quote:
I try not to . . .quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:27 schreef Xanthe het volgende:
Vraag TC maar hoe deze buurvrouw waar het om gaat eruit ziet....
Dan snap je ook nog eens hoe ongeil het is om haar te horen kreunen en sta je er versteld van hoeveel sex ze had op een dag...![]()
Ik ben dus ook stik jaloers op d'r, denk Syrena ook wel wanneer ze Xanthe's krotje bouwval huisje zietquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:30 schreef jessie het volgende:
Mijn god wat vreselijk lijkt me dat Xanthe! Heerlijk dat je nu lekker rustig woont
Jeej.... ik hoop dat hij de feestdagen nog mag meemaken!quote:Op woensdag 8 december 2004 08:43 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij vanaf maart of zo...
Dat is dus maar afwachten. Ik hoop voor hemzelf dat het geen lijdensweg wordt, ik begreep dat ze in het ziekenhuis de pijn redelijk onder controle hadden, hopelijk lukt dat thuis ook.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jeej.... ik hoop dat hij de feestdagen nog mag meemaken!
quote:Op woensdag 8 december 2004 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jeej.... ik hoop dat hij de feestdagen nog mag meemaken!
Mijn oom was anders verdomd blij dat hij dat nog mee mocht maken met zijn gezin.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:37 schreef moussy het volgende:
[..]alsof die zo belangrijk zijn
Als de familie feestdagen belangrijk vinden is het wel rot om ieder jaar weer terug te kijken naar een kist onder de boom, maar wat maakt het voor die man zelf uit, niks toch?!
dat is gewoon een feitquote:Op woensdag 8 december 2004 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk is elk mens anders.
Nou, mijn vader anders niet, die wilde zo lang mogelijk blijven, op welke manier dan ook. En ja, op een gegeven moment ga je dus van 'hoogtepunt' naar 'hoogtepunt' leven-> van zijn verjaardag, naar mijn verjaardag, naar zijn jubileum, en het volgende 'hoogtepunt' waren mijn vormsel en de feestdagen, maar dat heeft hij dus niet meer mee mogen maken. Hij kon zich daaraan optrekken.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:39 schreef Kleintje het volgende:
Denk dat je, als je pijn hebt, liever zo snel mogelijk gaat. Want na de feestdagen krijg je weer een verjaardag, dan valentijnsdag, dan wil je pasen meemaken, dan de zomer... er is altijd wel iets....
ik kan op dat gebied uit ervaring spreken helaas. wij hebben de feestdagen aan het sterfbed van mijn vader gezeten. heel bizar. een feestelijk versierd ziekenhuis en een koor van het leger des heils in de grote hal en 20 meter verderop ligt iemand dood te gaan.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:37 schreef moussy het volgende:
[..]alsof die zo belangrijk zijn
Als de familie feestdagen belangrijk vinden is het wel rot om ieder jaar weer terug te kijken naar een kist onder de boom, maar wat maakt het voor die man zelf uit, niks toch?!
De broer van mijn moeder is op kerstavond in de kerk, tijdens de kerstnachtdienst in elkaar gezakt en overleden, iedereen stond op, hij zakte in elkaar. Voor mijn moeder is kerst nog altijd iets doods en heeft ze het nog best zwaar, ook al is het al 37 jaar geleden.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik kan op dat gebied uit ervaring spreken helaas. wij hebben de feestdagen aan het sterfbed van mijn vader gezeten. heel bizar. een feestelijk versierd ziekenhuis en een koor van het leger des heils in de grote hal en 20 meter verderop ligt iemand dood te gaan.
mijn vader is uiteindelijk de avond van tweede kerstdag overleden, wat voor mij toch nog de vrede heeft van: we hebben de kerst toch nog samen doorgebracht. alleen is dat vredige gevoel de tijd daarna steeds verder afgebrokkeld tot een koud gemis en niet alleen met kerst
Lekker laten lijdenquote:Op woensdag 8 december 2004 10:05 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel mensen, die terminaal waren horen en zien schreeuwen dat ze niet meer wilden en dat ze liever dood wilden zijn, moet je ze dan in principe laten wachten tot na de feestdagen?ík vind van niet..
Ik denk dat het vrij weinig uitmaakt op welke dag iemand overlijdt. Je denkt er toch wel aan op de sterfdag.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:56 schreef moussy het volgende:
Het beroerde is dat je er ieder jaar weer mee geconfronteerd wordt, of je nu wil of niet.
das niet waar, nou ja, dat is niet voor mij zo. Soms, op een nieut speciale dag, gaat die dag zo maar voorbij en dan denk je, hey, gister of vorige week was die en die ook al weer zo veel jaar dood, wat gaat het toch hard he...quote:Op woensdag 8 december 2004 10:16 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij weinig uitmaakt op welke dag iemand overlijdt. Je denkt er toch wel aan op de sterfdag.
Ik weet het niet. Momenteel heeft hij aangegeven geen contact te willen (alleen met onze chef). Ik weet niet hoe hij er psychisch onder is. Zijn geestelijke vermogens zijn gelukkig niet aangetast.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:33 schreef Kleintje het volgende:
Rewimo... kan de persoon zich er een beetje bij neerleggen en daardoor nog een soort genieten van de dingen? Of is de pijn echt ondragelijk? Kan de persoon zelf nog van alles regelen voor als hij/zij er niet meer is?
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:17 schreef kozakken het volgende:
-blaat er zomaar tussendoor-
Zien jullie m'n mooie nieuwe avatar?
Heeft moussy voor me gemaakt
dat ben ik maar ten dele met je eens. juist omdat er zoveel aandacht aan kerst wordt besteed is het zo dubbel. er word je een bepaalde sfeer opgedrongen waar je misschien helemaal geen zin in hebt. ikzelf heb de eerste paar jaar nagenoeg niks aan kerst gedaan. later deed ik het voor de kinderen, maar op tweede kerstdag wilde ik perse thuis zijn en gewoon doen.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:16 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij weinig uitmaakt op welke dag iemand overlijdt. Je denkt er toch wel aan op de sterfdag.
Tuurlijk, met kerst is iedereen vrolijk en gezellig. En dan mis je zo'n persoon juist extra. Maar dat doe je toch wel, ook al is zo'n persoon op een hele andere dag overleden.
mooi for you toch dat die meneer zo triest bezig isquote:Op woensdag 8 december 2004 09:46 schreef Kleintje het volgende:
KASSA!
Dit is gewoon al zo'n beetje 250 euro!!!
Hoe kom je aan dat werk?quote:Op woensdag 8 december 2004 09:46 schreef Kleintje het volgende:
Als 'bijbaantje' ben ik zo'n sms dame.
coolbabe... doet ff mailen.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:40 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat werk?
zoek je nog collega`s?
Rewimo, mooi kut voor je collega zeg![]()
die meneer smst tenminste nog met een vrouwquote:Op woensdag 8 december 2004 10:34 schreef Rewimo het volgende:
Kleintje, die meneer heeft zeker niet naar Radar gekeken vorige week...
Ja, inderdaad, als je er toch achter komt dat je nog met een vent zit te sms-en ookquote:Op woensdag 8 december 2004 10:46 schreef LadyS het volgende:
[..]
die meneer smst tenminste nog met een vrouwdat is ook altijd nog maar de vraag
Lijkt me wel lekker verdienen dat werkof valt dat wel mee?
Ik weet dat ze veel aan sms-chat deed op tv met mannen.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:23 schreef Kleintje het volgende:
Xanthe... deed je buurvrouw niet aan telefoonseks of seks voor de webcam? Of zag je echt allemaal mannelijk schoon (of mannelijk lelijk) daar door de deur heen stappen???
Ik weet dat ze veel aan sms-chat deed op tv met mannen.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:23 schreef Kleintje het volgende:
Xanthe... deed je buurvrouw niet aan telefoonseks of seks voor de webcam? Of zag je echt allemaal mannelijk schoon (of mannelijk lelijk) daar door de deur heen stappen???
Nou nou nou... gewoon vanaf blijven!quote:Op woensdag 8 december 2004 10:46 schreef coolbabe het volgende:
Gemaild
Van mij mogen ze Sinterklaas volgend jaar afschaffen, hoe moet ik nou afvallen met al die banketstaven, kruidnoten en chocoladeletters in huis??
Afblijven? In Afrika zouden ze een moord doen voor een banketletter (wel sneu dat ze hem dan koud zouden moeten opeten want ze hebben geen ovens om hem lekker ffies op te warmenquote:Op woensdag 8 december 2004 10:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nou nou nou... gewoon vanaf blijven!
Kom maar een bakkie doen als je in de buurt bentquote:Op woensdag 8 december 2004 11:23 schreef Kleintje het volgende:
moeten we bieden???
chocoletters... puur of melk?
Zet dan voor mij gelijk een bakkie thee!quote:Op woensdag 8 december 2004 11:39 schreef danosa het volgende:
Ik ben gek op pure chocolade!!!!!
En ook op koffie
Heerlijk een bakkie pleur, warme banketstaaf en pure chocolade...........
Ze zou er een trauma aan overhouden... het wicht!quote:Op woensdag 8 december 2004 11:39 schreef beefcake het volgende:
Amalia mocht ook niet eens uitbundig d'r verjaardag vieren, arm kind
grmbl grmbl...quote:Op woensdag 8 december 2004 12:30 schreef Anitra het volgende:
Wie een letter wil mag me mailen
de eerste 2 winnen
Done!quote:Op woensdag 8 december 2004 12:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
grmbl grmbl...
mail komt terug, dus msnadres is niet goed ofzo of je mailbox zit vol! DAMN!
Syrena... ben je serieus interested in zo'n baan?
Doet dan mij ook ff mailen
Ehm, klopt, dat is een flitsscheiding. Maar het heeft mij in juli dit jaar niet meer gekost dan 225 euro. En mijn ex heeft dat ook betaald.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij een flitsscheiding zet je toch het huwelijk om in een geregistreerd partnerschap en ontbind je dat geregisteerde partnerschap, dacht ik, dat schijnt best prijzig te zijn.
Een convenant kan best snel geregeld worden als partijen het eens zijn. Als partijen het niet eens zijn, kan het anderhalf jaar duren zoals bij mijn schoonouders![]()
Angel, wie van jullie gaat verhuizen of weten jullie dat nog niet?
Ja, ik zie het... bij ons op school wordt altijd beweerd dat het duurder is, maar ik vond een link van 550 euro all inc., dat is helemaal niet zoveel! Hmmmm....quote:Op woensdag 8 december 2004 13:20 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ehm, klopt, dat is een flitsscheiding. Maar het heeft mij in juli dit jaar niet meer gekost dan 225 euro. En mijn ex heeft dat ook betaald.
Als je het via de andere manier doet kost het altijd meer.
Wel gezien (yuck), niet gehoord (had ik net gemist en ben ik ook zeer blij mee . . .)quote:Op woensdag 8 december 2004 07:24 schreef Xanthe het volgende:
Lady , TC heeft ons mee geholpen met de verhuizing en aangezien dat mens erg nieuwsgierig is (loopt ook altijd te gluren enzo) komt ze ook vaak even net naar buiten omdat ze toevallig iets daar moet doen....
Dus hij heeft haar wel gezien en daar heeft ie al nachtmerries van gekregen
Weet niet of hij haar ook nog heeft gehoord tijdens haar favoriete bezigheid....
Crap! *cencored*quote:Op woensdag 8 december 2004 08:01 schreef Rewimo het volgende:![]()
*@#_$%*!#()$*!#)@( Net gehoord dat onze collega is opgegeven
![]()
![]()
![]()
Hier ook ééntje.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:25 schreef moussy het volgende:
Ach, op andere dagen denk ik vaak genoeg aan ze, dat vind ik belangrijker dan de sterfdag, nu kijk ik naar de leuke momenten en lach ik daar om![]()
Dat wil ik zien . . .quote:Op woensdag 8 december 2004 12:23 schreef Syrena het volgende:
En zag ik daar een baan langskomen die op m'n lijf geschreven is? Al dan niet hitsig sms-en met mannen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |