Zit je therapie er weer op voor vandaag ?quote:Op maandag 6 december 2004 18:42 schreef RealKnuckles het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIII ik ben terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* RealKnuckles groet iedereen![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 18:44 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zit je therapie er weer op voor vandaag ?
ik vind het redelijkquote:Op maandag 6 december 2004 18:44 schreef mechatronics het volgende:
vindt t wel n toffe start van n topic zo
En wanneer krijg je je lessen Nederlands?quote:Op maandag 6 december 2004 18:47 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik vind al dat ik een stuk beter functioneer sinds in therapie ben![]()
Ik vind je nog steeds even inhoudloos posten, en verwacht dat jij binnen een week wel weer weg bent.quote:Op maandag 6 december 2004 18:47 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik vind al dat ik een stuk beter functioneer sinds in therapie ben![]()
Ik heb al een aantal posts eerder aangegeven dat ik expres spelfouten maakquote:Op maandag 6 december 2004 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wanneer krijg je je lessen Nederlands?
EN hij is 2 weken te vroeg unbannedquote:Op maandag 6 december 2004 18:44 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zit je therapie er weer op voor vandaag ?
IK denk eerder..quote:Op maandag 6 december 2004 18:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds even inhoudloos posten, en verwacht dat jij binnen een week wel weer weg bent.
Mooi. Laat 'm nog maar twee weken zijn geblaat op scholieren.com spuien.quote:Op maandag 6 december 2004 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
EN hij is 2 weken te vroeg unbanned
Wie heeft jou unbanned?quote:Op maandag 6 december 2004 18:49 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal posts eerder aangegeven dat ik expres spelfouten maak
álweer een bug, damn breulsquote:Op maandag 6 december 2004 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
EN hij is 2 weken te vroeg unbanned
Wil je je zo onderscheiden van de rest van de baggerende kutusers?quote:Op maandag 6 december 2004 18:49 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal posts eerder aangegeven dat ik expres spelfouten maak
En toch klikken héquote:Op maandag 6 december 2004 18:52 schreef Dos37 het volgende:
dat van zusje vind ik aardig ziek
Gezien het wisselende incompetente gedrag van de crew kun je het eigenlijk niet zo nauw schatten.quote:
Hang jezelf eens op aan een dwarsbalkquote:Op maandag 6 december 2004 18:51 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat jij niet moet denken
Lekker zo doorgaan knul.quote:Op maandag 6 december 2004 18:51 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat jij niet moet denken
ik dus ookquote:Op maandag 6 december 2004 18:59 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Hahaha... damn.. ik doe MBO - ICT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()