Oh, en mijn vriendin (ja je mag wel een foto) houdt ook erg van Illuminati..quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:01 schreef Speth het volgende:
[..]
Ze zijn zeker niet de bekendste.
In de kroeg:
Meid: Hai Steph
Steph: Ey
Meid: Wat zijn je hobbies? de mijne zijn jongens, uitgaan...
Steph: De illuminati. Ken je die wel?
Meid: ... ik ga even daarheen... nerd...
Het is sowieso maar de vraag of ze bestaan hebben. Als je met "illuminati" de mensen bedoelt die de verlichting hebben voortgebracht, zoals Voltaire, Erasmus, enzovoorts, dan waren ze belangrijk. Die mensen en hun volgelingen hebben alleen NIETS te maken met ruimtestations, aliens en een reptielenras dat in een holle aarde de beest uithangt....
[..]
Ik heb nieuws voor je: Reptilians bestaan niet.
[..]
Je blijft maar gelul uitkramen.
Hey! nu komen we ergens!quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:16 schreef Ridvan het volgende:
columbus ontdekte nix, die kwam daar met kaarten die hij had verkregen van zeelieden die veel verder gevorderd waren in de kennis van wateren dan de spanjaarden...
Ja, illuminati betekent verlichtten.. amerika is daarop gebouwt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij denkt dat meer dan 2% van amerika uberhaupt weet wat de illuminati is?![]()
Op wat voor manier hebben ze ermee te maken? Die lui staan toch ook gewoon s'ochtends op, gaan naar hun werk, en kijken s'avonds tv? Tis volgens mij hetzelfde als hier in Nederland vragen of ze weten wie de Geuzen waren. En ja dat weten weinig mensenquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:43 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ja, illuminati betekent verlichtten.. amerika is daarop gebouwt.
Meer dan de helft van de Amerikaanse bevolking, heeft hier dagelijks mee te maken.
Ik geloof niet dat jij ooit een taalkundige studie hebt kunnen afronden.quote:gebouwt.
Hoe weet je dat het om dezelfde figuren gaat? De historische band tussen de egyptische elohim en het christelijke begrip van engelen is niet aangetoond en volgens mij volstrekte onzin. Dit is gewoon iets wat je erbij verzint.quote:De Valse goden, is direct de betekenis van deze "Elohim" (annunaki).
Elohim betekent: Zij die uit de lucht kwamen..
En hedendaagse taal worden deze engelen genoemd.
En als je hier in gelooft ben je niet goed wijs. Klaar.quote:Het reptielenras zijn de moderne "demonen" met hun leider Lucifer, van de planeet Rahab
Er is een HEEL groot verschil tussen de ontdekking van Columbus en een lulverhaal over reptielachtige aliens.quote:Noem nooit iets gelul wat je niet kent...
Daar kan je nog behoorlijk problemen mee krijgen.
Dat is ook wat men zei, toen Columbus voor de 4e keer Amerika ontdekte.
Ahhhhhhhhh gossie.... Sorry juf! Ik zal het niet meer doen..quote:Ik geloof niet dat jij ooit een taalkundige studie hebt kunnen afronden.
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:07 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhh gossie.... Sorry juf! Ik zal het niet meer doen..
Ps. Get a life bimbo!
Het beschrijft gebeurtenissen uit die tijd, en wordt door de traditie toegeschreven aan Mozes. Onder theologen is echter de opvatting niet ongewoon dat bijv. hoofdstuk een tot en met elf van Genesis tijdens de Babylonische Ballingschap aan de Pentateuch zijn toegevoegd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:40 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
De Thora, is het boek van Mozes, en stamt dus uit de "exxodus-tijd",
.... dat van die supermarkten was een grap om te illustreren hoe belachelijk ik het idee vind.quote:ee, ik geloof niet dat ze supermarkten hebben..
Dat is echt zoiets doms menselijks..
Wie zegt dat ze aan de slavernij Geld doen?
Maar, als je Rahab gaat bekijken.. en de verhalen die de andere volken uit die tijd daarover hadden..
De Olteken zeiden bijvoorbeeld, dat de planeet Nibiru heette, en dat men goud nodig had om de Atmosfeer te fixen daar.
Ik voel dat jij een imbeciel bent.quote:Ik voel hier iets persoonlijks tussen bimbo en EK
Ik zou "zitten hier taalfouten in" zeggen, dat is meer gangbaar.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:17 schreef Ridvan het volgende:
Dan is er iets mis met je gevoel. << Zijn hier taalfouten in juf?
Je gelooft dat hier aliens zijn geland van die planeet, onder leiding van Satan. Ok, ik weet genoeg....quote:Ja Speth, waar het om draait is, wijsneus, dat ik hier niet vertel wat in me koppie op komt
Ik had het tegen Ridvanquote:En hoe kan je voelen, dat juist Ik een imbeciel ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |