Ja.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:08 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat vind jij toch zo'n rellende kutkrant?
Om daar dan uit te quoten en dezequote:Op donderdag 9 december 2004 13:27 schreef SCH het volgende:
Ja.
Ik kna me persoonlijk niet voorstellen dat een wapen per ongelukachtergelaten wordt in de wachtkamer (hebben ze daar ook geen camera's bijv?) en het is niet zeker dat een diender dat ding vergeten is, maar het kan ook iemand anders zijn die dat ding mee naar het politiebureau heeft genomen en daar heeft laten liggen> Ik geloof er geen reet van.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:30 schreef SCH het volgende:
Het is toch wel heel erg raar als dit waar zou zijn. Dat iemand een wapen in de verhoorkamer van een politiebureau vindt. Ongelooflijk.
De misdaadredactie van de Telegraaf is vrij goed, maar ik zeg toch meteen bij: "als dit waar is".quote:Op donderdag 9 december 2004 13:32 schreef Eightball het volgende:
[..]
Om daar dan uit te quoten en dezete gebruiken vind ik raar.
Jij kan toch wel een bericht uit de 'serieuze' media vinden?
Sorry hoor maar De Telegraaf is mij veel te stigmatiserend en polariserend.
Jou blijkbaar niet, weten we dat ook weer.
Geen probleem.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:36 schreef SCH het volgende:
Dus wat is je probleem?
Niet stoppen hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 13:41 schreef Eightball het volgende:
Geen probleem.
Ik mag je af en toe alleen graag jennen inzake bepaald flip-flop gedrag.
Ik zal ermee stoppen.
quote:Zit je morgenavond ook in het stadion?
Niet echt, neemt niet weg dat het een van de grondslagen van ons rechtssysteem is dat advocaten partijdig mogen zijn. Je moet zeiken op de rechter, niet op de advocaat.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:55 schreef Foo_niks het volgende:
Zo,Bram heeft het recht weer laten zegevieren.
Waar kan ik dat vinden in de media?quote:Op donderdag 9 december 2004 13:55 schreef Foo_niks het volgende:
Murat wordt door de kinderrechter berecht.
Bovendien lees ik net dat er aangifte is gedaan tegen Murat D. door een medegedetineerde omdat hij is mishandeld door hem. Kortom dat kind is echt een tikkende tijdbom. TBS of levenslang opsluiten zou mijn oordeel zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:02 schreef milagro het volgende:
Ik dacht gehoord te hebben dat 24 maanden het maximum is in het geval van kinderrecht en vergeet niet dat dan ook die tbs vervalt, hè
Heel fijn, dus.
Dit is de laatste update van het ANP, iets meer dan een uur geleden.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:03 schreef Eightball het volgende:
[..]
Waar kan ik dat vinden in de media?
Radio1 weet nog van niks en op het net is er ook nog niets over bekend.
Het laatste wat ik gehoord heb is dat er nu geschorst is.
Wat een kankerlijer die Moskowitz.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:55 schreef Foo_niks het volgende:
Murat wordt door de kinderrechter berecht.
Ga er maar vanuit dat de afgelopen elf maanden die hij in detentie heeft gezeten op de verkeerde afdeling met terugwerkende kracht moet worden terugbetaald met een bonus voor aangebrachtte geestelijke schade.
Kortweg komt hij er dan met een vonnis van drie jaar vanaf, daargaat een jaar vanaf die hij in vooarrest heeft gezeten.
30% wordt altijd kwijtgescholden ,houd je 16 maanden over .
Binnen anderhalf jaar loopt hij dus weer op straat met een tonnetje of wat in zijn achterzak wegens gerechtelijke dwaling.
Dank u wel meneer Bram Moszkowicz maak er bij 'RTL Boulevard' maar een leuk itempje van.
O ja doodsverwensingen zijn toegestaan he, bij deze.
Wat suggereer je nou weer allemaal, stoere held?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:28 schreef Snik het volgende:
Dit kan, en mag niet, hier moet het totaal falende NLe rechtssysteem gecorrigeerd worden door eigen rechter te gaan spelen. Helaas, het moet.
In het topic 'Martelaren-by-proxy-fenomeen' van onze zeer gewaardeerde ‘medefokker’ Ryan3 schreef ik reeds: Geen enkele krant brengt het volgens de maatstaven van politieke correctheid tot een kwaliteitskrant, zonder het plegen van censuur.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:36 schreef SCH het volgende:
[..]
De misdaadredactie van de Telegraaf is vrij goed, maar ik zeg toch meteen bij: "als dit waar is".
De Telegraaf komt hiermee, het gaat een rol spelen in de zaak. Dus wat is je probleem?
Als je het hele fuckin' topic leest weet je dat er nog niets bekend is.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:28 schreef Snik het volgende:
Wat een kankerlijer die Moskowitz.
Gatverdamme als dit echt waar is... ongelofelijk.![]()
![]()
Ziek, ziek, ziek. Je leraar executeren en er met 18 maanden van af komen. Dit kan, en mag niet, hier moet het totaal falende NLe rechtssysteem gecorrigeerd worden door eigen rechter te gaan spelen. Helaas, het moet.
Murat D maakt gewoon gebruik van bij wet beschermd recht. Beoordeling kinder- danwel volwassenen rechtspraak is aan de rechtbank. Vermoed dat sommige users, gelet op hun posts, hiertegen graag in beroep gaan. Kort geding wellicht?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:30 schreef SCH het volgende:
Hij is gewoon een goeie advocaat voor zijn client. Waarom Bram M. nu ineens tot dader maken?
Dat we zo iemand nodig hebben in Nederlandquote:Op donderdag 9 december 2004 14:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat suggereer je nou weer allemaal, stoere held?
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:33 schreef Eightball het volgende:
[..]
Als je het hele fuckin' topic leest weet je dat er nog niets bekend is.
Dat hoop ik ook niet, maar schelden kan altijd nog.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:37 schreef Snik het volgende:
Ik hoop toch echt dat de rechters niet zo gek zijn om hem echt via het jeugdrecht te berechten...
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:38 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, maar schelden kan altijd nog.
Waarop in eerste instantie door de rechtbank, vanwege zwaarwegende omstandigheden, terecht een uitzondering is gemaakt, als gevolg waarvan Murat D. door het volwassenenstrafrecht is veroordeeld. Het staat Murat D. vrij tegen deze uitspraak hoger beroep aan te tekenen, maar het lijkt niet aannemelijk dat de rechtbank tot een echt andere uitspraak zal komen. Want benevens het feit dat zijn advocaat Brammetje M. zal aanvoeren dat Murat D. door het kinderstrafrecht had moeten worden berecht – herhaling van zetten – maken de twee andere ‘gronden’ te weten: 'Dat Murat D. nu wel spijt zal betuigen, (alsof we Allah op onze knieën moeten bedanken), en dat S. het wapen zou hebben gestolen' de zaak er bepaald niet sterker op…quote:Op donderdag 9 december 2004 14:35 schreef Sater het volgende:
[..]
Murat D maakt gewoon gebruik van bij wet beschermd recht.
Lieverd, als je grote mensen kan dood schieten kan je ook best met de grote jongens in de bak omgaan.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:31 schreef SCH het volgende:
De jongen zelf pleitte daar ook voor. ,,Als ik met grote mensen om ga, ben ik bang dat ik later een grote crimineel wordt''.
Ik geloof er geen zak van dat hij dit meent, want als hij zo helder is dat hij dit door heeft word hij echt geen grote crimineel, hij is gewoon bang dat hij zijn zeepje laat vallen en heeft gewoon geen zin om te zitten....quote:Als ik met grote mensen om ga, ben ik bang dat ik later een grote crimineel wordt
Tip van de dag:quote:Op donderdag 9 december 2004 16:38 schreef vdo28 het volgende:
Toevallige hebben we beide het over het zeepje
klinkt als een gemanipuleerd ventje, eerste deel van zijn leven stoer doen, zelfs een leraar doodschieten aangezien deze hem kinderachtig en disrespectvol zou behandelen en later bang zijn voor 'grote mensen'.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:31 schreef SCH het volgende:
RECHTSZAAK MURAT
ANP/327 BIN/3 9/12/2004, 16:16 HOF09 MURAT+AE; DENHAAG-HOF-MURAT
RECHTSZAAK MURAT
OM eist vijf jaar en tbs tegen Murat (2)
N i e u w bericht, meer informatie
DEN HAAG (ANP) - Het Openbaar Ministerie heeft donderdag voor het gerechtshof in Den Haag vijf jaar gevangenisstraf en tbs geëist tegen Murat D. (Demir). De jongen schoot in januari onderdirecteur H. van Wieren van het Haagse Terra College dood. Aanklager B. Edelhauser vindt dat de 17-jarige Hagenaar volgens het volwassenenrecht moet worden veroordeeld.
Eind april veroordeelde de rechtbank Murat tot vijf jaar gevangenisstraf en tbs. Dat was bijzonder, want Murat was een 16-jarige leerling ten tijde van het misdrijf, en gedragsdeskundigen hadden een vonnis op basis van volwassenenrecht ernstig afgeraden. In hoger beroep is er niets veranderd aan de visie van de deskundigen. Zij vinden dat Murat intensief moet worden behandeld voor zijn gedragsproblemen.
Murats advocaat A. Moszkowicz wil ook dat zijn cliënt wordt veroordeeld volgens het jeugdstrafrecht. De jongen zelf pleitte daar ook voor. ,,Als ik met grote mensen om ga, ben ik bang dat ik later een grote crimineel wordt''.
Nu is het niet zo dat iedere bewoner van een jeugdgevangenis een delinquent is, aangezien sommigen daar zitten voor gedragsstoornissen aangezien de jeugdinrichtingen overvol zitten, maar over het algemaan zitten daar ook niet mensen met frisse ideeen.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:42 schreef SCH het volgende:
Alsof je via andere jeugdige delinquenten geen foute invloeden kan krijgen.
Precies... - van die figuren die zelf regel na regel overtreden, ronduit overlast veroorzaken en dan zelf, met hun armen in die vreemde gestrekte houding langs het lichaam, roepen dat je 'respect' voor ze moet hebben... - Juist nu moet even heel goed duidelijk worden gemaakt dat met ons rechtssysteem niet valt te spotten.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:53 schreef Eightball het volgende:
En nu maar hopen dat de rechter niet te soft is en onder de indruk van Max.
Ik zag trouwens net beelden van die OvJ, en die had verdomd weinig rezpect voor Murat.
Politiebescherming voor die vrouw graag, want ik voorzie een aanval van dezelfde groepVrienden Van Murat
die in januari, een dag na de moord, zo hartstochtelijk 'Murat moet vrij' riepen.
Iemand executeren valt niet onder grote criminaliteit?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:31 schreef SCH het volgende:
Als ik met grote mensen om ga, ben ik bang dat ik later een grote crimineel wordt''.
Ik hoop het met je mee.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:58 schreef dVTB het volgende:
Juist nu moet even heel goed duidelijk worden gemaakt dat met ons rechtssysteem niet valt te spotten.
Ik denk dat hij pas na een jaar een eigen zeepje heeft.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:12 schreef Re het volgende:
echt spijt zal hij pas krijgen als hij zijn zeepje laat vallen
Hij doelt op dit moment misschien op zijn vader en voogd. vergeleken met hen is hij nog een groentje.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:08 schreef Snik het volgende:
[..]
Iemand executeren valt niet onder grote criminaliteit?
Helaas, Moskovisz heeft ooit aangegeven iedereen te willen verdedigen op oorlogsmisdadigers uit W.O. II na.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die Bram Mosterdfiets is toch wel zo'n ongelofelijke publiciteitsgeilneef, die zou Hitler nog in een vurig pleidooi willen verdedigen onder het mom van thuis heeft Eva Braun de broek aan dus had ie een neiging tot dominantie in zijn persoonlijkheid.
En wat mij betreft mag Palmolive een megaorder naar de Bijlmerbajes sturen ten behoeve van het uitwoonproces van Muurrat.
Dan zal onherroepelijk de wijzende vinger ook naar de maatschappij opgeheven worden, de jongen is immers product van onze maatschappijquote:Op donderdag 9 december 2004 17:49 schreef Snik het volgende:
Ik vraag me wel eens af: als een advocaat als Moskovitz een dergelijk monster weer op straat zou laten lopen na 2 jaar, en hij maakt weer iemand koud, dan moet je je toch gewoon medeverantwoordelijk voelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |