Dit komt van iemand die gelooft in het bestaan van een reptielenras van een andere planeet. Sorry, maar dat neem ik op mijn beurt weer niet serieus.quote:Dan ben je dus niet into archeologie
Sorry hoor, maar dan zou ik nog wat extra jaartjes school nemen.
Dit meen ik serieus, en niet persoonlijk.
Ik ben die 5 seizoenen van X-Files kwijtgeraakt bij mijn laatste format.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
zoek het op zou'k zeggen
Ik denk dat er bar weinig professoren archeologie jouw wereldbeeld delen. Sterker nog, ik denk dat ze niet bestaan, een verknipte uitzondering daargelaten. Helaas krijgen de verknipte personen vaak meer aandacht dan de echte wetenschappers.quote:In Nederland hebben we daar gelukkig ook een paar van!
Kom eens met een duidelijker vraag, waar wil je bewijzen van?quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
alsjeblieft, kom eens met bewijzen
Toegegeven, van de oude beschavingen weet ik weinig.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Alsjeblieft, kom eens met bewijzen
Ik heb nu wel genoeg van die Bla Bla, vertel jij mij maar es een totaal ander verhaal, waar die Olteken, Mayas, Babyloniers etcetera
Dan WEL in geloofden?
Ik hou nu op, met jou valt gewoon niet te redenerenquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:11 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Speth, om dat te weten komen, zal je toch zelf onderzoek moeten doen.
Ik weet voor 100% zeker, dat je me dankbaar zal zijn
Deze zin gaat in mijn sig.quote:Doe als afstudeerproject maar eens een uitgebreidt onderzoek naar de oorsprong van taal.
Ik heb net inderdaad effe wat gebrowsed op het i-net en een hoop van de dingen die je zegt komen niet van sites die ik nu direct als 'geloofwaardig' zou bestempelen... Maar, als je inderdaad even een aantal links of een lijstje boeken zou opgeven, dan is het wat makkelijker om je beweringen na te lopen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:13 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Das makkelijk;)
Ik heb nog geen enkel tegenargument gezien.
Als het zo vergezocht is, zo Fantasie-rijk? dan is er genoeg bewijs tegen toch?
Kom maar op
15 posts met puberaal gebang kunnen we allemaal wel.
Ik heb er niet voor gekozen, om dergelijke feiten te zien.. als je het in zijn letterlijkheid leest, waarom zou ik sterker twijfelen aan 5000 jaar oude archeologie..dan aan jouw standaard-Nederlands-bekrompen redenering.
Je lijkt me typisch een Wilders-stemmer, kijkend naar je "signature"
Om maar even net als jou persoonlijk te gaan.
Ik snap niet hoe je daarbij komt, daarbij is het onjuist, ik heb juist een afkeer van de manier van politiek voeren van dhr. Wilders met zijn onprofessionele afschildering van een complexe religie als de islam. Ik stem VVD, wachtend op een nieuwe Bolkestein.quote:Je lijkt me typisch een Wilders-stemmer, kijkend naar je "signature"
Sorry, maar ik hoef geen argumenten te leveren om jouw hersenspinsels over reptilians te ontkrachten. Het is namelijk gewoon jouw waan die ik niet ongedaan kan maken, ik verwonder me er alleen heel erg over.quote:Ik heb nog geen enkel tegenargument gezien.
Als het zo vergezocht is, zo Fantasie-rijk? dan is er genoeg bewijs tegen toch?
En dit moet bewijs voorstellen voor de claim dat er een buitenaards ras op aarde is geland? Het is dezelfde kletskoek die mijn gids bij Chichen Itza mij voorschotelde.... De volgende gids (bij Uxmal) zei weer dat het allemaal gelul was.quote:-Het leger van Jahweh, uit de Bijbel ( de overlevenden van de armageddon) zouden met 144000 zijn
Zij zouden de tekenen op voorhoofd en handen krijgen
-Het aantal poorten van de hoofdstad van Babylon(Irak), was 144000
-In de Maya geschriften kunnen we vinden dat de Maya koning Quetzalcoatll (Lord Pacal) het getal 144000 op zijn hoofd zag verschijnen..
Hou er rekening mee dat dit uit een totaal ander tijdperk/plaats komt.
- Boeddha, zou de reincarnatie zijn van Lord Krishna.. wordt beschreven als de zoon van Maya.. (moeder aarde, de hoofd religie van de Mayas, op een totaal andere plaats in de wereld)
De bewijslast bij mij? jij bent hier degene die de complete archeologie voor schut zet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:35 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daarbij komt, daarbij is het onjuist, ik heb juist een afkeer van de manier van politiek voeren van dhr. Wilders met zijn onprofessionele afschildering van een complexe religie als de islam. Ik stem VVD, wachtend op een nieuwe Bolkestein.
[..]
Sorry, maar ik hoef geen argumenten te leveren om jouw hersenspinsels over reptilians te ontkrachten. Het is namelijk gewoon jouw waan die ik niet ongedaan kan maken, ik verwonder me er alleen heel erg over.
Simpel argumentje: Het is ongelooflijk onwaarschijnlijk dat welke beschaving dan ook de gigantische afstand tussen sterren kan overbruggen.
Het is verder ongelooflijk onwaarschijnlijk dat een dergelijke beschaving op aarde zou zijn geland zonder dat daar ook maar 1 directe (dus geen indirecte verwijzing, zoals "het volk van de lucht" ofzo, wat verder niets bewijst) verwijzing naar bestaat in de geschiedenis. Als een dergelijke gebeurtenis echt zou hebben plaatsgevonden zou het uitvoerig gedocumenteerd zijn door tenminste een aantal mensen.
Verder ligt de bewijslast bij jou, niet bij mij.
Luister dan ook niet naar gidsen, maar lees het zelf.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:40 schreef Speth het volgende:
[..]
En dit moet bewijs voorstellen voor de claim dat er een buitenaards ras op aarde is geland? Het is dezelfde kletskoek die mijn gids bij Chichen Itza mij voorschotelde.... De volgende gids (bij Uxmal) zei weer dat het allemaal gelul was.
Nee, dat moest even laten zien hoe werkelijk NEP de ontdekkingsreis van Columbus was.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:40 schreef Speth het volgende:
[..]
En dit moet bewijs voorstellen voor de claim dat er een buitenaards ras op aarde is geland? Het is dezelfde kletskoek die mijn gids bij Chichen Itza mij voorschotelde.... De volgende gids (bij Uxmal) zei weer dat het allemaal gelul was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |