quote:
I try not to . . .quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:27 schreef Xanthe het volgende:
Vraag TC maar hoe deze buurvrouw waar het om gaat eruit ziet....
Dan snap je ook nog eens hoe ongeil het is om haar te horen kreunen en sta je er versteld van hoeveel sex ze had op een dag...![]()
Ik ben dus ook stik jaloers op d'r, denk Syrena ook wel wanneer ze Xanthe's krotje bouwval huisje zietquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:30 schreef jessie het volgende:
Mijn god wat vreselijk lijkt me dat Xanthe! Heerlijk dat je nu lekker rustig woont
Jeej.... ik hoop dat hij de feestdagen nog mag meemaken!quote:Op woensdag 8 december 2004 08:43 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij vanaf maart of zo...
Dat is dus maar afwachten. Ik hoop voor hemzelf dat het geen lijdensweg wordt, ik begreep dat ze in het ziekenhuis de pijn redelijk onder controle hadden, hopelijk lukt dat thuis ook.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jeej.... ik hoop dat hij de feestdagen nog mag meemaken!
quote:Op woensdag 8 december 2004 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jeej.... ik hoop dat hij de feestdagen nog mag meemaken!
Mijn oom was anders verdomd blij dat hij dat nog mee mocht maken met zijn gezin.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:37 schreef moussy het volgende:
[..]alsof die zo belangrijk zijn
Als de familie feestdagen belangrijk vinden is het wel rot om ieder jaar weer terug te kijken naar een kist onder de boom, maar wat maakt het voor die man zelf uit, niks toch?!
dat is gewoon een feitquote:Op woensdag 8 december 2004 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk is elk mens anders.
Nou, mijn vader anders niet, die wilde zo lang mogelijk blijven, op welke manier dan ook. En ja, op een gegeven moment ga je dus van 'hoogtepunt' naar 'hoogtepunt' leven-> van zijn verjaardag, naar mijn verjaardag, naar zijn jubileum, en het volgende 'hoogtepunt' waren mijn vormsel en de feestdagen, maar dat heeft hij dus niet meer mee mogen maken. Hij kon zich daaraan optrekken.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:39 schreef Kleintje het volgende:
Denk dat je, als je pijn hebt, liever zo snel mogelijk gaat. Want na de feestdagen krijg je weer een verjaardag, dan valentijnsdag, dan wil je pasen meemaken, dan de zomer... er is altijd wel iets....
ik kan op dat gebied uit ervaring spreken helaas. wij hebben de feestdagen aan het sterfbed van mijn vader gezeten. heel bizar. een feestelijk versierd ziekenhuis en een koor van het leger des heils in de grote hal en 20 meter verderop ligt iemand dood te gaan.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:37 schreef moussy het volgende:
[..]alsof die zo belangrijk zijn
Als de familie feestdagen belangrijk vinden is het wel rot om ieder jaar weer terug te kijken naar een kist onder de boom, maar wat maakt het voor die man zelf uit, niks toch?!
De broer van mijn moeder is op kerstavond in de kerk, tijdens de kerstnachtdienst in elkaar gezakt en overleden, iedereen stond op, hij zakte in elkaar. Voor mijn moeder is kerst nog altijd iets doods en heeft ze het nog best zwaar, ook al is het al 37 jaar geleden.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik kan op dat gebied uit ervaring spreken helaas. wij hebben de feestdagen aan het sterfbed van mijn vader gezeten. heel bizar. een feestelijk versierd ziekenhuis en een koor van het leger des heils in de grote hal en 20 meter verderop ligt iemand dood te gaan.
mijn vader is uiteindelijk de avond van tweede kerstdag overleden, wat voor mij toch nog de vrede heeft van: we hebben de kerst toch nog samen doorgebracht. alleen is dat vredige gevoel de tijd daarna steeds verder afgebrokkeld tot een koud gemis en niet alleen met kerst
Lekker laten lijdenquote:Op woensdag 8 december 2004 10:05 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel mensen, die terminaal waren horen en zien schreeuwen dat ze niet meer wilden en dat ze liever dood wilden zijn, moet je ze dan in principe laten wachten tot na de feestdagen?ík vind van niet..
Ik denk dat het vrij weinig uitmaakt op welke dag iemand overlijdt. Je denkt er toch wel aan op de sterfdag.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:56 schreef moussy het volgende:
Het beroerde is dat je er ieder jaar weer mee geconfronteerd wordt, of je nu wil of niet.
das niet waar, nou ja, dat is niet voor mij zo. Soms, op een nieut speciale dag, gaat die dag zo maar voorbij en dan denk je, hey, gister of vorige week was die en die ook al weer zo veel jaar dood, wat gaat het toch hard he...quote:Op woensdag 8 december 2004 10:16 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij weinig uitmaakt op welke dag iemand overlijdt. Je denkt er toch wel aan op de sterfdag.
Ik weet het niet. Momenteel heeft hij aangegeven geen contact te willen (alleen met onze chef). Ik weet niet hoe hij er psychisch onder is. Zijn geestelijke vermogens zijn gelukkig niet aangetast.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:33 schreef Kleintje het volgende:
Rewimo... kan de persoon zich er een beetje bij neerleggen en daardoor nog een soort genieten van de dingen? Of is de pijn echt ondragelijk? Kan de persoon zelf nog van alles regelen voor als hij/zij er niet meer is?
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:17 schreef kozakken het volgende:
-blaat er zomaar tussendoor-
Zien jullie m'n mooie nieuwe avatar?
Heeft moussy voor me gemaakt
dat ben ik maar ten dele met je eens. juist omdat er zoveel aandacht aan kerst wordt besteed is het zo dubbel. er word je een bepaalde sfeer opgedrongen waar je misschien helemaal geen zin in hebt. ikzelf heb de eerste paar jaar nagenoeg niks aan kerst gedaan. later deed ik het voor de kinderen, maar op tweede kerstdag wilde ik perse thuis zijn en gewoon doen.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:16 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij weinig uitmaakt op welke dag iemand overlijdt. Je denkt er toch wel aan op de sterfdag.
Tuurlijk, met kerst is iedereen vrolijk en gezellig. En dan mis je zo'n persoon juist extra. Maar dat doe je toch wel, ook al is zo'n persoon op een hele andere dag overleden.
mooi for you toch dat die meneer zo triest bezig isquote:Op woensdag 8 december 2004 09:46 schreef Kleintje het volgende:
KASSA!
Dit is gewoon al zo'n beetje 250 euro!!!
Hoe kom je aan dat werk?quote:Op woensdag 8 december 2004 09:46 schreef Kleintje het volgende:
Als 'bijbaantje' ben ik zo'n sms dame.
coolbabe... doet ff mailen.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:40 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat werk?
zoek je nog collega`s?
Rewimo, mooi kut voor je collega zeg![]()
die meneer smst tenminste nog met een vrouwquote:Op woensdag 8 december 2004 10:34 schreef Rewimo het volgende:
Kleintje, die meneer heeft zeker niet naar Radar gekeken vorige week...
Ja, inderdaad, als je er toch achter komt dat je nog met een vent zit te sms-en ookquote:Op woensdag 8 december 2004 10:46 schreef LadyS het volgende:
[..]
die meneer smst tenminste nog met een vrouwdat is ook altijd nog maar de vraag
Lijkt me wel lekker verdienen dat werkof valt dat wel mee?
Ik weet dat ze veel aan sms-chat deed op tv met mannen.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:23 schreef Kleintje het volgende:
Xanthe... deed je buurvrouw niet aan telefoonseks of seks voor de webcam? Of zag je echt allemaal mannelijk schoon (of mannelijk lelijk) daar door de deur heen stappen???
Ik weet dat ze veel aan sms-chat deed op tv met mannen.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:23 schreef Kleintje het volgende:
Xanthe... deed je buurvrouw niet aan telefoonseks of seks voor de webcam? Of zag je echt allemaal mannelijk schoon (of mannelijk lelijk) daar door de deur heen stappen???
Nou nou nou... gewoon vanaf blijven!quote:Op woensdag 8 december 2004 10:46 schreef coolbabe het volgende:
Gemaild
Van mij mogen ze Sinterklaas volgend jaar afschaffen, hoe moet ik nou afvallen met al die banketstaven, kruidnoten en chocoladeletters in huis??
Afblijven? In Afrika zouden ze een moord doen voor een banketletter (wel sneu dat ze hem dan koud zouden moeten opeten want ze hebben geen ovens om hem lekker ffies op te warmenquote:Op woensdag 8 december 2004 10:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nou nou nou... gewoon vanaf blijven!
Kom maar een bakkie doen als je in de buurt bentquote:Op woensdag 8 december 2004 11:23 schreef Kleintje het volgende:
moeten we bieden???
chocoletters... puur of melk?
Zet dan voor mij gelijk een bakkie thee!quote:Op woensdag 8 december 2004 11:39 schreef danosa het volgende:
Ik ben gek op pure chocolade!!!!!
En ook op koffie
Heerlijk een bakkie pleur, warme banketstaaf en pure chocolade...........
Ze zou er een trauma aan overhouden... het wicht!quote:Op woensdag 8 december 2004 11:39 schreef beefcake het volgende:
Amalia mocht ook niet eens uitbundig d'r verjaardag vieren, arm kind
grmbl grmbl...quote:Op woensdag 8 december 2004 12:30 schreef Anitra het volgende:
Wie een letter wil mag me mailen
de eerste 2 winnen
Done!quote:Op woensdag 8 december 2004 12:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
grmbl grmbl...
mail komt terug, dus msnadres is niet goed ofzo of je mailbox zit vol! DAMN!
Syrena... ben je serieus interested in zo'n baan?
Doet dan mij ook ff mailen
Ehm, klopt, dat is een flitsscheiding. Maar het heeft mij in juli dit jaar niet meer gekost dan 225 euro. En mijn ex heeft dat ook betaald.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij een flitsscheiding zet je toch het huwelijk om in een geregistreerd partnerschap en ontbind je dat geregisteerde partnerschap, dacht ik, dat schijnt best prijzig te zijn.
Een convenant kan best snel geregeld worden als partijen het eens zijn. Als partijen het niet eens zijn, kan het anderhalf jaar duren zoals bij mijn schoonouders![]()
Angel, wie van jullie gaat verhuizen of weten jullie dat nog niet?
Ja, ik zie het... bij ons op school wordt altijd beweerd dat het duurder is, maar ik vond een link van 550 euro all inc., dat is helemaal niet zoveel! Hmmmm....quote:Op woensdag 8 december 2004 13:20 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ehm, klopt, dat is een flitsscheiding. Maar het heeft mij in juli dit jaar niet meer gekost dan 225 euro. En mijn ex heeft dat ook betaald.
Als je het via de andere manier doet kost het altijd meer.
Wel gezien (yuck), niet gehoord (had ik net gemist en ben ik ook zeer blij mee . . .)quote:Op woensdag 8 december 2004 07:24 schreef Xanthe het volgende:
Lady , TC heeft ons mee geholpen met de verhuizing en aangezien dat mens erg nieuwsgierig is (loopt ook altijd te gluren enzo) komt ze ook vaak even net naar buiten omdat ze toevallig iets daar moet doen....
Dus hij heeft haar wel gezien en daar heeft ie al nachtmerries van gekregen
Weet niet of hij haar ook nog heeft gehoord tijdens haar favoriete bezigheid....
Crap! *cencored*quote:Op woensdag 8 december 2004 08:01 schreef Rewimo het volgende:![]()
*@#_$%*!#()$*!#)@( Net gehoord dat onze collega is opgegeven
![]()
![]()
![]()
Hier ook ééntje.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:25 schreef moussy het volgende:
Ach, op andere dagen denk ik vaak genoeg aan ze, dat vind ik belangrijker dan de sterfdag, nu kijk ik naar de leuke momenten en lach ik daar om![]()
Dat wil ik zien . . .quote:Op woensdag 8 december 2004 12:23 schreef Syrena het volgende:
En zag ik daar een baan langskomen die op m'n lijf geschreven is? Al dan niet hitsig sms-en met mannen??
NEe het is geen flitsscheiding maar een scheiding via een scheidingsbemiddelaar. Dus we hebben met zijn tweeen 1 advocaat en proberen er dus met zijn tweeen onder begeleding van die advocaat uit te komen.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:11 schreef Kleintje het volgende:
Dat is inderdaad snel. Is het een flitsscheiding???
En ja, sterkte met je stem. Ik ken het... ik heb ook zo'n fucking hoest. Heel af en toe komt er iets los, maar merendeel hoest ik zoveel dat ik er misselijk van word en bijna over mijn nek ga.
Ik denk; wat werkt ze toch weer hardquote:Op woensdag 8 december 2004 16:30 schreef beefcake het volgende:
Denk je helemaal niets van mij, dat is ook weer watSpookpc's
Hub gaat het huis uit. Ik krijg nl het huis toegewezen van de rechter omdat ik de kinderen heb.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij een flitsscheiding zet je toch het huwelijk om in een geregistreerd partnerschap en ontbind je dat geregisteerde partnerschap, dacht ik, dat schijnt best prijzig te zijn.
Een convenant kan best snel geregeld worden als partijen het eens zijn. Als partijen het niet eens zijn, kan het anderhalf jaar duren zoals bij mijn schoonouders![]()
Angel, wie van jullie gaat verhuizen of weten jullie dat nog niet?
*klok vooruit kijkt*quote:Op woensdag 8 december 2004 16:30 schreef beefcake het volgende:
Denk je helemaal niets van mij, dat is ook weer watSpookpc's
Dutch het is al lang 16:00 uur geweest! Nog maar een half uurtje en dan zijn we weer vrij
Ik ben zwaar opgelucht. Eindelijk schot in de zaak zeg maar. Ik snap ook wel dat er van tevoren veel gepraat moet worden maar van mij had het nog sneller gemogen.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:49 schreef melonovy het volgende:
Rewimo wat een rotbericht, het allerbeste voor jullie op de zaak
Jolie en mama, veel beterschap!!
Angel, succes morgen en erna! Hoe voel je jezelf er onder?
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:45 schreef beefcake het volgende:
Geld verdienen met smsen lijkt me ook wel wat! Maar is dat wel ethisch verantwoord voor een moeder?![]()
Inderdaad, kijk eens wat harderquote:
TC doe us nietquote:Op woensdag 8 december 2004 16:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk eens wat harder
Ik heb een stalker op m'n log!Ik ben voor de lol een log begonnen, maar nu lezen mensen het ook nog!
En die mailen dan!
![]()
Dus dat sms-en gaat lopen als een tiet *ghehehe*
lekker chineesquote:Op woensdag 8 december 2004 17:18 schreef clauwheee het volgende:
En nu heb ik morgen en overmorgen ook nog eens een 2daagse verplichte cursus van 9-18 voor school. Heb al proberen te ruilen maar is niet gelukt. Ik heb er geen tijd voor en ik ben moe. En ik ben de reader dat ik ervoor moest aanschaffen vergeten te kopen.
En nu hou ik op met zeuren hoor
Ow en nu hebben we als troost lekker chinees besteld![]()
jullie zijn er op vooruit gegaan met die polletjes als versieringquote:Op woensdag 8 december 2004 18:33 schreef Loena-tik- het volgende:
"Onze" Peugeot 307 is een 206 geworden:
[afbeelding]
Is ie toch creatief die vent van mijquote:Op woensdag 8 december 2004 18:52 schreef moussy het volgende:
[..]
jullie zijn er op vooruit gegaan met die polletjes als versiering
Hij had een pietsie spierpijn maar dat was de volgende dag al bijna weg, hij heeft alleen een schaafwond aan zijn arm. Aardig gek hè dat je zo`n ongeluk kan krijgen en dan gewoon niets hebbenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:04 schreef bixister het volgende:
jasses loena, dat ziet er echt eng uit.gelukkig is de afloop al bekend. tenminste: die was toch wel ok, geloof ik he? of heeft five er nare hoofd/nek/spierpijnen aan overgehouden?
maar in principe zouden ze dus over seks moeten gaan?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:07 schreef Kleintje het volgende:
en er gaan meer dan genoeg sms'jes NIET over seks! Dus....
Maar net wat de ander aangeeft. Maar je moet ze wel het gevoel geven dat ze speciaal zijn voor je. Ik begin nooit zomaar over seks. Ik wacht op hun....quote:Op woensdag 8 december 2004 19:10 schreef bixister het volgende:
[..]
maar in principe zouden ze dus over seks moeten gaan?
hmm, ik zou daar echt geen zin in hebben! (en ik denk dat G het ook niet zo prettig zou vinden als ik zoiets deed.)quote:Op woensdag 8 december 2004 19:12 schreef Kleintje het volgende:
Maar net wat de ander aangeeft. Maar je moet ze wel het gevoel geven dat ze speciaal zijn voor je. Ik begin nooit zomaar over seks. Ik wacht op hun....
Je geeft niets, helemaal niets bloot van jezelf.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:14 schreef bixister het volgende:
[..]
hmm, ik zou daar echt geen zin in hebben! (en ik denk dat G het ook niet zo prettig zou vinden als ik zoiets deed.)
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:13 schreef bixister het volgende:
wat een mazzel, five! het lijkt me dat je daar toch wel een tijdje wat shakey van bent na afloop. en de andere betrokkenen, zijn die er ook goed vanaf gekomen trouwens?
Ja en wij hadden er 1quote:Op woensdag 8 december 2004 19:22 schreef Zabb het volgende:
Nou Loena, dat ziet er lekker uit! Wij hebben trouwens ook zo'n Peugeot 307!
Ik denk eerder omdat ik het telefoon hoereren noemdequote:Op woensdag 8 december 2004 19:35 schreef bixister het volgende:
kleintje, ben je nu beledigd dan, omdat ik daar geen zin in zou hebben?
Hoe ben jij zwanger geraakt dan? Met een stuifbevruchting?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:45 schreef beefcake het volgende:
Geld verdienen met smsen lijkt me ook wel wat! Maar is dat wel ethisch verantwoord voor een moeder?![]()
Dit was absoluut een hulpKlaasquote:Op woensdag 8 december 2004 19:54 schreef moussy het volgende:
Rewimo, ik laat hem niet aan Toos zien, dan gilt ze weer meteen dat ie nep is
Zegt de naam Maria je ietsquote:Op woensdag 8 december 2004 19:44 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Hoe ben jij zwanger geraakt dan? Met een stuifbevruchting?
Ik kan geen foto vindenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:32 schreef moussy het volgende:
Tussen het telefoon-hoereren door is mn foto onzichtbaar gewordenwaar gáát het hier nog over
Ik heb er ook nog steeds een boel liggenquote:Op woensdag 8 december 2004 21:14 schreef lady-wrb het volgende:
babyfeet, bedankt voor de stuntwheels
Heh ?? Watte ??quote:
Humorquote:Op woensdag 8 december 2004 18:52 schreef moussy het volgende:
jullie zijn er op vooruit gegaan met die polletjes als versiering![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:14 schreef bixister het volgende:
hmm, ik zou daar echt geen zin in hebben! (en ik denk dat G het ook niet zo prettig zou vinden als ik zoiets deed.)
Moeten jullie kerels gewoon ruim zien. Jullie zouden mij kunnen opvegen als m'n vrouw zoiets zou doen . . .quote:Op woensdag 8 december 2004 19:54 schreef moussy het volgende:
Ik hoef ook niet aan Peet te vertellen dat ik kerels op ga lopen geilen via de foon, ik denk dat ik a la minute mijn tassen kon pakken![]()
je bent niet zo afwachtend ?quote:Op donderdag 9 december 2004 08:07 schreef moussy het volgende:
hoeveel frames heb je nu , een stuk of 50?
Ik ga zo de huisarts eens even bellen, Cas heeft iets exzemerigs op zn hoofd
quote:
beetje uilenzeik eropquote:Op donderdag 9 december 2004 08:55 schreef moussy het volgende:
[..]hij heeft het al een tijdje en mijn trucendoos is leeg, dus dan gaan we over naar die van de huisarts
Beterschap Jasper
NEe urgentie bij scheidingen doen ze niet aan... dan blijft de stroom mensen die een huis zoeken helemaal stagneren.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Loena, jeej
Angel, krijgt hij dan ook urgentie voor een ander huis of dat niet?
Krabben???quote:Op donderdag 9 december 2004 03:43 schreef ThunderChild het volgende:
Ben ik nou de enige nog wakker op deze bevroren ochtend ??
Moest krabben en daar heb ik een hekel aan . . .![]()
Maar dan sta je nog in de kou te spuitenquote:
Is best leuk als anderen om je heen vloekend staan te krabbenquote:Op donderdag 9 december 2004 10:43 schreef Xanthe het volgende:
Maar dan sta je nog in de kou te spuiten
Moet je is doen als ruit echt goed bevroren is , dan springt namelijk je ruit van de reactie van de warmte.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:53 schreef coolbabe het volgende:
Ik neem altijd een sinasfles warm water mee; rondje om de auto lopen en je kunt rijden
bof jij even, bij mij ligt altijd ijs op mijn zadel.....quote:Op donderdag 9 december 2004 10:40 schreef snoopy het volgende:
Mijn fiets hoefde ik ook niet te krabben![]()
oooooo lekker ! geniet er maar van !quote:Op donderdag 9 december 2004 11:03 schreef beefcake het volgende:
Ik heb ook zo'n spuitbus
Maar gelukkig hoefde ik helemaal niet te krabben, want ik ben lekker vrij vandaag
Ja, tis echt zo'n JOEKEL van een bus. Met heel groot ONTDOOI erop.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
weet je zeker dat je geen bus met spuitsneeuw te pakken had?
je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je niet opvalt op de wegquote:Op donderdag 9 december 2004 11:12 schreef Syrena het volgende:
Vanmorgen was m'n ene deur dichtgevroren. En die moest open, want ik heb zo'n lap voor op m'n voorruit, die klem je dan tussen de deuren. En ik kan niet wegrijden met zo'n lap aan 1 kant meeflapperend.
Gelukkig hoefde ik alleen ff te duwen van de binnenkant en toen ging ie alsnog open.
Deur dicht gevroren, hmm een ford escort misschien?quote:Op donderdag 9 december 2004 11:12 schreef Syrena het volgende:
Vanmorgen was m'n ene deur dichtgevroren. En die moest open, want ik heb zo'n lap voor op m'n voorruit, die klem je dan tussen de deuren. En ik kan niet wegrijden met zo'n lap aan 1 kant meeflapperend.
Gelukkig hoefde ik alleen ff te duwen van de binnenkant en toen ging ie alsnog open.
Hyundai Excelquote:Op donderdag 9 december 2004 11:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
Deur dicht gevroren, hmm een ford escort misschien?Mijn fordje heeft daar nl ook zo'n handje van en dan moet je hopen op een sterke buurman die hem lostrekt of hopen dat je de andere deur open krijgt en dan flink duwen om die deur open te krijgen
Ik heb 'm van m'n ouders gekregen, hij is van Halfords. Het heet Holtz ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:19 schreef Xanthe het volgende:
Misschien goedkope troep gekocht? Of ze hebben je genept
zet je de bus in de keuken neer en kun je je bakblikken handig invetten
wil je daarmee uitkijken? volgens mij tast vet het rubber aan.....quote:Op donderdag 9 december 2004 11:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hyundai ExcelIk las net ergens een tip om de rubbers eens in te smeren met vaseline, dus dat ga ik maar eens doen. Ik heb 1 rubber vorig jaar al half stukgetrokken.
Maar het irriteert me dat die ontdooispray bij mij niet werkt en bij anderen wel! Wat doe ik fout....![]()
Morgen ga ik het proberen!quote:Op donderdag 9 december 2004 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Syrena, nadat je gesprayed hebt moet je er wel met de trekker overheen. Even laten inwerken en daarna de ruit droogmaken. Alleen de ruitenwissers is niet genoeg, als de alcohol verdampt bevriest de boel weer.
Dat zijn dingen die heeeeel vaak goed gaan....quote:Op donderdag 9 december 2004 11:31 schreef Kleintje het volgende:
Hier in het dorp (Nee Eef.. het is een stad) zijn er mensen die zelfs hun motor laten draaien als ze ff een winkel in springen. En dat kan gewoon.... ik snap het echt niet!
een natte lap in je auto, als het erg koud is bevriezen je ramen dan aan de binnenkantquote:Op donderdag 9 december 2004 11:34 schreef Syrena het volgende:
Ik wil voor kerst zo'n hoes die over alle ramen gaat
Vaseline is veilig, daar zit geen zuur in.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wil je daarmee uitkijken? volgens mij tast vet het rubber aan.....
(probeer liever iets van talkpoeder ofzo)
talkpoeder droogt de rubbers uit, dus dat lijkt me ook niet verstandigquote:Op donderdag 9 december 2004 11:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wil je daarmee uitkijken? volgens mij tast vet het rubber aan.....
(probeer liever iets van talkpoeder ofzo)
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:46 schreef Lois het volgende:
De kinderen vinden het geweldig, al die rioolmannen die geultjes graven, mijn hele voortuin is 1 grote zandbak. Het allermooist is echter het rode graafmachientje, als die zijn werk doet staan er hier 2 te dansen van plezier voor het raam.![]()
Iris roept alleen maar "daaien daaien jaaaaaaaaaa!" als hij draait en zijn schep leegt en Eva noemt hem rode autoquote:Op donderdag 9 december 2004 12:04 schreef moussy het volgende:
[..]hebben ze dat ding ook al een naam gegeven?
gaat niet om het zuur, rewimo, het gaat om de olie die erin zit.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vaseline is veilig, daar zit geen zuur in.
dan kan je nog altijd siliconenspray gebruiken, of profy dry lubequote:Op donderdag 9 december 2004 12:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gaat niet om het zuur, rewimo, het gaat om de olie die erin zit.
Dus geen colafles, anders gaat het foutquote:Op donderdag 9 december 2004 11:34 schreef Syrena het volgende:
Met een sinasfles warm water erbij voor als ik het weer verkeerd doekan ik meteen de ramen zemen.
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:51 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dus geen colafles, anders gaat het fout![]()
Berg misschien, is dat het geval, dan moet je toch krabben Mousquote:Op donderdag 9 december 2004 08:07 schreef moussy het volgende:
Ik ga zo de huisarts eens even bellen, Cas heeft iets exzemerigs op zn hoofd
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:54 schreef Joene het volgende:
Mous! , http://www.hippokart.nl/playland/
me tooquote:Op donderdag 9 december 2004 13:18 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Vroegah, toen ik nog rijk wasging ik 1x in de week te karten daar
Ik heb weer een excuus om er naar toe te gaan
Ben benieuwd wanneer het open gaat.
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:16 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Berg misschien, is dat het geval, dan moet je toch krabben Mousdaar helpt namelijk die antivries-spray niet tegen
![]()
Heb je er ook al van geproefdquote:Op donderdag 9 december 2004 13:19 schreef moussy het volgende:
[..]
het lijkt niet op beg en ruikt niet als berg![]()
Zou ik zó pissig van worden, heb je net je kind weggebracht, vinnik behoorlijk onvolwassen/egocentrisch van haar. Lijkt me af en toe wel aardig frusty voor je al die kinderloze mensen om je heen die voor het wilde weg kunnen leven terwijl jij probeert alles zo goed mogelijk te plannen voor je Jolietje.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:07 schreef Luchtbel het volgende:
Grrrrmmmm had ik me er net toe verzet om naar school te gaan en Jolie weggebracht. Zit ik in de bus, belt m'n groepsgenootje af. Omdat ze moet werkenDat wist ze gister zeker heus niet
![]()
Nou ja dan maar lekker aan m'n scriptie knutselen dadelijk. Heb even boodschappen gedaan zonder Jolievoel me meteen schuldig
Zijn er nog meer leukequote:
Of er leuke fokkers in de buurt wonen weet ik nietquote:Op donderdag 9 december 2004 13:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Zijn er nog meer leukefokkers in de buurt, leuk plekje voor een meet
Zal ik een stukje naar je sturen, wij hebben nog wel wat liggenquote:Op donderdag 9 december 2004 13:21 schreef moussy het volgende:
[..]
das wel een idee, maar ik weet niet hoe berg proeft
Hoe ruikt berg danquote:Op donderdag 9 december 2004 13:19 schreef moussy het volgende:
[..]
het lijkt niet op beg en ruikt niet als berg![]()
Ik heb geen idee hoe ik dat uit moet leggenquote:Op donderdag 9 december 2004 13:24 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Hoe ruikt berg danBen ook altijd erg snuffelig zeg maar
maar heb er eigenlijk nooit iets van geroken...
Nee, oh jammer hou wel van smeuïge verhalenquote:Op donderdag 9 december 2004 13:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik dat uit moet leggen
Eerste zin is typisch helders... je gaat TE karten.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:18 schreef moussy het volgende:
[..]
ging ik 1x in de week te karten daar
![]()
<KNIP>
Ik heb weer een excuus om er naar toe te gaan
te plassen doe ik niet aan volgens mij, maar wij gaan wel te bed(de)quote:Op donderdag 9 december 2004 13:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Eerste zin is typisch helders... je gaat TE karten.
Moet je zo nog TE plassen?
Maar die tweede zin... dat kan zo niet. Dat heb ik in 4 maanden anders geleerd.
Weer een excuus om heen te gaan!
Het is een spanrups. Die hebben alleen pootjes vooraan en achteraan, en die lopen dus in zo'n fraai boogje.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:45 schreef Kleintje het volgende:
ik vind die rups zo weinig poten hebben
Maar het is niet typisch helders hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 13:51 schreef moussy het volgende:
[..]
te plassen doe ik niet aan volgens mij, maar wij gaan wel te bed(de)
Wat is er mis mee ?quote:
AAARRRGGHHHHHHueuehehhhh...quote:Op donderdag 9 december 2004 13:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is een spanrups. Die hebben alleen pootjes vooraan en achteraan, en die lopen dus in zo'n fraai boogje.
Dit idee:
[afbeelding]
Ik ben dan wel met een polderboy, maar ik heb toch echt een reeks slechte herinneringen aan die tijd dat ik op het einde wereld woonde...quote:Op donderdag 9 december 2004 14:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat is er mis mee ?5 minuutjes van mn huis
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:03 schreef melonovy het volgende:
Noh heey, ik ga ff te fokken,en dan te fiets naar het durp...
![]()
Noh Joh, en te fiets naart durrupquote:Op donderdag 9 december 2004 14:03 schreef melonovy het volgende:
Noh heey, ik ga ff te fokken, en dan te fiets naar het durp...
whehehehe , neej stad is leukquote:Op donderdag 9 december 2004 14:05 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ik ben dan wel met een polderboy, maar ik heb toch echt een reeks slechte herinneringen aan die tijd dat ik op het einde wereld woonde...
Ja durrup is het idd, ik twijffelde nog effies over de spelling.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Noh Joh, en te fiets naart durrup
straks gaan ze om boeskippen, ut rupsjes boekje te halenquote:Op donderdag 9 december 2004 14:23 schreef Joene het volgende:
ow jammer het dialect momentje is weer efkes voorbij.
ik hew er helegaar gien trek in alles efkes te vertalen.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja hoor eens even, ik eis wel een vertaling erbij![]()
![]()
Stomme trut dat ze haar kind de dupe laat worden van een probleem dat zij schijnt te hebbenquote:Op donderdag 9 december 2004 14:41 schreef Little-Angel het volgende:
En mijn arme man mag weer eens zijn kind niet zien, terwijl hij er al zo kapot van is.
Westfries is prachtig ,vinnik echt verschrikkelijk prachtig mooi.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:48 schreef E.T. het volgende:
Ik dacht altijd dat het met mijn westfriese dialect wel meeviel..
Maar af en toe krijg ik hier toch echt te horen 'WAT zeg je?'
Maar gelukkig is het niet zo erg als m'n 'stiefmoeder' .. die heeft 't echt alleen maar over 'tone' 'skoene' enz..
uhuh, maar als je echt heel erg plat westfries praat kan 't buiten west-friesland wel eens lastig zijn..quote:Op donderdag 9 december 2004 14:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Westfries is prachtig ,vinnik echt verschrikkelijk prachtig mooi.
Klopt . Gelukkig heb ik het nooit heeeeeeeeeeel plat geleerd (naja wij praten wierings maar komt redelijk overeen) maar thuis spreken wij redelijk abn op enkele ingeburgerde begrippen na.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:51 schreef E.T. het volgende:
[..]
uhuh, maar als je echt heel erg plat westfries praat kan 't buiten west-friesland wel eens lastig zijn..
Hoop ik dat het bij jou in 1 keer goed gaat.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:45 schreef Joene het volgende:
Zo nou gelukt! ik heb mn nieuwe adres doorgegeven aan die %@&*^&@%@&*@% doos.
het wordt pas echt vervelend als de sloten van je auto dichtgevroren zijn, volgens mij had ik dat een keerquote:Op donderdag 9 december 2004 11:12 schreef Syrena het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |