Zit je therapie er weer op voor vandaag ?quote:Op maandag 6 december 2004 18:42 schreef RealKnuckles het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIII ik ben terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* RealKnuckles groet iedereen![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 18:44 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zit je therapie er weer op voor vandaag ?
ik vind het redelijkquote:Op maandag 6 december 2004 18:44 schreef mechatronics het volgende:
vindt t wel n toffe start van n topic zo
En wanneer krijg je je lessen Nederlands?quote:Op maandag 6 december 2004 18:47 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik vind al dat ik een stuk beter functioneer sinds in therapie ben![]()
Ik vind je nog steeds even inhoudloos posten, en verwacht dat jij binnen een week wel weer weg bent.quote:Op maandag 6 december 2004 18:47 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik vind al dat ik een stuk beter functioneer sinds in therapie ben![]()
Ik heb al een aantal posts eerder aangegeven dat ik expres spelfouten maakquote:Op maandag 6 december 2004 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wanneer krijg je je lessen Nederlands?
EN hij is 2 weken te vroeg unbannedquote:Op maandag 6 december 2004 18:44 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zit je therapie er weer op voor vandaag ?
IK denk eerder..quote:Op maandag 6 december 2004 18:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds even inhoudloos posten, en verwacht dat jij binnen een week wel weer weg bent.
Mooi. Laat 'm nog maar twee weken zijn geblaat op scholieren.com spuien.quote:Op maandag 6 december 2004 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
EN hij is 2 weken te vroeg unbanned
Wie heeft jou unbanned?quote:Op maandag 6 december 2004 18:49 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal posts eerder aangegeven dat ik expres spelfouten maak
álweer een bug, damn breulsquote:Op maandag 6 december 2004 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
EN hij is 2 weken te vroeg unbanned
Wil je je zo onderscheiden van de rest van de baggerende kutusers?quote:Op maandag 6 december 2004 18:49 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal posts eerder aangegeven dat ik expres spelfouten maak
En toch klikken héquote:Op maandag 6 december 2004 18:52 schreef Dos37 het volgende:
dat van zusje vind ik aardig ziek
Gezien het wisselende incompetente gedrag van de crew kun je het eigenlijk niet zo nauw schatten.quote:
Hang jezelf eens op aan een dwarsbalkquote:Op maandag 6 december 2004 18:51 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat jij niet moet denken
Lekker zo doorgaan knul.quote:Op maandag 6 december 2004 18:51 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat jij niet moet denken
ik dus ookquote:Op maandag 6 december 2004 18:59 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Hahaha... damn.. ik doe MBO - ICT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja want mijn zusje kan het niet zijnquote:
ja, maar die zie je ook wel in andere topicsquote:Op maandag 6 december 2004 19:25 schreef cygnusx het volgende:
zelfs vmbo techniek lui klikken op zoon titel... maar als je dan ff kijkt naar de avatar van el_bartos dan was dit tcoh wel weer een topic die het waard is om te kijken..
TS zijn zusje gok ikquote:Op maandag 6 december 2004 21:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat schuift het?
Waarom?!quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 22:20 schreef Aventura het volgende:
Als je 100 euro overmaakt op giro 6476119 dan stuur ik je een stageverslag toe
Ik heb wel een zusje, ze is alleen niet lesbisch.quote:Op maandag 6 december 2004 22:37 schreef _JBX_ het volgende:
ik heb wel een verslag voor je,, als jij een lesbisch zusje met vriendin hebt
DEAL!?
![]()
Mn eetlust, wat doe jequote:Op maandag 6 december 2004 22:51 schreef markiemark het volgende:
waarover moet ie gaan?
en voor de mensen die pics willen...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
als dit je zusje is hoef ik geeneens foto's te zien:
[afbeelding]
ik heb nog een linux (caldera) tutorial liggen. is dat wat?quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:51 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb nog wel wat verslagen liggen.
effe zoeken.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:57 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als dit je zusje is daarentegen weer wel!
Mag ik haar msn?quote:Op maandag 6 december 2004 22:41 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik heb wel een zusje, ze is alleen niet lesbisch..
En 13..
dat kom ik nou nooit tegen in het parkquote:Op maandag 6 december 2004 22:51 schreef markiemark het volgende:
waarover moet ie gaan?
en voor de mensen die pics willen...
[afbeelding]
ik wel, dagelijks!quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat kom ik nou nooit tegen in het park
geef me even de naam en locatie van dat park wil je?quote:
vind je?quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:34 schreef Dos37 het volgende:
Het topic neemt een onverwachte wending
quote:Op maandag 6 december 2004 17:52 schreef boebiedoe het volgende:
Nou ja, eigenlijk niet, maar het is wel een pakkende titel voor ict mensen.
Heeft iemand nog een mbo - ict stageverslag liggen ?.
Die 2 dames zijn echt uber lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:57 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als dit je zusje is daarentegen weer wel!
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:32 schreef SchizoDH het volgende:
ik heb wel me 2 vorige verslagen liggen voor iemand
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |