hangt er vanaf wie er naast of tegenover je zit natuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2004 11:59 schreef Blumchen het volgende:
kan je beter met de trein gaan.. Misschien gebeuren daar ook nog wel spannende
dingen enzo..
Ja idd.. dat is zo..quote:Op woensdag 8 december 2004 12:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hangt er vanaf wie er naast of tegenover je zit natuurlijk
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:03 schreef golfer het volgende:
Middag!
Voorlopig even mijn laatste dagje online, want mijn provider vond het nodig om al vanaf morgen mijn aansluiting over te zetten naar het nieuwe huis.
tot ooitquote:Op woensdag 8 december 2004 12:03 schreef golfer het volgende:
Middag!
Voorlopig even mijn laatste dagje online, want mijn provider vond het nodig om al vanaf morgen mijn aansluiting over te zetten naar het nieuwe huis.
Kun je lekker dozen sjouwen.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:03 schreef golfer het volgende:
Middag!
whahaquote:Op woensdag 8 december 2004 12:09 schreef DIGGER het volgende:
Even een leuke anekdote:
Glenn is supersterk en leergierig.
Als ie zich aan de tafel vasthoudt/steunt kan ie zelfs al korte momenten zelfstandig staan, en dat voor een baby van nog geen 5 maanden.
Maar als ie ergens tot nu toe een hekel aan heeft, dan is het wel het op de buik liggen.
Gisteren op het consultatiebureau moest ie dus o.a. ook....op z'n buik liggen.
Normaal thuis, begint ie dan te protesteren en sputteren, maar nu bleef ie lachen.
Vraagt die blonde muts of ie zich ook al van z'n buik op z'n rug kon draaien.
Wil m'n vrouw net antwoorden dat ie dat niet kan, nog nooit gedaan heeft, draait meneer zich spontaan op de rug.
Dat flirten van ons Italiaantje met blonde vrouwen van het andere geslacht begint dus nu al!
Hoop niet dat ik een blonde dochter krijg die over een jaartje of 18 op 16 jarige leeftijd gaat stappen in en Haagquote:Op woensdag 8 december 2004 12:09 schreef DIGGER het volgende:
Even een leuke anekdote:
.............
Dat flirten van ons Italiaantje met blonde vrouwen van het andere geslacht begint dus nu al!
dat zal hij dan wel van papa hebben afgekekenquote:Op woensdag 8 december 2004 12:09 schreef DIGGER het volgende:
Even een leuke anekdote:
Glenn is supersterk en leergierig.
Als ie zich aan de tafel vasthoudt/steunt kan ie zelfs al korte momenten zelfstandig staan, en dat voor een baby van nog geen 5 maanden.
Maar als ie ergens tot nu toe een hekel aan heeft, dan is het wel het op de buik liggen.
Gisteren op het consultatiebureau moest ie dus o.a. ook....op z'n buik liggen.
Normaal thuis, begint ie dan te protesteren en sputteren, maar nu bleef ie lachen.
Vraagt die blonde muts of ie zich ook al van z'n buik op z'n rug kon draaien.
Wil m'n vrouw net antwoorden dat ie dat niet kan, nog nooit gedaan heeft, draait meneer zich spontaan op de rug.
Typisch nichtengedragquote:Op woensdag 8 december 2004 12:09 schreef DIGGER het volgende:
die reactie van jou ook trouwensquote:
dat was toch te verwachtenquote:
Pappa valt niet zo op blondinesquote:Op woensdag 8 december 2004 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal hij dan wel van papa hebben afgekeken
misschien zijn het wel de laatste foto's van Carlo Picorniquote:Op woensdag 8 december 2004 13:11 schreef DIGGER het volgende:
Probeert Dylan Dog me een file via MSN te sturen: "Afbeelding 020"
Ja daaahaaaaaaaaaaag!
cool, wat is t themadeze keer? Is ie nog steeds 13 maanden ? Heb hier nog de kallender van 2000-2001hangen.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:49 schreef pascalheister het volgende:
middag
vandaag de Stenders Vroeg Op Kalender binnen gekregen, hij is zeer leuk geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |