
Ontspannen is echt het toverwoord in deze.

Als ik niet echt goed geil ben, doet het pijn... als ik echt onwijs geil ben, kunnen er zo drie vingers in (een keer zelfs vier).
En ik ben het inderdaad met Erodome eens, anaal hoeft geen pijn te doen!
pi_24023480
Idd, een tijd geleden was ik al blij als ik een keertje kon neuken zonder dat het auw deed, anaal dan, laatst had mijn man er 4 vingers in zonder dat ik het echt opmerkte...

Hij heeft er zelfs al meer in gehad om eerlijk te zijn, 2 handen gebruiken
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 16 december 2004 @ 22:41:47 #69
95752 crew  Chell
Kluns
pi_24023896
Vriendinnetje van mij kon een jaar of twee geleden nog geen pink hebben. Nu zegt ze als ze een man tegenkomt die wat groot geschapen is "Neem me maar liever anaal, dat kan ik beter hebben dan vaginaal"
  donderdag 16 december 2004 @ 23:19:13 #70
88457 Brillies
www.brillie.nl
pi_24024890
Heel gewoon rustig wat proberen met wat glijmiddel. En niet te groot gelijk. Maar dat zieden er al meer. En vooral geen drank vooraf drinken, want dan weet je misschine niet helemaal meer wat je aan het doen bent.
pi_24047774
Drank helpt ontspannen. Zowel algemeen als 'ter plekke' zeg maar. Bovendien maakt drank ook geil... dus dan heb je driedubbel effect.

Bij mijn ex was drank wat dat betreft het recept voor het betere anale werk. Dat vond ze doorgaans niet zo heel lekker, maar als er wat alcohol in zat was het een heel ander verhaal.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:06:38 #72
110259 Mashi-Maro
What goes up, must come down
pi_24048089
quote:
hallo,

Uhm.. Tja ik zou als ik in jouw schoentjes stond proberen te ontspannen, je vriiend moet het ook rustig aan doen... Doe het Veilig!!! en gebruik glijmiddel als je datr niet bij de hand hebt, vaseline help je ook door de moeilijke weg heen.... Succes en geniet er van!!!
"I live my life a quarter mile at a time.
For those ten seconds or least I'm free nothing else matter"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')