Kloptquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:36 schreef Robertje het volgende:
Ik zag dat maandag weer een herhaling er op komt
kan moeilijk anders he???quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:45 schreef Robertje het volgende:
Een hele oude...waar slaat dat nu weer op KUT RTL
zover ik het duidelijk maakte uit de reclame wel. zal vanaaf wel ff de tv gids erbij halen!quote:Op woensdag 8 december 2004 16:28 schreef Dafje33 het volgende:
En dan ook zaterdag en maandag herhalingen?
alrighty. laat het me weten!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:18 schreef Dafje33 het volgende:
Ga hem nu even bekijken vanaf de video, misschien staat het voorstukje er op.
nog steeds alleen SVU op de buis en de rest niet? want dat is nog meer irri. dat ze helemaal niet te zien zijn netzoals WaT aargh.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:41 schreef Robertje het volgende:
Ik heb ze al op dvd...eigenlijk is het mijn enige tv avondO ja...Law and Order vind ik ook erg OK
rond maart d8 ik gaan ze weer uitzenden dan liggen we bijna 1 seizoen achter. nu zijn we in amerika bij afl 10 van de 24... w lopen er dus 10 achter op dit moment...quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:49 schreef flugeltje het volgende:
Wanneer starten ze eigenlijk met seizoen 5? Als ik het goed inschat lopen we niet eens zo ver achter op de VS.
ow die! w8 die gaat ik opzoekenquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:07 schreef Dafje33 het volgende:
O ja, de afl. van maandag gaat over een gluurder die bij vrouwen op de "C" verdieping binnenkijkt?
jeej nog iemand die without a trace kijktquote:Op maandag 13 december 2004 22:57 schreef Mellone het volgende:
zie je wel, ik d8 al ik ken hem! Wist bij god niet meer waarvan :p
neh ik hou daar wel vanquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:47 schreef Koningin het volgende:
Ik vond dat ze de ontknoping erg lang 'uitstelde' en toen was het ineens ook gedaan. Hadden ze wat mij betreft anders kunnen doen.
ofcourse. maarquote:Op woensdag 15 december 2004 20:21 schreef Dafje33 het volgende:
Ja, maar hij moet een goede beurt maken bij Grissom. En dan nog een vervanger vinden voor in het lab, dan mag hij ook het veld in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarvanquote:Op donderdag 16 december 2004 19:58 schreef Dafje33 het volgende:
Ik denk dat Greg zelfs daar de humor wel van inziet!!![]()
Greg ziet zelfs humor in het vinden van een lijk!!quote:
ik wacht ook al op seizoen 4quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij is in Amerika wel al verkrijgbaar. M'n zus heeft Seizoen 3 & 4 al binnen.
Ik zit zelf nog in seizoen twee... kijk bij vlagen soms wat. Moet er tijd voor maken en dat lukt niet altijd
quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:22 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Greg ziet zelfs humor in het vinden van een lijk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dafe, good luck met je pc-tje!
ach ja ik heb geduld en als die opraakt heb ik altijd nog een regio vrije dvd speler en een creditcard.....quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:14 schreef BlueCurl het volgende:
in Engeland komt 4.1 in arpil uit en 4.2 in juli van aankomend jaar. hier is het in het algemeen iets later als in engeland dus het is in ieder geval nog een tijdje wachten!
ik ben seizoen 5 ook aal het kijken. is nu een paar weekjes winterstop in amerika... na de kerst en oud en nieuw gaan ze weer verderquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:39 schreef kimmuts het volgende:
Jup, tv sucks. Ik wil ook seizoen 5 zien! Ben al druk aan het downloadenErg leuk seizoen wordt het! Heb ook alles op dvd, erg aan te bevelen!
ik heb mijn creditcard binnenhand bereik liggen van mijn pcquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ach ja ik heb geduld en als die opraakt heb ik altijd nog een regio vrije dvd speler en een creditcard.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:41 schreef Dafje33 het volgende:
Heb er nog steeds geen DVD van gekocht, ik merk, nu dat de herhalingen uitgezonden worden, dat ik de afl. een stuk minder vind. En zeker als ik de afloop al weet.true. het weten van het einde maakt het een stuk minder.. mijn moeder kijkt samen met mij de herhalingen.. zij is pas begonnen met kijken toen ze de allereerste pas gelee op vrijdag aaf uit hadden gezonden en ik zat er half gapend bij. en zo gaat het elke week. maar dan nu op zaterdag en maandag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook al ligt ie binnen handbereik... gebruik ik hem weinig alleeen als ik iets echt wil... en dvd's van series horen daar niet meer echt bij. tenzij ze niet in nederland worden uitgezonden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik jou was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |