abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23826289
Ik blaatte 'm weer vol op dit onchristelijk tijdstip

Mijn laatste van Deel 173:
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 20:26 schreef Neva het volgende:
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:27 schreef Xanthe het volgende:
Vraag TC maar hoe deze buurvrouw waar het om gaat eruit ziet....
Dan snap je ook nog eens hoe ongeil het is om haar te horen kreunen en sta je er versteld van hoeveel sex ze had op een dag...
I try not to . . .
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:30 schreef jessie het volgende:
Mijn god wat vreselijk lijkt me dat Xanthe! Heerlijk dat je nu lekker rustig woont
Ik ben dus ook stik jaloers op d'r, denk Syrena ook wel wanneer ze Xanthe's krotje bouwval huisje ziet
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_23826295
Het is mistig vannacht. Kom net thuis van een rit waar ik niet verder dan 50 emmetjes kon zien. Weet niet hoe het in de rest van het land is/gaat worden, maar wees niet verbaasd . . .
pi_23826506
Hier is het ook heel erg mistig de afgelopen tijd, maar gisteravond was wel heel erg. Nu nog steeds, ik ga me eens een weg banen naar het station
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 07:00:40 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23826529
Hier is het helder. Waarom doet mijn avatar het niet?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 07:13:23 #5
13151 crew  Rewimo
pi_23826543
Ha, toch gelukt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 07:15:43 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23826553
TC, ken jij xanthe dr buurvrouw dan?

leuk icoon rewimo
pi_23826595
Lady , TC heeft ons mee geholpen met de verhuizing en aangezien dat mens erg nieuwsgierig is (loopt ook altijd te gluren enzo) komt ze ook vaak even net naar buiten omdat ze toevallig iets daar moet doen....
Dus hij heeft haar wel gezien en daar heeft ie al nachtmerries van gekregen
Weet niet of hij haar ook nog heeft gehoord tijdens haar favoriete bezigheid....
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 07:25:45 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23826598
ah op die manier....
wat aardig van TC
  woensdag 8 december 2004 @ 07:30:21 #9
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23826612
Oke lekkere griep
Nu voel ik me beter is Jolie ziek
En de halve familie die ik dit weekend gezien heb m'n moeder, opa en oma, andere opa tante, vriendinnetje
pi_23826615
Voor degene die het nog niet wisten of twijfelden TC is aardig
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 07:58:58 #11
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 08:01:16 #12
13151 crew  Rewimo
pi_23826738
Beterschap Jolietje!

*@#_$%*!#()$*!#)@( Net gehoord dat onze collega is opgegeven
  woensdag 8 december 2004 @ 08:23:28 #13
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23826849
ohh wat k*t Rewino dikke knuf
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 08:26:42 #14
13151 crew  Rewimo
pi_23826872
Dank je... Het is ineens heel hard achteruit gegaan met hem. Hij heeft kanker, en nu is het op zijn zenuwstelsel geslagen. Hij kan niet meer lopen. Begin volgende week gaat hij naar huis en dan kunnen ze alleen nog pijnbestrijding doen Het is een kwestie van weken of misschien zelfs maar dagen...
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 08:34:24 #15
43556 miss_dynastie
pi_23826915
Jeej, rewimo, dat gaat ineens heel hard he
Hoelang is hij al ziek?
  woensdag 8 december 2004 @ 08:43:00 #16
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23826980
ah dat gun je niemand zo'n einde
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 08:43:14 #17
13151 crew  Rewimo
pi_23826983
Volgens mij vanaf maart of zo...
pi_23827231
Verschrikkelijk Rewimo!

Jolietje snel beter worden meissie hoor!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_23827276
Wat erg Rewimo! Wat een kutziekte is het toch ook!

Jolie'tje, beterschap!
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:21:15 #20
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23827325
Rewimo... wat erg!!! Bah... verschrikkelijk.

Jolie... beterschap!

Xanthe... deed je buurvrouw niet aan telefoonseks of seks voor de webcam? Of zag je echt allemaal mannelijk schoon (of mannelijk lelijk) daar door de deur heen stappen???
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:25:34 #22
43556 miss_dynastie
pi_23827359
quote:
Op woensdag 8 december 2004 08:43 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij vanaf maart of zo...
Jeej.... ik hoop dat hij de feestdagen nog mag meemaken!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 09:29:58 #23
13151 crew  Rewimo
pi_23827423
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is dus maar afwachten. Ik hoop voor hemzelf dat het geen lijdensweg wordt, ik begreep dat ze in het ziekenhuis de pijn redelijk onder controle hadden, hopelijk lukt dat thuis ook.
pi_23827464
Rewimo... kan de persoon zich er een beetje bij neerleggen en daardoor nog een soort genieten van de dingen? Of is de pijn echt ondragelijk? Kan de persoon zelf nog van alles regelen voor als hij/zij er niet meer is?
  woensdag 8 december 2004 @ 09:36:29 #25
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23827510
Wat verschrikkelijk Rewimo Oneerlijke kloteziekte
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:37:10 #26
7074 moussy
kuttekop
pi_23827519
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

alsof die zo belangrijk zijn

Als de familie feestdagen belangrijk vinden is het wel rot om ieder jaar weer terug te kijken naar een kist onder de boom, maar wat maakt het voor die man zelf uit, niks toch?!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23827554
Ik ben het wel met Moussy eens. Alsof die man de feestdagen boeiend vind. Ik denk dat hij de feestdagen over 10 jaar ook nog wil meemaken. Denk dat je, als je pijn hebt, liever zo snel mogelijk gaat. Je dingen regelt, afscheid neemt en maar rustig gaat. Want na de feestdagen krijg je weer een verjaardag, dan valentijnsdag, dan wil je pasen meemaken, dan de zomer... er is altijd wel iets....
Leven... ik denk dat hij dat wil...

Zucht... dit laat je weer zo hard nadenken over het leven. Het is zo oneerlijk...
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:43:44 #28
43556 miss_dynastie
pi_23827596
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:37 schreef moussy het volgende:

[..]

Als de familie feestdagen belangrijk vinden is het wel rot om ieder jaar weer terug te kijken naar een kist onder de boom, maar wat maakt het voor die man zelf uit, niks toch?!
Mijn oom was anders verdomd blij dat hij dat nog mee mocht maken met zijn gezin.
Maar waarschijnlijk is elk mens anders.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:45:50 #29
7074 moussy
kuttekop
pi_23827618
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk is elk mens anders.
dat is gewoon een feit
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:46:36 #30
43556 miss_dynastie
pi_23827624
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:39 schreef Kleintje het volgende:
Denk dat je, als je pijn hebt, liever zo snel mogelijk gaat. Want na de feestdagen krijg je weer een verjaardag, dan valentijnsdag, dan wil je pasen meemaken, dan de zomer... er is altijd wel iets....
Nou, mijn vader anders niet, die wilde zo lang mogelijk blijven, op welke manier dan ook. En ja, op een gegeven moment ga je dus van 'hoogtepunt' naar 'hoogtepunt' leven-> van zijn verjaardag, naar mijn verjaardag, naar zijn jubileum, en het volgende 'hoogtepunt' waren mijn vormsel en de feestdagen, maar dat heeft hij dus niet meer mee mogen maken. Hij kon zich daaraan optrekken.

[ Bericht 1% gewijzigd door miss_dynastie op 08-12-2004 09:52:53 ]
pi_23827625
Oke... ik kom er net achter dat er echt hele trieste en eenzame mensen bestaan. Men...
Als 'bijbaantje' ben ik zo'n sms dame.
Sms *mijn geile naam* naar 6010.
1,10 per ontvangen bericht.

En geloof me.. het is heel erg. Als ik 1 bericht krijg, dan mag ik er 2 terugsturen. Dus zo'n iemand betaalt 8 eurocent voor zijn eigen sms'je en daarnaast dus 2,20 voor mijn 2 sms'jes. Ik sms via de pc. 1 sms is 160 tekens. Ik sms dus meestal iets van 180 tekens, dus net aan 2 sms'jes.

Ik heb er nu eentje en die sms't echt de hele dag door. Maar ja... ik zit niet 24 uur aan de pc, dus heb vaak de smoes dat ik mijn telefoon was vergeten, geen beltegoed, batterij leeg, visite...
Die persoon heeft nu sinds 3 december 216 sms'jes verstuurd!
KASSA!
Dit is gewoon al zo'n beetje 250 euro!!!
En waar hebben we het over... over van alles, maar niet over seks!
Jeee, wat een triest persoon. Krijg gewoon medelijden met hem.
pi_23827655
ik zal niet meer zoveel sturen kleintje
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:53:10 #33
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23827681
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:37 schreef moussy het volgende:

[..]

ik kan op dat gebied uit ervaring spreken helaas. wij hebben de feestdagen aan het sterfbed van mijn vader gezeten. heel bizar. een feestelijk versierd ziekenhuis en een koor van het leger des heils in de grote hal en 20 meter verderop ligt iemand dood te gaan.
mijn vader is uiteindelijk de avond van tweede kerstdag overleden, wat voor mij toch nog de vrede heeft van: we hebben de kerst toch nog samen doorgebracht. alleen is dat vredige gevoel de tijd daarna steeds verder afgebrokkeld tot een koud gemis en niet alleen met kerst
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:56:56 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_23827731
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:53 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik kan op dat gebied uit ervaring spreken helaas. wij hebben de feestdagen aan het sterfbed van mijn vader gezeten. heel bizar. een feestelijk versierd ziekenhuis en een koor van het leger des heils in de grote hal en 20 meter verderop ligt iemand dood te gaan.
mijn vader is uiteindelijk de avond van tweede kerstdag overleden, wat voor mij toch nog de vrede heeft van: we hebben de kerst toch nog samen doorgebracht. alleen is dat vredige gevoel de tijd daarna steeds verder afgebrokkeld tot een koud gemis en niet alleen met kerst
De broer van mijn moeder is op kerstavond in de kerk, tijdens de kerstnachtdienst in elkaar gezakt en overleden, iedereen stond op, hij zakte in elkaar. Voor mijn moeder is kerst nog altijd iets doods en heeft ze het nog best zwaar, ook al is het al 37 jaar geleden.

Het beroerde is dat je er ieder jaar weer mee geconfronteerd wordt, of je nu wil of niet.
pi_23827783
op 24 december de oma van mn vriendin begraven 2 jaar terug , ook leuk.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 10:05:57 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_23827849
Ik heb wel mensen, die terminaal waren horen en zien schreeuwen dat ze niet meer wilden en dat ze liever dood wilden zijn, moet je ze dan in principe laten wachten tot na de feestdagen? ík vind van niet..
pi_23827892
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:05 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel mensen, die terminaal waren horen en zien schreeuwen dat ze niet meer wilden en dat ze liever dood wilden zijn, moet je ze dan in principe laten wachten tot na de feestdagen? ík vind van niet..
Lekker laten lijden

pi_23827968
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:56 schreef moussy het volgende:
Het beroerde is dat je er ieder jaar weer mee geconfronteerd wordt, of je nu wil of niet.
Ik denk dat het vrij weinig uitmaakt op welke dag iemand overlijdt. Je denkt er toch wel aan op de sterfdag.

Tuurlijk, met kerst is iedereen vrolijk en gezellig. En dan mis je zo'n persoon juist extra. Maar dat doe je toch wel, ook al is zo'n persoon op een hele andere dag overleden.
  woensdag 8 december 2004 @ 10:17:23 #39
103793 kozakken
Living the life
pi_23827983
-blaat er zomaar tussendoor-
Zien jullie m'n mooie nieuwe avatar?
Heeft moussy voor me gemaakt
pi_23828061
Mooi hoor Kozakken. Ik doe het maar met mijn oude avatar. Niet zo'n zin om wat in elkaar te pleuren!
pi_23828068
Jemig wat een triest nieuws allemaal. Mijn neefje is vier jaar geleden in april doodgestoken en mijn oom en tante vieren sindsdien helemaal geen kerst meer, ze vinden dat ze niks hebben om te vieren. Ik denk dat ik als ik terminiaal zou zijn elk moment dat ik nog heb met mijn gezin door zou willen brengen tot de pijn te erg wordt en ik zou niet willen dat mijn gezin zich constant mijn helse pijn voor de geest kan halen, dat is iets wat je je namelijk niet wilt herineren als nabestaande. Dus dan maar geen feestdagen. Ik zou alleen niet willen overlijden op de verjaardag van mijn man of kind(eren).
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 10:25:36 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_23828092
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:16 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ik denk dat het vrij weinig uitmaakt op welke dag iemand overlijdt. Je denkt er toch wel aan op de sterfdag.
das niet waar, nou ja, dat is niet voor mij zo. Soms, op een nieut speciale dag, gaat die dag zo maar voorbij en dan denk je, hey, gister of vorige week was die en die ook al weer zo veel jaar dood, wat gaat het toch hard he...

11 nov. mijn opa, ik heb er totaal niet bij stil gestaan
18 nov. mn vriendje, idem ditto ouwe sokken
Straks in februari, een gewoon vriendje, die dag zal ook wel aan me voorbij gaan, ook omdat ik dé datum niet eens meer weet. En zelfs Mink was ik dit jaar "vergeten", tót ik de berichten op fok zag.

Ach, op andere dagen denk ik vaak genoeg aan ze, dat vind ik belangrijker dan de sterfdag, nu kijk ik naar de leuke momenten en lach ik daar om
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 10:25:52 #43
13151 crew  Rewimo
pi_23828094
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:33 schreef Kleintje het volgende:
Rewimo... kan de persoon zich er een beetje bij neerleggen en daardoor nog een soort genieten van de dingen? Of is de pijn echt ondragelijk? Kan de persoon zelf nog van alles regelen voor als hij/zij er niet meer is?
Ik weet het niet. Momenteel heeft hij aangegeven geen contact te willen (alleen met onze chef). Ik weet niet hoe hij er psychisch onder is. Zijn geestelijke vermogens zijn gelukkig niet aangetast.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 10:27:42 #44
7074 moussy
kuttekop
pi_23828116
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:17 schreef kozakken het volgende:
-blaat er zomaar tussendoor-
Zien jullie m'n mooie nieuwe avatar?
Heeft moussy voor me gemaakt

Ze vallen zo mooi naar beneden

Leuk is he, ik vind hem erg geslaagd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 10:30:04 #45
13151 crew  Rewimo
pi_23828153
Over feestdagen: ik heb geen idee of hij daar kracht aan ontleent. Is ook voor iedereen anders. Ik denk dat wanneer hij deze maand sterft, de familie sowieso december voortaan een akelige periode zal vinden. Of het nu precies tijdens de feestdagen gebeurt of niet.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 10:30:52 #46
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23828164
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:16 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Tuurlijk, met kerst is iedereen vrolijk en gezellig. En dan mis je zo'n persoon juist extra. Maar dat doe je toch wel, ook al is zo'n persoon op een hele andere dag overleden.
dat ben ik maar ten dele met je eens. juist omdat er zoveel aandacht aan kerst wordt besteed is het zo dubbel. er word je een bepaalde sfeer opgedrongen waar je misschien helemaal geen zin in hebt. ikzelf heb de eerste paar jaar nagenoeg niks aan kerst gedaan. later deed ik het voor de kinderen, maar op tweede kerstdag wilde ik perse thuis zijn en gewoon doen.
nu is dat allemaal redelijk genormaliseerd, maar dat dubbele gevoel met kerst ben ik nooit meer kwijtgeraakt.
  woensdag 8 december 2004 @ 10:33:45 #47
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23828199
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:46 schreef Kleintje het volgende:
KASSA!
Dit is gewoon al zo'n beetje 250 euro!!!
mooi for you toch dat die meneer zo triest bezig is
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 10:34:53 #48
13151 crew  Rewimo
pi_23828217
Kleintje, die meneer heeft zeker niet naar Radar gekeken vorige week...
  woensdag 8 december 2004 @ 10:40:16 #49
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23828298
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:46 schreef Kleintje het volgende:

Als 'bijbaantje' ben ik zo'n sms dame.
Hoe kom je aan dat werk?
zoek je nog collega`s?

Rewimo, mooi kut voor je collega zeg
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_23828335
Rewimo... ik heb dat werk ook gedaan, wat ze bij Radar beschreven en dat vond ik verschrikkelijk. Ik doe het echt puur voor mezelf. Ik date niet, maak ook geen afspraken. Ik lul gewoon onzinnig met ze. En dat bevalt prima. Leuk brood mee te verdienen en ondertussen kan ik perfect internetten.

Maar ja, dat Radar heeft wel veel vragen opgeroepen bij de meeste personen!

En ja Martineke... ideaal dat die meneer zo triest is
pi_23828342
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:40 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Hoe kom je aan dat werk?
zoek je nog collega`s?

Rewimo, mooi kut voor je collega zeg
coolbabe... doet ff mailen.
weg

[ Bericht 4% gewijzigd door Kleintje op 08-12-2004 10:53:00 (mailadres weggehaald) ]
  woensdag 8 december 2004 @ 10:46:18 #52
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23828380
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:34 schreef Rewimo het volgende:
Kleintje, die meneer heeft zeker niet naar Radar gekeken vorige week...
die meneer smst tenminste nog met een vrouw dat is ook altijd nog maar de vraag

Lijkt me wel lekker verdienen dat werk of valt dat wel mee?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 8 december 2004 @ 10:46:29 #53
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23828384
Gemaild

Van mij mogen ze Sinterklaas volgend jaar afschaffen, hoe moet ik nou afvallen met al die banketstaven, kruidnoten en chocoladeletters in huis??

[ Bericht 2% gewijzigd door coolbabe op 08-12-2004 10:47:03 (typo) ]
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 10:48:12 #54
13151 crew  Rewimo
pi_23828414
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:46 schreef LadyS het volgende:

[..]

die meneer smst tenminste nog met een vrouw dat is ook altijd nog maar de vraag

Lijkt me wel lekker verdienen dat werk of valt dat wel mee?
Ja, inderdaad, als je er toch achter komt dat je nog met een vent zit te sms-en ook
pi_23828417
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:23 schreef Kleintje het volgende:

Xanthe... deed je buurvrouw niet aan telefoonseks of seks voor de webcam? Of zag je echt allemaal mannelijk schoon (of mannelijk lelijk) daar door de deur heen stappen???
Ik weet dat ze veel aan sms-chat deed op tv met mannen.
En dus zal ze ook wel aan telefoonsex hebben gedaan.
Een pc had ze niet dus zal wel geen seks voor de webcam geweest zijn en dan nog zo'n vies lelijk mens.... (kruizing tussen ma Flodder en Hanna Tokkie).
Maar behalve haar lelijke vriend waren er ook wel andere mannen...
Ze stond er ook bekend om dat ze met elke vent die maar wilde het bed in dook.
pi_23828418
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:23 schreef Kleintje het volgende:

Ik weet dat ze veel aan sms-chat deed op tv met mannen.
En dus zal ze ook wel aan telefoonsex hebben gedaan.
Een pc had ze niet dus zal wel geen seks voor de webcam geweest zijn en dan nog zo'n vies lelijk mens.... (kruizing tussen ma Flodder en Hanna Tokkie).
Maar behalve haar lelijke vriend waren er ook wel andere mannen...
Ze stond er ook bekend om dat ze met elke vent die maar wilde het bed in dook.
pi_23828494
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:46 schreef coolbabe het volgende:
Gemaild

Van mij mogen ze Sinterklaas volgend jaar afschaffen, hoe moet ik nou afvallen met al die banketstaven, kruidnoten en chocoladeletters in huis??
Nou nou nou... gewoon vanaf blijven!
  woensdag 8 december 2004 @ 11:02:00 #58
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23828638
Afblijven? Sadist
  woensdag 8 december 2004 @ 11:04:19 #59
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23828687
ik heb had hier 7(!!!) choclade letters en 2 speculaaspoppen in huis liggen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_23828696
Sadist... nu al?
Ik zeg nog niets sadistisch.
Wacht maar tot ik los kom!
  woensdag 8 december 2004 @ 11:05:39 #61
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23828710
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:53 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Nou nou nou... gewoon vanaf blijven!
Afblijven? In Afrika zouden ze een moord doen voor een banketletter (wel sneu dat ze hem dan koud zouden moeten opeten want ze hebben geen ovens om hem lekker ffies op te warmen ) en jij wilt ze laten bederven?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_23828750
Neeee spin, ik wilde ze doorsturen naar Afrika.
Dus daarom moest ze eraf blijven!

Jee, wat ken je me toch slecht
pi_23828752
Ik heb dit jaar geen chocoladeletter, banketstaaf of kruidnoot gehad
Alleen 1 pepernoot bij de bakker
en ik ben geeneens op dieet
pi_23828765
Overigens... Spin...
Een moord doen voor een banketletter...
Wel 1 voordeel... dat zijn weer een aantal hongerleiers minder. En dan hebben de kanibalen ook gelijk wat te eten!
Hmmm....
Goed plan!
  woensdag 8 december 2004 @ 11:21:41 #65
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23828960
Ik heb hier een grote pot kruidnoten/strooigoed, 3 chocoladeletters, 2 zakjes chocomunten, 3 pakjes chocosigretjes, 2 banketstaven en een speculaasstaaf.
Wie maakt me los?
pi_23829007
moeten we bieden???
chocoletters... puur of melk?
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 11:33:09 #67
7074 moussy
kuttekop
pi_23829169
Zo. ff toos halen, een boodschapje doen en dan komt de koningin... ik ben alleen vergeten de vlag uit te hangen en de rode loper te zuigen
pi_23829195
Pure chocolade
Ik houd me aanbevolen coolbabe
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_23829200
Ik heb nog 2 pure chocoletters in de aanbieding. We hebben 1tje die allergisch is voor chocola en we hebben er 1 die het niet lust en 1 die verslaafd is maar dan alleen aan de melk. Dus 2 pure letter gratis af te halen!!!
  woensdag 8 december 2004 @ 11:35:52 #70
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23829207
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:23 schreef Kleintje het volgende:
moeten we bieden???
chocoletters... puur of melk?
Kom maar een bakkie doen als je in de buurt bent
pi_23829223
Moussy, doet maar geen vlag uithangen. Koninklijk huis is nog niet zo in de stemming gezien de perikelen rond meneer 'bedankt fur die blumen'

JA JA JA... PURE CHOCOLA! IK WIL!!!!
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 11:37:55 #72
7074 moussy
kuttekop
pi_23829234
half stok he
pi_23829256
Ik ben gek op pure chocolade!!!!!
En ook op koffie
Heerlijk een bakkie pleur, warme banketstaaf en pure chocolade...........
pi_23829258
hmmm, dan is het net of je rouwt dat de koningin op bezoek komt.
Je moet juist de koningin opfleuren met leuke roddels over Fok!
pi_23829274
Amalia mocht ook niet eens uitbundig d'r verjaardag vieren, arm kind
pi_23829283
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:39 schreef danosa het volgende:
Ik ben gek op pure chocolade!!!!!
En ook op koffie
Heerlijk een bakkie pleur, warme banketstaaf en pure chocolade...........
Zet dan voor mij gelijk een bakkie thee!

Gaat alles goed met je???
*knuffel geeft*
pi_23829301
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:39 schreef beefcake het volgende:
Amalia mocht ook niet eens uitbundig d'r verjaardag vieren, arm kind
Ze zou er een trauma aan overhouden... het wicht!

Thank god... weer wat minder belastingcenten verspeelt!
pi_23829317
Thee is ook lekker! Kaneelthee vooral met dit gure weer.
Maar bij thee horen weer andere koekjes koekjesmuts is

Thx voor de knuffel, het gaat eigenlijk best wel goed!
pi_23829344
koekjes...
Jan Hagel, pindakoeken, bruintjes (wel die donkere), bastogne, maria biskwietjes...
Jammie
pi_23830073
*KNUF* voor Rewimo, vreselijk altijd zo'n berichten...

En zag ik daar een baan langskomen die op m'n lijf geschreven is? Al dan niet hitsig sms-en met mannen??

Ik ben trouwens ook meer van de melkchocolade.
* Syrena dumpt nog een marsepeinen wortel en muis op het bankje.... kadootje van de baas (yak).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_23830100
Marsepein

Rewimo wat een ontzettend klotebericht over je collega. Sterkte
pi_23830216
Wie een letter wil mag me mailen
de eerste 2 winnen
pi_23830223
Ik hou ook niet van Marsepein!
pi_23830351
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:30 schreef Anitra het volgende:
Wie een letter wil mag me mailen
de eerste 2 winnen
grmbl grmbl...
mail komt terug, dus msnadres is niet goed ofzo of je mailbox zit vol! DAMN!

Syrena... ben je serieus interested in zo'n baan?
Doet dan mij ook ff mailen
weg

[ Bericht 4% gewijzigd door Kleintje op 08-12-2004 13:03:28 (ook hier weer mailadres weggehaald) ]
pi_23830374
Ik ben boos.
Altijd 2 auto's voor de deur die bijna nooit worden gebruikt. Nu moet ik weg... staat er 1 bij de garage voor APK, en de ander wil niet starten, heeft ut te koud.
F*ckzooi. Blijkt wel dat de verkeerde auto bij de garagie staat!
BOOS
  woensdag 8 december 2004 @ 12:39:49 #86
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23830383
Ik wil ook geld verdienen

Maar geen chocolade of marsepein of banketstaaf of koekjes zoetigheid
pi_23830455
Wat een vreselijk bericht Rewimo!!!! Sterkte ermee hoor

Ik ben me stem kwijt!!! Ik heb vannacht bijna niet geslapen vanwege kriebelhoest, ben al vanaf half 2 vannacht wakker en heb me tot nu toe helemaal stuk gehoest dat me stem het niet meer doet, me keel en luchtpijp rauw zijn en me kids me uitlachen als ik wat tegen ze zeg

Ja heel erg funny zeg maar Nu kan ik gelukkig wel strax na 2 uur codeine pillen halen zodat ik vannacht iig lekker kan slapen want dit is echt nix gewoon.

NOg een pluspuntje hiet Morgen wordt het convenant getekent
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 12:55:14 #88
43556 miss_dynastie
pi_23830680
He, wat goed angel, dat is echt onwijs snel zeg
pi_23830786
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:38 schreef Kleintje het volgende:

[..]

grmbl grmbl...
mail komt terug, dus msnadres is niet goed ofzo of je mailbox zit vol! DAMN!

Syrena... ben je serieus interested in zo'n baan?
Doet dan mij ook ff mailen
Done!
Klote is dat trouwens he, wij hadden vorige week drie auto's voor de deur, en eentje die het deed.
Gelukkig rijden ze nu weer alledrie.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 13:10:16 #90
13151 crew  Rewimo
pi_23830971
Dat is snel zeg, Angel Sterkte met je stem!
pi_23830993
Dat is inderdaad snel. Is het een flitsscheiding???
En ja, sterkte met je stem. Ik ken het... ik heb ook zo'n fucking hoest. Heel af en toe komt er iets los, maar merendeel hoest ik zoveel dat ik er misselijk van word en bijna over mijn nek ga.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 13:15:02 #92
43556 miss_dynastie
pi_23831054
Bij een flitsscheiding zet je toch het huwelijk om in een geregistreerd partnerschap en ontbind je dat geregisteerde partnerschap, dacht ik, dat schijnt best prijzig te zijn.
Een convenant kan best snel geregeld worden als partijen het eens zijn. Als partijen het niet eens zijn, kan het anderhalf jaar duren zoals bij mijn schoonouders

Angel, wie van jullie gaat verhuizen of weten jullie dat nog niet?
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 13:16:42 #93
43556 miss_dynastie
pi_23831081
LadyS!!!! De post voor jou lag naast mijn bureau, is er blijkbaar vanaf gevallen ... stuur het z.s.m. op, oké!
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 13:18:42 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_23831120
Hoe verklaar ik mijn kinderen dat de lease-zitzak voor de hond is

[ Bericht 25% gewijzigd door moussy op 08-12-2004 13:25:43 ]
pi_23831169
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij een flitsscheiding zet je toch het huwelijk om in een geregistreerd partnerschap en ontbind je dat geregisteerde partnerschap, dacht ik, dat schijnt best prijzig te zijn.
Een convenant kan best snel geregeld worden als partijen het eens zijn. Als partijen het niet eens zijn, kan het anderhalf jaar duren zoals bij mijn schoonouders

Angel, wie van jullie gaat verhuizen of weten jullie dat nog niet?
Ehm, klopt, dat is een flitsscheiding. Maar het heeft mij in juli dit jaar niet meer gekost dan 225 euro. En mijn ex heeft dat ook betaald.
Als je het via de andere manier doet kost het altijd meer.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 13:33:06 #96
43556 miss_dynastie
pi_23831398
quote:
Op woensdag 8 december 2004 13:20 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ehm, klopt, dat is een flitsscheiding. Maar het heeft mij in juli dit jaar niet meer gekost dan 225 euro. En mijn ex heeft dat ook betaald.
Als je het via de andere manier doet kost het altijd meer.
Ja, ik zie het... bij ons op school wordt altijd beweerd dat het duurder is, maar ik vond een link van 550 euro all inc., dat is helemaal niet zoveel! Hmmmm....
pi_23831489
Mijn flitsscheiding heeft helemaal niks gekost!!! Ik had geen advocaat, mijn ex wel, dus weet niet wat het hem gekost heeft. maar flitsscheiding was hier snel en aangenaam.

Mailadres niet goed??? hmm en anitra apestaartje wanadoo punt nl dan?
pi_23831560
quote:
Op woensdag 8 december 2004 07:24 schreef Xanthe het volgende:
Lady , TC heeft ons mee geholpen met de verhuizing en aangezien dat mens erg nieuwsgierig is (loopt ook altijd te gluren enzo) komt ze ook vaak even net naar buiten omdat ze toevallig iets daar moet doen....
Dus hij heeft haar wel gezien en daar heeft ie al nachtmerries van gekregen
Weet niet of hij haar ook nog heeft gehoord tijdens haar favoriete bezigheid....
Wel gezien (yuck), niet gehoord (had ik net gemist en ben ik ook zeer blij mee . . .)
pi_23831693
Rewimo wat een rotbericht, het allerbeste voor jullie op de zaak

Jolie en mama, veel beterschap!!

Angel, succes morgen en erna! Hoe voel je jezelf er onder?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23832103
quote:
Op woensdag 8 december 2004 08:01 schreef Rewimo het volgende:
*@#_$%*!#()$*!#)@( Net gehoord dat onze collega is opgegeven
Crap! *cencored*
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:25 schreef moussy het volgende:
Ach, op andere dagen denk ik vaak genoeg aan ze, dat vind ik belangrijker dan de sterfdag, nu kijk ik naar de leuke momenten en lach ik daar om
Hier ook ééntje.

Ben het in al die jaren maar één keer echt vergeten end at ik er een paar dagen daarna erachter kwam dat ik het vergeten was (ze stierf een week voor m'n broertjes verjaardag), ben daar nog een tijd lang misselijk van geweest. Kolere zeg, ik walgde van mezelf omdat ik zoiets vergeten was . . .
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:23 schreef Syrena het volgende:
En zag ik daar een baan langskomen die op m'n lijf geschreven is? Al dan niet hitsig sms-en met mannen??
Dat wil ik zien . . .
pi_23833942
Geld verdienen met smsen lijkt me ook wel wat! Maar is dat wel ethisch verantwoord voor een moeder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')