Zal ik ze hier ook nog ff posten ?quote:Op woensdag 8 december 2004 10:54 schreef Aventura het volgende:
Die plaatjes waren f*cking gross men!!
Liever niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:00 schreef PPL het volgende:
[..]
Zal ik ze hier ook nog ff posten ?
Nu heeft nog niet iedreeen ervan kunnen 'genieten'
Niks van gezienquote:Op woensdag 8 december 2004 10:54 schreef Aventura het volgende:
Die plaatjes waren f*cking gross men!!
Heatwave. Om te zeggen hoe lief ie is.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:13 schreef Blinky het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik iemand moest bellen en dat kwam er steeds niet van. Nu ik wakker ben heb ik nog steeds het gevoel dat ik iemand zou moeten bellen
* afwacht *quote:Op woensdag 8 december 2004 11:13 schreef Blinky het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik iemand moest bellen en dat kwam er steeds niet van. Nu ik wakker ben heb ik nog steeds het gevoel dat ik iemand zou moeten bellen
Hey, dat schijnt er bij te horen in een relatiequote:
Mên... ik heb niet eens een nummer van jou!quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 8 december 2004 11:19 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mên... ik heb niet eens een nummer van jou!
Dat weet ie wel, daarvoor ga ik hem niet voor op z'n werk storen.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heatwave. Om te zeggen hoe lief ie is.![]()
![]()
Ik ben in potentie onwijs klefquote:Op woensdag 8 december 2004 11:20 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat weet ie wel, daarvoor ga ik hem niet voor op z'n werk storen.
Ik ben niet (meer) zo klef, maar ik kan wel zo mijn buien hebben
Wat een excuus...quote:Op woensdag 8 december 2004 11:19 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mên... ik heb niet eens een nummer van jou!
quote:
Oeh!quote:Op woensdag 8 december 2004 11:25 schreef PPL het volgende:![]()
Dat kan simpel geregeld worden...
Maar niet on-line, dan weet ik het wel weer.
Van die eenden-liefhebber heb ik nog geen reactie. Wie weet wordt zijn baas momenteel gegijzeld en probeert HW op heldhaftige wijze zijn baas die drie bloedjes van kinderen heeft, te redden. Daarbij heeft hij al zijn inspanning nodig. Het is een gevaarlijke missie immers. Als ze hem maar niet ontvoeren, ver weg naar de Oekraine ofzo. Als hij dan moet ontsnappen zul je zien dat hij ergens in de wildernis terecht komt. Dan komt ie alleen maar mensen tegen die Oekrainees tegen hem spreken en dat spreekt hij volgens mij niet (ik zal het als ik hem zie meteen navragen). Maar uiteindelijk, door we-ken-lang rondgelopen te hebben zal hij bij een station aankomen waar hij de trein kan nemen en zo uiteindelijk bij de politie terecht komen die er uiteindelijk weer voor zullen zorgen dat hij weer terugkomt. En dan vieren we feest.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:25 schreef PPL het volgende:
Wat een excuus...![]()
Je hebt vast wel een lijntje openstaan met die eenden-liefhebber
[..]
quote:Ramantiek en stelletjes sucken ook btw
Hey... dat klopt eigenlijk niet he... zeggen dat iets suckt en het dan zelf stiekum toch zijn...quote:Ik ben in potentie onwijs klef
Je kent hem zeker nog niet zo lang hè ?quote:Op woensdag 8 december 2004 11:34 schreef Blinky het volgende:
Maar het zou ook kunnen dat hij het druk heeft.
Een paar weken...quote:Op woensdag 8 december 2004 11:38 schreef PPL het volgende:
[..]
Je kent hem zeker nog niet zo lang hè ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |