Goed. Ik mail drugshond effe en dan gaan we wat kattekwaad met je uithalen Hoessein.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat waren gewoon deugnieten die wat kattekwaad uithalen
Ik heb vroeger ook weleens met een bugs geschoten, en kijk hoe goed ik terecht gekomen ben
dordrecht here we come...quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:04 schreef Snik het volgende:
[..]
Goed. Ik mail drugshond effe en dan gaan we wat kattekwaad met je uithalen Hoessein.
Mail hem maarquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:04 schreef Snik het volgende:
[..]
Goed. Ik mail drugshond effe en dan gaan we wat kattekwaad met je uithalen Hoessein.
Leuk, een good old fashion robbertje worstelen in de kantine lijkt me wel fijnquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:04 schreef Snik het volgende:
[..]
banshee als je uit gerobbert bent mag ik je dan nog ff attenderen op je ondertitel?quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leuk, een good old fashion robbertje worstelen in de kantine lijkt me wel fijn
Tnx, voor je attendatie. Ik zal het doorgeven aan Drugshond, kom je zeker bij hem in een goed boekjequote:Op zaterdag 11 december 2004 17:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
banshee als je uit gerobbert bent mag ik je dan nog ff attenderen op je ondertitel?
ja daar is het me idd om te doenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tnx, voor je attendatie. Ik zal het doorgeven aan Drugshond, kom je zeker bij hem in een goed boekje
Nu.nlquote:'Politie onderzoekt moord Van Gogh ook in België'
Uitgegeven: 14 december 2004 08:08
Laatst gewijzigd: 14 december 2004 08:08
BRUSSEL - De Nederlandse politie onderzoekt in Brussel een Belgische connectie rond de moord op cineast Theo van Gogh. Dat hebben de Belgische dagbladen Het Belang van Limburg en de Gazet van Antwerpen dinsdag gemeld. Een delegatie van de Nederlandse politie zou dinsdag naar Brussel reizen voor het onderzoek.
Het speurwerk richt zich volgens beide kranten op de Belgische Marokkaan Abdelkader Hakimi. In zijn adresboekje staat het telefoonnummer van Ismael A. Deze Amsterdamse Marokkaan wordt ervan verdacht dat hij een moordaanslag op de Tweede-Kamerleden Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders beraamde. A. had ook contact met de moordenaar van Van Gogh, Mohammed B.
De Belgische politie beschouwt Hakimi als de leider in Europa van de Groupe Islamique Combattant Marocain (GICM), de terreurbeweging die banden zou hebben met het terroristennetwerk al-Qaeda en achter de aanslagen in Casablanca en Madrid zou zitten.
In 1985 werd Hakimi in Marokko bij verstek tot de doodstraf veroordeeld. Na zijn terugkeer uit Afghanistan werkte hij in Sint-Jans-Molenbeek in een snackbar. Sinds maart van dit jaar zit hij in een Belgische cel op verdenking van terrorisme.
*** NEWSFLASH ***quote:Op woensdag 8 december 2004 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
De ideologische oorlogvoering aan de kant van de autochtonen is begonnen ! Ik kom net thuis, minding my own business, zie ik tot mijn verbazing dat er een Arabische vertaling van de (vervalste) Bijbel op de deurmat ligt !
Echt ziek !
weet ik niet, maar ga je nog in op mijn post?quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoeveel klonen heeft Akkkersloot nu eigenlijk ?
Bedankt voor de tip Milagro!!quote:Op maandag 20 december 2004 17:58 schreef milagro het volgende:
Vanavond bij NOVA interview met Theo's ouders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |