Vooral een farce omdat Nederland die 'eis' al jaren geleden heeft neergelegd bij Marokko, daar wordt al geruime tijd over onderhandeld.quote:Op woensdag 8 december 2004 08:42 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
Gaan we nu ook al andere landen vertellen hoe ze hun wetten moeten formuleren?
Kinderen met Nederlandse ouders die in Marokko, Noorwegen etc geboren worden krijgen toch ook gewoon het Nederlandse staatsburgerschap?![]()
Zou deze vrouw echt niks beters te doen hebben? ze wil nu ook al Nederlanders die bv in Belgie op school hebben gezeten laten "inburgeren" ook al wonen ze al 30 jaar in Nederland![]()
Dit mens is een farce en niet meer dan een grap, ben ik de enige die dit ziet? nee toch?
Ja, maar is dit vragen of opleggen? Ben benieuwd of Marokko gevoelig is voor hetgene wat een Nederlandse minister te zeggen heeft.quote:Op woensdag 8 december 2004 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
ik zie er geen kwaad in, vragen staat vrij nietwaar?
Niet automatisch, toch? En daarbij is het dan óf een Nederlands paspoort of een ander, niet beide.quote:Op woensdag 8 december 2004 08:42 schreef HarigeKerel het volgende:
Kinderen met Nederlandse ouders die in Marokko, Noorwegen etc geboren worden krijgen toch ook gewoon het Nederlandse staatsburgerschap?![]()
opleggen kan ze niet, hooguit haar vraag formuleren als een eisquote:Op woensdag 8 december 2004 08:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, maar is dit vragen of opleggen? Ben benieuwd of Marokko gevoelig is voor hetgene wat een Nederlandse minister te zeggen heeft.
Jawel.quote:
Nee gewoon allebei, dat kan heel goed.quote:En daarbij is het dan óf een Nederlands paspoort of een ander, niet beide.
Waarom ben jij zo tegen verplicht kiezen?quote:Op woensdag 8 december 2004 09:23 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Nee gewoon allebei, dat kan heel goed.
Waarom ben jij zo voor het verplichten?quote:Op woensdag 8 december 2004 09:27 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo tegen verplicht kiezen?
Nou, ik ben niet tegen het verplicht laten kiezen van mensen die een Nederlands staatsburger willen worden.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:27 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom ben jij zo tegen verplicht kiezen?
Of je levert je Nederlandse nationaliteit in.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:32 schreef MizzEnroe het volgende:
Dan moet ik straks zeker mijn Duitse nationaliteit in gaan leveren, omdat ik de Nederlandse ook heb. Ik vond het juist zo handig om 2 nationaliteiten te hebben.
En weg integratie, goed gedaan Verdonk!quote:Op woensdag 8 december 2004 09:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Of je levert je Nederlandse nationaliteit in.
en wat is er dan nou juist zo handig aan?quote:Op woensdag 8 december 2004 09:32 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik vind het maar niets.
Dan moet ik straks zeker mijn Duitse nationaliteit in gaan leveren, omdat ik de Nederlandse ook heb. Ik vond het juist zo handig om 2 nationaliteiten te hebben.
Ik ben 'an sich' wel voor. Het is voor mij geen halszaak ofzo. Maar burgers zouden gewoon dezelfde rechten en plichten moeten hebben en dat is toch niet helemaal het geval als je mensen toestaat meerdere staatburgerschappen te hebben.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:28 schreef Dildo het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo voor het verplichten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |