]http://www.vloerenwerf.nl/liekemichon.html[/quote][/url]quote:Weer een mysterie opgelost. De reden dat L&M hun vloer voor een habbekrats hadden gekregen [url=http://www.vloerenwerf.nl/liekemichon.html
Lieke versprak zich, ze zei: we gaan toch geen risico's nemen (mbt onze goede naam oid) om 50.000 euro?quote:Op dinsdag 7 december 2004 19:17 schreef schatje het volgende:
Lieke vertelde vervolgens dat ze dus niets over het maken mogen vertellen. Ja, ze hebben absoluut mediatraining gehad.
van die sitequote:Anonymous said...
Ik heb een offerte gevraagd bij de vloerenwerf voor exact dezelfde vloer als lieke en michon. Voor 47 vierkante meter kost het 4700 euri! Lieke en michon hadden zeker 80 vierkante meter en betaalden 1000? Ze staan op de site van vloerenwerf vandaar! Dit is toch valsspelen? Zo'n vloer verhoogd toch de waarde van het huis. Belachelijk dat dit zomaar kan in zo'n programma!
Hypotheekquote:Op maandag 6 december 2004 13:36 schreef Austen het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier.
Eigenlijk ben ik helemaal niet verbaasd dat er niet meer serieuze stellen waren die een bod deden. Volgens mij was de doelgroep van de appartementen jonge stellen die redelijk verdienen (dus aardig hoogopgeleid zijn).
Nu val ik precies in die doelgroep, net als veel van mijn vrienden. .... Maar de meeste mensen van rond de dertig met allebei baan kunnen niet veel meer van 210.000 euro aan hypotheek krijgen.
Kortom; de kijkers (die misschien best willen kopen) en de prijs van de appartementen liggen te veel uit elkaar.
Ik heb het vermoeden van nietquote:Op woensdag 8 december 2004 09:58 schreef stay_fun het volgende:
Uitgelekte persfoto die van iedereen vast gemaakt was neem ik aan???
Mijn naam is Haas... ik weet van niets. Maar Gelly wel...quote:Op woensdag 8 december 2004 10:18 schreef stay_fun het volgende:
Dat is ff flauw, wel weten hoe die foto ontstaan is, maar niet ff delen![]()
Ah ik snap, een gevalletje zware overmoedigheid van onze grote vriend E. dusquote:Op woensdag 8 december 2004 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn naam is Haas... ik weet van niets. Maar Gelly wel...
Niet onbemiddeld en een goed commercieel inzicht.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:07 schreef NiNi het volgende:
Oh, bijgelezen. Ze zijn zelf niet onbemiddeld.
En geven ze hun winst van app. 5 nou nog weg?
Wel slim natuurlijk.. zo voorkom je een totale afgang.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:50 schreef Eilanden het volgende:
Collega van me kende een van de 'biedende' personen en zij geeft aan dat de desbtreffende personen stromannen van NET5 waren die minimaal tot het minumum bedrag moesten bieden...
Collega noemde ook specifiek het appartement van E&N jaquote:Op woensdag 8 december 2004 12:53 schreef Toeps het volgende:
Aha! Vandaar dat E&N uiteindelijk niet verkocht hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |