Lady Heather was weer zeer ok.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:44 schreef Mikkie het volgende:
Vanavond:
[..]
Bron: TvGids.nl
Aflevering uit het tweede seizoen... met Lady Heather
CSI: NY komt op yorin, als je nog niet wistquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:58 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: New York seizoen 1 op Do om 20:30 op ???
Gister film zitten kijken... speelde wel een csi-er in... Paul Guilfoyle (Jim Brass). Maar Lady Heather zijn indd wel sterke afleveringen.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:33 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Lady Heather was weer zeer ok.
Wel vaag dat ze de afleveringen niet in chronologische volgorde uitzenden.
Lady Heather's Box (seizoen 3, aflevering 15) was een paar weken geleden al op de buis.
Warm houden noemen ze zoiets.quote:Op zondag 16 januari 2005 09:54 schreef BlueCurl het volgende:
Ik snap zoiezo niet waar ze twee keer per week herhalingen uitzenden en dan beide uit verschillende seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:30 schreef Dos37 het volgende:
Net episode 5x12 gezienach jah aan die veranderingen moet ik ook ff wennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 08:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach jah aan die veranderingen moet ik ook ff wennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op maandag 17 januari 2005 08:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2005 18:35 schreef SEMTEX het volgende:
Die is al geweest, kan ik me herinneren en ze herhalen nooooit
Weird.
welk toeval??? vond het wel een goed in elkaar gezette aflevering...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Tja, ik had hem nog niet gezien. Vond het maar een rommelige aflevering met net iets teveel toeval eigenlijk. Toch wel de moeite waard, was toch niets op tv.
leg eens uit waarom jij dat water toevallig vond? ik vond dat juist iets wat heel goed in elkaar zat!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
"A hunch" vond ik behoorlijk toevallig en een beetje als snelerbijverhaal. En dat water was ook vrij toevallig.
ligt eraan hoe je het gebruikt... zodra het richting paranoia gaat... is het niet goedquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:23 schreef Dafje33 het volgende:
Ja ja, jalouzie is een vervelende karakter eigenschap.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |