Kloptquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:36 schreef Robertje het volgende:
Ik zag dat maandag weer een herhaling er op komt
kan moeilijk anders he???quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:45 schreef Robertje het volgende:
Een hele oude...waar slaat dat nu weer op KUT RTL
zover ik het duidelijk maakte uit de reclame wel. zal vanaaf wel ff de tv gids erbij halen!quote:Op woensdag 8 december 2004 16:28 schreef Dafje33 het volgende:
En dan ook zaterdag en maandag herhalingen?
alrighty. laat het me weten!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:18 schreef Dafje33 het volgende:
Ga hem nu even bekijken vanaf de video, misschien staat het voorstukje er op.
nog steeds alleen SVU op de buis en de rest niet? want dat is nog meer irri. dat ze helemaal niet te zien zijn netzoals WaT aargh.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:41 schreef Robertje het volgende:
Ik heb ze al op dvd...eigenlijk is het mijn enige tv avondO ja...Law and Order vind ik ook erg OK
rond maart d8 ik gaan ze weer uitzenden dan liggen we bijna 1 seizoen achter. nu zijn we in amerika bij afl 10 van de 24... w lopen er dus 10 achter op dit moment...quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:49 schreef flugeltje het volgende:
Wanneer starten ze eigenlijk met seizoen 5? Als ik het goed inschat lopen we niet eens zo ver achter op de VS.
ow die! w8 die gaat ik opzoekenquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:07 schreef Dafje33 het volgende:
O ja, de afl. van maandag gaat over een gluurder die bij vrouwen op de "C" verdieping binnenkijkt?
jeej nog iemand die without a trace kijktquote:Op maandag 13 december 2004 22:57 schreef Mellone het volgende:
zie je wel, ik d8 al ik ken hem! Wist bij god niet meer waarvan :p
neh ik hou daar wel vanquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:47 schreef Koningin het volgende:
Ik vond dat ze de ontknoping erg lang 'uitstelde' en toen was het ineens ook gedaan. Hadden ze wat mij betreft anders kunnen doen.
ofcourse. maarquote:Op woensdag 15 december 2004 20:21 schreef Dafje33 het volgende:
Ja, maar hij moet een goede beurt maken bij Grissom. En dan nog een vervanger vinden voor in het lab, dan mag hij ook het veld in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarvanquote:Op donderdag 16 december 2004 19:58 schreef Dafje33 het volgende:
Ik denk dat Greg zelfs daar de humor wel van inziet!!![]()
Greg ziet zelfs humor in het vinden van een lijk!!quote:
ik wacht ook al op seizoen 4quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij is in Amerika wel al verkrijgbaar. M'n zus heeft Seizoen 3 & 4 al binnen.
Ik zit zelf nog in seizoen twee... kijk bij vlagen soms wat. Moet er tijd voor maken en dat lukt niet altijd
quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:22 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Greg ziet zelfs humor in het vinden van een lijk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dafe, good luck met je pc-tje!
ach ja ik heb geduld en als die opraakt heb ik altijd nog een regio vrije dvd speler en een creditcard.....quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:14 schreef BlueCurl het volgende:
in Engeland komt 4.1 in arpil uit en 4.2 in juli van aankomend jaar. hier is het in het algemeen iets later als in engeland dus het is in ieder geval nog een tijdje wachten!
ik ben seizoen 5 ook aal het kijken. is nu een paar weekjes winterstop in amerika... na de kerst en oud en nieuw gaan ze weer verderquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:39 schreef kimmuts het volgende:
Jup, tv sucks. Ik wil ook seizoen 5 zien! Ben al druk aan het downloadenErg leuk seizoen wordt het! Heb ook alles op dvd, erg aan te bevelen!
ik heb mijn creditcard binnenhand bereik liggen van mijn pcquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ach ja ik heb geduld en als die opraakt heb ik altijd nog een regio vrije dvd speler en een creditcard.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:41 schreef Dafje33 het volgende:
Heb er nog steeds geen DVD van gekocht, ik merk, nu dat de herhalingen uitgezonden worden, dat ik de afl. een stuk minder vind. En zeker als ik de afloop al weet.true. het weten van het einde maakt het een stuk minder.. mijn moeder kijkt samen met mij de herhalingen.. zij is pas begonnen met kijken toen ze de allereerste pas gelee op vrijdag aaf uit hadden gezonden en ik zat er half gapend bij. en zo gaat het elke week. maar dan nu op zaterdag en maandag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook al ligt ie binnen handbereik... gebruik ik hem weinig alleeen als ik iets echt wil... en dvd's van series horen daar niet meer echt bij. tenzij ze niet in nederland worden uitgezonden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik jou was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:29 schreef Dafje33 het volgende:
We komen in latere afl. Lady Heather toch nóg een keertje tegen?afgelopen maandag was deeltje twee van lady heather pf deeltje drie kweet niet hoe vaak ze langs komt ;PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deel 1 komt aankomende zaterdag op tv
en voor de duidelijkheid. grissie is niet inlove met lady heather!
je bedoelt grissie neem ik aan?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:41 schreef pfaf het volgende:
Leuke Ep afgelopen maandag. Vooral qua karakter-uitdieping.
Greg en Warrick zijn hotquote:Op woensdag 22 december 2004 19:12 schreef Koenz0r het volgende:
ik weet 't niet.. maar die Jorja fox...Sara Sidle vind ik toch behoorlijk hot
Yup.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je bedoelt grissie neem ik aan?
iedereen denk ik welquote:Op woensdag 22 december 2004 21:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yup.
Cathie heeft ook genoeg psychologisch voer voor een jaar aan trauma's....
hehe kijk alle 4.5 seizoenen en je bent van gedachte veramderdquote:Op woensdag 22 december 2004 21:42 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind Law & Order : Special Victims Unit eigenlijk beter doordacht...
Maar ik heb hier pas 3 afleveringen van gezien, dus ik kan nog richting CSI kantelen
jah! maar geen without a tracequote:Op donderdag 23 december 2004 18:23 schreef Dafje33 het volgende:
Ehm, komt er nog wat anders op tv dan CSI's ?![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 11:00 schreef Leep het volgende:
dan heb ik t toch niet gemist!
ze zouden eens een csi dag op tv moeten hebben. met allerlei achter de schermen specials en interviews en een paar goede afleveringen ofzoquote:Op maandag 27 december 2004 11:41 schreef Leep het volgende:
haha ja:)
ik zou er zelfs een dag voor spijbellen of thuis blijven ervoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:18 schreef Dafje33 het volgende:
Jaaaaah, of net zoals ze eens bij ER gedaan hebben, een marathon!
Gewoon 24 uur CSI kijken, zucht......![]()
ik zou zeggen. post hier een standaard mail/brief en het adres erbij en misschin word het watquote:Op woensdag 29 december 2004 13:27 schreef Dafje33 het volgende:
Ik denk dat ik dit ideetje maar eens naar RTL ga sturen!!!
(misschien zijn ze wel gevoelig voor wat meer fans?)
amenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:50 schreef Dafje33 het volgende:
Laten we er ééntje nemen op dat er nog maar veel CSI's mogen komen!![]()
![]()
![]()
quote:Auto-ongeluk maandag 03-01, 21:30 uur
Een oudere vrouw komt met haar auto midden in een restaurant terecht. Grissom en Nick onderzoeken een mogelijke koolmonoxidevergiftiging van een vrouw in haar huis.
ook jij de beste csi wensenquote:Op zondag 2 januari 2005 11:58 schreef hydraulix het volgende:
Beste CSI-wensen![]()
De verhaallijn rond de oude vrouw die de restaurant binnenrijdt ken ik wel ja, alleen staan me nog vage dingen ervan bij: verzekeringsmaatschappij, autonavigatiesysteem)
Die van de koolmonoxidevergiftiging kan ik me niet meer herinneren.
Ik merk om eerlijk te zijn dat ik CSI veel leuker vind dan CSI Miami (heb ik amper gevolgd, maar doe ook niet echt de moeite meer)... Opzicht wel jammer, want ik zit nu te twijfelen of ik dan echt de dvd-box zal aanschaffen![]()
Zie nu die site van Lady Heather staan
Vooral die zweepgeluidjes erbij!
Sarah heeft goede momenten in seizoennen en slechte vind ikquote:Hallo RTL,
Een vraagje! Ik ben benieuwd naar wanneer het 5e seizoen van CSI word uitgezonden en wanneer het 3e seizoen van CSI Miami word uitgezonden...
Bij de meest gevraagde vragen staat wel dat CSI: NY in maart 2005 word gestart.. maar niet wanneer de nieuwe seizoenen van beide andere CSI series worden uitgezonden. Daar ben ik best benieuwd naar
Als trouwe kijker alvast grote dank!
Doei Doei!
BlueCurl's echte naam
jah die was ook van Miami... die heeft ook een topicquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:42 schreef hydraulix het volgende:
Ben benieuwd! Aflevering van gisteren was weer goed!
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:42 schreef hydraulix het volgende:
ja die staat in het CSI: Miami topicquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:46 schreef hydraulix het volgende:
[..]![]()
(die van Miami had ik overigens al eerder gezien en vond ik ook wel goed).
Zielig van die oma trouwens! Heb je trouwens al een mail gehad van RTL?
*doet internet site tjekken*quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:04 schreef Dafje33 het volgende:
Hééé, ik zie in de gids dat CSI weer naar zaterdag gaat?
whehe dat had ik toen ik het net keek ookquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kan aan het haar van Greg Sanders altijd zien of ik met een oude of nieuwe aflevering te maken heb
[afbeelding]
zo te zien wordt woensdag rustdagquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:58 schreef BlueCurl het volgende:
Na wat e-mail verkeer te hebben gahd met de publieksvoorlichting van RTL (RTL4, RTL5 en Yorin) heb ik eindelijk de informatie gehad die ik wilde hebben over de nieuwe seizoenen van alle 3 de CSI series.
Alle drie de series beginnen vanaf Maart. ergens aan het begin van de maand. De exacte datums zijn nog niet bekend. Wel de dagen, tijden en zenders. Hier volgen ze.
CSI: Las Vegas seizoen 5 op Ma om 21:30 op RTL4
CSI: Miami seizoen 3 op Di om 20:30 op Yorin
CSI: New York seizoen 1 op Do om 20:30 op ???
RTL heeft licenties gekregen van CBS Amerika en die gaan pas in vanaf Maart. Daarom heeft het even geduurd!
Idereen weer happy? ik wel
same here maar ik ben helemaal vergeten te kijken!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:29 schreef Dafje33 het volgende:
Oké, dan weet ik welke avonden ik vrij moet gaan houden.
Enne, deze week weer twee keer CSI:LV!!!![]()
Vanavond om 10.00 uur en maandag ook weer! (volgens mijn tv gids)
Da's in elk geval een goede reden!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:05 schreef BlueCurl het volgende:
same here maar ik ben helemaal vergeten te kijken!
was aan het programmeren voor mijn CSI: Miami site :S
danku danku.quote:
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:29 schreef Leep het volgende:
jamaar gister extra
soms kom je er wel door heen en soms niet. soms gewoon ff F5 drukken en dan lukt het ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:38 schreef Dafje33 het volgende:
Hé Hé, eindelijk kan ik weer eens op het forum! Kwam er al dagen niet doorheen.
Lady Heather was weer zeer ok.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:44 schreef Mikkie het volgende:
Vanavond:
[..]
Bron: TvGids.nl
Aflevering uit het tweede seizoen... met Lady Heather
CSI: NY komt op yorin, als je nog niet wistquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:58 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: New York seizoen 1 op Do om 20:30 op ???
Gister film zitten kijken... speelde wel een csi-er in... Paul Guilfoyle (Jim Brass). Maar Lady Heather zijn indd wel sterke afleveringen.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:33 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Lady Heather was weer zeer ok.
Wel vaag dat ze de afleveringen niet in chronologische volgorde uitzenden.
Lady Heather's Box (seizoen 3, aflevering 15) was een paar weken geleden al op de buis.
Warm houden noemen ze zoiets.quote:Op zondag 16 januari 2005 09:54 schreef BlueCurl het volgende:
Ik snap zoiezo niet waar ze twee keer per week herhalingen uitzenden en dan beide uit verschillende seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:30 schreef Dos37 het volgende:
Net episode 5x12 gezienach jah aan die veranderingen moet ik ook ff wennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 08:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach jah aan die veranderingen moet ik ook ff wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op maandag 17 januari 2005 08:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2005 18:35 schreef SEMTEX het volgende:
Die is al geweest, kan ik me herinneren en ze herhalen nooooit
Weird.
welk toeval??? vond het wel een goed in elkaar gezette aflevering...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Tja, ik had hem nog niet gezien. Vond het maar een rommelige aflevering met net iets teveel toeval eigenlijk. Toch wel de moeite waard, was toch niets op tv.
leg eens uit waarom jij dat water toevallig vond? ik vond dat juist iets wat heel goed in elkaar zat!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
"A hunch" vond ik behoorlijk toevallig en een beetje als snelerbijverhaal. En dat water was ook vrij toevallig.
ligt eraan hoe je het gebruikt... zodra het richting paranoia gaat... is het niet goedquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:23 schreef Dafje33 het volgende:
Ja ja, jalouzie is een vervelende karakter eigenschap.....![]()
1 van de bekende executive producers en daarnaast heeft hij de show ontworpen en bedacht. daarna heeft jerry bruckheimer het gefinancieerd en nu is er een hele leuke tv serie reeks op de tvquote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:58 schreef Talietje het volgende:
wie is anthony?
eensch. ik ook erst csi... maar nu ook csi: miamiquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:05 schreef Dafje33 het volgende:
Welkom hier op het csi forum!
Eerst moest ik ook wennen aan Miami, het mogen dan wel beide CSI's zijn, ze verschillen enorm.
Voorlopig nog even herhalingen, maar vanaf maart komen er allemaal nieuwe afleveringen.
![]()
mail ze ffquote:Op zondag 30 januari 2005 18:57 schreef Dafje33 het volgende:
Weet iemand of RTL ook zo vriendelijk is om dat herhalen vol te houden op twee avonden in de week voor CSI:LV?
VAST WEL. kijk ff in de lokale tv gidsquote:Op maandag 31 januari 2005 10:57 schreef Leep het volgende:
Zou er in frankrijk ook csi worden uitgezonden??![]()
Daar ben ik toch veel te lam voor!quote:Op maandag 31 januari 2005 06:42 schreef BlueCurl het volgende:
mail ze ffje hebt hun e-mail adres toch?
uhuh maar die is vast nog niet van maartquote:Op maandag 31 januari 2005 21:21 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te lam voor!![]()
In elk geval wel volgens mijn tv gids. (ook in die van volgende week)
beterschap! ennuh ik ben zo gek dat ik elke dag een paar keer op fok kijkquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:38 schreef Dafje33 het volgende:
Neuh, dat niet![]()
(sorry voor de late reactie, lig met griep in m'n nest)
jah en dan is t strax nagesynchroniseerdquote:Op maandag 31 januari 2005 11:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
VAST WEL. kijk ff in de lokale tv gids
moi aussi!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:26 schreef Dafje33 het volgende:
Jaaaaah, Greg in het frans!
Je t'aime Greg!![]()
oops vergeten te kijken :Squote:Op zondag 6 februari 2005 11:28 schreef Dafje33 het volgende:
Nou had hij toch bijna een date met Sarah!![]()
welkom! hey zeg zit jij ook ergens anders op een engelstalige forum?quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:15 schreef CSI_DubbleU het volgende:
Hai allemaal,
Als CSI fan vind ik het absoluut niet vervelend dat er herhaald wordt op de zaterdag en de maandag, ik kijk er graag naarIk heb tot dusver ook alle seizoen 5 afleveringen gezien die er te zien waren en moet zeggen, "they still rock"
![]()
Ben in ieder geval wel blij om te horen dat we binnenkort ook hier seizoen 5 te zien krijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:58 schreef khazad het volgende:
Over 5x14:Nou dan wil ik wel wat met der gaan eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jorja Fox a.k.a Sara Sidle is echt de leukste uit de serie
Maar de CSI aflevingen L.V. of Miami zijn allemaal geweldig. Zit elke maandag, dinsdag en zaterdag trouw op de bank voor de televisie
Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:58 schreef khazad het volgende:
Over 5x14:Aan de andere kant, zou je het leuk vinden als die twee wat kregen samen? (ik niet, ik vind het niet bij de personages passen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
neeuh, dat boeit verder niet, maar die arme Sara doet zo d'r bestquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:19 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zou je het leuk vinden als die twee wat kregen samen? (ik niet, ik vind het niet bij de personages passen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennuh CSI: NY is ipv donderdag op zondag avond. De eerste keer dat het word uitgezonden is op 6 maart. echter zijn er wel steeds reclame spotjes te zien van CSI NY ik denk dat dat de verwarring is de meeste mensen
Maar even voor de duidelijkheid. het kan niet voor die tijd op de tv verschijnen omdat ze het niet eerder MOGEN uitzenden!
quote:Op zondag 13 februari 2005 09:55 schreef BlueCurl het volgende:
greg en sarah moeten wat met elkaar krijgennormaal ben ik niet van de koppel-de-karakters achtige...
Da's goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker straks een avondje CSI erbij
Pimp my Daf!
uhuh heerlijk.. za, zo, ma en diquote:Op zondag 13 februari 2005 20:41 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Da's goed nieuws!![]()
Lekker straks een avondje CSI erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, dat was helemaal niet als romantisch bedoeld zoals zovele schijnen te denken...SARA: "Would you like a copy?"
GRISSOM: "I don't need one. I have you."
--Sara and Grissom, Blood Lust
Die van gister had ik toevallig nog niet gezien.....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:40 schreef rembrand20 het volgende:
Ik ben wel weer toe aan wat nieuwe afleveringen, die nu op maandag avond zijn heb ik allemaal al gezien
Heheh. volgens mij ben jij net zo erg als mij...Ik kijk alle afleveringen van CSI, CSI : Miami en CSI: NY meteen de dag ernaquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:17 schreef BlueCurl het volgende:
Ik ga NY ook op de NL buis volgen en niet via amerikawhehehe zeg ik nu
heb de eerste 8 of 9 al gezien
whehehe met NY ben ik na 8e of 9e aflevering gestopt...komt wel weer...quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:21 schreef CSI_DubbleU het volgende:
[..]
Heheh. volgens mij ben jij net zo erg als mij...Ik kijk alle afleveringen van CSI, CSI : Miami en CSI: NY meteen de dag erna![]()
wanneer komt deel 2 van deze aflvering erop dan vond het nog wel spannendquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:12 schreef Annemiek78 het volgende:
Iemand de aflevering van gisteravond gezien?
Ik vind het een mooie serie, hoor! Al vind ik CSI Miami iets beter als Las Vegas.
Ben ook erg benieuwd naar New York, gaan we zeker kijken!!
Potver3.... gewoon een To Be Continued..... Had ik net zo goed volgende week kunnen kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wanneer komt deel 2 van deze aflvering erop dan vond het nog wel spannend
Ik heb het al gevonden niet zaterdag maar Maandag komt het vervolg er pas op.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:59 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Potver3.... gewoon een To Be Continued..... Had ik net zo goed volgende week kunnen kijken....
Maar goed, was wel een leuke aflevering gisteren![]()
foksukquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:59 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Potver3.... gewoon een To Be Continued..... Had ik net zo goed volgende week kunnen kijken....
Maar goed, was wel een leuke aflevering gisteren![]()
Sinds ik op maandagavond tussen 9 en kwart voor 11 een lege agenda hebquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
foksuksinds wanneer kijk jij CSI
![]()
haha het zijn al herhalingen. hebben jullie toen niet gekeken?
Ik heb geen idee.... Ik surf nooit naar de RTL sitequote:Op woensdag 23 februari 2005 14:27 schreef BlueCurl het volgende:
ligt het aan mij of staat op de rtl site niet meer welke aflevering er komt?
quote:De laatste aflevering van dit seizoen van Crime Scene Investigation wordt geregisseerd door Quentin Tarantino. De Amerikaanse regisseur, bekend van Pulp Fiction en Reservoir Dogs, gaat ook het scenario voor de aflevering verzorgen. De producent van de serie, Carol Mendelsohn, meldde dit vandaag aan de website van The Hollywood Reporter.
De hoofdrolspelers van de populaire televisieserie wisten Tarantino te strikken in Las Vegas, waar de serie zich afspeelt. Tijdens de seizoensafsluiter komt een van de hoofdrolspelers terecht in een gevaarlijke situatie. Mendelsohn: "Er zal dit keer meer ongedierte en bloed zijn."
Ben benieuwd!quote:
Nee, dat gaat over de laatste aflevering van het seizoen wat nu in Amerika draait. Dat duurt dus nog wel minstens 2 maanden ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is dat de aflevering van gister in Amerika ?
Uh, cameo? Dat woord betekent toch echt iets anders hoor.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:41 schreef d10n het volgende:
Leuke cameo van Michelle uit 24 als Chandra :-)
Dan lag het dus toch niet aan onze TVquote:Op maandag 7 maart 2005 22:36 schreef Lyssa het volgende:
rtl 4 die net op een betrappend moment er ff uit vliegt
verder een top aflevering!
Die opmerking was inderdaad erg goedquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Leuke aflevering, die grapjes onderling waren ook wel lollig. Brass tegen Grissom over 'something stuck to your shoe.. oh no, it's Sanders"
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 07:59 schreef m021 het volgende:
[..]
Uh, cameo? Dat woord betekent toch echt iets anders hoor.
Dat is bijvoorbeeld als een regisseur van de serie in dezelfde serie een piepklein rolletje heeft. Als er iemand uit een andere serie komt is het gewoon een 'guest star'.
Maar als jij het een guest appearance wilt noemen mag 't van mij...quote:cam·e·o ( P )
n. pl. cam·e·os
[...]
A brief appearance of a prominent actor, as in a single scene of a motion picture. Also called cameo role.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziete r wel naar uit!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:30 schreef Dafje33 het volgende:
Voortaan zaterdag nog herhalingen en maandag de nieuwe?
je moet je nieuwe home cinema set sjit ook niet testen met nieuwe afleveringen van CSIquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:47 schreef foksuk1981 het volgende:
Schrok ik me toch even toen die zwerver in dat riool wakker werd.......... nu had ik me geluid ook wel extreem hard aan staan
daar ben ik ook nog niet achterquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:48 schreef Koningin het volgende:
En wat was dat trouwens met Warrick en Catherine???
ik vind juist 2 moorden beterquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:40 schreef milagro het volgende:
ik schreef in het CSI NY topic "soms vind ik het wel jammer (en dat geldt dus voor alle CSI's) dat er niet eens een keer maar 1 moord behandeld wordt, zodat er de aanloop naar de ontknoping niet zo snel gaat "
werd dus op mijn wenken bediend
goede aflevering, mogen ze vaker doen dus, 1 zaak behandelen
Oh dat vond ik echt zo'n 'oh no!'-momentquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:48 schreef Koningin het volgende:
En wat was dat trouwens met Warrick en Catherine???
In Frankrijk of franstalig België?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:32 schreef Leep het volgende:
ja ook hier hebben ze csi
het heet alleen les experts
en het is nogal laat dus ik heb t nog niet gezien![]()
van mij mogen ze die zaterdag aaf afleveringen gewoon van de buis halen. anders als ze klaar zijn met nieuwe afleveringen krijg je weer dezelfdequote:Op zondag 20 maart 2005 19:27 schreef Dafje33 het volgende:
Ben halverwege maar m'n bed ingegaan....
![]()
Op een gegeven moment ben je die herhalingen ook weer beu.
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
van mij mogen ze die zaterdag aaf afleveringen gewoon van de buis halen. anders als ze klaar zijn met nieuwe afleveringen krijg je weer dezelfde![]()
Vind het tegenvallen!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:40 schreef Dos37 het volgende:
Ik moet CSI LV ook maar weer us gaan kijken heb nog 3 afleveringen op mijn pc staan
Ach... het is tijdverdrijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |