abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 december 2004 @ 19:06:10 #226
90285 Swi3rRules
5 028356 501137
pi_23822107
kut heb geen tv hier kan ik dat nu niet kijken
de grootste eikels kregen het meeste geld een schande
pi_23822183
De koper van het appartement van Lieke en Michon komt morgen in ShowNieuws. Het stel houdt ook vol dat alles eerlijk is verlopen. Albert vroeg waarom de anderen dan met die t-shirts rondliepen. Michon antwoordde met dat hij dat ook niet wist, dat het maar aan hen gevraagd moest worden. Verder mogen de deelnemers niets over het maken van het programma zeggen. Dat staat zo in hun contract, op straffe van een bedrag van ¤2,500. Dat laatste moest Albert Verlinde er wel even uittrekken. Michon zei eerst dat ze maar contact moesten opnemen met Net5. Lieke vertelde vervolgens dat ze dus niets over het maken mogen vertellen. Ja, ze hebben absoluut mediatraining gehad.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mylene op 07-12-2004 19:23:14 ]
  dinsdag 7 december 2004 @ 22:54:25 #228
18668 BabyWatcher
...is watching you too!
pi_23823064
Zat even te 'googlen' op Lieke van der Grinten. Kom je op een korfbalpagina terecht waar je een radio-interview met haar kunt beluisteren. Opgenomen op 27 oktober en gaat o.a. over Het Blok.
Zie www.korfbalmagazineradio.nl/archiefachtergrond.htm
BabyWatcher
pi_23823572
Het gaat niet zo zeer om het valsspelen tijdens het de veiling, maar ook tijdens de weken door. Zoals een slaapkamer dat bij de deadline nog niet klaar was, en opeens, bij het bekijken helemaal af.
Een vloer in de woonkamer dat superduur hoort te zijn, maar voor 2-300 euro is geplaatst.
  dinsdag 7 december 2004 @ 23:56:15 #230
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_23824299
quote:
Weer een mysterie opgelost. De reden dat L&M hun vloer voor een habbekrats hadden gekregen [url=http://www.vloerenwerf.nl/liekemichon.html
]http://www.vloerenwerf.nl/liekemichon.html[/quote][/url]
Grappig, ook Lieke blijkt gewoon een arrogant wijf. Wat een lulverhaal zeg. Sjezus.

Binnenkort blijkt dat ze door tampax en hunkemoller is gesponsord waarschijnlijk; daarom hebben we 10 weken lang tegen die menstruatiekorsten in d'r string aan moeten kijken
Haters everywhere but I don't really care.
pi_23824690
Ik snap al die commotie niet...
OK, de veiling was een beetje een domper na zo'n leuke reeks van afleveringen maar er was een winnaar (en er was een verliezer). Da's toch all in the game? Je doet mee aan een spelletje of niet... En met 10.000 of 14.000 euro: dat verdien ik niet hoor in 80 dagen! Het enige voor wie het echt sneu was was voor E&N, die hadden het meeste nachten overgeslagen, het meeste zelf gedaan en gaan met niets naar huis! Even fgezien van hun inrichting, want die was echt te lelijk voor woorden maar da's een kwestie van smaak!

Waarschijnlijk lagen de verwachtingen te hoog, ik hoorde dat nog niet eens de helft van de ingeschreven potentiële kopers is komen opdagen... Ik vraag me af voor hoeveel geld ze de andere casco appartementen van het complex waar Het Blok toebehoort (www.romanof.nl) gaan verkopen. Daar zullen ze ook wel even moeten slikken: het appartement van E&N gaat daar namelijk, CASCO DUS, voor 280.000 euro in de verkoop...

Misschien is er wel teveel gekeken naar de Australische voorloper: daar gingen ze echt met tonnen naar huis, maar daar is het programma ook een veel grotere hype. In België kwamen ze erachter dat de appartementen halverwege het programma eigenlijk helemaal niet geveild mochten worden en volgens mij ging in Denemarken (of een ander Scandinavisch land) ook alles mis wat mis kon gaan: dus dan hebben de Net5-stellen niets te klagen
pi_23825142
Ze mogen in Nederland nog blij zijn dat er overwaarde is. Toevallig zag ik op VTM in België de slotuitzending van hun Het Blok. Daar hadden ze veel minder tot geen overwaarde. Volgens mij had 1 stel zelfs 50.000 "verlies"

De veiling ging daar wel anders. Er was een kijkdag waar veel, heel veel mensen op af kwamen. Mensen moesten in een gesloten envelop hun bod aflveren. Diegene met de hoogste overwaarde (op dat moment) was de winnaar. Na deze aflevering mochten de deelnemers verder op zoek gaan naar een koper.. en de overwaarde mochten ze alsnog houden...
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_23825291
Bijna geen positieve commentaren te lezen op liekemichon.nl..
Ehh..ook wanneer je de vele dubbele posts buiten beschouwing laat.
pi_23826222
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 19:17 schreef schatje het volgende:

Lieke vertelde vervolgens dat ze dus niets over het maken mogen vertellen. Ja, ze hebben absoluut mediatraining gehad.
Lieke versprak zich, ze zei: we gaan toch geen risico's nemen (mbt onze goede naam oid) om 50.000 euro?

Is die 45.000 meerwaarde niet voor hen soms? Hebben ze dus toch gewoon met de bevriende makelaar afgesproken dat ze de overwaarde (ongeacht hoe hoog, die is toch voor hen) aan hem zouden terugbetalen zodat ze die 50.000 konden incasseren?

Bij unfair spel zou het idd om exact 50.000 euro gaan (het opzetje, laten overbieden en betreffende bedrag retourneren)
Indien ze het fair zouden spelen zou ofwel de meerwaarde op het spel staan (bij verlies) ofwel de meerwaarde plus die 50.000 (bij winst).

In dat opzicht kun je dus nooit spreken van een risico nemen vanwege het bedrag van 50.000 euro aangezien alleen bij een tevoren gemaakte afspraak dat precies het bedrag is dat op het spel staat/waarvoor je risico's neemt.

(los van appartement 5, maar dat staat los van de overwinning)
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_23826607
stel dat het zo is vind ik het alleen maar slim gespeeld door L&M. vrienden/familie en de stellen zelf zijn uitgesloten van de veiling (zie eerdere post), maar er staat nergens wat in de spelregels (zie net5-site) over collega's/bazen of daar weer vrienden van e.d.
  woensdag 8 december 2004 @ 07:35:50 #236
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_23826629
Slim gespeeld, dat zeker, maar ja, niet iedereen wil als rat door het leven gaan....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_23826634
quote:
Anonymous said...
Ik heb een offerte gevraagd bij de vloerenwerf voor exact dezelfde vloer als lieke en michon. Voor 47 vierkante meter kost het 4700 euri! Lieke en michon hadden zeker 80 vierkante meter en betaalden 1000? Ze staan op de site van vloerenwerf vandaar! Dit is toch valsspelen? Zo'n vloer verhoogd toch de waarde van het huis. Belachelijk dat dit zomaar kan in zo'n programma!
van die site
pi_23827611
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:36 schreef Austen het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier.
Eigenlijk ben ik helemaal niet verbaasd dat er niet meer serieuze stellen waren die een bod deden. Volgens mij was de doelgroep van de appartementen jonge stellen die redelijk verdienen (dus aardig hoogopgeleid zijn).
Nu val ik precies in die doelgroep, net als veel van mijn vrienden. .... Maar de meeste mensen van rond de dertig met allebei baan kunnen niet veel meer van 210.000 euro aan hypotheek krijgen.

Kortom; de kijkers (die misschien best willen kopen) en de prijs van de appartementen liggen te veel uit elkaar.
Hypotheek
Ik kan het niet helemaal met je eens zijn.
Als ik om mij heen kijk: 2 Goed opgeleide mensen van 30 in de commerciele sector kunnen echt makkelijk een hypotheek van ruim 2 ton ophoesten, sterker nog, onder de 30 kun je met z'n 2en (zonder krom te liggen) als HBO-er ruim boven de 3 ton hypotheken en goed blijven leven.

Verbreed je visie
Ik denk dat men bij een volgende serie het netwerk iets moet uitbreiden en niet alleen binnen de kijkende doelgroep moet zoeken naar bieders, maar juist in de algemene Amsterdamse kopersmarkt.....
pi_23827745
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:29 schreef gelly het volgende:
[afbeelding]
Uitgelekte persfoto die van iedereen vast gemaakt was neem ik aan???
  woensdag 8 december 2004 @ 10:17:36 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23827988
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:58 schreef stay_fun het volgende:

Uitgelekte persfoto die van iedereen vast gemaakt was neem ik aan???
Ik heb het vermoeden van niet .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23828002
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden van niet .
Dat is ff flauw, wel weten hoe die foto ontstaan is, maar niet ff delen
  woensdag 8 december 2004 @ 10:20:43 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23828027
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:18 schreef stay_fun het volgende:
Dat is ff flauw, wel weten hoe die foto ontstaan is, maar niet ff delen
Mijn naam is Haas... ik weet van niets. Maar Gelly wel...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23828055
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mijn naam is Haas... ik weet van niets. Maar Gelly wel...
Ah ik snap, een gevalletje zware overmoedigheid van onze grote vriend E. dus

Nou ja, we zullen wel zien wat volgend seizoen gaat brengen...
pi_23828087
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:07 schreef NiNi het volgende:
Oh, bijgelezen. Ze zijn zelf niet onbemiddeld.

En geven ze hun winst van app. 5 nou nog weg?
Niet onbemiddeld en een goed commercieel inzicht.
Als het geen 'spel' was geweest, dan zou ik zeggen: goed zakelijk gespeeld.

- Korting bedingen dmv barters en sponsorship
- De juiste zakelijke partners uitzoeken
- Financiele accoortjes sluiten met anderen

woensdag 8 december 2004 @ 10:29:21 #245
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23828142
oplichterij dus?

Ik eis een hertelling!!!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 8 december 2004 @ 12:50:57 #246
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_23830595
Collega van me kende een van de 'biedende' personen en zij geeft aan dat de desbtreffende personen stromannen van NET5 waren die minimaal tot het minumum bedrag moesten bieden...
pi_23830653
Aha! Vandaar dat E&N uiteindelijk niet verkocht hebben.
  woensdag 8 december 2004 @ 13:34:22 #248
83951 rashudo
project 2501
pi_23831421
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:50 schreef Eilanden het volgende:
Collega van me kende een van de 'biedende' personen en zij geeft aan dat de desbtreffende personen stromannen van NET5 waren die minimaal tot het minumum bedrag moesten bieden...
Wel slim natuurlijk.. zo voorkom je een totale afgang.
Their eyes opaque.
  woensdag 8 december 2004 @ 13:48:55 #249
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_23831685
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:53 schreef Toeps het volgende:
Aha! Vandaar dat E&N uiteindelijk niet verkocht hebben.
Collega noemde ook specifiek het appartement van E&N ja
pi_23831751
hihi heeft iemand het theo-spel al gedaan op de L&M website.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')