als het de koningin was dan was het "Ze was zo groot"quote:Op woensdag 8 december 2004 22:32 schreef Blumchen het volgende:
Pff wat een avond..Volgens mij had ik de koningin wesp op mijn kamer... 4 huisgenootjes hem na een half uur weg gehaald.. Hij was zooooooo groot
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:49 schreef tong80 het volgende:
GVD drama van de avond, wil ik aan m'n mini cervelaat worstjes beginnen. Heb ik ze bij de kassa van de Albert Hein laten liggen.
Ze dan.. of het.. K weet nie wat het was, maar t was te groot voor een beest!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als het de koningin was dan was het "Ze was zo groot"
Dat is inderdaad een drama, kan je je zo op verheugen die worsies 's avonds laat en dan heb je ze niet in de koelkast.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:49 schreef tong80 het volgende:
GVD drama van de avond, wil ik aan m'n mini cervelaat worstjes beginnen. Heb ik ze bij de kassa van de Albert Hein laten liggen.
whaha das balenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:49 schreef tong80 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:08 schreef Eilanden het volgende:
Troostrondje voor de Ajacieden voor het bereiken van het 'troost-toernooi'
Maar Utreg-fans zeggen niet dat het 'slechts' een troost-toernooi is.... in tegenstelling tot....quote:Op woensdag 8 december 2004 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..], is utrecht niet kansloos uit die troostronde gevlogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |