abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 december 2004 @ 20:41:15 #151
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23905765
Dan ben je dus niet into archeologie

Sorry hoor, maar dan zou ik nog wat extra jaartjes school nemen.

Dit meen ik serieus, en niet persoonlijk.

De betekenis Satan is "hol".. het betekent namelijk tegenstander in het Hebreeuws.

Lucifer was de brenger van licht, omdat hij uit de richting kwam,van het eerste puntje wat op komt in de vroege morgen.

Venus.

Als je meer into het Christendom bent, zal je Lucifer zien als Ben Shakur.. de lichtbrenger van Rome.

Nee, tuurlijk kwam er niet een vent die satan heete,van die planeet.... (Rahab, Nibiru, Marduk), het was de planeet van de TegenStander!

[ Bericht 24% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 11-12-2004 21:02:12 ]
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_23906268
quote:
Dan ben je dus niet into archeologie

Sorry hoor, maar dan zou ik nog wat extra jaartjes school nemen.

Dit meen ik serieus, en niet persoonlijk.
Dit komt van iemand die gelooft in het bestaan van een reptielenras van een andere planeet. Sorry, maar dat neem ik op mijn beurt weer niet serieus.
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:02:30 #153
94904 ExtremeKnowledge
pi_23906281
zoek het op zou'k zeggen
But now we are awake!.
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:08:19 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23906420
tis ene gave van mensen tegewoordig om de geschiedenis niet serieus te willen nemen , maar een belachelijke interpetatie (zonder enige onderbouwing) wel.
en dan heb ik het over de geschiedenis van Sumerie e.d.

mensen ontkennen liever omdat het makkelijk is
niet omdat het niet waarschijnlijk is.

het zogenaamde * het is niet waarschijnlijk * zinnetje , is een lege en waardeloze uitspraak.
waarschijnlijk of een papegaaien gebral , en anders een excuus om niet na te denken.

en de groeten aan Ex.knowledge
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_23906439
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
zoek het op zou'k zeggen
Ik ben die 5 seizoenen van X-Files kwijtgeraakt bij mijn laatste format.
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:26:57 #156
94904 ExtremeKnowledge
pi_23906843
Gebruik dan een goeie bijbel, een bibliotheek, of het vaticaan..

Ik kan je ook voorzien van wat links naar goeie archeologische instituten.

In Nederland hebben we daar gelukkig ook een paar van!

Misschien leer je dan wat meer kennen als "The X-Files"
But now we are awake!.
pi_23906996
quote:
In Nederland hebben we daar gelukkig ook een paar van!
Ik denk dat er bar weinig professoren archeologie jouw wereldbeeld delen. Sterker nog, ik denk dat ze niet bestaan, een verknipte uitzondering daargelaten. Helaas krijgen de verknipte personen vaak meer aandacht dan de echte wetenschappers.
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:50:07 #158
94904 ExtremeKnowledge
pi_23907310
Alsjeblieft, kom eens met bewijzen

Ik heb nu wel genoeg van die Bla Bla, vertel jij mij maar es een totaal ander verhaal, waar die Olteken, Mayas, Babyloniers etcetera

Dan WEL in geloofden?

Want dat is er niet, ik vertel hier namelijk het verhaal van de aller oudste beschavingen op deze planeet, wanneer jij dat verhaal niet kent..

Is dat jouw probleem.. ik vraag je daarom ook zelf eens iets te gaan onderzoeken.

Kom daarna maar weer terug, het topic blijft nog wel even open
But now we are awake!.
pi_23907332
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
alsjeblieft, kom eens met bewijzen
Kom eens met een duidelijker vraag, waar wil je bewijzen van?
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:52:47 #160
94904 ExtremeKnowledge
pi_23907369
daarvan
But now we are awake!.
pi_23907380
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:52 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
daarvan
Waarvan?
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:57:55 #162
94904 ExtremeKnowledge
pi_23907480
Wat zijn de basis aspecten van de religie van de mesopotamische beschavingen.

Met name de Soemerianen (wat "het volk uit de lucht" betekent" )
But now we are awake!.
pi_23907569
Dat zijn geen bewijzen waar je om vraagt, maar mijn visie op de basisaspecten van de religie van de mesopotamische beschavingen.

Dat is niet iets waar ik over wil discussieren, ik discussieer hier over het feit dat jij gelooft in aliens van de arabierenplaneet in reptielengedaante, wat ik ongelooflijk bizar vind. Ik wil graag weten hoe iemand zo verknipt kan raken, vanuit psychologisch oogpunt.
pi_23907605
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Alsjeblieft, kom eens met bewijzen

Ik heb nu wel genoeg van die Bla Bla, vertel jij mij maar es een totaal ander verhaal, waar die Olteken, Mayas, Babyloniers etcetera

Dan WEL in geloofden?
Toegegeven, van de oude beschavingen weet ik weinig.
Wat dat betreft kan je me ook van alles wijsmaken.

Wat ik wel weet is dat mensen de neiging hebben om onbegrijpelijke dingen te verklaren.
Wat uit dit topic naar voren komt is dat EX Knowlegde uit een paar bronnen onverklaarbare dingen heeft gevonden en dus maar aanneemt dat het door reptielen is gedaan

Geen enkele bewijslast, het enige dat Ex zegt is: Leer meer over archeologie.
Dat is niet zo overtuigend
Ex roept wat dingetjes en legt vervolgens de bewijslast bij ons.
Ik ben bang dat dit andersom zou moeten zijn
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:11:31 #165
94904 ExtremeKnowledge
pi_23907740
Speth, om dat te weten komen, zal je toch zelf onderzoek moeten doen.

Ik weet voor 100% zeker, dat je me dankbaar zal zijn
But now we are awake!.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:13:15 #166
94904 ExtremeKnowledge
pi_23907775
Overlast,

Niks hiervan is gevormd naar mijn eigen mening.

Deze dingen zijn in hun letterlijkheid,
Ik spreek niet over wat ik geloof, ik zeg alleen dat dit te vinden is in de archeologie.

Hoe ik hier bij kom Speth? Doe als afstudeerproject maar eens een uitgebreidt onderzoek naar de oorsprong van taal.

Dan kom je er wel uit
But now we are awake!.
pi_23907776
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:11 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Speth, om dat te weten komen, zal je toch zelf onderzoek moeten doen.

Ik weet voor 100% zeker, dat je me dankbaar zal zijn
Ik hou nu op, met jou valt gewoon niet te redeneren
quote:
Doe als afstudeerproject maar eens een uitgebreidt onderzoek naar de oorsprong van taal.
Deze zin gaat in mijn sig.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:13:38 #168
94904 ExtremeKnowledge
pi_23907787
Das makkelijk;)

Ik heb nog geen enkel tegenargument gezien.

Als het zo vergezocht is, zo Fantasie-rijk? dan is er genoeg bewijs tegen toch?

Kom maar op

15 posts met puberaal gebang kunnen we allemaal wel.

Ik heb er niet voor gekozen, om dergelijke feiten te zien.. als je het in zijn letterlijkheid leest, waarom zou ik sterker twijfelen aan 5000 jaar oude archeologie..dan aan jouw standaard-Nederlands-bekrompen redenering.

Je lijkt me typisch een Wilders-stemmer, kijkend naar je "signature"

Om maar even net als jou persoonlijk te gaan.

[ Bericht 65% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 11-12-2004 22:19:06 ]
But now we are awake!.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:28:02 #169
45379 Phooka
not applicable
pi_23908158
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:13 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Das makkelijk;)

Kom maar op

15 posts met puberaal gebang kunnen we allemaal wel.

Ik heb er niet voor gekozen, om dergelijke feiten te zien.. als je het in zijn letterlijkheid leest, waarom zou ik sterker twijfelen aan 5000 jaar oude archeologie..dan aan jouw standaard-Nederlands-bekrompen redenering.

Om maar even net als jou persoonlijk te gaan.
Ik heb net inderdaad effe wat gebrowsed op het i-net en een hoop van de dingen die je zegt komen niet van sites die ik nu direct als 'geloofwaardig' zou bestempelen... Maar, als je inderdaad even een aantal links of een lijstje boeken zou opgeven, dan is het wat makkelijker om je beweringen na te lopen.
Here we are, Cronenberg Morty! A reality where everyone in the world got genetically Cronenberged. We'll fit right in, Cronenberg Morty. It'll be like we never even left Cronenberg World.
pi_23908364
quote:
Ik snap niet hoe je daarbij komt, daarbij is het onjuist, ik heb juist een afkeer van de manier van politiek voeren van dhr. Wilders met zijn onprofessionele afschildering van een complexe religie als de islam. Ik stem VVD, wachtend op een nieuwe Bolkestein.
quote:

Sorry, maar ik hoef geen argumenten te leveren om jouw hersenspinsels over reptilians te ontkrachten. Het is namelijk gewoon jouw waan die ik niet ongedaan kan maken, ik verwonder me er alleen heel erg over.

Simpel argumentje: Het is ongelooflijk onwaarschijnlijk dat welke beschaving dan ook de gigantische afstand tussen sterren kan overbruggen.
Het is verder ongelooflijk onwaarschijnlijk dat een dergelijke beschaving op aarde zou zijn geland zonder dat daar ook maar 1 directe (dus geen indirecte verwijzing, zoals "het volk van de lucht" ofzo, wat verder niets bewijst) verwijzing naar bestaat in de geschiedenis. Als een dergelijke gebeurtenis echt zou hebben plaatsgevonden zou het uitvoerig gedocumenteerd zijn door tenminste een aantal mensen.

Verder ligt de bewijslast bij jou, niet bij mij.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:37:06 #171
94904 ExtremeKnowledge
pi_23908394
Ik zal je van wat leuke weetjes voorzien.

-Het leger van Jahweh, uit de Bijbel ( de overlevenden van de armageddon) zouden met 144000 zijn
Zij zouden de tekenen op voorhoofd en handen krijgen

-Het aantal poorten van de hoofdstad van Babylon(Irak), was 144000

-In de Maya geschriften kunnen we vinden dat de Maya koning Quetzalcoatll (Lord Pacal) het getal 144000 op zijn hoofd zag verschijnen..
Hou er rekening mee dat dit uit een totaal ander tijdperk/plaats komt.

- Boeddha, zou de reincarnatie zijn van Lord Krishna.. wordt beschreven als de zoon van Maya.. (moeder aarde, de hoofd religie van de Mayas, op een totaal andere plaats in de wereld)

altijd leuk om te weten.
But now we are awake!.
pi_23908476
quote:
-Het leger van Jahweh, uit de Bijbel ( de overlevenden van de armageddon) zouden met 144000 zijn
Zij zouden de tekenen op voorhoofd en handen krijgen

-Het aantal poorten van de hoofdstad van Babylon(Irak), was 144000

-In de Maya geschriften kunnen we vinden dat de Maya koning Quetzalcoatll (Lord Pacal) het getal 144000 op zijn hoofd zag verschijnen..
Hou er rekening mee dat dit uit een totaal ander tijdperk/plaats komt.

- Boeddha, zou de reincarnatie zijn van Lord Krishna.. wordt beschreven als de zoon van Maya.. (moeder aarde, de hoofd religie van de Mayas, op een totaal andere plaats in de wereld)
En dit moet bewijs voorstellen voor de claim dat er een buitenaards ras op aarde is geland? Het is dezelfde kletskoek die mijn gids bij Chichen Itza mij voorschotelde.... De volgende gids (bij Uxmal) zei weer dat het allemaal gelul was.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:41:29 #173
94904 ExtremeKnowledge
pi_23908498
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:35 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe je daarbij komt, daarbij is het onjuist, ik heb juist een afkeer van de manier van politiek voeren van dhr. Wilders met zijn onprofessionele afschildering van een complexe religie als de islam. Ik stem VVD, wachtend op een nieuwe Bolkestein.
[..]

Sorry, maar ik hoef geen argumenten te leveren om jouw hersenspinsels over reptilians te ontkrachten. Het is namelijk gewoon jouw waan die ik niet ongedaan kan maken, ik verwonder me er alleen heel erg over.

Simpel argumentje: Het is ongelooflijk onwaarschijnlijk dat welke beschaving dan ook de gigantische afstand tussen sterren kan overbruggen.
Het is verder ongelooflijk onwaarschijnlijk dat een dergelijke beschaving op aarde zou zijn geland zonder dat daar ook maar 1 directe (dus geen indirecte verwijzing, zoals "het volk van de lucht" ofzo, wat verder niets bewijst) verwijzing naar bestaat in de geschiedenis. Als een dergelijke gebeurtenis echt zou hebben plaatsgevonden zou het uitvoerig gedocumenteerd zijn door tenminste een aantal mensen.

Verder ligt de bewijslast bij jou, niet bij mij.
De bewijslast bij mij? jij bent hier degene die de complete archeologie voor schut zet.

Waar denk je dat ik op afgestudeerd ben.

Het is volkomen onwerkelijk om te denken, dat een 70.000 jaar lange Atheistische beschaving, ineens 58730 jaar later, denkbeeldige goden gaat creeeren?

De alleroudste religies, nog ouder dan dezen, gaan namelijk over het opofferen aan de natuur.. de natuur werd aanbeden als een vrouwelijke Moeder Aarde.

Op een gegeven moment zijn de beschavingen gemanipuleerd door iets, waarvan de meeste geschiedkundigen nog niet weten wat dit geweest is.

De beschavingen vertellen ons dit verhaal wel, en het is maar net of jij het direct uit hun hand wil lezen, of van een slecht geintepreteerde basisschets in het geschiedenisboek.
But now we are awake!.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:42:05 #174
94904 ExtremeKnowledge
pi_23908507
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:40 schreef Speth het volgende:

[..]

En dit moet bewijs voorstellen voor de claim dat er een buitenaards ras op aarde is geland? Het is dezelfde kletskoek die mijn gids bij Chichen Itza mij voorschotelde.... De volgende gids (bij Uxmal) zei weer dat het allemaal gelul was.
Luister dan ook niet naar gidsen, maar lees het zelf.
But now we are awake!.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:44:11 #175
94904 ExtremeKnowledge
pi_23908545
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:40 schreef Speth het volgende:

[..]

Nee, dat moest even laten zien hoe werkelijk NEP de ontdekkingsreis van Columbus was.
But now we are awake!.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')