Z'n enkelbanden zijn ingescheurt, dus hij zal wel iets na de stop weer kunnen beginnenquote:Op zondag 12 december 2004 18:35 schreef xFriendx het volgende:
Zonde dat Meerdink zo'n blessure heeft opgelopen. Enige gunstige er aan is dat het vlak voor de winterstop is. Iemand enige idee hoelang het herstel duurt bij zo'n soort blessure?
pijnlijk heb ik laatst ondervonden, en blijft lang pijn doen als je lang looptquote:Op zondag 12 december 2004 18:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Z'n enkelbanden zijn ingescheurt, dus hij zal wel iets na de stop weer kunnen beginnen
quote:Op maandag 13 december 2004 02:25 schreef kamagurka het volgende:
Ik verwacht nog wel wat meer puntenslippertjes van PSV, als AZ erin slaagt zich staande te houden (hoeft niet altijd met 5-0..), dan zit de titel er misschien in dit jaarrrr
Maar ik verwacht ook nog wel slippertjes van AZ, wellicht nog wel meer dan PSV. Mocht AZ het wel volhouden, dan hebben ze het geweldig gedaan en zijn ze verdiend kampioen natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2004 02:25 schreef kamagurka het volgende:
Ik verwacht nog wel wat meer puntenslippertjes van PSV, als AZ erin slaagt zich staande te houden (hoeft niet altijd met 5-0..), dan zit de titel er misschien in dit jaarrrr
quote:Op maandag 13 december 2004 02:43 schreef Price het volgende:
[..]
kamagurka, ik denk er ook zo over.
Dit bedoel je neem ik aan...quote:Op maandag 13 december 2004 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Hij had ook al een tijdje niet meer gespeeld. Lijkt me niet dat dit erg veel gevolgen heeft voor Adriaanse of de relatie van Adriaanse met de groep.
voetballers zijn allemaal even veel waard in een selectie. Als dat niet meer zo is ontstaat er een ontzettend kromme verhouding in de selectie. Een extreem voorbeeld daarvan is Real Madrid, waarbij de spelers zich een tijd geleden groter vonden als de andere vedetten.quote:Op maandag 13 december 2004 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit had ik niet van José verwacht. Hij doet zich altijd voor als een van de slimsten en dan doet ie dit. Terwijl hij alleen maar uit tactische overwegingen een keer buiten de selectie was gelaten.
wat als... als...quote:Op maandag 13 december 2004 18:53 schreef Moody het volgende:
Nogmaals de vraag: wat als Scheering er niet meer zou zijn
Dan zou AZ 9 van de 11 basisspelers niet kunnen betalen.
Voorbeeld: Twente kon "bankzitter" Ramzi al niet betalen. AZ wel, terwijl zij minder inkomsten hebben uit recettes en sponsoren (het "geleende" geld van Scheeringa niet meegerekend uiteraard)
En nu komt er een stadion van 100 miljoen euro....snap er niets meer van.
Krijgt AZ al dat geld van Scheeringa of lenen ze het echt? Als het het laatste is, over hoeveel decennia zijn ze klaar met afbetalen?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:43 schreef Doezelhaar het volgende:
AZ word gewoon kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |