abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23826289
Ik blaatte 'm weer vol op dit onchristelijk tijdstip

Mijn laatste van Deel 173:
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 20:26 schreef Neva het volgende:
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:27 schreef Xanthe het volgende:
Vraag TC maar hoe deze buurvrouw waar het om gaat eruit ziet....
Dan snap je ook nog eens hoe ongeil het is om haar te horen kreunen en sta je er versteld van hoeveel sex ze had op een dag...
I try not to . . .
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:30 schreef jessie het volgende:
Mijn god wat vreselijk lijkt me dat Xanthe! Heerlijk dat je nu lekker rustig woont
Ik ben dus ook stik jaloers op d'r, denk Syrena ook wel wanneer ze Xanthe's krotje bouwval huisje ziet
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_23826295
Het is mistig vannacht. Kom net thuis van een rit waar ik niet verder dan 50 emmetjes kon zien. Weet niet hoe het in de rest van het land is/gaat worden, maar wees niet verbaasd . . .
pi_23826506
Hier is het ook heel erg mistig de afgelopen tijd, maar gisteravond was wel heel erg. Nu nog steeds, ik ga me eens een weg banen naar het station
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 07:00:40 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23826529
Hier is het helder. Waarom doet mijn avatar het niet?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 07:13:23 #5
13151 crew  Rewimo
pi_23826543
Ha, toch gelukt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 07:15:43 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23826553
TC, ken jij xanthe dr buurvrouw dan?

leuk icoon rewimo
pi_23826595
Lady , TC heeft ons mee geholpen met de verhuizing en aangezien dat mens erg nieuwsgierig is (loopt ook altijd te gluren enzo) komt ze ook vaak even net naar buiten omdat ze toevallig iets daar moet doen....
Dus hij heeft haar wel gezien en daar heeft ie al nachtmerries van gekregen
Weet niet of hij haar ook nog heeft gehoord tijdens haar favoriete bezigheid....
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 07:25:45 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23826598
ah op die manier....
wat aardig van TC
  woensdag 8 december 2004 @ 07:30:21 #9
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23826612
Oke lekkere griep
Nu voel ik me beter is Jolie ziek
En de halve familie die ik dit weekend gezien heb m'n moeder, opa en oma, andere opa tante, vriendinnetje
pi_23826615
Voor degene die het nog niet wisten of twijfelden TC is aardig
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 07:58:58 #11
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 08:01:16 #12
13151 crew  Rewimo
pi_23826738
Beterschap Jolietje!

*@#_$%*!#()$*!#)@( Net gehoord dat onze collega is opgegeven
  woensdag 8 december 2004 @ 08:23:28 #13
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23826849
ohh wat k*t Rewino dikke knuf
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 08:26:42 #14
13151 crew  Rewimo
pi_23826872
Dank je... Het is ineens heel hard achteruit gegaan met hem. Hij heeft kanker, en nu is het op zijn zenuwstelsel geslagen. Hij kan niet meer lopen. Begin volgende week gaat hij naar huis en dan kunnen ze alleen nog pijnbestrijding doen Het is een kwestie van weken of misschien zelfs maar dagen...
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 08:34:24 #15
43556 miss_dynastie
pi_23826915
Jeej, rewimo, dat gaat ineens heel hard he
Hoelang is hij al ziek?
  woensdag 8 december 2004 @ 08:43:00 #16
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23826980
ah dat gun je niemand zo'n einde
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 08:43:14 #17
13151 crew  Rewimo
pi_23826983
Volgens mij vanaf maart of zo...
pi_23827231
Verschrikkelijk Rewimo!

Jolietje snel beter worden meissie hoor!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_23827276
Wat erg Rewimo! Wat een kutziekte is het toch ook!

Jolie'tje, beterschap!
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:21:15 #20
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23827325
Rewimo... wat erg!!! Bah... verschrikkelijk.

Jolie... beterschap!

Xanthe... deed je buurvrouw niet aan telefoonseks of seks voor de webcam? Of zag je echt allemaal mannelijk schoon (of mannelijk lelijk) daar door de deur heen stappen???
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:25:34 #22
43556 miss_dynastie
pi_23827359
quote:
Op woensdag 8 december 2004 08:43 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij vanaf maart of zo...
Jeej.... ik hoop dat hij de feestdagen nog mag meemaken!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 09:29:58 #23
13151 crew  Rewimo
pi_23827423
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is dus maar afwachten. Ik hoop voor hemzelf dat het geen lijdensweg wordt, ik begreep dat ze in het ziekenhuis de pijn redelijk onder controle hadden, hopelijk lukt dat thuis ook.
pi_23827464
Rewimo... kan de persoon zich er een beetje bij neerleggen en daardoor nog een soort genieten van de dingen? Of is de pijn echt ondragelijk? Kan de persoon zelf nog van alles regelen voor als hij/zij er niet meer is?
  woensdag 8 december 2004 @ 09:36:29 #25
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23827510
Wat verschrikkelijk Rewimo Oneerlijke kloteziekte
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:37:10 #26
7074 moussy
kuttekop
pi_23827519
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

alsof die zo belangrijk zijn

Als de familie feestdagen belangrijk vinden is het wel rot om ieder jaar weer terug te kijken naar een kist onder de boom, maar wat maakt het voor die man zelf uit, niks toch?!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23827554
Ik ben het wel met Moussy eens. Alsof die man de feestdagen boeiend vind. Ik denk dat hij de feestdagen over 10 jaar ook nog wil meemaken. Denk dat je, als je pijn hebt, liever zo snel mogelijk gaat. Je dingen regelt, afscheid neemt en maar rustig gaat. Want na de feestdagen krijg je weer een verjaardag, dan valentijnsdag, dan wil je pasen meemaken, dan de zomer... er is altijd wel iets....
Leven... ik denk dat hij dat wil...

Zucht... dit laat je weer zo hard nadenken over het leven. Het is zo oneerlijk...
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:43:44 #28
43556 miss_dynastie
pi_23827596
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:37 schreef moussy het volgende:

[..]

Als de familie feestdagen belangrijk vinden is het wel rot om ieder jaar weer terug te kijken naar een kist onder de boom, maar wat maakt het voor die man zelf uit, niks toch?!
Mijn oom was anders verdomd blij dat hij dat nog mee mocht maken met zijn gezin.
Maar waarschijnlijk is elk mens anders.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:45:50 #29
7074 moussy
kuttekop
pi_23827618
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk is elk mens anders.
dat is gewoon een feit
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:46:36 #30
43556 miss_dynastie
pi_23827624
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:39 schreef Kleintje het volgende:
Denk dat je, als je pijn hebt, liever zo snel mogelijk gaat. Want na de feestdagen krijg je weer een verjaardag, dan valentijnsdag, dan wil je pasen meemaken, dan de zomer... er is altijd wel iets....
Nou, mijn vader anders niet, die wilde zo lang mogelijk blijven, op welke manier dan ook. En ja, op een gegeven moment ga je dus van 'hoogtepunt' naar 'hoogtepunt' leven-> van zijn verjaardag, naar mijn verjaardag, naar zijn jubileum, en het volgende 'hoogtepunt' waren mijn vormsel en de feestdagen, maar dat heeft hij dus niet meer mee mogen maken. Hij kon zich daaraan optrekken.

[ Bericht 1% gewijzigd door miss_dynastie op 08-12-2004 09:52:53 ]
pi_23827625
Oke... ik kom er net achter dat er echt hele trieste en eenzame mensen bestaan. Men...
Als 'bijbaantje' ben ik zo'n sms dame.
Sms *mijn geile naam* naar 6010.
1,10 per ontvangen bericht.

En geloof me.. het is heel erg. Als ik 1 bericht krijg, dan mag ik er 2 terugsturen. Dus zo'n iemand betaalt 8 eurocent voor zijn eigen sms'je en daarnaast dus 2,20 voor mijn 2 sms'jes. Ik sms via de pc. 1 sms is 160 tekens. Ik sms dus meestal iets van 180 tekens, dus net aan 2 sms'jes.

Ik heb er nu eentje en die sms't echt de hele dag door. Maar ja... ik zit niet 24 uur aan de pc, dus heb vaak de smoes dat ik mijn telefoon was vergeten, geen beltegoed, batterij leeg, visite...
Die persoon heeft nu sinds 3 december 216 sms'jes verstuurd!
KASSA!
Dit is gewoon al zo'n beetje 250 euro!!!
En waar hebben we het over... over van alles, maar niet over seks!
Jeee, wat een triest persoon. Krijg gewoon medelijden met hem.
pi_23827655
ik zal niet meer zoveel sturen kleintje
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:53:10 #33
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23827681
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:37 schreef moussy het volgende:

[..]

ik kan op dat gebied uit ervaring spreken helaas. wij hebben de feestdagen aan het sterfbed van mijn vader gezeten. heel bizar. een feestelijk versierd ziekenhuis en een koor van het leger des heils in de grote hal en 20 meter verderop ligt iemand dood te gaan.
mijn vader is uiteindelijk de avond van tweede kerstdag overleden, wat voor mij toch nog de vrede heeft van: we hebben de kerst toch nog samen doorgebracht. alleen is dat vredige gevoel de tijd daarna steeds verder afgebrokkeld tot een koud gemis en niet alleen met kerst
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:56:56 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_23827731
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:53 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik kan op dat gebied uit ervaring spreken helaas. wij hebben de feestdagen aan het sterfbed van mijn vader gezeten. heel bizar. een feestelijk versierd ziekenhuis en een koor van het leger des heils in de grote hal en 20 meter verderop ligt iemand dood te gaan.
mijn vader is uiteindelijk de avond van tweede kerstdag overleden, wat voor mij toch nog de vrede heeft van: we hebben de kerst toch nog samen doorgebracht. alleen is dat vredige gevoel de tijd daarna steeds verder afgebrokkeld tot een koud gemis en niet alleen met kerst
De broer van mijn moeder is op kerstavond in de kerk, tijdens de kerstnachtdienst in elkaar gezakt en overleden, iedereen stond op, hij zakte in elkaar. Voor mijn moeder is kerst nog altijd iets doods en heeft ze het nog best zwaar, ook al is het al 37 jaar geleden.

Het beroerde is dat je er ieder jaar weer mee geconfronteerd wordt, of je nu wil of niet.
pi_23827783
op 24 december de oma van mn vriendin begraven 2 jaar terug , ook leuk.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 10:05:57 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_23827849
Ik heb wel mensen, die terminaal waren horen en zien schreeuwen dat ze niet meer wilden en dat ze liever dood wilden zijn, moet je ze dan in principe laten wachten tot na de feestdagen? ík vind van niet..
pi_23827892
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:05 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel mensen, die terminaal waren horen en zien schreeuwen dat ze niet meer wilden en dat ze liever dood wilden zijn, moet je ze dan in principe laten wachten tot na de feestdagen? ík vind van niet..
Lekker laten lijden

pi_23827968
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:56 schreef moussy het volgende:
Het beroerde is dat je er ieder jaar weer mee geconfronteerd wordt, of je nu wil of niet.
Ik denk dat het vrij weinig uitmaakt op welke dag iemand overlijdt. Je denkt er toch wel aan op de sterfdag.

Tuurlijk, met kerst is iedereen vrolijk en gezellig. En dan mis je zo'n persoon juist extra. Maar dat doe je toch wel, ook al is zo'n persoon op een hele andere dag overleden.
  woensdag 8 december 2004 @ 10:17:23 #39
103793 kozakken
Living the life
pi_23827983
-blaat er zomaar tussendoor-
Zien jullie m'n mooie nieuwe avatar?
Heeft moussy voor me gemaakt
pi_23828061
Mooi hoor Kozakken. Ik doe het maar met mijn oude avatar. Niet zo'n zin om wat in elkaar te pleuren!
pi_23828068
Jemig wat een triest nieuws allemaal. Mijn neefje is vier jaar geleden in april doodgestoken en mijn oom en tante vieren sindsdien helemaal geen kerst meer, ze vinden dat ze niks hebben om te vieren. Ik denk dat ik als ik terminiaal zou zijn elk moment dat ik nog heb met mijn gezin door zou willen brengen tot de pijn te erg wordt en ik zou niet willen dat mijn gezin zich constant mijn helse pijn voor de geest kan halen, dat is iets wat je je namelijk niet wilt herineren als nabestaande. Dus dan maar geen feestdagen. Ik zou alleen niet willen overlijden op de verjaardag van mijn man of kind(eren).
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 10:25:36 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_23828092
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:16 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ik denk dat het vrij weinig uitmaakt op welke dag iemand overlijdt. Je denkt er toch wel aan op de sterfdag.
das niet waar, nou ja, dat is niet voor mij zo. Soms, op een nieut speciale dag, gaat die dag zo maar voorbij en dan denk je, hey, gister of vorige week was die en die ook al weer zo veel jaar dood, wat gaat het toch hard he...

11 nov. mijn opa, ik heb er totaal niet bij stil gestaan
18 nov. mn vriendje, idem ditto ouwe sokken
Straks in februari, een gewoon vriendje, die dag zal ook wel aan me voorbij gaan, ook omdat ik dé datum niet eens meer weet. En zelfs Mink was ik dit jaar "vergeten", tót ik de berichten op fok zag.

Ach, op andere dagen denk ik vaak genoeg aan ze, dat vind ik belangrijker dan de sterfdag, nu kijk ik naar de leuke momenten en lach ik daar om
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 10:25:52 #43
13151 crew  Rewimo
pi_23828094
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:33 schreef Kleintje het volgende:
Rewimo... kan de persoon zich er een beetje bij neerleggen en daardoor nog een soort genieten van de dingen? Of is de pijn echt ondragelijk? Kan de persoon zelf nog van alles regelen voor als hij/zij er niet meer is?
Ik weet het niet. Momenteel heeft hij aangegeven geen contact te willen (alleen met onze chef). Ik weet niet hoe hij er psychisch onder is. Zijn geestelijke vermogens zijn gelukkig niet aangetast.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 10:27:42 #44
7074 moussy
kuttekop
pi_23828116
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:17 schreef kozakken het volgende:
-blaat er zomaar tussendoor-
Zien jullie m'n mooie nieuwe avatar?
Heeft moussy voor me gemaakt

Ze vallen zo mooi naar beneden

Leuk is he, ik vind hem erg geslaagd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 10:30:04 #45
13151 crew  Rewimo
pi_23828153
Over feestdagen: ik heb geen idee of hij daar kracht aan ontleent. Is ook voor iedereen anders. Ik denk dat wanneer hij deze maand sterft, de familie sowieso december voortaan een akelige periode zal vinden. Of het nu precies tijdens de feestdagen gebeurt of niet.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 10:30:52 #46
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23828164
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:16 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Tuurlijk, met kerst is iedereen vrolijk en gezellig. En dan mis je zo'n persoon juist extra. Maar dat doe je toch wel, ook al is zo'n persoon op een hele andere dag overleden.
dat ben ik maar ten dele met je eens. juist omdat er zoveel aandacht aan kerst wordt besteed is het zo dubbel. er word je een bepaalde sfeer opgedrongen waar je misschien helemaal geen zin in hebt. ikzelf heb de eerste paar jaar nagenoeg niks aan kerst gedaan. later deed ik het voor de kinderen, maar op tweede kerstdag wilde ik perse thuis zijn en gewoon doen.
nu is dat allemaal redelijk genormaliseerd, maar dat dubbele gevoel met kerst ben ik nooit meer kwijtgeraakt.
  woensdag 8 december 2004 @ 10:33:45 #47
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23828199
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:46 schreef Kleintje het volgende:
KASSA!
Dit is gewoon al zo'n beetje 250 euro!!!
mooi for you toch dat die meneer zo triest bezig is
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 10:34:53 #48
13151 crew  Rewimo
pi_23828217
Kleintje, die meneer heeft zeker niet naar Radar gekeken vorige week...
  woensdag 8 december 2004 @ 10:40:16 #49
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23828298
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:46 schreef Kleintje het volgende:

Als 'bijbaantje' ben ik zo'n sms dame.
Hoe kom je aan dat werk?
zoek je nog collega`s?

Rewimo, mooi kut voor je collega zeg
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_23828335
Rewimo... ik heb dat werk ook gedaan, wat ze bij Radar beschreven en dat vond ik verschrikkelijk. Ik doe het echt puur voor mezelf. Ik date niet, maak ook geen afspraken. Ik lul gewoon onzinnig met ze. En dat bevalt prima. Leuk brood mee te verdienen en ondertussen kan ik perfect internetten.

Maar ja, dat Radar heeft wel veel vragen opgeroepen bij de meeste personen!

En ja Martineke... ideaal dat die meneer zo triest is
pi_23828342
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:40 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Hoe kom je aan dat werk?
zoek je nog collega`s?

Rewimo, mooi kut voor je collega zeg
coolbabe... doet ff mailen.
weg

[ Bericht 4% gewijzigd door Kleintje op 08-12-2004 10:53:00 (mailadres weggehaald) ]
  woensdag 8 december 2004 @ 10:46:18 #52
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23828380
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:34 schreef Rewimo het volgende:
Kleintje, die meneer heeft zeker niet naar Radar gekeken vorige week...
die meneer smst tenminste nog met een vrouw dat is ook altijd nog maar de vraag

Lijkt me wel lekker verdienen dat werk of valt dat wel mee?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 8 december 2004 @ 10:46:29 #53
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23828384
Gemaild

Van mij mogen ze Sinterklaas volgend jaar afschaffen, hoe moet ik nou afvallen met al die banketstaven, kruidnoten en chocoladeletters in huis??

[ Bericht 2% gewijzigd door coolbabe op 08-12-2004 10:47:03 (typo) ]
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 10:48:12 #54
13151 crew  Rewimo
pi_23828414
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:46 schreef LadyS het volgende:

[..]

die meneer smst tenminste nog met een vrouw dat is ook altijd nog maar de vraag

Lijkt me wel lekker verdienen dat werk of valt dat wel mee?
Ja, inderdaad, als je er toch achter komt dat je nog met een vent zit te sms-en ook
pi_23828417
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:23 schreef Kleintje het volgende:

Xanthe... deed je buurvrouw niet aan telefoonseks of seks voor de webcam? Of zag je echt allemaal mannelijk schoon (of mannelijk lelijk) daar door de deur heen stappen???
Ik weet dat ze veel aan sms-chat deed op tv met mannen.
En dus zal ze ook wel aan telefoonsex hebben gedaan.
Een pc had ze niet dus zal wel geen seks voor de webcam geweest zijn en dan nog zo'n vies lelijk mens.... (kruizing tussen ma Flodder en Hanna Tokkie).
Maar behalve haar lelijke vriend waren er ook wel andere mannen...
Ze stond er ook bekend om dat ze met elke vent die maar wilde het bed in dook.
pi_23828418
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:23 schreef Kleintje het volgende:

Ik weet dat ze veel aan sms-chat deed op tv met mannen.
En dus zal ze ook wel aan telefoonsex hebben gedaan.
Een pc had ze niet dus zal wel geen seks voor de webcam geweest zijn en dan nog zo'n vies lelijk mens.... (kruizing tussen ma Flodder en Hanna Tokkie).
Maar behalve haar lelijke vriend waren er ook wel andere mannen...
Ze stond er ook bekend om dat ze met elke vent die maar wilde het bed in dook.
pi_23828494
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:46 schreef coolbabe het volgende:
Gemaild

Van mij mogen ze Sinterklaas volgend jaar afschaffen, hoe moet ik nou afvallen met al die banketstaven, kruidnoten en chocoladeletters in huis??
Nou nou nou... gewoon vanaf blijven!
  woensdag 8 december 2004 @ 11:02:00 #58
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23828638
Afblijven? Sadist
  woensdag 8 december 2004 @ 11:04:19 #59
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23828687
ik heb had hier 7(!!!) choclade letters en 2 speculaaspoppen in huis liggen
pi_23828696
Sadist... nu al?
Ik zeg nog niets sadistisch.
Wacht maar tot ik los kom!
  woensdag 8 december 2004 @ 11:05:39 #61
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23828710
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:53 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Nou nou nou... gewoon vanaf blijven!
Afblijven? In Afrika zouden ze een moord doen voor een banketletter (wel sneu dat ze hem dan koud zouden moeten opeten want ze hebben geen ovens om hem lekker ffies op te warmen ) en jij wilt ze laten bederven?
pi_23828750
Neeee spin, ik wilde ze doorsturen naar Afrika.
Dus daarom moest ze eraf blijven!

Jee, wat ken je me toch slecht
pi_23828752
Ik heb dit jaar geen chocoladeletter, banketstaaf of kruidnoot gehad
Alleen 1 pepernoot bij de bakker
en ik ben geeneens op dieet
pi_23828765
Overigens... Spin...
Een moord doen voor een banketletter...
Wel 1 voordeel... dat zijn weer een aantal hongerleiers minder. En dan hebben de kanibalen ook gelijk wat te eten!
Hmmm....
Goed plan!
  woensdag 8 december 2004 @ 11:21:41 #65
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23828960
Ik heb hier een grote pot kruidnoten/strooigoed, 3 chocoladeletters, 2 zakjes chocomunten, 3 pakjes chocosigretjes, 2 banketstaven en een speculaasstaaf.
Wie maakt me los?
pi_23829007
moeten we bieden???
chocoletters... puur of melk?
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 11:33:09 #67
7074 moussy
kuttekop
pi_23829169
Zo. ff toos halen, een boodschapje doen en dan komt de koningin... ik ben alleen vergeten de vlag uit te hangen en de rode loper te zuigen
pi_23829195
Pure chocolade
Ik houd me aanbevolen coolbabe
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_23829200
Ik heb nog 2 pure chocoletters in de aanbieding. We hebben 1tje die allergisch is voor chocola en we hebben er 1 die het niet lust en 1 die verslaafd is maar dan alleen aan de melk. Dus 2 pure letter gratis af te halen!!!
  woensdag 8 december 2004 @ 11:35:52 #70
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23829207
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:23 schreef Kleintje het volgende:
moeten we bieden???
chocoletters... puur of melk?
Kom maar een bakkie doen als je in de buurt bent
pi_23829223
Moussy, doet maar geen vlag uithangen. Koninklijk huis is nog niet zo in de stemming gezien de perikelen rond meneer 'bedankt fur die blumen'

JA JA JA... PURE CHOCOLA! IK WIL!!!!
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 11:37:55 #72
7074 moussy
kuttekop
pi_23829234
half stok he
pi_23829256
Ik ben gek op pure chocolade!!!!!
En ook op koffie
Heerlijk een bakkie pleur, warme banketstaaf en pure chocolade...........
pi_23829258
hmmm, dan is het net of je rouwt dat de koningin op bezoek komt.
Je moet juist de koningin opfleuren met leuke roddels over Fok!
pi_23829274
Amalia mocht ook niet eens uitbundig d'r verjaardag vieren, arm kind
pi_23829283
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:39 schreef danosa het volgende:
Ik ben gek op pure chocolade!!!!!
En ook op koffie
Heerlijk een bakkie pleur, warme banketstaaf en pure chocolade...........
Zet dan voor mij gelijk een bakkie thee!

Gaat alles goed met je???
*knuffel geeft*
pi_23829301
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:39 schreef beefcake het volgende:
Amalia mocht ook niet eens uitbundig d'r verjaardag vieren, arm kind
Ze zou er een trauma aan overhouden... het wicht!

Thank god... weer wat minder belastingcenten verspeelt!
pi_23829317
Thee is ook lekker! Kaneelthee vooral met dit gure weer.
Maar bij thee horen weer andere koekjes koekjesmuts is

Thx voor de knuffel, het gaat eigenlijk best wel goed!
pi_23829344
koekjes...
Jan Hagel, pindakoeken, bruintjes (wel die donkere), bastogne, maria biskwietjes...
Jammie
pi_23830073
*KNUF* voor Rewimo, vreselijk altijd zo'n berichten...

En zag ik daar een baan langskomen die op m'n lijf geschreven is? Al dan niet hitsig sms-en met mannen??

Ik ben trouwens ook meer van de melkchocolade.
* Syrena dumpt nog een marsepeinen wortel en muis op het bankje.... kadootje van de baas (yak).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_23830100
Marsepein

Rewimo wat een ontzettend klotebericht over je collega. Sterkte
pi_23830216
Wie een letter wil mag me mailen
de eerste 2 winnen
pi_23830223
Ik hou ook niet van Marsepein!
pi_23830351
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:30 schreef Anitra het volgende:
Wie een letter wil mag me mailen
de eerste 2 winnen
grmbl grmbl...
mail komt terug, dus msnadres is niet goed ofzo of je mailbox zit vol! DAMN!

Syrena... ben je serieus interested in zo'n baan?
Doet dan mij ook ff mailen
weg

[ Bericht 4% gewijzigd door Kleintje op 08-12-2004 13:03:28 (ook hier weer mailadres weggehaald) ]
pi_23830374
Ik ben boos.
Altijd 2 auto's voor de deur die bijna nooit worden gebruikt. Nu moet ik weg... staat er 1 bij de garage voor APK, en de ander wil niet starten, heeft ut te koud.
F*ckzooi. Blijkt wel dat de verkeerde auto bij de garagie staat!
BOOS
  woensdag 8 december 2004 @ 12:39:49 #86
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23830383
Ik wil ook geld verdienen

Maar geen chocolade of marsepein of banketstaaf of koekjes zoetigheid
pi_23830455
Wat een vreselijk bericht Rewimo!!!! Sterkte ermee hoor

Ik ben me stem kwijt!!! Ik heb vannacht bijna niet geslapen vanwege kriebelhoest, ben al vanaf half 2 vannacht wakker en heb me tot nu toe helemaal stuk gehoest dat me stem het niet meer doet, me keel en luchtpijp rauw zijn en me kids me uitlachen als ik wat tegen ze zeg

Ja heel erg funny zeg maar Nu kan ik gelukkig wel strax na 2 uur codeine pillen halen zodat ik vannacht iig lekker kan slapen want dit is echt nix gewoon.

NOg een pluspuntje hiet Morgen wordt het convenant getekent
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 12:55:14 #88
43556 miss_dynastie
pi_23830680
He, wat goed angel, dat is echt onwijs snel zeg
pi_23830786
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:38 schreef Kleintje het volgende:

[..]

grmbl grmbl...
mail komt terug, dus msnadres is niet goed ofzo of je mailbox zit vol! DAMN!

Syrena... ben je serieus interested in zo'n baan?
Doet dan mij ook ff mailen
Done!
Klote is dat trouwens he, wij hadden vorige week drie auto's voor de deur, en eentje die het deed.
Gelukkig rijden ze nu weer alledrie.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 13:10:16 #90
13151 crew  Rewimo
pi_23830971
Dat is snel zeg, Angel Sterkte met je stem!
pi_23830993
Dat is inderdaad snel. Is het een flitsscheiding???
En ja, sterkte met je stem. Ik ken het... ik heb ook zo'n fucking hoest. Heel af en toe komt er iets los, maar merendeel hoest ik zoveel dat ik er misselijk van word en bijna over mijn nek ga.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 13:15:02 #92
43556 miss_dynastie
pi_23831054
Bij een flitsscheiding zet je toch het huwelijk om in een geregistreerd partnerschap en ontbind je dat geregisteerde partnerschap, dacht ik, dat schijnt best prijzig te zijn.
Een convenant kan best snel geregeld worden als partijen het eens zijn. Als partijen het niet eens zijn, kan het anderhalf jaar duren zoals bij mijn schoonouders

Angel, wie van jullie gaat verhuizen of weten jullie dat nog niet?
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 13:16:42 #93
43556 miss_dynastie
pi_23831081
LadyS!!!! De post voor jou lag naast mijn bureau, is er blijkbaar vanaf gevallen ... stuur het z.s.m. op, oké!
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 13:18:42 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_23831120
Hoe verklaar ik mijn kinderen dat de lease-zitzak voor de hond is

[ Bericht 25% gewijzigd door moussy op 08-12-2004 13:25:43 ]
pi_23831169
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij een flitsscheiding zet je toch het huwelijk om in een geregistreerd partnerschap en ontbind je dat geregisteerde partnerschap, dacht ik, dat schijnt best prijzig te zijn.
Een convenant kan best snel geregeld worden als partijen het eens zijn. Als partijen het niet eens zijn, kan het anderhalf jaar duren zoals bij mijn schoonouders

Ehm, klopt, dat is een flitsscheiding. Maar het heeft mij in juli dit jaar niet meer gekost dan 225 euro. En mijn ex heeft dat ook betaald.
Als je het via de andere manier doet kost het altijd meer.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 13:33:06 #96
43556 miss_dynastie
pi_23831398
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:20 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ehm, klopt, dat is een flitsscheiding. Maar het heeft mij in juli dit jaar niet meer gekost dan 225 euro. En mijn ex heeft dat ook betaald.
Als je het via de andere manier doet kost het altijd meer.
Ja, ik zie het... bij ons op school wordt altijd beweerd dat het duurder is, maar ik vond een link van 550 euro all inc., dat is helemaal niet zoveel! Hmmmm....
pi_23831489
Mijn flitsscheiding heeft helemaal niks gekost!!! Ik had geen advocaat, mijn ex wel, dus weet niet wat het hem gekost heeft. maar flitsscheiding was hier snel en aangenaam.

Mailadres niet goed??? hmm en anitra apestaartje wanadoo punt nl dan?
pi_23831560
quote:
Op woensdag 8 december 2004 07:24 schreef Xanthe het volgende:
Lady , TC heeft ons mee geholpen met de verhuizing en aangezien dat mens erg nieuwsgierig is (loopt ook altijd te gluren enzo) komt ze ook vaak even net naar buiten omdat ze toevallig iets daar moet doen....
Dus hij heeft haar wel gezien en daar heeft ie al nachtmerries van gekregen
Weet niet of hij haar ook nog heeft gehoord tijdens haar favoriete bezigheid....
Wel gezien (yuck), niet gehoord (had ik net gemist en ben ik ook zeer blij mee . . .)
pi_23831693
Rewimo wat een rotbericht, het allerbeste voor jullie op de zaak

Jolie en mama, veel beterschap!!

Angel, succes morgen en erna! Hoe voel je jezelf er onder?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23832103
quote:
Op woensdag 8 december 2004 08:01 schreef Rewimo het volgende:
*@#_$%*!#()$*!#)@( Net gehoord dat onze collega is opgegeven
Crap! *cencored*
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:25 schreef moussy het volgende:
Ach, op andere dagen denk ik vaak genoeg aan ze, dat vind ik belangrijker dan de sterfdag, nu kijk ik naar de leuke momenten en lach ik daar om
Hier ook ééntje.

Ben het in al die jaren maar één keer echt vergeten end at ik er een paar dagen daarna erachter kwam dat ik het vergeten was (ze stierf een week voor m'n broertjes verjaardag), ben daar nog een tijd lang misselijk van geweest. Kolere zeg, ik walgde van mezelf omdat ik zoiets vergeten was . . .
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:23 schreef Syrena het volgende:
En zag ik daar een baan langskomen die op m'n lijf geschreven is? Al dan niet hitsig sms-en met mannen??
Dat wil ik zien . . .
pi_23833942
Geld verdienen met smsen lijkt me ook wel wat! Maar is dat wel ethisch verantwoord voor een moeder?
  woensdag 8 december 2004 @ 15:59:52 #102
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23834268
Alsof dat je tegen zou houden
pi_23834444
Wat denk je wel niet van mij
pi_23834504
Waarom lijkt het trouwens of ik online ben op icq De computers thuis staan uit
  woensdag 8 december 2004 @ 16:24:31 #105
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23834844
Ahhhh!!! Heb geen zin meer!
Heb last van de 16.00 diep. Cup a soup helpt ook niet meer.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 8 december 2004 @ 16:26:19 #106
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23834891
Ik denk helemaal niks van je Beef.

[spookymodus]Misschien zijn de computers thuis inmiddels niet meer uit.....[/spookymdus]
pi_23834976
Denk je helemaal niets van mij, dat is ook weer wat

Spookpc's

Dutch het is al lang 16:00 uur geweest! Nog maar een half uurtje en dan zijn we weer vrij
pi_23834977
Groepswerk
School

Ik haat het dat mensen geen begrip voor een situatie hebben, en ik haat het dat mensen dan zeggen dat je geen flikker uitvreet (nee, omdat het niet kon nee, want we hadden ziekte, weet je nog) en ik haat dat de mensen die het zeggen zelf eigenlijk ook geen fuck doen.

Zo ik ga verder met een CRM-plan maken

Nee hoor, ik heb er geen schoon genoeg van
pi_23835009
Clauwheee
pi_23835012
Tnx iedereen voor de beterschapswensen
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:11 schreef Kleintje het volgende:
Dat is inderdaad snel. Is het een flitsscheiding???
En ja, sterkte met je stem. Ik ken het... ik heb ook zo'n fucking hoest. Heel af en toe komt er iets los, maar merendeel hoest ik zoveel dat ik er misselijk van word en bijna over mijn nek ga.
NEe het is geen flitsscheiding maar een scheiding via een scheidingsbemiddelaar. Dus we hebben met zijn tweeen 1 advocaat en proberen er dus met zijn tweeen onder begeleding van die advocaat uit te komen.
Mocht dit niet werken moeten we alsnog naar allebei een eigen advocaat omdat de bemiddelaar dan niet voor 1 van ons beiden gaat werken.

Maar goed als dat convenant morgen getekend wordt ben ik de koning(in) te rijk.
  woensdag 8 december 2004 @ 16:33:39 #111
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23835049
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:30 schreef beefcake het volgende:

Spookpc's
Ik denk; wat werkt ze toch weer hard

Clauwheee nog heel ff doorzetten
pi_23835058
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:

Hub gaat het huis uit. Ik krijg nl het huis toegewezen van de rechter omdat ik de kinderen heb.

Het gaat nu alleen nog twee maanden duren voordat de scheiding echt definitief is. Dus op zijn vroegst 9 februari zijn we echt voor de wet gescheiden.
  woensdag 8 december 2004 @ 16:34:25 #113
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23835068
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:30 schreef beefcake het volgende:

Spookpc's

Dutch het is al lang 16:00 uur geweest! Nog maar een half uurtje en dan zijn we weer vrij
*klok vooruit kijkt*
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_23835142
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:49 schreef melonovy het volgende:
Rewimo wat een rotbericht, het allerbeste voor jullie op de zaak

Jolie en mama, veel beterschap!!

Angel, succes morgen en erna! Hoe voel je jezelf er onder?
Ik ben zwaar opgelucht. Eindelijk schot in de zaak zeg maar. Ik snap ook wel dat er van tevoren veel gepraat moet worden maar van mij had het nog sneller gemogen.
pi_23835178
Luchtbel

Angel wel fijn dat het zo snel kan! Maar jullie werken elkaar natuurlijk ook niet tegen en dat lijkt me ook wel bevorderlijk
pi_23835245
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:45 schreef beefcake het volgende:
Geld verdienen met smsen lijkt me ook wel wat! Maar is dat wel ethisch verantwoord voor een moeder?

Zo lang er mannen zijn die erin trappen
Hoewel ze het op het forum van Radar nogal onethisch vinden. De zeikerds
pi_23835295
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:34 schreef dutchie het volgende:

*klok vooruit kijkt*
Lukt niet erg dutchie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_23835403
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:44 schreef snoopy het volgende:

[..]

Lukt niet erg dutchie
Inderdaad, kijk eens wat harder

Ik heb een stalker op m'n log! Ik ben voor de lol een log begonnen, maar nu lezen mensen het ook nog! En die mailen dan!

Dus dat sms-en gaat lopen als een tiet *ghehehe*
pi_23835972
En nu heb ik morgen en overmorgen ook nog eens een 2daagse verplichte cursus van 9-18 voor school. Heb al proberen te ruilen maar is niet gelukt. Ik heb er geen tijd voor en ik ben moe. En ik ben de reader dat ik ervoor moest aanschaffen vergeten te kopen.

En nu hou ik op met zeuren hoor

Ow en nu hebben we als troost lekker chinees besteld
  woensdag 8 december 2004 @ 17:35:48 #120
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23836308
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Inderdaad, kijk eens wat harder

Ik heb een stalker op m'n log! Ik ben voor de lol een log begonnen, maar nu lezen mensen het ook nog! En die mailen dan!

Dus dat sms-en gaat lopen als een tiet *ghehehe*
TC doe us niet
  woensdag 8 december 2004 @ 18:17:47 #121
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23837074
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:18 schreef clauwheee het volgende:
En nu heb ik morgen en overmorgen ook nog eens een 2daagse verplichte cursus van 9-18 voor school. Heb al proberen te ruilen maar is niet gelukt. Ik heb er geen tijd voor en ik ben moe. En ik ben de reader dat ik ervoor moest aanschaffen vergeten te kopen.

En nu hou ik op met zeuren hoor

Ow en nu hebben we als troost lekker chinees besteld
lekker chinees en je zeurt niet let je wel een beetje goed op dat je jezelf niet voorbij loopt..
  woensdag 8 december 2004 @ 18:33:31 #122
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23837364
"Onze" Peugeot 307 is een 206 geworden:

Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  woensdag 8 december 2004 @ 18:35:18 #123
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23837406
Tis dit nou weer, 15 min wachten ?

edit: oh daar is ie al...

[ Bericht 12% gewijzigd door Loena-tik- op 08-12-2004 18:47:05 ]
Hyves!
  woensdag 8 december 2004 @ 18:44:03 #124
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23837606
damn.. jeezus ... das heftig.. blij dat five er goed vanaf is gekomen..
pi_23837799
Zo dat ziet er best erg uit Loena!
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 18:52:53 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_23837806
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:33 schreef Loena-tik- het volgende:
"Onze" Peugeot 307 is een 206 geworden:

[afbeelding]
jullie zijn er op vooruit gegaan met die polletjes als versiering
pi_23837811
Jeuzus Loena!!
  woensdag 8 december 2004 @ 18:59:48 #128
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23837993
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:52 schreef moussy het volgende:

[..]

Is ie toch creatief die vent van mij
Hyves!
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 19:01:14 #129
43556 miss_dynastie
pi_23838040
Loena, jeej

Angel, krijgt hij dan ook urgentie voor een ander huis of dat niet?
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 19:03:20 #130
81992 Githa
pi_23838093
Loena.....nog een geluk dat hij er heel uit is gekomen.
pi_23838133
jasses loena, dat ziet er echt eng uit. gelukkig is de afloop al bekend. tenminste: die was toch wel ok, geloof ik he? of heeft five er nare hoofd/nek/spierpijnen aan overgehouden?
pi_23838192
Jemig... die foto zegt genoeg! Hoe is het nu eigenlijk met Five???

Enne.. beef...
wat een gelul... etisch verantwoord.
Je werkt dan toch voor je geld. Je dealt geen drugs... je trekt op dat moment geen uitkering... en er gaan meer dan genoeg sms'jes NIET over seks! Dus....
  woensdag 8 december 2004 @ 19:10:22 #133
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23838266
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:04 schreef bixister het volgende:
jasses loena, dat ziet er echt eng uit. gelukkig is de afloop al bekend. tenminste: die was toch wel ok, geloof ik he? of heeft five er nare hoofd/nek/spierpijnen aan overgehouden?
Hij had een pietsie spierpijn maar dat was de volgende dag al bijna weg, hij heeft alleen een schaafwond aan zijn arm. Aardig gek hè dat je zo`n ongeluk kan krijgen en dan gewoon niets hebben
Hyves!
pi_23838279
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:07 schreef Kleintje het volgende:
en er gaan meer dan genoeg sms'jes NIET over seks! Dus....
maar in principe zouden ze dus over seks moeten gaan?
pi_23838323
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:10 schreef bixister het volgende:

[..]

maar in principe zouden ze dus over seks moeten gaan?
Maar net wat de ander aangeeft. Maar je moet ze wel het gevoel geven dat ze speciaal zijn voor je. Ik begin nooit zomaar over seks. Ik wacht op hun....
pi_23838334
wat een mazzel, five! het lijkt me dat je daar toch wel een tijdje wat shakey van bent na afloop. en de andere betrokkenen, zijn die er ook goed vanaf gekomen trouwens?
  woensdag 8 december 2004 @ 19:14:14 #137
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23838365
Lijkt me wel wat, hup kind aan de tiet de andere twee voor de TV en dan heb je precies nog 1 hand vrij om te SMSsen
Hyves!
pi_23838383
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:12 schreef Kleintje het volgende:
Maar net wat de ander aangeeft. Maar je moet ze wel het gevoel geven dat ze speciaal zijn voor je. Ik begin nooit zomaar over seks. Ik wacht op hun....
hmm, ik zou daar echt geen zin in hebben! (en ik denk dat G het ook niet zo prettig zou vinden als ik zoiets deed.)
pi_23838513
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:14 schreef bixister het volgende:

[..]

hmm, ik zou daar echt geen zin in hebben! (en ik denk dat G het ook niet zo prettig zou vinden als ik zoiets deed.)
Je geeft niets, helemaal niets bloot van jezelf.
Ze hebben geen telefoonnummer van jou, jij niet van hun.
Dus het blijft onschuldig.

Voor mij was dit ideaal om geld te verdienen na de scheiding, want ik wil nooit meer afhankelijk zijn van een man.
pi_23838541
Nou Loena, dat ziet er lekker uit! Wij hebben trouwens ook zo'n Peugeot 307!
pi_23838592
tsja, en van welke sms-ers moet je 't hierbij hebben? nah, vele malen liever een ander baantje voor mij. maar ik kan me best voorstellen dat het relatief makkelijk geld verdienen is hoor, en dat je er daarom op dit moment voor kiest.
  woensdag 8 december 2004 @ 19:29:39 #142
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23838687
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:13 schreef bixister het volgende:
wat een mazzel, five! het lijkt me dat je daar toch wel een tijdje wat shakey van bent na afloop. en de andere betrokkenen, zijn die er ook goed vanaf gekomen trouwens?
Nou ja die mevrouw die Five aan het inhalen was heeft een gebroken pols. Die vent in die Alfa Spider had (zou bijna zeggen jammergenoeg) niets. Hij probeerde de schuld nog in Five zijn schoenen te schuiven door bij de politie te verklaren dat hij(Five dus) er ineens was, m.a.w. dat ie niet goed gekeken had bij het inhalen. Die Mw. die Five aan het inhalen was wist zich gelukkig nog heel goed te herinneren dat Five echt al naast haar reed toen het gebeurde. Goed 1 lang zeikverhaal dus, uiteindelijk heeft die eikel proces-verbaal gekregen wegens roekeloos rijgedrag( dat terwijl die agenten eerst zeiden dat ze geen bonnen uit zouden delen, want met die schade was hij al genoeg gestraft) Vind ik trouwens wel terecht dat ie toch een bon heeft gekregen, hij heeft gewoon mega hard gereden, Five reed 110 en hij voelde echt een enorme klap van achteren is naar voren geduwd en is al draaiende in de vangrail, drie!!!! banen verderop beland, nou dan heb je dus echt niet 130 gereden(zoals hij zelf beweerde)
Hyves!
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 19:32:04 #143
7074 moussy
kuttekop
pi_23838731
Tussen het telefoon-hoereren door is mn foto onzichtbaar geworden waar gáát het hier nog over
pi_23838764
Je hebt helemaal gelijk! Moussy.... maar ik weet wel weer waarom ik het nooit vertelde wat ik tegenwoordig voor werk doe!
Nou nou nou... ik hou geen handje op bij de bijstand, ik betaal belasting, deal geen drugs en kan mezelf en mijn paard goed onderhouden! Dat is het laatste wat ik erover zeggen wil. De rest kan via mail!
  woensdag 8 december 2004 @ 19:34:21 #145
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23838785
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:22 schreef Zabb het volgende:
Nou Loena, dat ziet er lekker uit! Wij hebben trouwens ook zo'n Peugeot 307!
Ja en wij hadden er 1

Boeit me werkelijk niks hoor dat blik, scheelt misschien ook dat het een leasewagen was
Hyves!
pi_23838788
Wow Loena dat is heftig geweest zeg. Kl*te dat het een lang zeikverhaal is geworden, maar wel oke dat die gup een bon gekregen heeft.
pi_23838791
eh welke foto moussy?

loenatik, terecht dat die vent toch een proces-verbaal aan z'n broek gekregen heeft.
pi_23838818
kleintje, ben je nu beledigd dan, omdat ik daar geen zin in zou hebben?
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 19:37:33 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_23838868
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:35 schreef bixister het volgende:
kleintje, ben je nu beledigd dan, omdat ik daar geen zin in zou hebben?
Ik denk eerder omdat ik het telefoon hoereren noemde
pi_23838910
oh? nou ja! dat is het toch ook.
  woensdag 8 december 2004 @ 19:44:12 #151
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23839024
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:45 schreef beefcake het volgende:
Hoe ben jij zwanger geraakt dan? Met een stuifbevruchting?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 19:47:07 #152
13151 crew  Rewimo
pi_23839076
Ik snap niet dat Christan Sinterklaas wel een handje wilde geven en Zwarte Piet niet. Sinterklaas is een stuk enger [OUD] Het grote Sinterklaasavondje-verslag-topic!!
pi_23839094
Nee, ik ben niet beledigd. Verre van. Ik ben gewoon niet in die staat dat ik 40 uur per week voor een werkgever kan werken. En ik wil niet voor een hongerloontje mijn hand ophouden bij de staat. Daarom heb ik hiervoor gekozen, naast het feit dat ik mijn bedrijf probeer op te zetten.

En dat jij er geen zin in zou hebben... prima... moet ieder voor zich weten, ieder zijn ding. Maar het feit dat het dus weer alleen maar als negatief wordt afgeschilderd. Je opmerking 'zou het niet prettig vinden als ik het deed' geeft gewoon het gevoel alsof ik iets heel erg slechts doe.

Nogmaals... ik doe het NIET op de radar manier. Niemand date met mij en ik geef niemand het gevoel dat ik ga daten.
  woensdag 8 december 2004 @ 19:51:23 #154
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23839175
Nou ik zou het ook niet prettig vinden als m'n vriend wc's schoonmaakte of brandweerman was. Dan doet ie ook niks slechts.

Moussy over je foto, ik schrik iedere keer van Rene. Met dat paardestaartje enzo, ze lijkt wel 8 ofzo ineens!
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 19:54:05 #155
7074 moussy
kuttekop
pi_23839246
Ik hoef ook niet aan Peet te vertellen dat ik kerels op ga lopen geilen via de foon, ik denk dat ik a la minute mijn tassen kon pakken

en daarbij, bij het klaarpraten of de riagg-gesprekjes schiet ik in de lach Vroegah had een ex-schoonmoeder eens tel van die lijnen, dus dan moet je het ff uitproberen

Maar goed, dis is meer iets voor werk en geldzaken lijkt mij.

Rewimo, ik laat hem niet aan Toos zien, dan gilt ze weer meteen dat ie nep is
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 19:56:40 #156
13151 crew  Rewimo
pi_23839317
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:54 schreef moussy het volgende:
Rewimo, ik laat hem niet aan Toos zien, dan gilt ze weer meteen dat ie nep is
Dit was absoluut een hulpKlaas
  woensdag 8 december 2004 @ 20:33:20 #157
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23839807
kleintje als jij je er prettig bij voelt en je niet schaamt moet je doen en laten wat je wilt
en je niks aan trekken wat anderen vinden zolang jij met jezelf door een duer kan is het toch goed
ennuh moussy zo'n zitzak zit ook veel te lekker voor de hond dies veel leuker en lekke rom zelf in te zitten
  woensdag 8 december 2004 @ 20:47:44 #158
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_23840123
jeetje was een hulpklaas zeg word er gewoon bang van rewimo
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 21:14:35 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23840806
babyfeet, bedankt voor de stuntwheels
  woensdag 8 december 2004 @ 21:16:28 #160
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_23840862
graag gedaan deze keer waren ze er snelleren zaten er nog tussen die hij niet had?
pi_23841461
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:44 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Hoe ben jij zwanger geraakt dan? Met een stuifbevruchting?
Zegt de naam Maria je iets

Kleintje, over dat ethisch verantwoord was een grapje
  woensdag 8 december 2004 @ 21:44:05 #162
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23841601
Woei een echte onbevlekte ontvangenis
pi_23841747
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:32 schreef moussy het volgende:
Tussen het telefoon-hoereren door is mn foto onzichtbaar geworden waar gáát het hier nog over
Ik kan geen foto vinden
pi_23841791
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:14 schreef lady-wrb het volgende:
babyfeet, bedankt voor de stuntwheels
Ik heb er ook nog steeds een boel liggen
Ik hoop dat ik er morgen aan denk om ze op de post te doen!
pi_23844028
Ik verveel me eigenlijk een beetje. Ik heb een paar dagen vrij en ben nu even bij mijn ouders. Die hebben een verjaardag vanavond dus ik ben hier nu alleen thuis en zit een beetje te wachten totdat ze terug komen.
pi_23844287
Had ik moeten weten Zabb. Heb nog genoeg te doen voor je Ik wil ook een paar dagen vrij...

Ik ga zo maar mn nest in, af of niet. Heb twee leuke dagen voor de boeg (not).

Maar morgenavond komt vriendje me lekker halen van de cursus en dan gaan we lekker in de stad eten
pi_23844435
We hebben nu hertentamenweek en ik heb geen hertentamens! Dus das handig!

Nog even volhouden Clauwheee, en dan gezellig uit eten morgen! Gezellig!
pi_23844488
Ow das wel lekker! Ik hoor van meerdere hogescholen dat er al vrije weken zijn. Ons project loopt tot de 24e december

Zeg ik vind het trouwens best aangenaam weer steeds! Lekker rustig, geen regen, geen wind, lekker fris. Bijna niet-Nederlands
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 23:32:20 #169
43556 miss_dynastie
pi_23844814
Clauwheee, succes en alvast heel veel plezier bij je etentje

Ik heb volgende week vrijdag een tentamen en kreeg vandaag al een kleine zenuwinzinking... maar ik moet mezelf voorhouden dat ik het goed geleerd heb en er nu toch weinig meer aan kan doen het is een vak van 11 ECTS (van de 60) en dr moet zo'n 300 uur aan worden besteed, dus het meeste moet je al gedaan hebben Goddank is de 'juf' bereid om met ons een tentamen door te nemen maandag , dus ik hoop dat het zal lukken.
  woensdag 8 december 2004 @ 23:45:00 #170
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_23845146
clauwheee balen geniet lekker van het eten morgen..
succes miss-D
das handig Zabb
pi_23846768
Van den Ende weert foie gras uit Circustheater

Boos!!
Laat ik het hier maar bij laten.....
pi_23848044
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:35 schreef coolbabe het volgende:
TC doe us niet
Heh ?? Watte ??
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:52 schreef moussy het volgende:
Humor
Alleen zo'n veertig jaar te laat die polletjes
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:14 schreef bixister het volgende:
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:54 schreef moussy het volgende:
Ik hoef ook niet aan Peet te vertellen dat ik kerels op ga lopen geilen via de foon, ik denk dat ik a la minute mijn tassen kon pakken
Moeten jullie kerels gewoon ruim zien. Jullie zouden mij kunnen opvegen als m'n vrouw zoiets zou doen . . .
pi_23848068
Ben ik nou de enige nog wakker op deze bevroren ochtend ??

Moest krabben en daar heb ik een hekel aan . . .
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 07:04:16 #174
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 07:07:33 #175
13151 crew  Rewimo
pi_23848284
TC, om kwart voor 4 's morgens slaap ik nog hoor

Goeiemorgen dus nu
  donderdag 9 december 2004 @ 07:47:06 #176
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23848375
Rewimo jou icoon wordt steeds uitgebreider gelooof ik
patat ftw :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 08:04:52 #177
13151 crew  Rewimo
pi_23848448
Ik heb er wat kersticoontjes tussen gefrut
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 08:07:28 #178
7074 moussy
kuttekop
pi_23848462
hoeveel frames heb je nu , een stuk of 50?

Ik ga zo de huisarts eens even bellen, Cas heeft iets exzemerigs op zn hoofd
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 08:11:39 #179
13151 crew  Rewimo
pi_23848477
58 of zo Ik kan het hier niet zien
pi_23848550
quote:
Op donderdag 9 december 2004 08:07 schreef moussy het volgende:
hoeveel frames heb je nu , een stuk of 50?

je bent niet zo afwachtend ?
  donderdag 9 december 2004 @ 08:25:23 #181
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23848579
Goeiemorgen.
Jasper is ziek Begon gisteravond al toen hij zijn eten weer op zijn bord legde, nadat hij het eerst had doorgeslikt. Hij is nu helemaal zielig en ligt op de bank onder een kleedje.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 08:29:02 #182
13151 crew  Rewimo
pi_23848610
Agossie Jasper, beterschap manneke!

Heeft Cas er erg last van, Mous?
  donderdag 9 december 2004 @ 08:41:29 #183
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23848704
Beterschap voor Jasper. Hopelijk is het dezelfde griep die wij hier hadden, die is namelijk na 1,5 dag weer helemaal over!
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 08:55:06 #184
7074 moussy
kuttekop
pi_23848841
quote:
Op donderdag 9 december 2004 08:21 schreef Joene het volgende:

[..]

je bent niet zo afwachtend ?
hij heeft het al een tijdje en mijn trucendoos is leeg, dus dan gaan we over naar die van de huisarts

Beterschap Jasper
pi_23849049
quote:
Op donderdag 9 december 2004 08:55 schreef moussy het volgende:

[..]

hij heeft het al een tijdje en mijn trucendoos is leeg, dus dan gaan we over naar die van de huisarts

Beterschap Jasper
beetje uilenzeik erop
pi_23849571
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Loena, jeej

Angel, krijgt hij dan ook urgentie voor een ander huis of dat niet?
NEe urgentie bij scheidingen doen ze niet aan... dan blijft de stroom mensen die een huis zoeken helemaal stagneren.
Onze bemiddelaar is in zijn eentje al voor 40 scheidingen aan het bemiddelen..... dus dat zou 40 woningen inhouden met urgentie... dat kan natuurlijk niet. MAar goed dat komt allemaal wel goed hoor. Hij kan bij een vriend inwonenen en vandaar uit rustig naar een andere woning zoeken.
pi_23850143
quote:
Op donderdag 9 december 2004 03:43 schreef ThunderChild het volgende:
Ben ik nou de enige nog wakker op deze bevroren ochtend ??

Moest krabben en daar heb ik een hekel aan . . .
Krabben???
Wat is dat?
voorruit verwarming is echt handig;)
pi_23850198
Mijn fiets hoefde ik ook niet te krabben
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 10:41:17 #189
13151 crew  Rewimo
pi_23850225
Ik heb zo'n spuitbus
  donderdag 9 december 2004 @ 10:42:27 #190
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23850240
ik hoef ook nooit te krabben, want peter neemt altijd MIJN auto mee
pi_23850266
quote:
Op donderdag 9 december 2004 10:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb zo'n spuitbus
Maar dan sta je nog in de kou te spuiten
Ik stap in de auto start de motor en zet de verwarming aan en weg ijs binnen een paar minuten.
Jeroen geniet ervan als ie op zijn werk is en ze zijn vrij en iedereen loopt te krabben behalve hij
  donderdag 9 december 2004 @ 10:45:05 #192
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23850289
Ik hoef niks te krabben

Moet dadelijk naar school en ik heb zo'n ontzettende geen zin vandaag. Het ziet er zo naar uit buiten
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 10:46:26 #193
13151 crew  Rewimo
pi_23850314
quote:
Op donderdag 9 december 2004 10:43 schreef Xanthe het volgende:
Maar dan sta je nog in de kou te spuiten
Is best leuk als anderen om je heen vloekend staan te krabben
  donderdag 9 december 2004 @ 10:53:42 #194
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23850438
Ik neem altijd een sinasfles warm water mee; rondje om de auto lopen en je kunt rijden
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 10:54:33 #195
13151 crew  Rewimo
pi_23850453
Als het niet te hard vriest dan. Anders zit alles zo weer dicht
  donderdag 9 december 2004 @ 10:55:28 #196
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23850468
Dan moet je ook de trekker ff meenemen om de ruit weer droog te maken
pi_23850577
quote:
Op donderdag 9 december 2004 10:53 schreef coolbabe het volgende:
Ik neem altijd een sinasfles warm water mee; rondje om de auto lopen en je kunt rijden
Moet je is doen als ruit echt goed bevroren is , dan springt namelijk je ruit van de reactie van de warmte.
pi_23850593
Ik heb ook zo'n spuitbus
Maar gelukkig hoefde ik helemaal niet te krabben, want ik ben lekker vrij vandaag
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 11:06:03 #199
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23850633
quote:
Op donderdag 9 december 2004 10:40 schreef snoopy het volgende:
Mijn fiets hoefde ik ook niet te krabben
bof jij even, bij mij ligt altijd ijs op mijn zadel.....
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 11:06:48 #200
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23850653
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:03 schreef beefcake het volgende:
Ik heb ook zo'n spuitbus
Maar gelukkig hoefde ik helemaal niet te krabben, want ik ben lekker vrij vandaag
oooooo lekker ! geniet er maar van !
pi_23850735
Ik heb ook zo'n spuitbus. Maar hoe moet je dat gebruiken? Spuiten en dan met een trekker het ijs eraf??

Ik loop al spuitend om de auto heen, stap in, zet ruitenwisser aan, alles weer bevroren??
En vieze vadsige vettige ramen.
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 11:11:00 #202
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23850751
weet je zeker dat je geen bus met spuitsneeuw te pakken had?
pi_23850773
Vanmorgen was m'n ene deur dichtgevroren. En die moest open, want ik heb zo'n lap voor op m'n voorruit, die klem je dan tussen de deuren. En ik kan niet wegrijden met zo'n lap aan 1 kant meeflapperend.

Gelukkig hoefde ik alleen ff te duwen van de binnenkant en toen ging ie alsnog open.
pi_23850784
Ik hoef ook niet te krabben vandaag Mijn auto staat nog steeds gezellig alleen op de parkeerplaatshij moet gekeurd worden en moet nog wegenbelasting betaald worden geloof ik Hopelijk mag ik in januari of februari weer krabben
pi_23850786
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
weet je zeker dat je geen bus met spuitsneeuw te pakken had?
Ja, tis echt zo'n JOEKEL van een bus. Met heel groot ONTDOOI erop.
Bevet konden ze het beter noemen...
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 11:14:03 #206
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23850792
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:12 schreef Syrena het volgende:
Vanmorgen was m'n ene deur dichtgevroren. En die moest open, want ik heb zo'n lap voor op m'n voorruit, die klem je dan tussen de deuren. En ik kan niet wegrijden met zo'n lap aan 1 kant meeflapperend.

Gelukkig hoefde ik alleen ff te duwen van de binnenkant en toen ging ie alsnog open.
je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je niet opvalt op de weg
pi_23850804
quote:

Deur dicht gevroren, hmm een ford escort misschien? Mijn fordje heeft daar nl ook zo'n handje van en dan moet je hopen op een sterke buurman die hem lostrekt of hopen dat je de andere deur open krijgt en dan flink duwen om die deur open te krijgen
pi_23850865
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:14 schreef Anitra het volgende:

[..]

Deur dicht gevroren, hmm een ford escort misschien? Mijn fordje heeft daar nl ook zo'n handje van en dan moet je hopen op een sterke buurman die hem lostrekt of hopen dat je de andere deur open krijgt en dan flink duwen om die deur open te krijgen
Hyundai Excel Ik las net ergens een tip om de rubbers eens in te smeren met vaseline, dus dat ga ik maar eens doen. Ik heb 1 rubber vorig jaar al half stukgetrokken.

Maar het irriteert me dat die ontdooispray bij mij niet werkt en bij anderen wel! Wat doe ik fout....
pi_23850868
Rij ondertussen in mijn 3e ford , maar heb nog nooit meegemaakt dat de deuren vastgevroren zaten.
pi_23850892
Misschien goedkope troep gekocht? Of ze hebben je genept
zet je de bus in de keuken neer en kun je je bakblikken handig invetten
pi_23850960
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:19 schreef Xanthe het volgende:
Misschien goedkope troep gekocht? Of ze hebben je genept
zet je de bus in de keuken neer en kun je je bakblikken handig invetten
Ik heb 'm van m'n ouders gekregen, hij is van Halfords. Het heet Holtz ofzo.
Naja, ik kijk er thuis nog wel eens naar anders flikker ik het weg. Het heeft iig nog nooit goed gewerkt.
pi_23850978
Ik vind dat spuitgebeuren ook maar niets.
Vieze smerige vette ramen krijg je ervan. Is volgens mij goed spul om je bakblikken mee in te vetten
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 11:24:54 #213
13151 crew  Rewimo
pi_23850995
Syrena, nadat je gesprayed hebt moet je er wel met de trekker overheen. Even laten inwerken en daarna de ruit droogmaken. Alleen de ruitenwissers is niet genoeg, als de alcohol verdampt bevriest de boel weer.
pi_23850999
Vanmorgen bij de creche hadden ze het acherruitje van een van de moeders ingeslagen en haar tas gejat ze was net 1 minuutje binnen en toen was het al gebeurd. En normaal liet ze natuurlijk
nooit haar tas in de auto maar goed. Balen hoor, sleutels weg, mobieltje weg, pasjes weg.
Die lui zijn razendsnel want haar auto stond precies voor de deur en niemand had wat gezien. Ik ook niet.
pi_23851067
Die dingen gebeuren altijd erg snel.
Maar lullig is het zowiezo en voor iedereen weer een les dat je niets in het zicht moet laten liggen ook niet als het maar heel even is....
pi_23851121
Hier in het dorp (Nee Eef.. het is een stad) zijn er mensen die zelfs hun motor laten draaien als ze ff een winkel in springen. En dat kan gewoon.... ik snap het echt niet!
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 11:32:24 #217
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23851140
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:18 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hyundai Excel Ik las net ergens een tip om de rubbers eens in te smeren met vaseline, dus dat ga ik maar eens doen. Ik heb 1 rubber vorig jaar al half stukgetrokken.

Maar het irriteert me dat die ontdooispray bij mij niet werkt en bij anderen wel! Wat doe ik fout....
wil je daarmee uitkijken? volgens mij tast vet het rubber aan.....
(probeer liever iets van talkpoeder ofzo)
pi_23851186
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Syrena, nadat je gesprayed hebt moet je er wel met de trekker overheen. Even laten inwerken en daarna de ruit droogmaken. Alleen de ruitenwissers is niet genoeg, als de alcohol verdampt bevriest de boel weer.
Morgen ga ik het proberen!

Met een sinasfles warm water erbij voor als ik het weer verkeerd doe kan ik meteen de ramen zemen.

Ik wil voor kerst zo'n hoes die over alle ramen gaat
pi_23851288
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:31 schreef Kleintje het volgende:
Hier in het dorp (Nee Eef.. het is een stad) zijn er mensen die zelfs hun motor laten draaien als ze ff een winkel in springen. En dat kan gewoon.... ik snap het echt niet!
Dat zijn dingen die heeeeel vaak goed gaan....
Tot er net die ene mafkees langs komt die in de auto jumpt en weg reest....
En dan kun je als eigenaar van die auto ook nog bekeurd worden omdat je ze de gelegenheid hebt gegeven....
pi_23851334
Ach, ze doen hier toch al de vreemdste dingen. Desnoods laten ze hun sleutels even in de auto hangen.
Ik ben dit echt niet gewend. Bij een misdrijf melden getuigen zich anoniem op het politiebureau. In de grote stad draaien ze hun hoofd om, zoeken ze een alibi om maar te bewijzen dat ze niets hebben gezien.

Ik snap deze eerlijkheid niet...
Toch raar dat deze 'normale dingen' opeens niet meer normaal zijn.
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 11:41:49 #221
7074 moussy
kuttekop
pi_23851352
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:34 schreef Syrena het volgende:

Ik wil voor kerst zo'n hoes die over alle ramen gaat
een natte lap in je auto, als het erg koud is bevriezen je ramen dan aan de binnenkant
  Jubileum moderator donderdag 9 december 2004 @ 11:46:46 #222
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23851458
Onze auto word tegenwoordig alleen nog maar door mij gebruikt om naar het station te rijden. Omdat dat maar een kwartiertje rijden is warmt de auto niet echt goed meer op en blijft hij dus vrij vochtig aan de binnenkant. Gevolg vanmorgen: bevroren ruiten aan de binnenkant.
Mijn vader, die ermee wilde rijden was eventjes niet zo blij.
Hij moest voor mij de auto verzetten, onaangekondigd gaan ze hier ineens met het riool bezig en mijn auto stond in de weg. Ik kan niet zomaar die 2 kleintjes alleen in huis laten vandaar dat ik mijn vader heb gebeld.

De kinderen vinden het geweldig, al die rioolmannen die geultjes graven, mijn hele voortuin is 1 grote zandbak. Het allermooist is echter het rode graafmachientje, als die zijn werk doet staan er hier 2 te dansen van plezier voor het raam.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 11:47:01 #223
13151 crew  Rewimo
pi_23851463
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:32 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Vaseline is veilig, daar zit geen zuur in.
pi_23851628
hehheh daar hebben we rewimo de vaseline-fan.

ik heb geen auto dus ook niks om te krabben... nou ja, G heeft een mooie lease-bak waar ik ook dankbaar gebruik van maak als 't zo uitkomt. maarja, meestal heeft hij die mee.
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 12:01:16 #225
7074 moussy
kuttekop
pi_23851717
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:32 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

talkpoeder droogt de rubbers uit, dus dat lijkt me ook niet verstandig

Ik heb ooit eens zo'n walgelijke bestelwagen van de ptt gehad, met zo'n enórm grote doos achter op. Die van mij was trouwens tweety-geel Alleen had ik een klein probleempje, de achterbak was lek. In de herst had ik champignonnen bij mn voeten en in de winter een privé ijsbaantje Als het hard geregend had, had ik wel een privé golfslagbad in mn auto
pi_23851729
Ik moet dus nog altijd WEL krabben! Dan vriezen mijn vingers er bijna af!

* Zabb wil ook zo'n spuitbus!!
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 12:03:34 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_23851762
Ik snap die spuitbus-fans niet hoor

Spuit je je raam in, ijs weg, trekker er over, gaat ook nog wel, ga je hier, waar het altijd waait, rijden, krijg je hele mooie ijsbloemen op je raam
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 12:04:19 #228
7074 moussy
kuttekop
pi_23851773
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:46 schreef Lois het volgende:

De kinderen vinden het geweldig, al die rioolmannen die geultjes graven, mijn hele voortuin is 1 grote zandbak. Het allermooist is echter het rode graafmachientje, als die zijn werk doet staan er hier 2 te dansen van plezier voor het raam.
hebben ze dat ding ook al een naam gegeven?
  Jubileum moderator donderdag 9 december 2004 @ 12:16:50 #229
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23852002
quote:
Op donderdag 9 december 2004 12:04 schreef moussy het volgende:

[..]

hebben ze dat ding ook al een naam gegeven?
Iris roept alleen maar "daaien daaien jaaaaaaaaaa!" als hij draait en zijn schep leegt en Eva noemt hem rode auto

Ze hadden er lol mee in ieder geval. Ow Iris huilt, tot vanavond!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_23852061
Zow ff stroom en gas aanvragen voor mn huisje *bah wat een ellende al die dingen regelen*
pi_23852141
Hier ook een auto met champignonnen
Dus niet te verkopen, vandaar dat hij hier nog staat en omdat ik de hoop heb ooit weer in mijn tankje te kunnen rijden.
pi_23852186
gvd 10 minuten wachttijd bij dat kut bedrijf
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 12:32:55 #233
7074 moussy
kuttekop
pi_23852287
nuon Joene?
pi_23852328
Ja teringbedrijf
pi_23852343
Essent is ook erg.... Gisteren een half uur moeten wachten voordat ik ook maar iemand aan de lijn kreeg en toen ook nog een slechte verbinding waarbij die gast bijna niet meer te verstaan was.

Shell is ook kut , ze zijn gestopt en ik snap nu ook waarom , ze schatten de standen terwijl je ze netjes door geeft en aanpassen???
Daar doen ze niet aan...
Ik zou nu moeten betalen voor een meter die hier niet eens meer hangt en ook nog een verschil met de werkelijkheid van 2000Kwh...
De betalingen zijn mooi stop gezet en nu moet er nog een brief die kant op....
Heb ze al gezegd dat ze het maar laten voorkomen of aanpassen en eerder betaal ik niets.
pi_23852380
en dan ook gewoon 10ct per minuut
pi_23852393
quote:
Op donderdag 9 december 2004 12:37 schreef Joene het volgende:
en dan ook gewoon 10ct per minuut
Das mooi irritant...
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 12:41:12 #238
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23852443
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:47 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Vaseline is veilig, daar zit geen zuur in.
gaat niet om het zuur, rewimo, het gaat om de olie die erin zit.
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 12:42:19 #239
7074 moussy
kuttekop
pi_23852458
quote:
Op donderdag 9 december 2004 12:41 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

gaat niet om het zuur, rewimo, het gaat om de olie die erin zit.
dan kan je nog altijd siliconenspray gebruiken, of profy dry lube
pi_23852516
Zo nou gelukt! ik heb mn nieuwe adres doorgegeven aan die %@&*^&@%@&*@% doos.
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 12:45:10 #241
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23852524
ja maar wie heeft dat nou standaard in huis
pi_23852627
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:34 schreef Syrena het volgende:

Met een sinasfles warm water erbij voor als ik het weer verkeerd doe kan ik meteen de ramen zemen.
Dus geen colafles, anders gaat het fout
pi_23852643
quote:
Op donderdag 9 december 2004 12:51 schreef snoopy het volgende:

[..]

Dus geen colafles, anders gaat het fout
bijdehandje
pi_23852703
  donderdag 9 december 2004 @ 12:56:29 #245
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23852743
hier schijnt het zonnetje hartstikke fel..
zit met het raam open en een zomershirtje ( wel lange mouwen me kapot te zweten doordat de zon er zo fel op staat..
  donderdag 9 december 2004 @ 13:07:27 #246
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23852947
Grrrrmmmm had ik me er net toe verzet om naar school te gaan en Jolie weggebracht. Zit ik in de bus, belt m'n groepsgenootje af. Omdat ze moet werken Dat wist ze gister zeker heus niet

Nou ja dan maar lekker aan m'n scriptie knutselen dadelijk. Heb even boodschappen gedaan zonder Jolie voel me meteen schuldig
pi_23853064
mafkees, dat is toch niet iets om je schuldig over te voelen? succes met de scriptie!
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 13:14:26 #248
43556 miss_dynastie
pi_23853111
Jeej, das lekker sociaal zeg van dr, not
Wil het een beetje lukken met je scriptie?
  donderdag 9 december 2004 @ 13:16:54 #249
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23853158
quote:
Op donderdag 9 december 2004 08:07 schreef moussy het volgende:

Berg misschien, is dat het geval, dan moet je toch krabben Mous daar helpt namelijk die antivries-spray niet tegen
Hyves!
pi_23853167
Hier is het koud! Zelfs binnen . Zometeen maar even door de kou fietsen, dan is het hier binnen weer warm .
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 13:18:10 #251
7074 moussy
kuttekop
pi_23853188
quote:

Vroegah, toen ik nog rijk was ging ik 1x in de week te karten daar Ik heb weer een excuus om er naar toe te gaan

Ben benieuwd wanneer het open gaat.
  donderdag 9 december 2004 @ 13:19:15 #252
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23853214
Ja stom is dat he m'n oppas zegt ook altijd op donderdag. Je mag best daarna nog eventjes wat gaan drinken met je vriendinnen ofzo (ik haal Jolie normaal op donderdag rond half 6 op en dan slaapt ze meestal ff, dus half 7 of 7 uur zou ook niks uitmaken) maar toch doe ik dat nooit omdat ik me dan zo lullig voel

Scriptie gaat wel goed, hoewel ik wel een beetje een prutje van school heb gemaakt de laatste tijd. Ben een beetje warrig, het werk is er wel maar het moet nog een beetje tot een geheel gebrouwd worden. Maar hey, in 2005 gaat alles goed
pi_23853218
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:18 schreef moussy het volgende:

[..]

Vroegah, toen ik nog rijk was ging ik 1x in de week te karten daar Ik heb weer een excuus om er naar toe te gaan

Ben benieuwd wanneer het open gaat.
me too Leuk zoiets zo in de buurt
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 13:19:36 #254
7074 moussy
kuttekop
pi_23853221
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:16 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Berg misschien, is dat het geval, dan moet je toch krabben Mous daar helpt namelijk die antivries-spray niet tegen

het lijkt niet op beg en ruikt niet als berg
  donderdag 9 december 2004 @ 13:20:33 #255
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23853241
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:19 schreef moussy het volgende:

[..]

Heb je er ook al van geproefd
  donderdag 9 december 2004 @ 13:20:52 #256
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23853246
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:07 schreef Luchtbel het volgende:
Grrrrmmmm had ik me er net toe verzet om naar school te gaan en Jolie weggebracht. Zit ik in de bus, belt m'n groepsgenootje af. Omdat ze moet werken Dat wist ze gister zeker heus niet

Nou ja dan maar lekker aan m'n scriptie knutselen dadelijk. Heb even boodschappen gedaan zonder Jolie voel me meteen schuldig
Zou ik zó pissig van worden, heb je net je kind weggebracht, vinnik behoorlijk onvolwassen/egocentrisch van haar. Lijkt me af en toe wel aardig frusty voor je al die kinderloze mensen om je heen die voor het wilde weg kunnen leven terwijl jij probeert alles zo goed mogelijk te plannen voor je Jolietje.
Hyves!
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 13:20:54 #257
7074 moussy
kuttekop
pi_23853249
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:19 schreef Joene het volgende:

[..]

me too Leuk zoiets zo in de buurt
Zijn er nog meer leuke fokkers in de buurt, leuk plekje voor een meet
pi_23853261
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:20 schreef moussy het volgende:

[..]

Zijn er nog meer leuke fokkers in de buurt, leuk plekje voor een meet
Of er leuke fokkers in de buurt wonen weet ik niet
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 13:21:48 #259
7074 moussy
kuttekop
pi_23853268
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:20 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Heb je er ook al van geproefd
das wel een idee, maar ik weet niet hoe berg proeft
  donderdag 9 december 2004 @ 13:23:03 #260
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23853292
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:21 schreef moussy het volgende:

[..]

das wel een idee, maar ik weet niet hoe berg proeft
Zal ik een stukje naar je sturen, wij hebben nog wel wat liggen

Loena, daar trek ik me al helemaal niks meer van aan. Onhandig vind ik het wel.
  donderdag 9 december 2004 @ 13:24:03 #261
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23853315
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:19 schreef moussy het volgende:

[..]

Hoe ruikt berg dan Ben ook altijd erg snuffelig zeg maar maar heb er eigenlijk nooit iets van geroken...
Hyves!
pi_23853349
Das rot luchtbel. Geweldig van die mensen waar je op kan rekenen
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 13:30:24 #263
7074 moussy
kuttekop
pi_23853436
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:24 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Hoe ruikt berg dan Ben ook altijd erg snuffelig zeg maar maar heb er eigenlijk nooit iets van geroken...
Ik heb geen idee hoe ik dat uit moet leggen
  donderdag 9 december 2004 @ 13:35:04 #264
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23853517
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:30 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe ik dat uit moet leggen
Nee, oh jammer hou wel van smeuïge verhalen
Mijn jongens hebben er nooit zo`n last van gehad, maar die hadden ook echt van de kale knikkers enne zoals het spreekwoord zegt: van een kale knikker valt niet te krabben ( jammergenoeg, ik hou wel van een beetje pulken en friemelen)
Hyves!
pi_23853624
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:18 schreef moussy het volgende:

[..]

ging ik 1x in de week te karten daar
<KNIP>
Ik heb weer een excuus om er naar toe te gaan
Eerste zin is typisch helders... je gaat TE karten.
Moet je zo nog TE plassen?

Maar die tweede zin... dat kan zo niet. Dat heb ik in 4 maanden anders geleerd.
Weer een excuus om heen te gaan!

pi_23853716
Voor de liefhebbers van Rupsje Nooitgenoeg, een hele tentoonstelling in Naturalis (Leiden)
http://www.naturalis.nl/naturalis.nl/naturalis.nl/i000863.html

pi_23853724
ik vind die rups zo weinig poten hebben
  donderdag 9 december 2004 @ 13:49:24 #268
103793 kozakken
Living the life
pi_23853793
Hier fan!!
Maar leiden is wel een beetje ver..
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 13:51:12 #269
7074 moussy
kuttekop
pi_23853833
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:40 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Eerste zin is typisch helders... je gaat TE karten.
Moet je zo nog TE plassen?

Maar die tweede zin... dat kan zo niet. Dat heb ik in 4 maanden anders geleerd.
Weer een excuus om heen te gaan!

te plassen doe ik niet aan volgens mij, maar wij gaan wel te bed(de)
  donderdag 9 december 2004 @ 13:54:08 #270
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23853887
even een beter fototje van em nieuwe caafje daarna stop ik met spemmen

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 13:56:41 #271
13151 crew  Rewimo
pi_23853937
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:45 schreef Kleintje het volgende:
ik vind die rups zo weinig poten hebben
Het is een spanrups. Die hebben alleen pootjes vooraan en achteraan, en die lopen dus in zo'n fraai boogje.

Dit idee:
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_23853944
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:51 schreef moussy het volgende:

[..]

te plassen doe ik niet aan volgens mij, maar wij gaan wel te bed(de)
Maar het is niet typisch helders hoor

Het is een afgeleide van het westfries.
pi_23854045
Hypolytushoef, ja leuk!
Leiden, lijkt me erg leuk, maar Chiara is er nog te even te jong voor vind ik...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23854057
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:02 schreef melonovy het volgende:
Hypolytushoef, ja leuk!
Wat is er mis mee ? 5 minuutjes van mn huis
pi_23854065
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het is een spanrups. Die hebben alleen pootjes vooraan en achteraan, en die lopen dus in zo'n fraai boogje.

Dit idee:
[afbeelding]
AAARRRGGHHHHHHueuehehhhh...
Ik zat net lekker een chocojumbo te eten.

Ik vond de versie van Eric C. nog wel gaan, maar een echte *huuuuuhhh*
pi_23854068
Noh heey, ik ga ff te fokken, en dan te fiets naar het durp...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23854103
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:02 schreef Joene het volgende:

[..]

Wat is er mis mee ? 5 minuutjes van mn huis
Ik ben dan wel met een polderboy, maar ik heb toch echt een reeks slechte herinneringen aan die tijd dat ik op het einde wereld woonde...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23854118
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:03 schreef melonovy het volgende:
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 14:06:00 #279
7074 moussy
kuttekop
pi_23854122
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:03 schreef melonovy het volgende:
Noh Joh, en te fiets naart durrup
pi_23854128
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:05 schreef melonovy het volgende:

[..]

Ik ben dan wel met een polderboy, maar ik heb toch echt een reeks slechte herinneringen aan die tijd dat ik op het einde wereld woonde...
whehehehe , neej stad is leuk
pi_23854165
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:06 schreef moussy het volgende:

[..]

Noh Joh, en te fiets naart durrup
Ja durrup is het idd, ik twijffelde nog effies over de spelling.
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 14:10:29 #282
13151 crew  Rewimo
pi_23854219
Die tentoonstelling lijkt me wel wat voor Christan Die is Rupsje-fan. Hij heeft er ook een CD van met een aantal verhaaltjes erop. Erg leuk!
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_23854290
Chiara wordt fan hoor, ze heeft nu het boeken een theeserviesje van Sint gehad, dus nog een poos en dan is ook zij fan van rupsje nooit genoeg.
Ik was vroeger ook helemaal gek van dat boek, iedere keer weer als we naar de bieb gingen, zocht ik dat boek op om even in te lezen. Jammer genoeg heb ik zelf nooit een exemplaar gehad, dat mag chiara natuurlijk niet overkomen
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23854503
ow jammer het dialect momentje is weer efkes voorbij.
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 14:28:50 #285
7074 moussy
kuttekop
pi_23854618
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:23 schreef Joene het volgende:
ow jammer het dialect momentje is weer efkes voorbij.
straks gaan ze om boeskippen, ut rupsjes boekje te halen

[ Bericht 2% gewijzigd door moussy op 09-12-2004 14:35:17 ]
pi_23854700
Na de schuttelwas.
pi_23854793
De Kerstboom van het werk is er.
Alleen hebben we geen stopcontact voor de lampjes en lelijke kerstballen.

k ben begonnen de lampjes erin te hangen, van die kleine rottige, en na een halve meter gekapt.
Kutprikkendekerstboom

Bij mij thuis doet m'n moeder het, en we mogen er nog niet eens naar wijzen als ze bezig is....
  donderdag 9 december 2004 @ 14:37:55 #288
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_23854816
Ja hoor eens even, ik eis wel een vertaling erbij
pi_23854866
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja hoor eens even, ik eis wel een vertaling erbij
ik hew er helegaar gien trek in alles efkes te vertalen.
pi_23854901
Mag ik even klagen hier over dat stomme takke wijf uit almere (ex van echtgenoot) die nu zegt dat we haar zoon (lees: mijn stiefzoontje en mijn man's zoontje) helemaal niet meer mogen zien want haar emmer is vol. Na tig keer vragen om de allimentatie (altijd netjes overgemaakt op een keer na toen hadden we geen geld maar hebben het de maand erna dubbel betaald) is ze het zat. Wij mogen al sinds de dag dat zij uit elkaar zijn naar haar pijpen dansen en alleen maar betalen en een enkele keer mogen we hem zien. En nu is haar emmer vol. Mijn hoofd staat op ontploffen en ik ben in staat om die kant op te rijden en haar eens flink de waarheid te vertellen maar dan op mijn manier, helaas schiet je daar niks mee op maar mijn bloed kookt. En mijn arme man mag weer eens zijn kind niet zien, terwijl hij er al zo kapot van is. Nu nog even de laatste druppel die mijn emmer over deed lopen.
  donderdag 9 december 2004 @ 14:45:37 #291
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23854974
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:41 schreef Little-Angel het volgende:
En mijn arme man mag weer eens zijn kind niet zien, terwijl hij er al zo kapot van is.
Stomme trut dat ze haar kind de dupe laat worden van een probleem dat zij schijnt te hebben En dat is dan zogenaamd de volwassene in het geheel.
  donderdag 9 december 2004 @ 14:46:27 #292
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23854986
bah little angel.. en sterkte er mee..
  donderdag 9 december 2004 @ 14:48:33 #293
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23855019
Ik dacht altijd dat het met mijn westfriese dialect wel meeviel..
Maar af en toe krijg ik hier toch echt te horen 'WAT zeg je?'

Maar gelukkig is het niet zo erg als m'n 'stiefmoeder' .. die heeft 't echt alleen maar over 'tone' 'skoene' enz..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_23855052
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:48 schreef E.T. het volgende:
Ik dacht altijd dat het met mijn westfriese dialect wel meeviel..
Maar af en toe krijg ik hier toch echt te horen 'WAT zeg je?'

Maar gelukkig is het niet zo erg als m'n 'stiefmoeder' .. die heeft 't echt alleen maar over 'tone' 'skoene' enz..
Westfries is prachtig ,vinnik echt verschrikkelijk prachtig mooi.
  donderdag 9 december 2004 @ 14:50:44 #295
3011 E.T.
pi_23855066
Weer iemand die haar kind de dupe laat worden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 9 december 2004 @ 14:51:55 #296
3011 E.T.
pi_23855090
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Westfries is prachtig ,vinnik echt verschrikkelijk prachtig mooi.
uhuh, maar als je echt heel erg plat westfries praat kan 't buiten west-friesland wel eens lastig zijn..
pi_23855157
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:51 schreef E.T. het volgende:

[..]

uhuh, maar als je echt heel erg plat westfries praat kan 't buiten west-friesland wel eens lastig zijn..
Klopt . Gelukkig heb ik het nooit heeeeeeeeeeel plat geleerd (naja wij praten wierings maar komt redelijk overeen) maar thuis spreken wij redelijk abn op enkele ingeburgerde begrippen na.
pi_23855280
quote:
Op donderdag 9 december 2004 12:45 schreef Joene het volgende:
Zo nou gelukt! ik heb mn nieuwe adres doorgegeven aan die %@&*^&@%@&*@% doos.
Hoop ik dat het bij jou in 1 keer goed gaat.
Ik heb alles op tijd door gegeven en pas na 2 ruim 2 maanden is het in orde....
Daarvoor stuurden ze alles gewoon naar het oude adres.
pi_23855340
Nou ik ben een starter dus een oud adres heb ik niet
pi_23855342
Het mooie is nog dat ik het zo zat ben en haar dus een sms stuur dat ik nu contact zoek met een advocaat want er is een uitspraak van de rechter geweest waarin werd bepaald dat mijn man 150.00 euro per maand moet betalen en dat zij zich aan de gemaakte afspraak omtrent de omgangsregeling moest houden (1 weekend in de twee weken). Zij zegt nu dat zij haar kind bij anderen moet onder brengen omdat wij naar de rechter gaan??? Mijn man moest een jaar geleden het leger uit en kon een baan krijgen bij mijn oom in het bedrijf maar net als iedere andere werknemer draaide hij wisseldiensten. Dus ook nachtdienst. En ja dat is dan even passen en meten maar als je je kind graag zijn vader laat zien zoals zij zegt dan werk je er aan mee. Maar ik mag hem niet ophalen of wegbrengen want ik ben de boze heks zeg maar. Dus het werd steeds minder dat hij hem kon zien. Toen werd ik zwanger en je raad het al, hij wilde ineens niet meer komen (lees mocht niet meer; want niet hij maar zij was jaloers). Inmiddels heeft mijn man weer een baan van maandag t/m vrijdag en is hij in het weekend vrij maar toen de baby er was is hij nog een keer geweest en daarna niet meer. Hij wilt niet wordt er gezegd. ZIjn oma uit Suriname is voor een aantal weken in nederland en hij kent haar totaal niet en daar wil hij wel bij blijven slapen, bij een vreemde? Nee hij wil wel bij papa en bij zijn zusje (zo noemt hij Morgaine heel lief) slapen maar mag niet van zijn moeder. Ik word hier zo moe van en ben het zo zat. Na twee bijna drie haar is het tijd dat ik haar eens wakker ga schudden.
  donderdag 9 december 2004 @ 15:04:29 #301
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23855344
quote:

het wordt pas echt vervelend als de sloten van je auto dichtgevroren zijn, volgens mij had ik dat een keer
patat ftw :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')