Duh!quote:Op woensdag 8 december 2004 09:16 schreef Dwersdriever het volgende:
Een slimme truc van de advocaat of zou Murat inderdaad spijt hebben?
quote:Murat D. in de fout
MURAT D., DE TURKSEjongen die op 13 januari dit jaar conrector Hans van Wieren van het Haagse Terra College doodschoot, lijkt niet echt veranderd te zijn. Een medegedetineerde van D. doet vanochtend aangifte wegens bedreiging en mishandeling door D. Ook een andere medegedetineerde is door Murat D. in elkaar geslagen. Om veiligheidsredenen is de 16jarige jongen die vandaag aangifte zal doen gisteren op eigen verzoek overgebracht naar een jeugdinrichting elders in het land. Hij zat vier maanden met Murat D. op dezelfde afdeling van de jeugdinrichting Teylingereind in Sassenheim. Het Openbaar Ministerie in Den Haag heeft de bedreigingen en overplaatsing bevestigd. Murat D. werd in april dit jaar veroordeeld tot vijf jaar cel met TBS. Donderdag dient het hoger beroep voor de Haagse rechtbank. Begin dit jaar schoot Murat D. de 49-jarige conrector Van Wieren door het hoofd in de kantine van het college terwijl tientallen scholieren aanwezig waren. D. heeft volgens het OM een geschiedenis van agressie en drugs- en alcoholmisbruik. De Officier van Justitie omschreef de moord als ‘Een executie’. Bram Moszkowic, advocaat van Murat D., zei gisteravond tegen Metroniets van de kwestie te weten: "Ik ben onlangs bij Murat op bezoek geweest, hij zei hier niets over. Murat was de rust zelve." Moszkowicz zal ervoor pleiten dat D. onder het jeugdrecht veroordeeld zal worden. De uiteindelijke straf van Murat D. zal dan zeker lager uitvallen dan de eis van het OM.
BAS PATERNOTTE
Wel vrijlaten zou ik zeggen. Maar dan wel vogelvrijquote:Op woensdag 8 december 2004 09:26 schreef MikeyMo het volgende:
de beste knul heeft tijdens zijn verblijf in een inrichting meerdere mensen in elkaar geramd... voorlopig toch maar even niet vrijlaten dus
Nooit meer is nog beter.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:26 schreef MikeyMo het volgende:
de beste knul heeft tijdens zijn verblijf in een inrichting meerdere mensen in elkaar geramd... voorlopig toch maar even niet vrijlaten dus
ja idd levenslang achter de tralies stoppenquote:Op woensdag 8 december 2004 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
Ow, hij heeft spijt? Dan is alles goed! Laat hem maar snel weer vrij! Wel nooit meer doen, hé boefje?
*aai over bol geeft*
Iddquote:Op woensdag 8 december 2004 09:47 schreef Toeps het volgende:
Natuurlijjk heeft ie "spijt". Wie vindt het nou leuk om in de bak te zitten?
en het is een turkquote:Op woensdag 8 december 2004 09:51 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik pleit voor invoering van de Doodstraf. Het is duidelijk een heterdaadje en deze knul heeft gewetenloos gehandeld en mag bovendien NOOIT meer terugkomen in de maatschappij.
Ongeacht ras of nationaliteit. Al was het een UberArier dan nog mocht 'ie van mij de kogel krijgen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |