...en dat was nog voor de Cage hintquote:Op maandag 6 december 2004 22:22 schreef Berkery het volgende:
Ik kijk overigens niet op een seconde of 5
Nash the slash!quote:Op maandag 6 december 2004 22:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Even nog een makkie voordat ik off ga....
Wie is dit heerschap:
[afbeelding]
Behalve diegene die het vroegquote:Op maandag 6 december 2004 23:02 schreef Berkery het volgende:
Deze is heeeeel lang geleden ook een keer gevraagd, maar volgens mij wist niemand 'm
De laatste met een "nou, vooruit dan maar", van oorsprong is het natuurlijk gewoon gereedschapquote:Op maandag 6 december 2004 23:18 schreef ranja het volgende:
Breeders - Cannonball
Therapy? - Knives
Mud - Dyna-mite
Alice Cooper - Poison
Ac/dc - TNT
Moby - That's when I reach for my revolver
Aerosmith - Janie's got a gun
Sigue sigue sputnik - Love missile f1-11
H-bomb white noise - H-bomb white noise
Ramones - Chainsaw
Eh, nee, maar er zullen niet veel mensen dat Clash nummer als orgineel beschouwen. Iedereen weet dat het een cover is. Dat ze dan het verkeerde orgineel erbij bedenken, ok. Als je Johnny Cash had genoemd was het wel goed.quote:Op maandag 6 december 2004 23:51 schreef belsen het volgende:
Waarom reken je The Clash niet goed, ken jij het origineel van The Bobby Fuller 4?
Dank jequote:Op maandag 6 december 2004 23:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
http://www.coversproject.com/artist/Love%2BAffair
quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:04 schreef bukgeit het volgende:
Kevin Coyne
Vandaag dus.quote:Born
Jan 27, 1944 in Derby, England
Died
Dec 2, 2004 in Nürnberg, Germany
quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:09 schreef bukgeit het volgende:
Vandaag vijf dagen geleden.
Nbdbd had gelijk, want dit is haar op drie na grootste hit.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:29 schreef onkjoe het volgende:
In All The Right Places?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |