abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23924398
Nu alle wedstrijden klaar zijn voor vandaag is de positie van AZ alleen maar beter geworden.

3 punten achter PSV, eigenhandig af te snoepen bij AZ-PSV.

Jammer dat AZ alleen nog geen flair heeft wat je wel krijgt als je het over een PSV, Feyenoord of Ajax hebt. Zal denk ik mede door de resultaten komen in voorgaande jaren.

Zonde dat Meerdink zo'n blessure heeft opgelopen. Enige gunstige er aan is dat het vlak voor de winterstop is. Iemand enige idee hoelang het herstel duurt bij zo'n soort blessure?

Nog 1 wedstrijd te gaan, en dan overwinteren op de 2e of wellicht een soort gedeelde 1e plaats.
pi_23924422
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:35 schreef xFriendx het volgende:
Zonde dat Meerdink zo'n blessure heeft opgelopen. Enige gunstige er aan is dat het vlak voor de winterstop is. Iemand enige idee hoelang het herstel duurt bij zo'n soort blessure?
Z'n enkelbanden zijn ingescheurt, dus hij zal wel iets na de stop weer kunnen beginnen
pi_23924466
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:37 schreef VoreG het volgende:

[..]

Z'n enkelbanden zijn ingescheurt, dus hij zal wel iets na de stop weer kunnen beginnen
pijnlijk heb ik laatst ondervonden, en blijft lang pijn doen als je lang loopt
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23929231
Ik verwacht nog wel wat meer puntenslippertjes van PSV, als AZ erin slaagt zich staande te houden (hoeft niet altijd met 5-0.. ), dan zit de titel er misschien in dit jaarrrr
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 13 december 2004 @ 02:43:56 #30
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_23929396
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:25 schreef kamagurka het volgende:
Ik verwacht nog wel wat meer puntenslippertjes van PSV, als AZ erin slaagt zich staande te houden (hoeft niet altijd met 5-0.. ), dan zit de titel er misschien in dit jaarrrr
kamagurka, ik denk er ook zo over.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_23931627
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:25 schreef kamagurka het volgende:
Maar ik verwacht ook nog wel slippertjes van AZ, wellicht nog wel meer dan PSV. Mocht AZ het wel volhouden, dan hebben ze het geweldig gedaan en zijn ze verdiend kampioen natuurlijk.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_23939877
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:43 schreef Price het volgende:

[..]

kamagurka, ik denk er ook zo over.

Tis een rooskleurig beeld, maar als er verder niks verandert bij AZ is het een realiteit... tzal dan wel heel erg spannend gaan worden tegen het laatste deel van de competitie denk ik
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_23940261
Hij had ook al een tijdje niet meer gespeeld. Lijkt me niet dat dit erg veel gevolgen heeft voor Adriaanse of de relatie van Adriaanse met de groep.

Dat bedoelde ik inderdaad. Stomme NOS

[ Bericht 41% gewijzigd door BliksemSchigt op 13-12-2004 15:28:52 ]
  maandag 13 december 2004 @ 15:21:36 #34
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_23942682
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]

Hij had ook al een tijdje niet meer gespeeld. Lijkt me niet dat dit erg veel gevolgen heeft voor Adriaanse of de relatie van Adriaanse met de groep.
Dit bedoel je neem ik aan...

**Jose Fortes Rodriguez is bij AZ uit
de selectie gezet.De verdediger,vorig
seizoen aanvoerder in Alkmaar,werd voor
het duel met FC Twente als negentiende
man aangewezen en weigerde daarna op de
tribune plaats te nemen.

Trainer Co Adriaanse spreekt van een
vertrouwensbreuk:'Pas wanneer hij zijn
excuses aanbiedt en zijn vertrouwen in
mij uitspreekt,mag hij terugkomen.Het
is een vervelende kwestie die negatief
kan uitwerken op de spelersgroep.'

En een blessure en nu dit. Zou het van invloed kunnen zijn?
pi_23945383
Ja ik kan daar niet echt een mening over hebben, zolang als je niet weet wat er exact gezegd is enz is het lastig.

Ik zou het denk ik ook wel moeilijk vinden om van aanvoerder in een jaar op de tribune te belanden.
pi_23945936
Het proces lijkt nu dus ingezet. Spelers die gaan geloven in eigen grootsheid en het teambelang uit hun oog gaan verliezen. De beperktste van het stel nog wel, José Fortes Rodriguez.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23947131
Dit had ik niet van José verwacht. Hij doet zich altijd voor als een van de slimsten en dan doet ie dit. Terwijl hij alleen maar uit tactische overwegingen een keer buiten de selectie was gelaten.
That's all folks!
pi_23947549
De arrogantie slaat steeds meer toe bij AZ
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  maandag 13 december 2004 @ 18:50:46 #39
30919 mitt
Michael Corleone
pi_23947575
Jose mocht blij zijn dat hij met zijn kwaliteiten nog al die tijd op de bank mocht zitten bij de nummer 2 van Nederland.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_23947595
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit had ik niet van José verwacht. Hij doet zich altijd voor als een van de slimsten en dan doet ie dit. Terwijl hij alleen maar uit tactische overwegingen een keer buiten de selectie was gelaten.
voetballers zijn allemaal even veel waard in een selectie. Als dat niet meer zo is ontstaat er een ontzettend kromme verhouding in de selectie. Een extreem voorbeeld daarvan is Real Madrid, waarbij de spelers zich een tijd geleden groter vonden als de andere vedetten.
pi_23947641
Nogmaals de vraag: wat als Scheering er niet meer zou zijn

Dan zou AZ 9 van de 11 basisspelers niet kunnen betalen.
Voorbeeld: Twente kon "bankzitter" Ramzi al niet betalen. AZ wel, terwijl zij minder inkomsten hebben uit recettes en sponsoren (het "geleende" geld van Scheeringa niet meegerekend uiteraard)
En nu komt er een stadion van 100 miljoen euro....snap er niets meer van.
Krijgt AZ al dat geld van Scheeringa of lenen ze het echt? Als het het laatste is, over hoeveel decennia zijn ze klaar met afbetalen?

[ Bericht 33% gewijzigd door Moody op 13-12-2004 18:58:48 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_23947694
Dan speelden ze in de GGD.
That's all folks!
pi_23966666
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:53 schreef Moody het volgende:
Nogmaals de vraag: wat als Scheering er niet meer zou zijn

Dan zou AZ 9 van de 11 basisspelers niet kunnen betalen.
Voorbeeld: Twente kon "bankzitter" Ramzi al niet betalen. AZ wel, terwijl zij minder inkomsten hebben uit recettes en sponsoren (het "geleende" geld van Scheeringa niet meegerekend uiteraard)
En nu komt er een stadion van 100 miljoen euro....snap er niets meer van.
Krijgt AZ al dat geld van Scheeringa of lenen ze het echt? Als het het laatste is, over hoeveel decennia zijn ze klaar met afbetalen?
wat als... als...

is hier niet van toepassing denk ik. DS zal echt geen geld in AZ pompen als er geen stuiver mee te verdienen is. En denk dat het bij wel meer clubs fout zal gaan als de hoofdsponsor (geldpotje) zich terugtrekt.
pi_23966981
Dat stadionbudget bestaat natuurlijk ook uit een hoop belastinggeld, want gemeente en provincie lappen flink mee.

Co smoort tussen neus en lippen vliegensvlug een rel, en gaat zaterdag gewoon als winterkampioen de winterstop in nadat ze dik winnen van RBC en PSV ten onder gaat tegen het Roda dat in topvorm steekt.

Rodrigues had van de week trouwens ook al de training kwaad verlaten, dus dit is niet iets van alleen een weigering van zaterdag. Hij moet maar fijn weggaan als ie het niet kan verkroppen, Jaliens heeft em al voorbij gestreefd als backup, en het centraal duo Mathijsen en Opdam is het beste duo van de HCE. Snap dus niet waar ie pretendeert recht op te hebben. Neem een voorbeeld aan Ali, rijdt 1000+ kilometer naar Polen voor een invalbeurt van 10 minuten.
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:22:47 #45
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_23967009
die knakkers doen het goed de laatste tijd
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:43:55 #46
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_23967496
AZ word gewoon 3e.
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:09:03 #47
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23970382
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:43 schreef Doezelhaar het volgende:
AZ word gewoon kampioen.
OJAAJOH?
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:49:02 #48
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23971313
AZ doet het mooi ja maar kampioen zie ik zo nog niet gebeuren
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 15 december 2004 @ 14:40:43 #49
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_23989935
Ja, ik geloof ook niet echt in een kampioenschap maar als ik AZ zo zie voetballen (En ik zie ze toch vrij vaak) dan zie ik niet in waarom AZ geen kampioenskandidaat zou kunnen zijn. Als we geen golf van Blessures en- of Schorsingen oplopen, waarom zou AZ dan instorten?

Als de ploeg nou met veel mazzel, door te lopen op de toppen van hun tenen en ander kunst en vliegwerk de punten zou hebben vergaard zou ik ook zeggen: "Dat stort wel in na de Winterstop" maar we staan niet voor niets zo hoog in de HCE. We zijn gewoon een hele goede ploeg en echt niet slechter dan PSV, Ajax of Feyenoord dit jaar.

Meerdink is er nu voor een tijdje uit en daarvoor komt, zeker na zijn uitstekende invalbeurt verleden Zaterdag tegen Twente, Sektioui te spelen (Neem ik aan). Is dat een verzwakking? Is Lindenbergh een verzwakking ten opzichte van Buskermolen? Ik denk het niet.

De enige bedreigingen voor het succes van AZ liggen volgens mij in onderlinge spanningen (zoals nu aan de gang is met Fortes Rodriguez) en langdurige blesures voor 'key pleyers' zoals Timmer, Kromkamp, Landzaat of Van Galen. Maar dat geld voor elke ploeg natuurlijk dus dat zou niet alleen voor AZ hoeven opgaan.

Ik hoop alleen dat AZ niet te veel gaat lijden onder de, bijna traditionele, post-Winterstop-Blues.
pi_23993998
Hup AZ
OJAAJOH?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')