Waarmee je fok dus volledig kunt verkloten. Idioot dat dat niet eruit gesloopt wordt.quote:
| 1 | [edit] lucky you |
Ga eens even opvliegen met dat javascriptje.quote:Op maandag 6 december 2004 00:10 schreef Monidique het volgende:
Ik zit alleen met het probleem dat echte tekst nog niet wil:
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 6 december 2004 00:15 schreef Monidique het volgende:
Sorry, DrW., ik haal het zo wel weg,.
Browser is Netscape5.0 (Windows; en-US)
Er stond een donkere meneer voor mijn deur en dan doe ik dus niet open he.quote:Op maandag 6 december 2004 00:23 schreef Flumina het volgende:
Hoe was jullie weekend btw? Sinterklaas langskomen?
Uiteraard.quote:Op maandag 6 december 2004 00:23 schreef Flumina het volgende:
Hoe was jullie weekend btw? Sinterklaas langskomen?
Ik heb sowieso geen schoorsteen, en flats met meer dan 50% moslims slaat hij over, had ik gehoordquote:Op maandag 6 december 2004 00:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er stond een donkere meneer voor mijn deur en dan doe ik dus niet open he.
Kut, vandaar.quote:Op maandag 6 december 2004 00:28 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen schoorsteen, en flats met meer dan 50% moslims slaat hij over, had ik gehoord![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 01:23 schreef wimmel_1 het volgende:
SInds waneer is #pol zo actief dat ze kunnen scripten
Deze bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 december 2004 07:01 schreef Sidekick het volgende:
Ik zoek wel een andere kloon m de komende 48 uur door te komen.
quote:Ophef in Denemarken over Submission
Uitgegeven: 5 december 2004 18:29
Laatst gewijzigd: 6 december 2004 07:18
KOPENHAGEN - In Denemarken is opschudding ontstaan over de vertoning van de film Submission van de vermoorde cineast Theo van Gogh. Een groep Deense moslims heeft bij de politie aangifte gedaan tegen een televisiezender die de controversiële film over vrouwenmishandeling heeft vertoond.
De klagers voelen zich "diep beledigd'', aldus de advocaat van de circa twintig moslims die klachten hebben ingediend tegen de publieke Deense zender Danmarks Radio (DR). De omroep heeft Submission onlangs in zijn geheel uitgezonden. Ook vertoonde het in nieuwsuitzendingen herhaaldelijk delen van de film.
DR is volgens de klagers "te ver gegaan''. De zender negeert volgens de advocaat dat de film wordt gezien "als een buitengewoon ernstig en manipulatieve belediging van hun religie''. Volgens de strafpleiter zijn onder haar cliënten zowel moslimgeestelijken als gewone gelovigen.
DR wil in een reactie niets weten van de kritiek. Het uitzenden van de filmbeelden heeft volgens de omroep niets te maken met sensatiezucht of bewuste belediging. De zender liet de clips zien "om het debat over gelimiteerde of ongelimiteerde vrijheid van meningsuiting in perspectief te zetten'', aldus een verklaring.
Klojo!!!quote:Kofi Annan weigert af te treden
Uitgegeven: 6 december 2004 07:46
Laatst gewijzigd: 6 december 2004 07:49
AMSTERDAM - De secretaris-generaal van de Verenigde Naties Kofi Annan is niet van plan af te treden. Annan is betrokken bij het olie-voor-voedsel-schandaal. "Ik denk dat aftreden relatief gemakkelijk is. Het is heel wat moeilijker te blijven en het werk voort te zetten waarvoor je bent verkozen", aldus Annan.
Hij deed de uitspraak in The Financial Times. Annan ligt in de Verenigde Staten onder vuur in verband met het olie-voor-voedselprogramma van de VN in Irak. Bij een groot corruptieschandaal binnen dit programma is de naam van Annans zoon Kojo komen bovendrijven.
het is niet eeuwig Kerst...quote:Op maandag 6 december 2004 08:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Monidique de klos en de echte daders lopen los...
ben je er niet blij mijquote:
Gemeentequote:Op maandag 6 december 2004 10:55 schreef Harry_Sack het volgende:
Zeg Meki, wie gaat die graffiti schoonmaken?
hmja, de gemeentebelasting kwam dit jaar voor mij op zo'n 400 euries..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |