Dat is nu al zo, als de 'Nederlandse' Marokkanen op vacantie gaan in 'eigen' land.quote:Op donderdag 9 december 2004 02:34 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Eh, niet om het een of ander hoor, maar als Nederland eenzijdig de knoop doorhakt, dan heb je wel eens kans dat Marokko dan een groot aantal van die Neder-Maroks tot 'persona non grada' verklaart, dat houdt in dat we er dan 'zomaar' gratis ende voor niets een paar honderdduizend politieke asielzoekers bij krijgen.
Leuk vooruitzicht? I don't think so...
Denk niet dat iemand die door een land tot persona non grata gebombardeerd is, nog zin zal hebben dat land financieel te ondersteunen.quote:Op donderdag 9 december 2004 02:34 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Eh, niet om het een of ander hoor, maar als Nederland eenzijdig de knoop doorhakt, dan heb je wel eens kans dat Marokko dan een groot aantal van die Neder-Maroks tot 'persona non grada' verklaart, dat houdt in dat we er dan 'zomaar' gratis ende voor niets een paar honderdduizend politieke asielzoekers bij krijgen.
Je moet hem toch echt zelf aanvragen, dus doe nou niet net alsof je er niets aan kan doen.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die keuze kan je niet maken omdat je dus geen afstand kan doen van het Marokkaanse paspoort. Dat krijg je dus als je 2 verschillende wetgevingen heeft m.b.t. dit soort zaken. Ik vraag me af hoe Spanje, Frankrijk en Belgie er mee omgaan. Waarom gaat het daar wel gewoon goed met 2 paspoorten?
Eh... die gasten HEBBEN al een NL paspoort en zitten al hier, dus doe nou niet alsof er wat verandert!quote:Op donderdag 9 december 2004 02:34 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Ah gossie gossiequote:Op donderdag 9 december 2004 08:52 schreef SCH het volgende:
Je moeder zal maar Ypje heten, en jij Hakim - en dan al dat gelul van Verdonk over je heen krijgen.
Ja!quote:Op donderdag 9 december 2004 09:21 schreef Snik het volgende:
[..]
Ah gossie gossie
En ze zijn allemaal zo lief
Ja, allemaam leukquote:Op donderdag 9 december 2004 09:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja!
Het zijn dezelfde leuke jongens of klootzakken als X-Ray. Ze zijn hier geboren en getogen, maar omdat hun vader uit Marokko komt, krijgen ze te horen: "wij nemen geen Marokkanen aan".
Gefeliciteerd SCH, hierbij roep ik een nieuwe prijs in het leven; die van meest wereldvreemde user. En jij kunt de prijs niet mislopen.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja!
Het zijn dezelfde leuke jongens of klootzakken als X-Ray. Ze zijn hier geboren en getogen, maar omdat hun vader uit Marokko komt, krijgen ze te horen: "wij nemen geen Marokkanen aan".
Walgelijke post.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Alsof de gemiddelde Marokkaan uberhaupt zijn VMBO afmaakt zeg, laat staan een baan krijgt of een poging wagen tot het verkrijgen van 1.
Dat geboorterecht is volgens Marokkaanse wetten niet zaligmakend. Kortom de integratie moet toch ergens beginnen.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze zijn hier geboren en getogen, maar omdat hun vader uit Marokko komt, krijgen ze te horen: "wij nemen geen Marokkanen aan".
vooroordeelquote:Op donderdag 9 december 2004 09:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gefeliciteerd SCH, hierbij roep ik een nieuwe prijs in het leven; die van meest wereldvreemde user. En jij kunt de prijs niet mislopen.
Alsof de gemiddelde Marokkaan uberhaupt zijn VMBO afmaakt zeg, laat staan een baan krijgt of een poging wagen tot het verkrijgen van 1.
Wat voor een cijfer had je voor Nederlands?quote:Op donderdag 9 december 2004 09:32 schreef Meki het volgende:
vooroordeel
en ik dan me VMBO heb ik afgemaakt
Ach, die SCH, in zijn 'oneindige linkse wijsheid' is hij het zicht op de realiteit van alle dag kwijtgeraakt. Hij droomt van een 'multiculturele heilstaat' maar ziet niet hoe onderwijl de poten onder zijn eigen vrijheid worden weggezaagd.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:28 schreef SCH het volgende:
Dit is dus het nieuwe fascisme. Walgelijk
Niet de Marokkanen maar dit soort racisten zijn een bedreiging voor ons land.
Daar zou Verdonk eens wat tegen moeten doen.
6,8 als eindcijfer voor 4 jarenquote:Op donderdag 9 december 2004 09:38 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Wat voor een cijfer had je voor Nederlands?![]()
Zout toch op met je xenofobe rechtse gewauwel waarin je mensen buiten spel zet vanwege hun kleurquote:Op donderdag 9 december 2004 09:39 schreef lucida het volgende:
[..]
Ach, die SCH, in zijn 'oneindige linkse wijsheid' is hij het zicht op de realiteit van alle dag kwijtgeraakt. Hij droomt van een 'multiculturele heilstaat' maar ziet niet hoe onderwijl de poten onder zijn eigen vrijheid worden weggezaagd.![]()
Nee, dat is de keiharde werkelijkheid. Marokkanen passen gewoon niet in ons huidige westerse systeem. Dat zie je aan het marokkaanse aandeel van de criminaliteitcijfers, percentage schoolverlaters, percentage uitkeringsgerechtigden, opleidingsniveau's en tot slot het percentage werklozen.quote:
Je bent een bange wezel en je liegt dat je barst.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, dat is de keiharde werkelijkheid. Marokkanen passen gewoon niet in ons huidige westerse systeem. Dat zie je aan het marokkaanse aandeel van de criminaliteitcijfers, percentage schoolverlaters, percentage uitkeringsgerechtigden, opleidingsniveau's en tot slot het percentage werklozen.
Opvallend is ook dat Marokkanen in procenten uitgedrukt nog niet eens het crimineelst zijn, alleen vanwege het aantal Marokkanen wat hier woont en de overlast veroorzaakt zijn zij toch de hoofdreden van een zeer groot deel van de onrust in de samenleving.
Dat zijn gewoon feiten. Ik denk niet dat je het voor waarheid aan zal nemen, maar toch hoop ik dat je ze in gedachten houd als je ondersteboven van een flat afgegooit wordt door die lieve troetelmoslims.
Meki, ik had het over de middenmoot dat jij daar niet bijhoort is alleen maar positief.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:32 schreef Meki het volgende:
[..]
vooroordeel
En je hebt ook nog eens werk! Hoe kan dat nou? Want volgens SCH wordt je nergens aangenomen vanwege dizzzcriminatie.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:32 schreef Meki het volgende:
[..]
vooroordeel
Niet zo'n moelijke vragen stellen aan onze (mede)Nederlanders. Meki zal wel een open multiple choice examen hebben gehad, met onbegrensde antwoordmogelijkheden...quote:Op donderdag 9 december 2004 09:38 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Wat voor een cijfer had je voor Nederlands?![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 09:43 schreef Snik het volgende:
[..]
En je hebt ook nog eens werk! Hoe kan dat nou? Want volgens SCH wordt je nergens aangenomen vanwege dizzzcriminatie.
Al zou het eerder vanwege je erbarmelijke beheersing van het Nederlands moeten zijn dunkt me
Ik bang? Ik doe niet eens de moeite hier op FOK anoniem te blijvenquote:Op donderdag 9 december 2004 09:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent een bange wezel en je liegt dat je barst.
Het is dat er niet zoveel fascisten als jou zijn - anders ging ons land er aan ten onder.
Uniek geval, jammer dan, pech gehad, etc, etc.quote:Lees het stuk in de VK van vandaag over de kinderen van Willy en Ypje uit Friesland maar eens en schaam je je ogen uit de kop voor je puberele oprispingen.
quote:Op donderdag 9 december 2004 09:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uniek geval, jammer dan, pech gehad, etc, etc.
Groei op in de binnenstad ipv er heen te verhuizen als je al volwassen bent en ervaar het schaamteloze, keiharde racistische en fascistische gedrag van de gemiddelde Marokkaan jegens alles wat niet islamitisch/Marokkaans is en schaam je de ogen uit je kop vanwege zoveel onwetendheid. Of ga eens in een jeugddetentie of volwassengevangenis kijken.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:42 schreef SCH het volgende:
Lees het stuk in de VK van vandaag over de kinderen van Willy en Ypje uit Friesland maar eens en schaam je je ogen uit de kop voor je puberele oprispingen.
Je vergat de punt.quote:
Moslims hebben dezelfde kleur als Nederlanders hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Zout toch op met je xenofobe rechtse gewauwel waarin je mensen buiten spel zet vanwege hun kleur
Da's niet slecht, of het zegt meer over het VMBO dan over haar leerlingenquote:
Het gaat over Marokkanen - niet over moslims.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:48 schreef Snik het volgende:
[..]
Moslims hebben dezelfde kleur als Nederlanders hoor.
Een geloof aanhangen is een vrije keuze.
Huilie - zielig hoor, jij als blank jongetje dat gepest wordt. Toedietoedietoedie. En dat is een reden om fascistische ideeen op te bouwen???quote:Op donderdag 9 december 2004 09:46 schreef Snik het volgende:
[..]
Groei op in de binnenstad ipv er heen te verhuizen als je al volwassen bent en ervaar het schaamteloze, keiharde racistische en fascistische gedrag van de gemiddelde Marokkaan jegens alles wat niet islamitisch/Marokkaans is en schaam je de ogen uit je kop vanwege zoveel onwetendheid. Of ga eens in een jeugddetentie of volwassengevangenis kijken.
Als die nou gewoon zichzelf als NLers beschouwd hadden ipv met Maroc-vlaggen op jassen te lopen, Marokkaans te praten, zichzelf Marokkaans te noemen en Marokkaanse paspoorten op te halen dan was er niets aan de hand geweest.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat over Marokkanen - niet over moslims.
Niets gepest. Alleen geobserveerd.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Huilie - zielig hoor, jij als blank jongetje dat gepest wordt. Toedietoedietoedie. En dat is een reden om fascistische ideeen op te bouwen???
Doe toch normaal man.
Tja, je rechtse vriendjes maken er weer een puinzooi van.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:51 schreef Chewie het volgende:
En weer een topic naar de kloten lijkt het
Ja joh, het zijn altijd die anderenquote:Op donderdag 9 december 2004 09:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, je rechtse vriendjes maken er weer een puinzooi van.
De ware xenofoob huist in de inborst van de islamiet die zijn eigen vrouw als ondersoort beschouwd en behandeld. Overigens daag ik je uit - met letterlijke citaten - hard te maken dat ik onderscheid zou maken op huidskleur. Lukt jou dat niet dan verzoek ik jou dringend dit soort lasterlijke uitspraken, en persoonlijke aantijgingen achterwege te laten. Het feit dat je linkse sympathieën koestert geeft je nog geen vrijbrief leugens te verspreiden en mensen valselijk te beschuldigen.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Zout toch op met je xenofobe rechtse gewauwel waarin je mensen buiten spel zet vanwege hun kleur
quote:Op donderdag 9 december 2004 09:51 schreef Snik het volgende:
[..]
Als die nou gewoon zichzelf als NLers beschouwd hadden ipv met Maroc-vlaggen op jassen te lopen, Marokkaans te praten, zichzelf Marokkaans te noemen en Marokkaanse paspoorten op te halen dan was er niets aan de hand geweest.
Maar goed, wie neemt fossielen zoals jij nu nog serieus? Niemand. Je bent het aan het verliezen Jaap. De realiteit heeft je ingehaald en je ziet het amper. Zielig gewoon.
Ach, komen we deze foto nu telkens weer tegen? Wat is het verhaal achter X-Ray?quote:Op donderdag 9 december 2004 09:52 schreef Snik het volgende:
[..]
Niets gepest. Alleen geobserveerd.
En het nieuwe fascisme is dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geloof het vooral zelf. Dan slaap je wat rustiger.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:53 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je leeft echt in een klein zielig wereldje.
Je weet niet waar je over praat en je bent zo verschrikkelijk bang, zo verschrik-kelijk bang, het is bijna om medelijden mee te krijgen.
Gelukkig beschik jij over een gezonde dosis zelfkritiekquote:Op donderdag 9 december 2004 09:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, je rechtse vriendjes maken er weer een puinzooi van.
Jij beschrijft Marokkanen en moslims als van een lager soort, in dit topic ook. Alleen je post over Meki al. Dus wat zeik je nou joh. Wat ik pas echt walgelijjk vindt is dat je over-rechtse sympathieen loopt te ontkennen. Wees dan een fiere xenofoob joh.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:53 schreef lucida het volgende:
[..]
De ware xenofoob huist in de inborst van de islamiet die zijn eigen vrouw als ondersoort beschouwd en behandeld. Overigens daag ik je uit - met letterlijke citaten - hard te maken dat ik onderscheid zou maken op huidskleur. Lukt jou dat niet dan verzoek ik jou dringend dit soort lasterlijke uitspraken, en persoonlijke aantijgingen achterwege te laten. Het feit dat je linkse sympathieën koestert geeft je nog geen vrijbrief leugens te verspreiden en mensen valselijk te beschuldigen.![]()
ik wil werken snappie en ik heb een Vaste Contractquote:Op donderdag 9 december 2004 09:43 schreef Snik het volgende:
[..]
En je hebt ook nog eens werk! Hoe kan dat nou? Want volgens SCH wordt je nergens aangenomen vanwege dizzzcriminatie.
Al zou het eerder vanwege je erbarmelijke beheersing van het Nederlands moeten zijn dunkt me
Marokkaans pratenquote:Op donderdag 9 december 2004 09:51 schreef Snik het volgende:
[..]
Als die nou gewoon zichzelf als NLers beschouwd hadden ipv met Maroc-vlaggen op jassen te lopen, Marokkaans te praten, zichzelf Marokkaans te noemen en Marokkaanse paspoorten op te halen dan was er niets aan de hand geweest.
Maar goed, wie neemt fossielen zoals jij nu nog serieus? Niemand. Je bent het aan het verliezen Jaap. De realiteit heeft je ingehaald en je ziet het amper. Zielig gewoon.
Je moet nog aan je interpunctie werken.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:56 schreef Meki het volgende:
[..]
ik wil werken snappie en ik heb een Vaste Contract![]()
![]()
Jij hebt het niet zo op Turken he?quote:Op donderdag 9 december 2004 09:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokkaans praten
dat is onzin , 99 % Marokkanen praten met elkaar Nederlands
en 99 % van de Turken praten met elkaar Turks
jawel ik heb veel Turkse Vrienden maar ben wel tegen EU Turkijequote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 09:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gelukkig beschik jij over een gezonde dosis zelfkritiek![]()
mwoh.. waarop zou idealisme gelijk moeten staan aan wereldvreemdheid?quote:Op donderdag 9 december 2004 09:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gefeliciteerd SCH, hierbij roep ik een nieuwe prijs in het leven; die van meest wereldvreemde user. En jij kunt de prijs niet mislopen.
Bij dergelijke uitspraken is het goed om met een bronvermelding te komen om tegen te gaan dat je jezelf door middel van al te drieste toeschrijvingen buiten de serieuze discussie plaatst waarin maatschappelijke misstanden kunnen worden gesignaleerd om te worden opgelost.quote:Alsof de gemiddelde Marokkaan uberhaupt zijn VMBO afmaakt zeg, laat staan een baan krijgt of een poging wagen tot het verkrijgen van 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |