abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 december 2004 @ 22:59:46 #1
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23823163
En deel 41 wordt ook nog wel gehaald zodra Mohammed Bouyeri voor de rechter komt.

Bericht van de frontpage:
quote:
In Duitsland is justitie gestart met een onderzoek tegen de Turkstalige krant 'Vakit' wegens het goedkeuren van de moord op film- en opiniemaker Theo van Gogh. Het Duitse Openbaar Ministerie wil de krant vervolgen wegens volksopruiïng en goedkeuren van een misdrijf.

De stappen tegen Vakit worden niet alleen genomen wegens het commentaar op de moord op Van Gogh, maar ook omdat het blad de holocaust ontkent en als ''zionistische muziek'' omschrijft. Het blad stelt zich sowieso fel anti–Israëlisch op.

Vakit wordt gedrukt bij onze oosterburen in een oplage van 100.000 exemplaren. In rapporten van de Duitse geheime dienst wordt het dagblad omschreven als ''openlijk islamitisch en extremistisch''.
De moord op Theo van Gogh leidt in veel landen blijkbaar eindelijk tot daadkracht. Obscure organisaties en bladen waarvan men al vermoedde dat er het een en ander fout mee was, worden eindelijk aangepakt.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  woensdag 8 december 2004 @ 02:17:05 #2
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23825925
en ik herinner me posting van SCH die steeds maar beweert dat Submission geen werking heeft gehad en slechts de VPRO grachtengordel heeft bereikt.......
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_23825932
quote:
Op woensdag 8 december 2004 02:17 schreef evert het volgende:
en ik herinner me posting van SCH die steeds maar beweert dat Submission geen werking heeft gehad en slechts de VPRO grachtengordel heeft bereikt.......
en daarom zijn al die moslims over de zeik natuurlijk over die film en dus de inhoud die hen niet bereikt heeft.

of de VPRO grachtengordel moet puur uit moslims bestaan, dat kan natuurlijk ook.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 8 december 2004 @ 02:22:05 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23825947
quote:
Op woensdag 8 december 2004 02:19 schreef milagro het volgende:

[..]

en daarom zijn al die moslims over de zeik natuurlijk over die film en dus de inhoud die hen niet bereikt heeft.

of de VPRO grachtengordel moet puur uit moslims bestaan, dat kan natuurlijk ook.
of sch oreerde weer eens trollende poep zonder onderbouwing. dat kan natuurlijk ook.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 8 december 2004 @ 02:22:17 #5
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23825950
quote:
Op woensdag 8 december 2004 02:19 schreef milagro het volgende:

[..]

waarom hebben wij dan ook nog een 100% gesubsidieerde NMO?
De VPRO bedient die doelgroep blijkbaar al!
pi_23825981
Vanavond in Nova een gesprek met de vader van Theo...
  woensdag 8 december 2004 @ 02:35:45 #7
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23826023
SCH, Cosma, Re, kijken!
Ben benieuwd of de relativering overeind blijft!
pi_23834312
quote:
Op woensdag 8 december 2004 02:35 schreef evert het volgende:
Tuurlijk, die pa moet niet zeuren, zijn zoon heeft 'de moslims' immers iets vre-se-lijks aangedaan. He had it comming.
pi_23834379
Dat word vanavond opnemen....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23844002
quote:
Bron: De Telegraaf

Remkes: '10 tot 25 extremistische moskeeën'
DEN HAAG - Nederland telt tien tot 25 moskeeën waar extremistische preken worden gehouden. Het kabinet is van plan daartegen op te treden, ook als dat niet langs strafrechtelijke weg mogelijk is. In dat geval moeten bestaande mogelijkheden beter worden benut, zoals het intrekken van subsidies of van verblijfsvergunningen van imams.

Minister Remkes (Binnenlandse Zaken) heeft dat woensdag gezegd tijdens een debat in de Tweede Kamer over terrorisme. De Tweede Kamer dringt al lange tijd aan op actie tegen radicale imams en moskeeën om broedplaatsen van radicalisme tegen te gaan. De partijen, de VVD en LPF voorop, zijn zeer teleurgesteld over de resultaten. "Er is nog niet een moskee ontbonden of een imam uitgezet", aldus VVD-Kamerlid Griffith.

Remkes heeft het vooral gemunt op moskeeën waar haat wordt gezaaid en waar imams anti-westerse en vrouwonvriendelijke preken afsteken. Het gaat volgens de bewindsman om "koerscorrecties" en "bewerkstelligen dat de toon gematigd wordt" en niet om censuur.

Minister Donner (Justitie) zegde toe dat er wordt gewerkt aan het ontregelen van haatzaaiende internetsites. De Kamer had hier unaniem op aangedrongen. Het ontregelen moet gebeuren met scans die aanslaan op bepaalde woorden, zoals nu ook al in zwang is bij bedreigingen op het internet. Het onderzoek richt zich nu op het lokaliseren van dergelijke sites.

Verder blijkt dat het dreigingsbeeld dat de overheid heeft van terrorisme de afgelopen maanden "complexer en diffuser" is geworden. Ging men sinds het terreuralarm op 9 juli nog uit van aanslagen op objecten en op zogeheten soft targets met veel slachtoffers, nu blijkt de dreiging vooral gericht op personen.

De moord op Theo van Gogh heeft die wijziging van het dreigingsbeeld pijnlijk blootgelegd, aldus Remkes. Door de zogeheten Hofstadgroep op te rollen, is de acute dreiging gereduceerd, maar volgens de bewindsman leert de ervaring dat arrestaties niet leiden tot "een duurzame afname" van de motivatie en actiebereidheid bij extremisten. Hij voegde daaraan toe dat er "veel zich radicaliserende individuen en groepen" zijn.

De partijen drongen woensdag opnieuw aan op meer tempo bij de uitvoering van de maatregelen die het kabinet steeds aankondigt. "Veel woorden, weinig daden. Het is niet zichtbaar", zei Griffith (VVD). Ook vinden partijen de maatregelen versnipperd en onoverzichtelijk. De twee bewindsmannen beloofden binnenkort veel informatie naar de Kamer te sturen, onder meer over radicalisering, de uitbreiding van de AIVD en inventarisatie van de maatregelen. VVD-leider Van Aartsen heeft aangegeven dat hij daarover een debat wil met de fractieleiders.
Gossie zeg, politiek begint een beetje wakker te worden.
  woensdag 8 december 2004 @ 23:06:22 #11
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23844098
Ook die krant maakt gebruik van de vrijheid van meningsuiting

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 8 december 2004 @ 23:10:14 #12
94405 Tarak
pi_23844205
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ook die krant maakt gebruik van de vrijheid van meningsuiting

Er heeft ook nog geen veroordeling plaatsgevonden. De rechter zal de vrijheid van meningsuiting afwegen tegen de argumenten van het Duitse Openbaar Ministerie.
Uit de openingspost:
quote:
Het Duitse Openbaar Ministerie wil de krant vervolgen wegens volksopruiïng en goedkeuren van een misdrijf.
Ontkenning van de holocaust is overigens ook in Duitsland een strafbaar feit.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  woensdag 8 december 2004 @ 23:35:08 #13
13462 BansheeBoy
pi_23844882
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:10 schreef Tarak het volgende:

Ontkenning van de holocaust is overigens ook in Duitsland een strafbaar feit.
Waarom ? Dat is toch net zo goed een mening ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 8 december 2004 @ 23:37:07 #14
13462 BansheeBoy
pi_23844937
De ideologische oorlogvoering aan de kant van de autochtonen is begonnen ! Ik kom net thuis, minding my own business, zie ik tot mijn verbazing dat er een Arabische vertaling van de (vervalste) Bijbel op de deurmat ligt !

Echt ziek !

woensdag 8 december 2004 @ 23:37:44 #15
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23844947
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

als je het verschil niet kent tussen mening en feiten, wat doe je dan hier?
  woensdag 8 december 2004 @ 23:40:03 #16
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23845016
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
De ideologische oorlogvoering aan de kant van de autochtonen is begonnen ! Ik kom net thuis, minding my own business, zie ik tot mijn verbazing dat er een Arabische vertaling van de (vervalste) Bijbel op de deurmat ligt !

Echt ziek !

en dat valt ook onder vrijheid van meningsuiting. en als je dat niet kan accepteren, ga dan lekker naar een land waar het zelfs verboden is een andere religie dan de jouwe aan te hangen.
waarom vind je het dan wel goed dat ik op straat in het Nederlands gestelde Islam geschriften in mijn handen geduwd krijg?
  woensdag 8 december 2004 @ 23:43:31 #17
94405 Tarak
pi_23845101
quote:

[..]

Ben ik met je eens. Het is wel achterlijk om dit te ontkennen en het pleit niet voor je IQ. Maar dat het strafbaar is, zou van mij niet hoeven. Overigens is het pas duidelijk dat de holocaust ontkennen strafbaar is sinds 1997 (bron: http://www.cidi.nl/media/1998/lbr.010198.html ). Misschien heeft het iets met de politieke correctheid van die jaren te maken. Vrijheid van meningsuiting vind ik inderdaad belangrijker, ook al zijn het achterlijke debielen die de holocaust ontkennen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust
quote:
Sommige groepen, vaak als holocaustontkenners aangeduid, ontkennen dat de holocaust heeft plaatsgevonden.

Holocaustrevisionisten beweren dat het aantal joodse slachtoffers dat traditioneel wordt genoemd, incorrect is. Zij zeggen dat veel minder dan 6 miljoen joden werden gedood en dat de meeste slachtoffers zijn gevallen door verhongering. Er zijn ook Holocaustrevisionisten die beweren dat er helemaal geen gaskamers waren die werden gebruikt voor massale afslachting.

Het ontkennen van de holocaust is strafbaar in (o.a.): Nederland, Vlaanderen, Duitsland, Frankrijk, Australië, Canada, Zwitserland en Israël. Vooral in de jaren tachtig zijn er zware straffen uitgedeeld aan mensen die openlijk hun twijfels uitten over de officiële holocaustversie.
  woensdag 8 december 2004 @ 23:47:47 #18
94405 Tarak
pi_23845209
quote:

Echt ziek !

Ik kreeg info van Al-Aqsa in de brievenbus.... dat is veel ergerlijker dan een Koran of een Bijbel in je bus krijgen. Hoef je 'm in ieder geval niet te kopen.

Wel een beetje raar trouwens alsof er zoveel mensen in Nederland zijn die Arabisch kunnen lezen.....
  donderdag 9 december 2004 @ 00:00:15 #19
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23845534
quote:
Op woensdag 8 december 2004 02:35 schreef evert het volgende:
SCH, Cosma, Re, kijken!
uhmmm het is een prima bevestiging van mijn toch wel duidelijke standpunten.... maar ik zal het wel verkeerd hebben
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 9 december 2004 @ 00:16:05 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23845900
quote:

[..]

een mening is geen geschiedenis bsb, kijk uit want je bent nu al in overtreding.
  donderdag 9 december 2004 @ 00:22:22 #21
94405 Tarak
pi_23846033
quote:
Op donderdag 9 december 2004 00:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

een mening is geen geschiedenis bsb, kijk uit want je bent nu al in overtreding.
Dat lijkt me sterk. Het ontkennen van de holocaust is strafbaar. Niet het vragen "waarom is de holocaust ontkennen strafbaar". Als het vragen stellen over bepaalde jurisprudentie ook al strafbaar is, zou dat heel eng en belachelijk zijn.
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:36:20 #22
13462 BansheeBoy
pi_23874343
quote:
Op donderdag 9 december 2004 00:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Doei

vrijdag 10 december 2004 @ 11:39:00 #23
13462 BansheeBoy
pi_23874388
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:47 schreef Tarak het volgende:

Wel een beetje raar trouwens alsof er zoveel mensen in Nederland zijn die Arabisch kunnen lezen.....
Dat is juist het ziekelijke eraan. De mensen die die dingen langsbrengen weten kennelijk waar Marokkanen/Arabieren wonen e.d. en proberen vlak na de utizending van Knevel waarin een zieke melangomane ex-moslima getuigde dat ze ge-Christiseerd is alsnog zieltjes te winnen. Dat is gewoon ziek, profiteren van de situatie noemen ze dat

pi_23875144
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is juist het ziekelijke eraan. De mensen die die dingen langsbrengen weten kennelijk waar Marokkanen/Arabieren wonen e.d. en proberen vlak na de utizending van Knevel waarin een zieke melangomane ex-moslima getuigde dat ze ge-Christiseerd is alsnog zieltjes te winnen. Dat is gewoon ziek, profiteren van de situatie noemen ze dat

Heej BSB. Bij jou is elke afvallige van het islamitisch geloof blijkbaar ziek of geestelijk gestoord. Zou je niet eens bij jezelf te rade gaan of JIJ er niet naast zit of hebben jullie moslims de échte waarheid in pacht?
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:21:13 #25
92279 N.icka
Windforce 11
pi_23885736
Gewapende jongens stellen vragen over zoontje Van Gogh

Uitgegeven: 10 december 2004 20:09

AMSTERDAM - Twee jongens van rond de 15 en 16 jaar oud hebben vrijdagavond een 12-jarige jongen in de Pythagorasstraat, het woonadres van de vermoorde Theo van Gogh in Amsterdam-Oost, vragen gesteld over het zoontje van Van Gogh. Vervolgens hebben de twee jongens, die zich vermomd hadden met sjaals, enkele malen in de lucht geschoten met een alarmpistool.

Dat liet de politie vrijdag weten. Wat de jongens precies aan de 12-jarige hebben gevraagd, wil een woordvoerder niet kwijt. De politie werd door de buurt getipt over het voorval. Toen de agenten in de wijk Watergraafsmeer kwamen, waren de jongens gevlucht. De politie heeft tevergeefs gezocht naar de tieners.

De politie gaat uit van een alarmpistool "omdat er geen kogelhulzen zijn gevonden", aldus de woordvoerder. Agenten deden een uitgebreid buurtonderzoek.

Reacties op dit bericht? Mail de redactie.
Bezoek ook het algemeen katern: NU.nl/algemeen
NU.nl homepage

Ik word onderhand moedeloos
pi_23886355
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:17 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Heej BSB. Bij jou is elke afvallige van het islamitisch geloof blijkbaar ziek of geestelijk gestoord. Zou je niet eens bij jezelf te rade gaan of JIJ er niet naast zit of hebben jullie moslims de échte waarheid in pacht?
Wat een rust. BSN heeft al vanaf woensdag niets meer van zich laten horen. Zal-die eindelijk halal-gelegde eieren (kip met kop naar Mekka) voor z'n geld (uitkering??) gekozen hebben? Zal fijn zijn. Zijn we van zijn gematigd-fundamentalistisch moslimgedreutel verlost.
pi_23886383
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 21:06 schreef luked45 het volgende:

[..]

Wat een rust. BSN heeft al vanaf woensdag niets meer van zich laten horen. Zal-die eindelijk halal-gelegde eieren (kip met kop naar Mekka) voor z'n geld (uitkering??) gekozen hebben? Zal fijn zijn. Zijn we van zijn gematigd-fundamentalistisch moslimgedreutel verlost.
Hoe kom ik nou aan BSN? O ja, 'k zie 't al, de B zit naast de N. Sorry jongens, zware week gehad. Ik bedoelde dus, dat moge duidelijk zijn: BSB i.p.v. BSN.
  vrijdag 10 december 2004 @ 21:10:16 #28
13462 BansheeBoy
pi_23886420
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 21:08 schreef luked45 het volgende:

[..]

Hoe kom ik nou aan BSN? O ja, 'k zie 't al, de B zit naast de N. Sorry jongens, zware week gehad. Ik bedoelde dus, dat moge duidelijk zijn: BSB i.p.v. BSN.
?

Je bedoelt mij dus neem ik aan ? Wat heb ik je in hemelsnaam aangedaan ?

vrijdag 10 december 2004 @ 22:07:05 #29
92279 N.icka
Windforce 11
pi_23887771
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 21:06 schreef luked45 het volgende:

[..]

Beetje naar om zo persoonlijk iemand aan te vallen, niet doen
pi_23889574
quote:
Gewapende jongens stellen vragen over zoontje Van Gogh

Uitgegeven: 10 december 2004 20:09

AMSTERDAM - Twee jongens van rond de 15 en 16 jaar oud hebben vrijdagavond een 12-jarige jongen in de Pythagorasstraat, het woonadres van de vermoorde Theo van Gogh in Amsterdam-Oost, vragen gesteld over het zoontje van Van Gogh. Vervolgens hebben de twee jongens, die zich vermomd hadden met sjaals, enkele malen in de lucht geschoten met een alarmpistool.

Dat liet de politie vrijdag weten. Wat de jongens precies aan de 12-jarige hebben gevraagd, wil een woordvoerder niet kwijt. De politie werd door de buurt getipt over het voorval. Toen de agenten in de wijk Watergraafsmeer kwamen, waren de jongens gevlucht. De politie heeft tevergeefs gezocht naar de tieners.

De politie gaat uit van een alarmpistool "omdat er geen kogelhulzen zijn gevonden", aldus de woordvoerder. Agenten deden een uitgebreid buurtonderzoek.
Nu.nl

vrijdag 10 december 2004 @ 23:52:12 #31
92279 N.icka
Windforce 11
pi_23890374
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:22 schreef milagro het volgende:

[..]

Nu.nl

Was al gepost
pi_23890489
Sorry, niet gezien door ontbrekende quote tags.
  zaterdag 11 december 2004 @ 00:07:34 #33
13462 BansheeBoy
pi_23890684
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 23:22 schreef milagro het volgende:

[..]

Nu.nl

Dat waren gewoon deugnieten die wat kattekwaad uithalen
Ik heb vroeger ook weleens met een bugs geschoten, en kijk hoe goed ik terecht gekomen ben

zaterdag 11 december 2004 @ 00:09:35 #34
92279 N.icka
Windforce 11
pi_23890720
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb vroeger ook weleens met een bugs geschoten, en kijk hoe goed ik terecht gekomen ben

Deed je dat ook bij navraagdoen naar de zoon van een vermoorde vader?
  zaterdag 11 december 2004 @ 00:11:04 #35
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23890763
quote:

[..]

zoiets valt niet onder kattekwaad. En dan ook nog zo''n KUT SMILEY!
(al weer een bewijs van de culturele verschillen?

HEB JE ENIG IDEE WAT DIT VOOR ZO'N KIND VOOR IMPACT HEEFT?
  zaterdag 11 december 2004 @ 00:15:15 #36
13462 BansheeBoy
pi_23890859
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:11 schreef evert het volgende:

[..]

zoiets valt niet onder kattekwaad.
Jawel. Vroeger staken we weleens een brandje aan, "fikkie steken" noemden we dat, of we tingelde ergens een ruit in. Veel volwassenen in die tijd reageerden hetzelfde als jij nu doet. En ik kan je dus garanderen dat onze "belletje-trek" activiteiten absoluut kattekwaad is en zo ook deze jongens. Sterker nog, het is slechts een aanname van me
quote:
En dan ook nog zo''n KUT SMILEY!
quote:
(al weer een bewijs van de culturele verschillen?
Jongen, waar heb jij het allemaal over ? Ik heb een Nederlands paspoort hoor !
quote:
HEB JE ENIG IDEE WAT DIT VOOR ZO'N KIND VOOR IMPACT HEEFT?
Dat is dus echt het meest irrelevante in deze discussie

zaterdag 11 december 2004 @ 00:20:20 #37
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23890997
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jawel. Vroeger staken we weleens een brandje aan, "fikkie steken" noemden we dat, of we tingelde ergens een ruit in. Veel volwassenen in die tijd reageerden hetzelfde als jij nu doet. En ik kan je dus garanderen dat onze "belletje-trek" activiteiten absoluut kattekwaad is en zo ook deze jongens. Sterker nog, het is slechts een aanname van me
belletje trekken is echt wat anders dan met alarmpistolen schieten! Mozes, heb je geen moraal?
  zaterdag 11 december 2004 @ 00:21:17 #38
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23891027
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is dus echt het meest irrelevante in deze discussie

ja hoor, dat dit ook voor zo'n kind weer heel erg vervelend en naar kan zijn, is niet relevant.
pi_23891077
quote:

[..]

hier betreft het 'grappenmakers" die vragen naar een jongen wiens vader 4 weken geleden op straat de keel doorgesneden is, maar goed het verbaast me niets dat jij reageer zoals je reageert, weer volkomen het punt missend.
  zaterdag 11 december 2004 @ 00:23:42 #40
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23891086
ik heb een revolver en als je daar mee schiet vind je ook geen patronen terug. maar laten we er voor het gemak van uitgaan dat het om een alarmpistool gaat.
pi_23891194
ik vind ook als het om een alarmpistool gaat een naar iets wat wmb wel verder gaat dan wat onschuldige baldadigheid.
  zaterdag 11 december 2004 @ 00:38:54 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23891440
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:27 schreef milagro het volgende:
ik vind ook als het om een alarmpistool gaat een naar iets wat wmb wel verder gaat dan wat onschuldige baldadigheid.
ik ook. gelukkig wordt jr zwaar bewaakt en worden de 'belhamels' keihard in de kraag gevat als ze ook maar een meter in zijn richting komen. opgepakt en hopelijk flink gestraft
pi_23893297
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een revolver en als je daar mee schiet vind je ook geen patronen terug. maar laten we er voor het gemak van uitgaan dat het om een alarmpistool gaat.
ehhmmm een revolver laat ECHT patronen achter hoor. dus ik weet niet wat je hebt (buks?) maar het is zeker geen revolver

neemt niet weg dat het een vuurwapen was OF er op leek (wat net zo strafbaar is)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_23893324
quote:

[..]

dat is meer dan kattekwaad BullShitBoy
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:05:23 #45
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23893365
Altijd lachen met BSB.

Ook zo leuk, iemand ontvoeren en z'n keel doorsnijden. Lachen, gieren, brullen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_23893461
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Altijd lachen met BullShitBoy.

Ook zo leuk, iemand ontvoeren en z'n keel doorsnijden. Lachen, gieren, brullen.
tja dat krijg je met die geindoctrineerde extremisten hé

en het is onbeleefd om zijn naam af te korten dus ik herstel het voor deze ene keer. laat het niet weer gebeuren hé
  zaterdag 11 december 2004 @ 11:24:53 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23895373
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 02:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ehhmmm een revolver laat ECHT patronen achter hoor. dus ik weet niet wat je hebt (buks?) maar het is zeker geen revolver

neemt niet weg dat het een vuurwapen was OF er op leek (wat net zo strafbaar is)
oops, ik bedoelde hulzen natuurlijk, my bad. patronen zijn natuurlijk niet altijd terug te vinden als er in de lucht wordt geschoten.
pi_23895467
Was al gepost zie ik

[ Bericht 92% gewijzigd door CherrymoonTraxx op 11-12-2004 11:33:23 (:W) ]
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_23895874
Duits-Turkse krant keurt moord op V. Gogh goed
--------------------------------------------------------------------------------

In Duitsland is justitie gestart met een onderzoek tegen de Turkstalige krant 'Vakit' wegens het goedkeuren van de moord op film- en opiniemaker Theo van Gogh. Het Duitse Openbaar Ministerie wil de krant vervolgen wegens volksopruiïng en goedkeuren van een misdrijf.

De stappen tegen Vakit worden niet alleen genomen wegens het commentaar op de moord op Van Gogh, maar ook omdat het blad de holocaust ontkent en als ''zionistische muziek'' omschrijft. Het blad stelt zich sowieso fel anti–Israëlisch op.

Vakit wordt gedrukt bij onze oosterburen in een oplage van 100.000 exemplaren. In rapporten van de Duitse geheime dienst wordt het dagblad omschreven als ''openlijk islamitisch en extremistisch''.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  zaterdag 11 december 2004 @ 12:05:36 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23895898
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:03 schreef lionsguy18 het volgende:
Duits-Turkse krant keurt moord op V. Gogh goed
--------------------------------------------------------------------------------

mag je in duitsland eigenlijk niet openlijk islamitisch zijn?
pi_23895944
Geef zelf het antwoord maar.
  zaterdag 11 december 2004 @ 12:10:31 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23895980
volgens het bericht niet.
pi_23896008
Jouw interpretatie.
  zaterdag 11 december 2004 @ 12:14:37 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23896030
hey ik ben je niet aan het afzeiken ofzo, ben gewoon oprecht benieuwd of het in duitsland niet toegestaan is om openlijk islamitisch te zijn.
pi_23896053
Vraag dat maar aan de Boendeskanselur.
  zaterdag 11 december 2004 @ 12:17:58 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23896074
lol ok. jij weet het ook niet, maar ik vraag het dan ook niet zo zeer aan jou maar aan duitslandkenners. omdat het zo expliciet in het berichtje staat.
  zaterdag 11 december 2004 @ 14:04:52 #57
108463 Snik
Socialismusfeindlich
pi_23897674
quote:

[..]

Goed. Ik mail drugshond effe en dan gaan we wat kattekwaad met je uithalen Hoessein.
Aisja was 9 toen mohammed haar neukte:
http://www.faithfreedom.org/Articles/sina/ayesha.htm
Boeken: Sahih Muslim Book 008, Number 3310: en Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 64
  zaterdag 11 december 2004 @ 16:11:07 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23899872
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 14:04 schreef Snik het volgende:

[..]

Goed. Ik mail drugshond effe en dan gaan we wat kattekwaad met je uithalen Hoessein.
dordrecht here we come...
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:49:12 #59
13462 BansheeBoy
pi_23901769
quote:

[..]

Mail hem maar

zaterdag 11 december 2004 @ 17:50:16 #60
13462 BansheeBoy
pi_23901793
quote:

[..]

Leuk, een good old fashion robbertje worstelen in de kantine lijkt me wel fijn

zaterdag 11 december 2004 @ 17:52:37 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23901844
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Leuk, een good old fashion robbertje worstelen in de kantine lijkt me wel fijn

banshee als je uit gerobbert bent mag ik je dan nog ff attenderen op je ondertitel?
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:57:41 #62
13462 BansheeBoy
pi_23902004
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

banshee als je uit gerobbert bent mag ik je dan nog ff attenderen op je ondertitel?
Tnx, voor je attendatie. Ik zal het doorgeven aan Drugshond, kom je zeker bij hem in een goed boekje

zaterdag 11 december 2004 @ 17:58:23 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23902022
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Tnx, voor je attendatie. Ik zal het doorgeven aan Drugshond, kom je zeker bij hem in een goed boekje

ja daar is het me idd om te doen
pi_23961263
ge edit

[ Bericht 99% gewijzigd door lionsguy18 op 14-12-2004 14:02:53 ]
  dinsdag 14 december 2004 @ 09:35:24 #65
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23961284
Lionsguy, gooi die posten even naar Minapret met moslims. (woordgrappen topic) , komt het wat meer tot z'n recht.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_23961290
quote:
'Politie onderzoekt moord Van Gogh ook in België'

Uitgegeven: 14 december 2004 08:08
Laatst gewijzigd: 14 december 2004 08:08

BRUSSEL - De Nederlandse politie onderzoekt in Brussel een Belgische connectie rond de moord op cineast Theo van Gogh. Dat hebben de Belgische dagbladen Het Belang van Limburg en de Gazet van Antwerpen dinsdag gemeld. Een delegatie van de Nederlandse politie zou dinsdag naar Brussel reizen voor het onderzoek.

Het speurwerk richt zich volgens beide kranten op de Belgische Marokkaan Abdelkader Hakimi. In zijn adresboekje staat het telefoonnummer van Ismael A. Deze Amsterdamse Marokkaan wordt ervan verdacht dat hij een moordaanslag op de Tweede-Kamerleden Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders beraamde. A. had ook contact met de moordenaar van Van Gogh, Mohammed B.

De Belgische politie beschouwt Hakimi als de leider in Europa van de Groupe Islamique Combattant Marocain (GICM), de terreurbeweging die banden zou hebben met het terroristennetwerk al-Qaeda en achter de aanslagen in Casablanca en Madrid zou zitten.

In 1985 werd Hakimi in Marokko bij verstek tot de doodstraf veroordeeld. Na zijn terugkeer uit Afghanistan werkte hij in Sint-Jans-Molenbeek in een snackbar. Sinds maart van dit jaar zit hij in een Belgische cel op verdenking van terrorisme.
Nu.nl
pi_23976314
quote:

Echt ziek !

*** NEWSFLASH ***

de bijbel bestond al ver voor de koran, logisch want anders kon mohammed (je weet wel die pedofiel die jullie profeet noemen) niet de bijbel overnemen en het aanpassen en dan was er dus geen koran geweest.

dat is IMO heel wat zieker, maar goed dat is mijn mening niet dat ik het eens ben met de bijbel daar niet van. maar toch
  dinsdag 14 december 2004 @ 22:40:21 #68
13462 BansheeBoy
pi_23977693
Hoeveel klonen heeft Akkkersloot nu eigenlijk ?

pi_23978054
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoeveel klonen heeft Akkkersloot nu eigenlijk ?

weet ik niet, maar ga je nog in op mijn post?
pi_23985598
Het is inderdaad een feit, dat als Mohammed bij leven in ons land had gewoond, hij opgesloten zou worden in een TBS kliniek.
pi_24105147
Vanavond bij NOVA interview met Theo's ouders...
  maandag 20 december 2004 @ 20:00:54 #72
94405 Tarak
pi_24107559
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:58 schreef milagro het volgende:
Vanavond bij NOVA interview met Theo's ouders...
Bedankt voor de tip Milagro!!
pi_24108142
Kabinet stelde ouders v.Gogh teleur

HILVERSUM De ouders van Theo van Gogh
zijn teleurgesteld in de reactie van
het kabinet op de moord.Dat zeggen zij
in een interview dat NOVA uitzendt.

De ouders vinden het vreemd dat premier
Balkenende "wel een moskee bezocht en
een afgebrande school,maar vergat dat
er een jongetje in Amsterdam was van
wie de vader vermoord is".Ze zeggen dat
hij na vijf dagen een brief stuurde.De
RVD meldt dat hij dat na één dag deed.

De ouders ontvingen een telegram van
koningin Beatrix."Dat vond ik heel
correct",zegt Van Goghs moeder.Verder
heeft minister Verdonk een keer met de
ouders van de filmmaker gebeld.

----------------------------------------------------

Van de fragmenten die ik in het Journaal zag, kreeg ik letterlijke kippenvel.
Wat een ontzettend kinderachtige en akelige reactie van deze mensen.

Laat ik er verder maar niks over zeggen
pi_24108292
nee, doe maar niet inderdaad
pi_24108412
Vind het volkomen begrijpelijk. Balkie zit wel mee te huilen met een jochie wiens schooltje is afgebrand, maar kan niet even een briefje sturen aan een jochie wiens vader is afgeslacht! Het hoeveel maten kun je meten????
geniet nooit met mate
pi_24109197
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:54 schreef SCH het volgende:

Verbaast het je? Het blijven natuurlijk de ouders van Theo van Gogh.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_24109276
quote:
Op maandag 20 december 2004 21:17 schreef gimme.shelter het volgende:
Vind het volkomen begrijpelijk. Balkie zit wel mee te huilen met een jochie wiens schooltje is afgebrand, maar kan niet even een briefje sturen aan een jochie wiens vader is afgeslacht! Het hoeveel maten kun je meten????
Ten eerste heeft Balkenende een brief gestuurd, ten tweede: waarom -in godsnaam- zou hij dat moeten doen? Er worden zoveel vaders (en moeders) vermoord en hoe triest en vervelend dat ook moge zijn voor de achterblijvende kinderen, het is niet aan onze minister president om die kinderen brieven te gaan zitten schrijven. Mij dunkt dat Jan Peter wel wat beters te doen heeft dan dat.

Ja, als er tweespalt ontstaat naar aanleiding van dit specifieke voorval, dan is het zinvol om je als regeringssymbool te laten zien. Dan vind ik het persoonlijk niet vreemd dat hij zich laat zien bij een Islamitische school die -geheel onschuldig- de klappen opvangt die 'men' in de privevergelding van Theo's moord meent te moeten uitdelen. Dat is een politieke daad en heeft op zichzelf niets te maken met het troosten van een jochie wiens schooltje is afgebrand.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_24109335
mooi interview.
  maandag 20 december 2004 @ 22:54:45 #79
92279 N.icka
Windforce 11
pi_24109372
quote:
Kabinet stelde ouders v.Gogh teleur

HILVERSUM De ouders van Theo van Gogh
zijn teleurgesteld in de reactie van
het kabinet op de moord.Dat zeggen zij
in een interview dat NOVA uitzendt.

De ouders vinden het vreemd dat premier
Balkenende "wel een moskee bezocht en
een afgebrande school,maar vergat dat
er een jongetje in Amsterdam was van
wie de vader vermoord is".Ze zeggen dat
hij na vijf dagen een brief stuurde.De
RVD meldt dat hij dat na één dag deed.

De ouders ontvingen een telegram van
koningin Beatrix."Dat vond ik heel
correct",zegt Van Goghs moeder.Verder
heeft minister Verdonk een keer met de
ouders van de filmmaker gebeld.

----------------------------------------------------

Mijn God Sch , hoe diep kan jij zinken
pi_24109374
Indrukwekkend inderdaad. Ik schaam me dood voor Balkenende. 'Niet uitgenodigd...'
Bah.
How could it hurt you when it looks so good...
pi_24109452
quote:
Lijkt me verstandig ja.
pi_24109547
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:47 schreef Argento het volgende:

[..]

Verbaast het je? Het blijven natuurlijk de ouders van Theo van Gogh.
Ach als je het hele interview ziet, dan zie je gewoon hele verdrietige ouders, die geen raad weten met hun pijn en het gevoelde onrecht.
Ik vind het heel begrijpelijk dat ze dat gebaar van Balkenende hebben gemist, en of Balkenende dat had moeten doen ja of nee kun je als buitenstaander over van mening verschillen.
De ouders zien hun zoon daar liggen op straat, uren lang, thuis is er een volkomen radeloos kleinkind, en dan een nieuwsreportage waar een boze moslimmoeder roept "Het is allemaal de schuld van die Ayaan, kunt u haar de mond niet snoeren" en een Balkenende die dan allervriendelijkst lacht en wat sussende woorden spreekt.
Het mag zijn taak dan zijn, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je als ouder van een vermoorde zoon er wat anders naar kijkt.
Bovendien, de symbolieke waarde, de pappen en nathouden taktiek, had wmb ook naar 2 kanten toe gekund.
Niet vanwege een 13 jarig verdrietig kind, maar om duizenden net zo goed angstige autochtonen, ook die angst en woede had wat van die symboliek kunnen gebruiken.

Maar goed, gedane zaken, en niet verder in herhaling willen vallen, ik heb een mooi interview gezien.
Ik vond het allerzinst meevallen met de oh zo begrijpelijke woede en wrok.
pi_24109742
ze deden niets anders dan zielig doen over hun kleinkind :/
pi_24109778
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:02 schreef milagro het volgende:
[quote]Ach als je het hele interview ziet, dan zie je gewoon hele verdrietige ouders, die geen raad weten met hun pijn en het gevoelde onrecht.
Er zijn wel meer ouders die hun kinderen onder gewelddadige omstandigheden verliezen. Die krijgen ook niet Jeroen Pauw met grote quasi-meelevende ogen tegenover zich. En waarom zouden ze ook?
quote:
Ik vind het heel begrijpelijk dat ze dat gebaar van Balkenende hebben gemist,
Waarom zouden ze daar recht op hebben gehad dan? Dat de moord op Van Gogh bepaalde maatschappelijke gevolgen heeft gehad, maakt de moord op zichzelf toch niet van dien aard dat daarvoor de regering op een holletje haar medeleven moet betonen? Newsflash misschien, maar daar is onze regering niet voor. Dan nog eerder de koningin vanuit haar ceremoniele hoedanigheid. Welnu, dat heeft zij gedaan.
quote:
en of Balkenende dat had moeten doen ja of nee kun je als buitenstaander over van mening verschillen.
Ok, dan vind ik dat hij dat vooral niet had moeten doen. Ik zou me er zelfs plaatsvervangend voor schamen als hij het wel had gedaan.
quote:
De ouders zien hun zoon daar liggen op straat, uren lang, thuis is er een volkomen radeloos kleinkind, en dan een nieuwsreportage waar een boze moslimmoeder roept "Het is allemaal de schuld van die Ayaan, kunt u haar de mond niet snoeren" en een Balkenende die dan allervriendelijkst lacht en wat sussende woorden spreekt.
Balkenende is er niet om zijn woorden en daden te toetsen aan de goedkeuring van de ouders van Van Gogh. Wat had Balkenende dan moeten doen? Daar ter plekke de moordenaar veroordelen en zo ook de gemeenschap waar hij uit voortkwam? Nou het spijt me zeer, maar daar is Balkenende niet voor. Voor het eerste hebben we in ieder geval nog de rechter. Zo werkt dat hier, ook al ziet Wilders het liever anders.
quote:
Het mag zijn taak dan zijn, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je als ouder van een vermoorde zoon er wat anders naar kijkt.
Natuurlijk. Ik verwacht ook geen ratio van hen die indirect zijn getroffen door zon gruwelijke daad. Het gaat mij op zichzelf ook niet echt om die ouders, ook al deel ik hun 'eis' niet, het gaat mij om de rest van de buitenstaanders (zoals mijzelf) die het nodig vinden Balkenende te beschimpen omdat hij zich niet onevenredig veel heeft bekommerd om de ouders van Van Gogh. In politieke zin is Van Gogh het slachtoffer van een ordinaire moord. In maatschappelijke zin weegt de daad zwaarder omdat Van Gogh een bekende Nederlander is en omdat hij vermoord is om redenen die juist nu uiterst gevoelig liggen, maar daarin ligt de rol van de minister president niet.
quote:
Bovendien, de symbolieke waarde, de pappen en nathouden taktiek, had wmb ook naar 2 kanten toe gekund.
Welke autochtonen individuen en instellingen zijn slachtoffer geworden van de rechtsextremistische baldadigheid die in gevolge de moord op Van Gogh de vrije hand nam?
quote:
Niet vanwege een 13 jarig verdrietig kind, maar om duizenden net zo goed angstige autochtonen, ook die angst en woede had wat van die symboliek kunnen gebruiken.
Ik herhaal mijn vraag. Welke autochtonen hebben direct te lijden gehad onder de sfeer die is ontstaan na de moord op Van Gogh?
quote:
Maar goed, gedane zaken, en niet verder in herhaling willen vallen, ik heb een mooi interview gezien.
Ik vond het allerzinst meevallen met de oh zo begrijpelijke woede en wrok.
Tres bien.
pi_24109912
Ik heb geen zin in weer die hele discussie, Argento, maar even kort dan :
Ik weet alleen dat de ouders niet de enige zijn die dat gebaar gemist hebben, veel mensen hadden dat en dat op zich zou al voldoende moeten zijn om het gebaar op zijn plaats te vinden.
Maar ik snap jouw punt wel, hoor, alleen ik voel dat toch anders, en dat is okay, agree to disagree maar dan?

En ja, ze hadden het over hun kleinkind, Meh, vreemd hè, dat grootouders dat doen, grootouders die ws bijna dagelijks geconfronteerd werden en worden met het verdriet van dat kind.

Tjonge jonge zeg, geen greintje krediet is ook maar mogelijk, hè bij sommigen
pi_24113207
Ze hadden dus niet naar de datum van de brief gekregen, hij is al op de dag na de moord geschreven - dat realiseerden ze zich pas gisteravond.

Verder wel een mooi gesprek maar het blijven inderdaad gewoon de ouders van...., met hun begrijpelijke verdriet en logisch dat ze hun kleinkind als symbool gebruiken, al vind ik dat niet echt smaakvol en is hun aanval op Balkenende een beetje misplaatst.

De vader heeft wederom mijn hart gestolen, de moeder lijkt misschien teveel op Theo.

Grappig dat ik niemand hier nu hoor over de flagrante leugens die er dus ook volgens de ouders over Cohen zijn rondgestrooid. Het zou sommige mensen in het publieke debat sieren daar nog eens openlijk op terug te komen, toch mevrouw Hemelrijk, meneer Pam e.v.a.?
pi_24113281
Je zou er niets over zeggen verder, toch SCH?

De heer Aboutaleb is ook kwaad op Den Haag, dat ze het zo hebben laten afweten in Amsterdam.
quote:
De Amsterdamse wethouder Aboutaleb vindt dat politiek Den Haag niet goed met de spanningen in de samenleving is omgegaan, na de moord op filmmaker Theo van Gogh. In het Radio1-programma De Ochtenden zei hij dat de regering "hem en de stad Amsterdam in de steek heeft gelaten" in de dagen na de moord.

"Minister Verdonk heeft gesproken op de herriebijeenkomst, 's avonds op de Dam. Verder bleef het ijzig stil vanuit Den Haag", aldus Aboutaleb.

De wethouder sprak van een marathon aan gesprekken die hij voerde na de moord. "Zoveel mensen wilden met me praten, huilen, hun verhaal kwijt. Ik stond daar zo vaak alleen in die zalen."

"Ik ben ongelooflijk boos", aldus de wethouder, die ook fel van leer trok tegen minister-president Balkenende. Die heeft volgens Aboutaleb na de moord "te weinig leiderschap" getoond.

Ouders
Gisteravond zeiden de ouders van Theo van Gogh in het televisieprogramma Nova dat ze teleurgesteld zijn in Balkenende. Volgens hen heeft de premier na de moord veel te laat iets van zich laten horen.

De ouders ontvingen wel een telegram van koningin Beatrix. "Dat vond ik heel correct", zei Van Goghs moeder. Verder heeft minister Verdonk van Integratie een keer met de ouders van de filmmaker gebeld.

Pas vijf dagen na de moord op hun zoon ontvingen Anneke en Johan Van Gogh een brief van het kabinet.
misselijkmakend, niet, SCH? kinderachtig ook.

[ Bericht 41% gewijzigd door milagro op 21-12-2004 08:20:26 ]
pi_24113319
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 07:45 schreef SCH het volgende:

Grappig dat ik niemand hier nu hoor over de flagrante leugens die er dus ook volgens de ouders over Cohen zijn rondgestrooid. Het zou sommige mensen in het publieke debat sieren daar nog eens openlijk op terug te komen, toch mevrouw Hemelrijk, meneer Pam e.v.a.?
Nou de verhalen over Cohen kloppen wel, alleen wat niet klopt is dat de ouders van Theo een vinger in de pap hebben gehad over wie er uitgenodigd was of er mocht spreken.
Ze heeft Cohen daar ook over opgebeld (over het Verdonk gedoe, dat zij haar er niet bij wilden hebben) en ook toen gezegd waarom er dan geen 4 sprekers konden komen ipv 2.
Bovendien stonden er in Vrij Nederland ook aardig wat zaken die niet klopten.
  dinsdag 21 december 2004 @ 08:19:04 #89
13462 BansheeBoy
pi_24113333
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:04 schreef milagro het volgende:
De heer Aboutaleb is ook kwaad op Den Haag, dat ze het zo hebben laten afweten in Amsterdam.
Dat zal me eerlijk gezegd een zorg zijn. Ik vind het juist goed hoe ze het in Den haag hebben gedaan, ze hebben gelukkig weinig tot geen aandacht geschonken aan wijlen Theo van G. zijn kind en andere nabestaanden, daarentegen ben ik nog gelukkiger dat zowel Beatrix als Balkenende, onze grootste prominenten van het land, de Islamitische medebewoners van ons land serieus hebben genomen en dat hebben geuit d.m.v. duidelijke bezoeken aan Moskeeën en Islamitische scholen. Het zou immers een verkeerd signaal afgeven als Balkenende, die nu echt mijn respect volledig heeft, de zoon van wijlen Theo van G. zou bezoeken, hij is nl. een individu die niemand maar dan ook niemand vertegenwoordigd.

Ik kan niet vaak genoeg zeggen dat ze hier juist hebben gehandeld. Ik ben ben dus erg blij dat Beatrix Hirsi Ali, de zoon van wijlen Theo van G. en Wilders absoluut geen blik of wat voor aandacht dan ook heeft gegund

dinsdag 21 december 2004 @ 08:31:08 #90
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24113383
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[...]

Hey ik zie dat BSB vind dat de kuil nog dieper moet,

Hij vind dat z'n fantastische geloof nog niet negatief genoeg te boek staat, dus wil er even een schepje bovenop doen, door het bekende schepje morele supeririteit.

Ga zo door BSB

Met mensen zo tolerant als jij, zo bescheiden over hun plaats, komen we er wel.
&lt;signature here&gt;.
pi_24113397
Oh jij ziet wel wat staan, Extec?
Ik zie wel dat er iemand direct ná mij heeft gepost, alleen staat er niets.
vreemd...

dinsdag 21 december 2004 @ 08:37:06 #92
13462 BansheeBoy
pi_24113419
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:31 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hey ik zie dat BSB vind dat de kuil nog dieper moet,
Er is helemaal geen sprake van een kuil, hoe graag jij dat ook wil en ons dat probeert aan te praten
quote:
Hij vind dat z'n fantastische geloof nog niet negatief genoeg te boek staat, dus wil er even een schepje bovenop doen, door het bekende schepje morele supeririteit.
Nogmaals, het stemt me enorm tevreden dat Beatrix en Balkenende geen enkele aandacht hebben gegeven aan on-aimabelen als bv. Hirsi ali en de zoon van wijlen Theo van G.
quote:
Ga zo door BSB
Je kent me toch
quote:
Met mensen zo tolerant als jij, zo bescheiden over hun plaats, komen we er wel.
Ik ben zo tolerant als maar zijn kan, ik eis dat ook van anderen, dat is mijn goed recht.

Maar nogmaals, uitstekend gehandeld door onze prinsgemalen Balkenende en Beatrix

dinsdag 21 december 2004 @ 08:38:07 #93
13462 BansheeBoy
pi_24113425
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:33 schreef milagro het volgende:
Oh jij ziet wel wat staan, Extec?
Ik zie wel dat er iemand direct ná mij heeft gepost, alleen staat er niets.
vreemd...

Tnx voor je aandacht

dinsdag 21 december 2004 @ 08:46:33 #94
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24113496
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er is helemaal geen sprake van een kuil, hoe graag jij dat ook wil en ons dat probeert aan te praten
Ja, da's die spreekwoordelijke kuil

Net zoals er maar 1 debiel nodig was om theo om te leggen, zijn het gastjes zoals jij die zichzelf zo geweldig vinden, die hard bezig zijn om een andere debiel te kweken..

Die kuil, had ik het over.
quote:
Nogmaals, het stemt me enorm tevreden dat Beatrix en Balkenende geen enkele aandacht hebben gegeven aan on-aimabelen als bv. Hirsi ali en de zoon van wijlen Theo van G.
Klopt

Net zoals het mij tevreden stemt dat salon fundi's zoals jij die kuil maar dieper en dieper aan het maken zijn.

Ik hoop dat ik je hier nog spreek als de bom barst, kunnen we genieten van je gehuil.
quote:
Je kent me toch
Idd.
quote:
Ik ben zo tolerant als maar zijn kan, ik eis dat ook van anderen, dat is mijn goed recht.
Nope, je bent de zoveelste salon fundi, die zo vaak te horen heeft gekregen dat ze eigen cultuur zo goed is, en die van ons zo slecht, dat je het nog gelooft ook.

En antwoord geven op de vraag, wat je hier dan doet, ipv in je geliefde zandbak, doe je niet, ook een wezenlijk kenmerk van een salonfundi.

Psychologisch effect dat we het omgekeerde minderwaardigheidscomplex noemen, zoek het ens op
quote:
Maar nogmaals, uitstekend gehandeld door onze prinsgemalen Balkenende en Beatrix
Zoals ik ook te spreken ben over jou handelen

Ik zei het al eerder, met gasten zoals jij hoef Wilders geen campagne te voeren
&lt;signature here&gt;.
pi_24113554
Hé weer een lege post, vreemd.

Het zou SCH ook sieren als hij eens terugkwam op zijn eerste reactie tav de ouders.
SCH ziet een fragment en heeft meteen al zijn mening klaar.
In de kontext vh gehele interview blijkt echter dat een en ander flink genuanceerd wordt.
Het zou een zichzelf journalist noemend persoon sieren toe te geven wat voorbarig geweest te zijn met zijn uitlatingen als akelig en kinderachtig en dat het netter en professioneler was geweest het hele interview af te wachten, alvoren met zijn oordeel klaar te staan.
  dinsdag 21 december 2004 @ 08:58:33 #96
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24113617
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:52 schreef milagro het volgende:
Vertederend, dat je na al die tijd nog denkt dat het met SCH zin heeft om em aan te spreken op ratio

Want die ratio is er niet, hij heeft een comfortabele flow diagram:

Huidskleur= bruin -> onderwerp zielig.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:20:16 #97
13462 BansheeBoy
pi_24113856
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:46 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, da's die spreekwoordelijke kuil
Zo lang deze spreekwoordelijk is is het voor mij vlees noch vis
quote:
Net zoals er maar 1 debiel nodig was om theo om te leggen, zijn het gastjes zoals jij die zichzelf zo geweldig vinden, die hard bezig zijn om een andere debiel te kweken..
Hmmm.... Behalve dan dat je me indirect uitmaakt voor debiel, wat mij overigens niet nodig lijkt, riekt dit naar een beschuldiging van wederzijds formaat. Ik vind mezelf uiteraard geweldig, en alle andere Moslims ook. Maar er zijn ook veel niet Moslims die ik bewonder, wel 3: Bergkamp, Robin van Persie en bv. Cristiano Ronaldo. En dat zijn nou niet bepaald Moslims.

Maar ik zie al dat je de Fok!kers probeert te overtuigen dat ik een soort van mohammed B. ben. Gelukkig zal je dat niet lukken, daar kennen ze mij hier op Fok! veels te goed voor
quote:
Net zoals het mij tevreden stemt dat salon fundi's zoals jij die kuil maar dieper en dieper aan het maken zijn.
Hmmm. Een salonfundi ? Ik vind s@lonfundi wel kewler ! Noem me maar zo. Voor de rest negeer ik de term volledig en heeft geen enkele waarde voor me, hoe vaak je het ook roept
quote:
Ik hoop dat ik je hier nog spreek als de bom barst, kunnen we genieten van je gehuil.
[..]
Moet ik dit als een bedreiging zien ? "Als de bom barst" ? Je weet dat wij Moslims beter zijn in bommen
quote:
Ik zei het al eerder, met gasten zoals jij hoef Wilders geen campagne te voeren
En dan ben ik nog mild ook

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 december 2004 @ 09:29:04 #98
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24113937
quote:

Joh, wat stom zeg, van die mensen. Hun zoon wordt vermoord en zij reageren kinderachtig. Gastie. Nee, dan jouw ouders, die zouden het vast heel joviaal opvatten allemaal wanneer je neergeschoten en de nek doorgesneden wordt ...

Ik kan je vertellen dat als iemand een van mijn kinderen zou vermoorden ik wellicht ook heeeeeeeeeeeeeel "kinderachtig" zou kunnen worden ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24113958
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:29 schreef Doc het volgende:

[..]

Joh, wat stom zeg, van die mensen. Hun zoon wordt vermoord en zij reageren kinderachtig. Gastie. Nee, dan jouw ouders, die zouden het vast heel joviaal opvatten allemaal wanneer je neergeschoten en de nek doorgesneden wordt ...

Ik kan je vertellen dat als iemand een van mijn kinderen zou vermoorden ik wellicht ook heeeeeeeeeeeeeel "kinderachtig" zou kunnen worden ...
Ja - prima hoor. Blijkbaar heb je dan geen enkele verantwoordelijkheid meer en mag je nergens meer op aangesproken worden en sta je boven alle kritiek. Prima, hoeven we het er verder niet meer over te hebben.
pi_24114031
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:16 schreef milagro het volgende:

[..]

Nou de verhalen over Cohen kloppen wel
Nee dus, hij was wel welkom bij de crematie, van harte zelfs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')