Licht getinte huid, niet zwart.quote:Op zondag 5 december 2004 21:05 schreef PJORourke het volgende:
Lijkt me sterk. Er werd toch echt open en bloot voor het oog van de camera's een gewonde zwarte man afgevoerd.
Klopt. Maar toch verkondigde het RTL Nieuws iets heel anders.quote:Op zondag 5 december 2004 21:05 schreef PJORourke het volgende:
Lijkt me sterk. Er werd toch echt open en bloot voor het oog van de camera's een gewonde zwarte man afgevoerd.
ahaquote:Op zondag 5 december 2004 21:05 schreef Snik het volgende:
[..]
2019 op zijn vroegst.
En als Erdogan zo blijft zeuren dat hij geen alternatieve eisen accepteert dan is het 17 december geloof ik al afgelopen.
Heel goed, daar zul je alleen maar profijt van hebben.quote:Op zondag 5 december 2004 21:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ga mijn studie weer eens oppakken.
Jij bedoelt de man die billenknijpen goedkeurt?quote:Op zondag 5 december 2004 21:07 schreef SCH het volgende:
Ik ga ook twijfelen, moet ik dat VN-konijn nu adopteren ofzo?
Vieze hetero'squote:Op zondag 5 december 2004 21:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij bedoelt de man die billenknijpen goedkeurt?
poepstampen is beter.quote:
quote:Op zondag 5 december 2004 21:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heel goed, daar zul je alleen maar profijt van hebben.
Ranzig he.quote:
Het is een hybride entiteit geworden, SCHidekick.quote:Op zondag 5 december 2004 21:11 schreef SCH het volgende:
Is Sidekick alweer in de verliefdheidSCHfase ofzo?
[edit]quote:
Dan kunnen Somali en Turk jouw Buren wordenquote:Op zondag 5 december 2004 21:08 schreef Meki het volgende:
[..]
aha
Nee Tegen Turkije ga maar bij Afrika aanvragen
Kortom, alles wat je nodig hebt om nertsen te bevrijden.quote:Op zondag 5 december 2004 21:23 schreef du_ke het volgende:
Ik heb een groot mes gekregen. En een half pak printerpapier.
Verder een mooie grote maglite.
Ga je Wilders vermoorden?quote:Op zondag 5 december 2004 21:23 schreef du_ke het volgende:
Nu nog een bivakmuts en je past mooi bij je IS vriendenquote:Op zondag 5 december 2004 21:23 schreef du_ke het volgende:
Ezelquote:Op zondag 5 december 2004 21:31 schreef Snik het volgende:
[..]
Nu nog een bivakmuts en je past mooi bij je IS vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |