abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23825429
quote:
Wilders: twijfels politieke toekomst

Het Tweede-Kamerlid Wilders twijfelt aan zijn politieke toekomst. Door alle bedreigingen en de beveiliging ziet hij nog geen kans een partij op te richten. Dat zegt hij in een interview met NRC.

'In gevaar'
"Ik twijfel hoe ik dat moet doen, zeker als het lang gaat duren. Dan breng ik mijn mensen in gevaar, de enkeling die wel het lef heeft om wat te doen en de anderen schrik ik af. Ik kan zo dus gewoon niet verder. Ik hoop dat het over een maand anders is, maar de dreigende situatie zal eerder jaren duren", aldus Wilders.

Afzeggingen
Volgens Wilders hebben mogelijke toekomstige Kamerleden afspraken met hem afgezegd, omdat ze 'bang' zijn. De mensen zouden door de AIVD zijn benaderd dat ze bij een afspraak met Wilders 'een vergelijkbaar veiligheidsrisico' lopen. Het Kamerlid noemt dit 'een directe aantasting van het democratische proces'.

Volgens Wilders is een collega-Kamerlid ,,actief gebeld'' door een medewerker van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst met het verzoek ,,alles te melden wat hij met mij zou ondernemen''. Voor de AIVD is het volgens een woordvoerder van de dienst ,,onmogelijk daarop in te gaan, omdat het raakt aan de beveiliging van personen''.

Wilders is (uit veiligheidsoverwegingen) ook ontevreden over de plek van zijn zetel (direct onder de publieke tribune).

Land verlaten
Het voormalig VVD-Kamerlid zegt ook na verschillende adviezen overwogen te hebben het land tijdelijk te verlaten. Hij zal in ieder geval deze week niet in de Kamer verschijnen.
bron: RTL nieuws (hierbij artikel NRC: http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1102399815039.html)

Het is niet bekend of Wilders daadwerkelijk het land zal verlaten, iig zullen we voorlopig weinig van hem zien.

Op zich is het imo niet zo vreemd dat evt gegadigden voor zijn op te richten partij terughoudend zullen zijn en mogelijk geïnformeerd worden over evt. risico's.

Wat zit deze man toch verlegen om aandacht zeg, nu zegt hij weer dat de dreiging nog jaren zal aanhouden en het hem onmogelijk is een partij op te richten, aan de andere kant is hij druk geld aan het inzamelen juist om die partij op te richten, nu duikt hij weer geheel onder, 2 weken geleden zei hij nog dat niets hem kon weerhouden zijn werk uit te oefenen en slaakte hij nog zijn vaste kreet "zich nimmer de mond te laten snoeren".

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_23825488
En dat terwijl hij zich ondermeer vanwege dat suffe Turkije standpunt uit een volledig complete partij, met zetels, leden en fractiegenoten en al heeft laten zetten.

Ik zeg: we willen hem niet terug bij de VVD, wat van Aartsen ook zegt.
[KNE]-Mod
pi_23825522
Samen met Hirshi Ali? Dan wil ik ook wel een paar dagen zoek zijn!!
pi_23825550
Wat heeft die man je toch misdaan Cosma-Shiva?
  woensdag 8 december 2004 @ 01:29:02 #5
136 V.
Like tears in rain...
pi_23825566
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:19 schreef ThE_ED het volgende:
En dat terwijl hij zich ondermeer vanwege dat suffe Turkije standpunt uit een volledig complete partij, met zetels, leden en fractiegenoten en al heeft laten zetten.
Terwijl ze wat Turkije betreft niet eens van mening verschillen, let maar op.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 8 december 2004 @ 01:29:31 #6
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_23825571
Kan zich toch gewoon bij NR aansluiten?
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  woensdag 8 december 2004 @ 01:35:04 #7
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23825613
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:12 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Wat zit deze man toch verlegen om aandacht zeg, nu zegt hij weer dat de dreiging nog jaren zal aanhouden en het hem onmogelijk is een partij op te richten, aan de andere kant is hij druk geld aan het inzamelen juist om die partij op te richten, nu duikt hij weer geheel onder, 2 weken geleden zei hij nog dat niets hem kon weerhouden zijn werk uit te oefenen en slaakte hij nog zijn vaste kreet "zich nimmer de mond te laten snoeren".
blijkbaar zijn de bedreigingen dusdanig serieus dat de man overweegt zijn politieke ambities op te geven. inplaats dat jij in de bres springt voor een democratisch nederland geef je de man nog een trap na en noemt hem verlegen om aandacht. veel laaghartiger dan jouw kritiek ben ik in tijden niet tegengekomen
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 8 december 2004 @ 01:38:28 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23825639
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:29 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Kan zich toch gewoon bij NR aansluiten?
Ik heb Wilders niet echt hoog zitten maar zo laag zal zelfs hij niet willen gaan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 8 december 2004 @ 01:42:03 #9
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_23825670
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:38 schreef Re het volgende:

[..]

Ik heb Wilders niet echt hoog zitten maar zo laag zal zelfs hij niet willen gaan
Iets dergelijks dacht ik van A. Hirsi A. ook, en toen sloot ze zich aan bij de VVD.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_23825700
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:12 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

bron: RTL nieuws (hierbij artikel NRC: http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1102399815039.html)

Het is niet bekend of Wilders daadwerkelijk het land zal verlaten, iig zullen we voorlopig weinig van hem zien.

Op zich is het imo niet zo vreemd dat evt gegadigden voor zijn op te richten partij terughoudend zullen zijn en mogelijk geïnformeerd worden over evt. risico's.

dus jij vindt het niet vreemd dat evt gegadigden geinformeerd worden over evt risico's , maar tegelijkertijd vind je zijn uitlatingen over diezelfde risico's aandachtrekkerij en geneuzel.
Lekker consequent, Cosma.

Kun je ms even je persoonlijke antipathie jegens de man, vanwege zijn standpunten die jou tegen de borst stuiten, op zij zetten en je gewoon kwaad maken of iig je bezorgdheid uiten over het feit dat het nu dus blijkbaar zo ver is dat politici vanwege hun mening voor hun leven moeten vrezen en daardoor hun werk niet meer kunnen doen?

Vandaag is het Wilders, die vervelende aandachttrekker met xenofobe neigingen.
Morgen is het Aboutaleb. Oh wacht die woont ook al niet meer thuis en ziet vrouw en kids amper.
Nu, Marijnissen dan, omdat hij voor verplicht spreiden van allochtonen is.

Dáár gaat het om, dát is verschrikkelijk. Politici die hun standpunten moeten gaan wijzigen of zelfs helemaal maar niet meer verkondigen omdat een paar idioten dat niet welgevallig achten en een afslachting waardig.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 8 december 2004 @ 01:49:05 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23825721
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:42 schreef DeGroeneRidder het volgende:

[..]

Iets dergelijks dacht ik van A. Hirsi A. ook, en toen sloot ze zich aan bij de VVD.
er is niets mis met de VVD hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 8 december 2004 @ 02:06:05 #12
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23825853
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:45 schreef milagro het volgende:

[..]

dus jij vindt het niet vreemd dat evt gegadigden geinformeerd worden over evt risico's , maar tegelijkertijd vind je zijn uitlatingen over diezelfde risico's aandachtrekkerij en geneuzel.
Lekker consequent, Cosma.

Kun je ms even je persoonlijke antipathie jegens de man, vanwege zijn standpunten die jou tegen de borst stuiten, op zij zetten en je gewoon kwaad maken of iig je bezorgdheid uiten over het feit dat het nu dus blijkbaar zo ver is dat politici vanwege hun mening voor hun leven moeten vrezen en daardoor hun werk niet meer kunnen doen?

Vandaag is het Wilders, die vervelende aandachttrekker met xenofobe neigingen.
Morgen is het Aboutaleb. Oh wacht die woont ook al niet meer thuis en ziet vrouw en kids amper.
Nu, Marijnissen dan, omdat hij voor verplicht spreiden van allochtonen is.

Dáár gaat het om, dát is verschrikkelijk. Politici die hun standpunten moeten gaan wijzigen of zelfs helemaal maar niet meer verkondigen omdat een paar idioten dat niet welgevallig achten en een afslachting waardig.
cosma heeft wel vaker moeite om persoonlijke antipathie te scheiden van democratische beginselen...
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_23826118
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:35 schreef zoalshetis het volgende:

blijkbaar zijn de bedreigingen dusdanig serieus dat de man overweegt zijn politieke ambities op te geven.
Wat een ramp, een man met zoveel capaciteiten die zijn ambities dreigt op te geven OMG dat mag niet gebeuren!!!
quote:
inplaats dat jij in de bres springt voor een democratisch nederland geef je de man nog een trap na en noemt hem verlegen om aandacht.
Sterker nog ik noem hem een aandachtszoeker en een opruier.
quote:
veel laaghartiger dan jouw kritiek ben ik in tijden niet tegengekomen
inplaats dat jij in de bres springt voor een democratisch nederland etc.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  woensdag 8 december 2004 @ 02:58:39 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23826136
quote:
Op woensdag 8 december 2004 02:55 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Wat een ramp, een man met zoveel capaciteiten die zijn ambities dreigt op te geven OMG dat mag niet gebeuren!!!

[..]

Sterker nog ik noem hem een aandachtszoeker en een opruier.
[..]

inplaats dat jij in de bres springt voor een democratisch nederland etc.
lol wat een argumenten. zelden zoiets onbenulligs gelezen. ga lekker slapen joh. mijn in de bres springen is jouw pathetic anti-democratisch gevoel tegenspreken.
  woensdag 8 december 2004 @ 07:54:49 #15
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23826701
Zou die in een onderzeeboot verblijven?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 08:24:23 #16
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23826851
quote:
Op woensdag 8 december 2004 07:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Zou die in een onderzeeboot verblijven?

"We zien je rug nog Wilders!"

sorry
  woensdag 8 december 2004 @ 08:34:34 #17
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_23826918
Jawel ,dat is allemaal leuk en aardig maar een politicus die voor zijn leven vreest vanwege zijn mening, en een partij die niet van de grond kan komen omdat het levensgevaarlijk is om 'm op te richten......

Wat is het volgende ? Dat we vermoord worden als we niet gaan stemmen zoals het starre moslims welgevallig is ?

Toegegeven dat klinkt wél erg melodramitisch, maar het is toch wel zo'n beetje wat ons te wachten staat als we dit geweld niet tot staan brengen. Nederland IS GEEN VRIJ LAND meer.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 8 december 2004 @ 10:36:18 #18
30236 Pingguest
At your service!
pi_23828240
Ik snap werkelijk waar niet dat mensen dit het trekken van aandacht noemen. Er is gewoon sprake van een acuut gevaar. Wat valt daar nog op af te dingen?
  woensdag 8 december 2004 @ 10:38:20 #19
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_23828272
NL is blijkbaar toe aan een nieuwe martelaar
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_23828368
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:36 schreef Pingguest het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet dat mensen dit het trekken van aandacht noemen. Er is gewoon sprake van een acuut gevaar. Wat valt daar nog op af te dingen?
Precies wat hij zegt.
  woensdag 8 december 2004 @ 11:20:45 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23828944
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
ik heb met onderduikers meer het idee dat nederland juist wel even genoeg martelaars heeft.
pi_23828970
Wilders gaat uit van een complot...een samenzwering binnen de Nederlandse veiligheidsdienst/overheid, zo blijkt maar weer dat die gast niet goed snik is.
  woensdag 8 december 2004 @ 11:22:38 #23
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23828980
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
2005 is het jaar van de martelaar
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_23829090
Wat een Sul.
Blijkbaar is hij er nu achter gekomen, dat je mensen gelijk moet behandelen.
pi_23829153
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:45 schreef milagro het volgende:
De vraag is waarom hij niet meer naar de Tweede Kamer komt. Die is veilig, zeggen de betrokken deskundigen. Alleen Wilders vindt dat niet. Ik snap dat hij in een lastig parket zit maar hij moet er nu geen publicitair slaatje uit gaan slaan.

Dat hij minister Donner verantwoordelijk stelt voor de veiligheid van de mensen op zijn lijst, vind ik echt absurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')