Nee, dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:14 schreef Icaä het volgende:
Overigens, is Gelly misschien Elmer?
En Nikky Nanet?
Just a guess hoor![]()
Wrom schrijft Gelly hier dan ' we vragen er niet om'?quote:Op maandag 6 december 2004 18:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is geen bedelactie, er waren veel mensen die het graag wilden. Mensen mogen geld storten als ze dat willen, het hoeft niet en we vragen er ook niet om.
Ehm... het zijn vrienden van Gelly, en hij onderhoudt hun website....quote:Op woensdag 8 december 2004 15:22 schreef Icaä het volgende:
[..]
Wrom schrijft Gelly hier dan ' we vragen er niet om'?
Maar hoe zit het dan wel?
Ergens zit toch wel een connectie lijkt me
O, vandaar dat de smilies daar zo ontzettend lijken op die van Fok!quote:Op woensdag 8 december 2004 15:23 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ehm... het zijn vrienden van Gelly, en hij onderhoudt hun website....
Klik maar even op zijn sig.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:22 schreef Icaä het volgende:
Maar hoe zit het dan wel?
Ergens zit toch wel een connectie lijkt me
Oeps, gemist... Kan iemand misschien ff posten wat ze te vertellen hadden?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Renesite het volgende:
NU op shownieuws
Dus het appartement gaat gewoon weer de verkoop in? En dan natuurlijk verkopen voor véél meer geld dan het gekost heeft. Lekker dan...quote:Op woensdag 8 december 2004 20:02 schreef Renesite het volgende:
Ze liepen de makelaar zien, die had het er over dat het een publiciteitstunt was anneer ze openen in Februari.
Er was al een jonge vrouw die hetzelfde bedrag had geboden voor de apartement
Het is ook door een student gekocht. Ik ga d'r eind januari in.quote:Hmm die 5de kamer had je best kunnen kopen voor een ton en dan verhuren aan een student ofzo voor 400 euro per maand. Heb je er toch zo uit...
COOOHOOOOL!quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef salvadio het volgende:
[..]
Het is ook door een student gekocht. Ik ga d'r eind januari in.![]()
T'is nu nog een kippenhok. Ga d'r proberen wat moois van te maken. Die drie enorme kledingkasten en de foto maken het optisch nogal klein. Waarschijnlijk hang ik voor de foto een gordijn en verf ik er over een jaartje of twee er over heen.
Als het appartement af is post ik een paar foto's.
Brett en Tobias, als jullie dit lezen: bedankt voor de spontane felicitaties en kom over een maandje of twee het resultaat even bewonderen :-)
Wat grappig!quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef salvadio het volgende:
T'is nu nog een kippenhok. Ga d'r proberen wat moois van te maken. Die drie enorme kledingkasten en de foto maken het optisch nogal klein. Waarschijnlijk hang ik voor de foto een gordijn en verf ik er over een jaartje of twee er over heen.
Veel plezier in je nieuwe huisje/kamer... Wel apart natuurlijk dat je het helemaal op tv hebt zien 'groeien'. Die foto achter een gordijn is een goed plan. De foto is té gaaf om zomaar even weg te smeren, maar ook weer te druk om hem te laten zitten.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef salvadio het volgende:
[..]
Brett en Tobias, als jullie dit lezen: bedankt voor de spontane felicitaties en kom over een maandje of twee het resultaat even bewonderen :-)
Ik geloof het ook ja. Maar ik vond Lieke erg aardig overkomen hoor. Zij was degene die het initiatief nam om te gaan feliciteren en is nog twee keer een praatje wezen maken.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat grappig!
Ben erg benieuwd naar de fotos, later.
Die drie kledingkasten... dat was toch ook zo'n briljant Lieke-idee?
Enne... waarom haal je die foto niet meteen weg?
Hoe dan ook: veel plezier in je nieuwe stulpje!
Niet om het een of ander, maar er werd toch een meisje gefeliciteerd in de uitzendig als nieuwe bewoonster van 't 5e app? Dat klopt niet helemaal met je profiel....quote:
Nice.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef salvadio het volgende:
[..]
Ach so, niet verder gekeken dussss.....quote:Op woensdag 8 december 2004 21:20 schreef salvadio het volgende:
dat meisje is m'n vriendin :-)
Poepelepee, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef salvadio het volgende:
Oh my god your one way ticket to internet-fame! Fok loves you! Can i touch you?quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef salvadio het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |