Het recht zijn beloop laten wil in dit geval zeggen dat dit monster na een paar jaar weer zich tussen de mensen mag begeven. Daar krijg ik toch een naar gevoel bij.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet in de doodstraf, puur en alleen al omdat voor een normaal denkend mens d doodstraf de ergste straf mogelijk is, maar voor sommigen 9die een aantal maagden beloofd zijn bijv) is het slechts een verlossing.
Nederland heeft mijns inziens niet een strafsysteem dat verantwoord is voor de misdaden die in dit land gepleegd worden, maar de doodstraf hoort daar ook niet in thuis.
Het lijkt me ook niet dat Murat te behandelen is, maar hij is jong en de wonderen zijn de wereld niet uit.
Zijn gedrag voor, tijdens en na de moord op van Wieren bekeken vind ik dat hij elke kans op terugkeer in de maatschappij op zijn jonge leeftijd al verworpen heeft.
Laat hem maar veel zeepjes oprapen in jail en laat het recht zijn beloop, hoewel dat imo waarschijnlijk te laag uit zal vallen.
Tja, daar wordt hij voor betaald. En goed ook.quote:Op donderdag 9 december 2004 08:45 schreef Snik het volgende:
Ik word kotsmisselijk van die Moskowitz z'n gezwets alsof die gozer zo zielig zou zijn, tot aan bij Boulevard aan toe gisteren!
Gewoon, zomaar...??? Ze kunnen ook nergens meer met hun jatten van afblijven... Het gedogen is doorgeschoten - vooral ook in het vergoelijkend taalgebruik van de (s)linkse multi-culti-knuffelaars.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:52 schreef SCH het volgende:
Dat pistool is gewoon meegenomen uit het politiebureau,![]()
Het spelen van de vermoorde onschuld is van alle tijden. Maar het tonen van berouw is binnen zulke 'culturen' juist een teken van zwakte!...quote:Op donderdag 9 december 2004 08:14 schreef Sater het volgende:
Natuurlijk steit Murat D zich, gelijk iedereen in vergelijkbare posities, berouwvol op.
Welnee, het is gewoon de stomme politie en rechters voor de gek houden. Dan kan je zo snel mogelijk tegen je maten weer vertellen hoe cool het was die leraar dood te schieten.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:29 schreef lucida het volgende:
[..]
Het spelen van de vermoorde onschuld is van alle tijden. Maar het tonen van berouw is binnen zulke 'culturen' juist een teken van zwakte!...![]()
Zo had ik het nog niet bekeken. Kennelijk vang je nog steeds het beste 'boeven met boeven'!...quote:Op donderdag 9 december 2004 10:35 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Welnee, het is gewoon de stomme politie en rechters voor de gek houden. Dan kan je zo snel mogelijk tegen je maten weer vertellen hoe cool het was die leraar dood te schieten.
PSIES, opsluiten die zak, en voor heeeeeeeeeeeeeel langquote:Op donderdag 9 december 2004 10:35 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Welnee, het is gewoon de stomme politie en rechters voor de gek houden. Dan kan je zo snel mogelijk tegen je maten weer vertellen hoe cool het was die leraar dood te schieten.
Skyradio ---> 18:10 ---> Mariah Carey - All I Want For Christmasquote:Op donderdag 9 december 2004 10:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
PSIES, opsluiten die zak, en voor heeeeeeeeeeeeeel lang
Ik vind dat hij dat zelf mag weten. Als het Murat niet bevalt dan zoekt hij maar een andere advocaat.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:49 schreef evert het volgende:
dat moskowics in boulevard nog over deze zaak praat in boulevard, ik vind eigenlijk dat hij niet mag praten over zaken die hij behandelt...
Mijn God!quote:
Wat dan??? Was S soms niet in de verlegenheid gebracht diefstal van staatseigendom te plegen.???Had Murat D. het niet kunnen helen en alsdan niet de gelegenheid gehad zijn meester overhoop te knallen??? Of is dan de politie medeverantwoordelijk voor de moord op dhr. Van Wieren. Meneer Moszkowicz, deze vorm van amorele advocatuur, waarmee alles wat krom is wordt rechtgepraat en alles wat recht is wordt kromgepraat heeft ook de samenleving tot in de wortels geperverteerd... De samenleving gaat .o.a. ten onder aan uw beroepsgroep van beroepsleugenaars - uit wiens hand men eet, diens stront men vreet...quote:Op donderdag 9 december 2004 11:07 schreef SCH het volgende:
Murats pistool uit politiebureau
bron: Telegraaf
AMSTERDAM - Het pistool waarmee scholier Murat D. (17) vorig jaar conrector Hans van Wieren van het Terra College heeft doodgeschoten, was afkomstig uit het Haagse politiebureau Jan Hendrikstraat.
Mr. Moszkowicz wil vandaag S. voor het hof als getuige ondervragen. "Je zou haast denken: als dat wapen daar nou 's níét op de grond had gelegen...?"
Dus liegt S, en komt deze leugen de advocaat zeer gelegen ... om erop door te liegen ....quote:Op donderdag 9 december 2004 11:30 schreef SCH het volgende:
Het is toch wel heel erg raar als dit waar zou zijn. Dat iemand een wapen in de verhoorkamer van een politiebureau vindt. Ongelooflijk.
Hoezo liegt S.? Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 9 december 2004 11:32 schreef lucida het volgende:
[..]
Dus liegt S, en komt deze leugen de advocaat zeer gelegen ... om erop door te liegen ....![]()
Omdat, zoals je zelf schrijft, het verhaal anders ongelooflijk is... Bovendien ik heb zelf bij Justitie gewerkt, en ik kan je verzekeren dat wapens niet zomaar (geladen) rondslingeren!... Daar zijn zeer strikte procedures voor...quote:
Ja - en je moeder heet Sophia Loren.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:38 schreef lucida het volgende:
[..]
Omdat, zoals je zelf schrijft, het verhaal anders ongelooflijk is... Bovendien ik heb zelf bij Justitie gewerkt, en ik kan je verzekeren dat wapens niet zomaar (geladen) rondslingeren!... Daar zijn zeer strikte procedures voor...![]()
Sterk argument... Maar hoe je het ook wendt of keert feit blijft dat Murat D. de enige echte moordenaar is en dat zijn gabbertje S liegt. Voor advocaat Moskowitcz: 'geld dat stom is, praten wij recht', maakt het natuurlijk allemaal niet zoveel uit - een pia fraus meer of minder zit hij niet mee. En zo te lezen jij ook niet...quote:Op donderdag 9 december 2004 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja - en je moeder heet Sophia Loren.
Krachtig stuk.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:26 schreef lucida het volgende:
Wat dan??? Was S soms niet in de verlegenheid gebracht diefstal van staatseigendom te plegen.???Had Murat D. het niet kunnen helen en alsdan niet de gelegenheid gehad zijn meester overhoop te knallen??? Of is dan de politie medeverantwoordelijk voor de moord op dhr. Van Wieren. Meneer Moszkowicz, deze vorm van amorele advocatuur, waarmee alles wat krom is wordt rechtgepraat en alles wat recht is wordt kromgepraat heeft ook de samenleving tot in de wortels geperverteerd... De samenleving gaat .o.a. ten onder aan uw beroepsgroep van beroepsleugenaars - uit wiens hand men eet, diens stront men vreet...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |