Mijn God!quote:
Wat dan??? Was S soms niet in de verlegenheid gebracht diefstal van staatseigendom te plegen.???Had Murat D. het niet kunnen helen en alsdan niet de gelegenheid gehad zijn meester overhoop te knallen??? Of is dan de politie medeverantwoordelijk voor de moord op dhr. Van Wieren. Meneer Moszkowicz, deze vorm van amorele advocatuur, waarmee alles wat krom is wordt rechtgepraat en alles wat recht is wordt kromgepraat heeft ook de samenleving tot in de wortels geperverteerd... De samenleving gaat .o.a. ten onder aan uw beroepsgroep van beroepsleugenaars - uit wiens hand men eet, diens stront men vreet...quote:Op donderdag 9 december 2004 11:07 schreef SCH het volgende:
Murats pistool uit politiebureau
bron: Telegraaf
AMSTERDAM - Het pistool waarmee scholier Murat D. (17) vorig jaar conrector Hans van Wieren van het Terra College heeft doodgeschoten, was afkomstig uit het Haagse politiebureau Jan Hendrikstraat.
Mr. Moszkowicz wil vandaag S. voor het hof als getuige ondervragen. "Je zou haast denken: als dat wapen daar nou 's níét op de grond had gelegen...?"
Dus liegt S, en komt deze leugen de advocaat zeer gelegen ... om erop door te liegen ....quote:Op donderdag 9 december 2004 11:30 schreef SCH het volgende:
Het is toch wel heel erg raar als dit waar zou zijn. Dat iemand een wapen in de verhoorkamer van een politiebureau vindt. Ongelooflijk.
Hoezo liegt S.? Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 9 december 2004 11:32 schreef lucida het volgende:
[..]
Dus liegt S, en komt deze leugen de advocaat zeer gelegen ... om erop door te liegen ....![]()
Omdat, zoals je zelf schrijft, het verhaal anders ongelooflijk is... Bovendien ik heb zelf bij Justitie gewerkt, en ik kan je verzekeren dat wapens niet zomaar (geladen) rondslingeren!... Daar zijn zeer strikte procedures voor...quote:
Ja - en je moeder heet Sophia Loren.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:38 schreef lucida het volgende:
[..]
Omdat, zoals je zelf schrijft, het verhaal anders ongelooflijk is... Bovendien ik heb zelf bij Justitie gewerkt, en ik kan je verzekeren dat wapens niet zomaar (geladen) rondslingeren!... Daar zijn zeer strikte procedures voor...![]()
Sterk argument... Maar hoe je het ook wendt of keert feit blijft dat Murat D. de enige echte moordenaar is en dat zijn gabbertje S liegt. Voor advocaat Moskowitcz: 'geld dat stom is, praten wij recht', maakt het natuurlijk allemaal niet zoveel uit - een pia fraus meer of minder zit hij niet mee. En zo te lezen jij ook niet...quote:Op donderdag 9 december 2004 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja - en je moeder heet Sophia Loren.
Krachtig stuk.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:26 schreef lucida het volgende:
Wat dan??? Was S soms niet in de verlegenheid gebracht diefstal van staatseigendom te plegen.???Had Murat D. het niet kunnen helen en alsdan niet de gelegenheid gehad zijn meester overhoop te knallen??? Of is dan de politie medeverantwoordelijk voor de moord op dhr. Van Wieren. Meneer Moszkowicz, deze vorm van amorele advocatuur, waarmee alles wat krom is wordt rechtgepraat en alles wat recht is wordt kromgepraat heeft ook de samenleving tot in de wortels geperverteerd... De samenleving gaat .o.a. ten onder aan uw beroepsgroep van beroepsleugenaars - uit wiens hand men eet, diens stront men vreet...![]()
Ja.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:08 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat vind jij toch zo'n rellende kutkrant?
Om daar dan uit te quoten en dezequote:Op donderdag 9 december 2004 13:27 schreef SCH het volgende:
Ja.
Ik kna me persoonlijk niet voorstellen dat een wapen per ongelukachtergelaten wordt in de wachtkamer (hebben ze daar ook geen camera's bijv?) en het is niet zeker dat een diender dat ding vergeten is, maar het kan ook iemand anders zijn die dat ding mee naar het politiebureau heeft genomen en daar heeft laten liggen> Ik geloof er geen reet van.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:30 schreef SCH het volgende:
Het is toch wel heel erg raar als dit waar zou zijn. Dat iemand een wapen in de verhoorkamer van een politiebureau vindt. Ongelooflijk.
De misdaadredactie van de Telegraaf is vrij goed, maar ik zeg toch meteen bij: "als dit waar is".quote:Op donderdag 9 december 2004 13:32 schreef Eightball het volgende:
[..]
Om daar dan uit te quoten en dezete gebruiken vind ik raar.
Jij kan toch wel een bericht uit de 'serieuze' media vinden?
Sorry hoor maar De Telegraaf is mij veel te stigmatiserend en polariserend.
Jou blijkbaar niet, weten we dat ook weer.
Geen probleem.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:36 schreef SCH het volgende:
Dus wat is je probleem?
Niet stoppen hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 13:41 schreef Eightball het volgende:
Geen probleem.
Ik mag je af en toe alleen graag jennen inzake bepaald flip-flop gedrag.
Ik zal ermee stoppen.
quote:Zit je morgenavond ook in het stadion?
Niet echt, neemt niet weg dat het een van de grondslagen van ons rechtssysteem is dat advocaten partijdig mogen zijn. Je moet zeiken op de rechter, niet op de advocaat.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:55 schreef Foo_niks het volgende:
Zo,Bram heeft het recht weer laten zegevieren.
Waar kan ik dat vinden in de media?quote:Op donderdag 9 december 2004 13:55 schreef Foo_niks het volgende:
Murat wordt door de kinderrechter berecht.
Bovendien lees ik net dat er aangifte is gedaan tegen Murat D. door een medegedetineerde omdat hij is mishandeld door hem. Kortom dat kind is echt een tikkende tijdbom. TBS of levenslang opsluiten zou mijn oordeel zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:02 schreef milagro het volgende:
Ik dacht gehoord te hebben dat 24 maanden het maximum is in het geval van kinderrecht en vergeet niet dat dan ook die tbs vervalt, hè
Heel fijn, dus.
Dit is de laatste update van het ANP, iets meer dan een uur geleden.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:03 schreef Eightball het volgende:
[..]
Waar kan ik dat vinden in de media?
Radio1 weet nog van niks en op het net is er ook nog niets over bekend.
Het laatste wat ik gehoord heb is dat er nu geschorst is.
Wat een kankerlijer die Moskowitz.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:55 schreef Foo_niks het volgende:
Murat wordt door de kinderrechter berecht.
Ga er maar vanuit dat de afgelopen elf maanden die hij in detentie heeft gezeten op de verkeerde afdeling met terugwerkende kracht moet worden terugbetaald met een bonus voor aangebrachtte geestelijke schade.
Kortweg komt hij er dan met een vonnis van drie jaar vanaf, daargaat een jaar vanaf die hij in vooarrest heeft gezeten.
30% wordt altijd kwijtgescholden ,houd je 16 maanden over .
Binnen anderhalf jaar loopt hij dus weer op straat met een tonnetje of wat in zijn achterzak wegens gerechtelijke dwaling.
Dank u wel meneer Bram Moszkowicz maak er bij 'RTL Boulevard' maar een leuk itempje van.
O ja doodsverwensingen zijn toegestaan he, bij deze.
Wat suggereer je nou weer allemaal, stoere held?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:28 schreef Snik het volgende:
Dit kan, en mag niet, hier moet het totaal falende NLe rechtssysteem gecorrigeerd worden door eigen rechter te gaan spelen. Helaas, het moet.
In het topic 'Martelaren-by-proxy-fenomeen' van onze zeer gewaardeerde ‘medefokker’ Ryan3 schreef ik reeds: Geen enkele krant brengt het volgens de maatstaven van politieke correctheid tot een kwaliteitskrant, zonder het plegen van censuur.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:36 schreef SCH het volgende:
[..]
De misdaadredactie van de Telegraaf is vrij goed, maar ik zeg toch meteen bij: "als dit waar is".
De Telegraaf komt hiermee, het gaat een rol spelen in de zaak. Dus wat is je probleem?
Als je het hele fuckin' topic leest weet je dat er nog niets bekend is.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:28 schreef Snik het volgende:
Wat een kankerlijer die Moskowitz.
Gatverdamme als dit echt waar is... ongelofelijk.![]()
![]()
Ziek, ziek, ziek. Je leraar executeren en er met 18 maanden van af komen. Dit kan, en mag niet, hier moet het totaal falende NLe rechtssysteem gecorrigeerd worden door eigen rechter te gaan spelen. Helaas, het moet.
Murat D maakt gewoon gebruik van bij wet beschermd recht. Beoordeling kinder- danwel volwassenen rechtspraak is aan de rechtbank. Vermoed dat sommige users, gelet op hun posts, hiertegen graag in beroep gaan. Kort geding wellicht?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:30 schreef SCH het volgende:
Hij is gewoon een goeie advocaat voor zijn client. Waarom Bram M. nu ineens tot dader maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |