Nee, dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:14 schreef Icaä het volgende:
Overigens, is Gelly misschien Elmer?
En Nikky Nanet?
Just a guess hoor![]()
Wrom schrijft Gelly hier dan ' we vragen er niet om'?quote:Op maandag 6 december 2004 18:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is geen bedelactie, er waren veel mensen die het graag wilden. Mensen mogen geld storten als ze dat willen, het hoeft niet en we vragen er ook niet om.
Ehm... het zijn vrienden van Gelly, en hij onderhoudt hun website....quote:Op woensdag 8 december 2004 15:22 schreef Icaä het volgende:
[..]
Wrom schrijft Gelly hier dan ' we vragen er niet om'?
Maar hoe zit het dan wel?
Ergens zit toch wel een connectie lijkt me
O, vandaar dat de smilies daar zo ontzettend lijken op die van Fok!quote:Op woensdag 8 december 2004 15:23 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ehm... het zijn vrienden van Gelly, en hij onderhoudt hun website....
Klik maar even op zijn sig.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:22 schreef Icaä het volgende:
Maar hoe zit het dan wel?
Ergens zit toch wel een connectie lijkt me
Oeps, gemist... Kan iemand misschien ff posten wat ze te vertellen hadden?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Renesite het volgende:
NU op shownieuws
Dus het appartement gaat gewoon weer de verkoop in? En dan natuurlijk verkopen voor véél meer geld dan het gekost heeft. Lekker dan...quote:Op woensdag 8 december 2004 20:02 schreef Renesite het volgende:
Ze liepen de makelaar zien, die had het er over dat het een publiciteitstunt was anneer ze openen in Februari.
Er was al een jonge vrouw die hetzelfde bedrag had geboden voor de apartement
Het is ook door een student gekocht. Ik ga d'r eind januari in.quote:Hmm die 5de kamer had je best kunnen kopen voor een ton en dan verhuren aan een student ofzo voor 400 euro per maand. Heb je er toch zo uit...
COOOHOOOOL!quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef salvadio het volgende:
[..]
Het is ook door een student gekocht. Ik ga d'r eind januari in.![]()
T'is nu nog een kippenhok. Ga d'r proberen wat moois van te maken. Die drie enorme kledingkasten en de foto maken het optisch nogal klein. Waarschijnlijk hang ik voor de foto een gordijn en verf ik er over een jaartje of twee er over heen.
Als het appartement af is post ik een paar foto's.
Brett en Tobias, als jullie dit lezen: bedankt voor de spontane felicitaties en kom over een maandje of twee het resultaat even bewonderen :-)
Wat grappig!quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef salvadio het volgende:
T'is nu nog een kippenhok. Ga d'r proberen wat moois van te maken. Die drie enorme kledingkasten en de foto maken het optisch nogal klein. Waarschijnlijk hang ik voor de foto een gordijn en verf ik er over een jaartje of twee er over heen.
Veel plezier in je nieuwe huisje/kamer... Wel apart natuurlijk dat je het helemaal op tv hebt zien 'groeien'. Die foto achter een gordijn is een goed plan. De foto is té gaaf om zomaar even weg te smeren, maar ook weer te druk om hem te laten zitten.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef salvadio het volgende:
[..]
Brett en Tobias, als jullie dit lezen: bedankt voor de spontane felicitaties en kom over een maandje of twee het resultaat even bewonderen :-)
Ik geloof het ook ja. Maar ik vond Lieke erg aardig overkomen hoor. Zij was degene die het initiatief nam om te gaan feliciteren en is nog twee keer een praatje wezen maken.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat grappig!
Ben erg benieuwd naar de fotos, later.
Die drie kledingkasten... dat was toch ook zo'n briljant Lieke-idee?
Enne... waarom haal je die foto niet meteen weg?
Hoe dan ook: veel plezier in je nieuwe stulpje!
Niet om het een of ander, maar er werd toch een meisje gefeliciteerd in de uitzendig als nieuwe bewoonster van 't 5e app? Dat klopt niet helemaal met je profiel....quote:
Nice.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef salvadio het volgende:
[..]
Ach so, niet verder gekeken dussss.....quote:Op woensdag 8 december 2004 21:20 schreef salvadio het volgende:
dat meisje is m'n vriendin :-)
Poepelepee, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef salvadio het volgende:
Oh my god your one way ticket to internet-fame! Fok loves you! Can i touch you?quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef salvadio het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef salvadio het volgende:
[..]
best een cute vriendinnetje heb jequote:Op woensdag 8 december 2004 21:20 schreef salvadio het volgende:
dat meisje is m'n vriendin :-)
Ik zou ook direct over die foto heen schilderen... best jammer dat het toch aardig veel geld gekost heeft.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:04 schreef brettentobias het volgende:
Veel plezier in je studio. En hang maar iets voor die foto want ik zou ook niet de hele dag naar mijn eigen kop willen kijken. Groetjes van Tobias
Tobias, ik vind jullie echt gewéldig!quote:Op donderdag 9 december 2004 10:04 schreef brettentobias het volgende:
Veel plezier in je studio. En hang maar iets voor die foto want ik zou ook niet de hele dag naar mijn eigen kop willen kijken. Groetjes van Tobias
Hee, leuk, dat je toch weer hier gepost hebtquote:Op donderdag 9 december 2004 10:04 schreef brettentobias het volgende:
Je kan hem ook losstomen en per opbod verkopen op fok.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef salvadio het volgende:
[..]Waarschijnlijk hang ik voor de foto een gordijn en verf ik er over een jaartje of twee er over heen.
Ik geef grif ¤ 25,-- voor een uitsnede van de kop van Lieke. Leuke plannen mee.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:37 schreef barman het volgende:
Je kan hem ook losstomen en per opbod verkopen op fok.![]()
Wat een heerlijke combinatie van verschrikkelijke mensen bij elkaar.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:51 schreef static het volgende:
Lieke en Michon zijn vanavond bij Jensen te gast.
Yeah baby! Go Jensen!quote:Op donderdag 9 december 2004 18:51 schreef static het volgende:
Lieke en Michon zijn vanavond bij Jensen te gast.
k heb gehoord dat michon les krijgt van jensen hoe hij niet zo over zich heen moet laten lopenquote:
hoogste bieder! Dan gaan we nu afmijnenquote:Op donderdag 9 december 2004 13:44 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik geef grif ¤ 25,-- voor een uitsnede van de kop van Lieke. Leuke plannen mee.
180!
Er is ook 3/4 geknipt aangezien ze totaaaaaaal niet zinnigs te melden hadden behalve een Michon die alleen ja..uhh.. jaa.. uhhh.. jaa kon uitkramen en dat Jensen d'r gratis mocht hebben als ie dat wilde (Lieke kan vuil kijken .. maar dat wisten we al). Ok, en misschien dat Lieke ergens halverwege de serie de laan is uitgestuurdquote:Op donderdag 9 december 2004 23:35 schreef salvadio het volgende:
[..]
't was niet echt spectaculaire televisie dat interview bij Jensen.
Je kent de buurt kennelijk niet zo. Ik weet niet of ik daar wel op de begane grond zou durven wonen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:44 schreef milagro het volgende:
[..]
ze hadden souterrain en begane grond, de begane grond was licht genoeg , hoor
Ik ken de buurt helemaal niet, neequote:Op donderdag 9 december 2004 23:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je kent de buurt kennelijk niet zo. Ik weet niet of ik daar wel op de begane grond zou durven wonen.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:13 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Wat een heerlijke combinatie van verschrikkelijke mensen bij elkaar.
ik heb echt geen idee waar het is, ik dacht dat het vlak bij CS was, maar dat is dus niet zo, begrijp ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:48 schreef HiZ het volgende:
nee.. het is zo'n wijk die zo'n beetje aan het begin van een sanering staat, maar er nog lang niet is. Een straat verder en je zit echt in een sloppenwijk.
Nu, ik zie hier (Den Haag) niet ver vandaan huizen met aanzienlijk minder ruimte (begane grond, 1e etage en zolderetage/slaapkamer voor 3, 5 weggaan.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:56 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. ik geloof dat het pand valt in de categorie wat ze in Amsterdam 'revolutiebouw' noemden. Het is als je er een beetje beter naar kijkt meer gebouwd op effect dan dat het echt mooi is. Het ligt als je de Piet Hein tunnel uitkomt rechtdoor onder het spoor. Dat noem ik niet 'vlak bij CS'.
De kopers van die appartementen zijn trouwens gestoord. Ik heb in die straat gekeken naar een pand van 4 etages voor ¤400.000 (vraagprijs)
Ja ok, in Amsterdam is het binnen de ringweg ook moeilijk, maar ik vind het een beetje vreemd dat mensen ¤235.000 betalen voor een flatje terwijl nog geen 100 meter verderop een heel pand op eigen grond 4 ton doet. Er zouden makkelijk 3 appartementen in kunnen worden gebouwd.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu, ik zie hier (Den Haag) niet ver vandaan huizen met aanzienlijk minder ruimte (begane grond, 1e etage en zolderetage/slaapkamer voor 3, 5 weggaan.
Een heel gewone nette buurt, hutje mutje op elkaar.
Leuk waunuh voâh wènag kennie in De Haag
True , maar ja inboedel en al, je kan er zo intrekken, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja ok, in Amsterdam is het binnen de ringweg ook moeilijk, maar ik vind het een beetje vreemd dat mensen ¤235.000 betalen voor een flatje terwijl nog geen 100 meter verderop een heel pand op eigen grond 4 ton doet. Er zouden makkelijk 3 appartementen in kunnen worden gebouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |