Veel plezier. Ik vond hem goed.quote:Op zondag 5 december 2004 19:02 schreef releaze het volgende:
Wel okee.. Ben lekker productief bezig geweest, dus dat doet me goed. Nu eens HP 3 kijken
Hij was leuk hè?quote:Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Straks vast weer erg genieten van Javier Guzman
meisje.. ik snap wat je bedoelt.. maar misschien moet je het ook vanuit hun positie bekijken?quote:Op zondag 5 december 2004 19:46 schreef diannetjhu het volgende:
Ik zal wel een verwend rotkind zijn.. maar de bruiloft is belangrijk voor me.. ik wil dat ronald er ook netjes uitziet.. en ik had me er gewoon zoveel van voorgesteld.
En ik zit nu gewoon te janken omdat zijn ouders het al bijna geldverspilling vinden om 125 euro aan een pak uit te geven bij de c&a ( hoe kan zo'n pak nou zitten?? ) en het al helemaal niet nodig vinden nieuwe schoenen te kopen want hij heeft tenslotte die laarsjes nog..die kunnen toch niet onder een pak, kom op!
![]()
![]()
dus ik heb zoiets van dan betaal ik zelf wel bij, maar ik geloof dat dat niet echt respectvol is.![]()
kut kut kut kut kut
Heb het er is over met je pa en ingrid zelf dan?quote:Op zondag 5 december 2004 19:46 schreef diannetjhu het volgende:Lala
ik ken het gevoel...quote:Op maandag 6 december 2004 02:50 schreef cerror het volgende:
Blij, vrolijk maar toch allenig...
Das normaal
En nu voel ik me ongeduldig.quote:Op maandag 6 december 2004 06:53 schreef Moonah het volgende:
Ik voel me excited!
Mijn zus belde twee uur geleden dat haar vliezen zijn gebroken...! Whhooeehhooeei!!!
gut spannend zegquote:Op maandag 6 december 2004 11:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
En nu voel ik me ongeduldig.
Ze belde me net weer: Er is nog niets aan de hand verder, het kan nog wel 72 uur duren.
Spannend...quote:Op maandag 6 december 2004 11:00 schreef Moonah het volgende:
Ze belde me net weer: Er is nog niets aan de hand verder, het kan nog wel 72 uur duren.
Ja, toch wel. Ik heb niks meer van hem gehoord namelijkquote:Op maandag 6 december 2004 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spannend...
Meami: bezorgdheid om HU?
OT: Beetje maandagsuf.
Toch gefeliciteerd lieverd!quote:Op maandag 6 december 2004 00:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Eric_Cantona schijnt nu 24 uur ongeveer jarig te zijn..
Waarom heb ik er helemaal geen zin in? Voel me oud, eenzaam, leeg, radeloos, machteloos, futloos en zo nog 'n aantal "begrippen"..
Spannend, Moonahquote:Op maandag 6 december 2004 11:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh...spannendquote:Op maandag 6 december 2004 11:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Als ik me goed voel ookquote:Op maandag 6 december 2004 15:58 schreef T1andonly het volgende:
Als ik me slecht voel luister ik maar muziek
Trust me, dat kan op heeeeeeeel onverwachte momenten komen! Nog geen 2 weken voordat ik mn huidige vriendin ontmoette zat ik in een mega dip, was er net een beetje uit aan het klimmen en toen liep ik spontaan tegen haar aanquote:Op maandag 6 december 2004 17:42 schreef T1andonly het volgende:
Over een tijdje overspoel ik ook vast iedereen meten
maar dat komt nog wel een keertje...
Hij was geweldig!quote:Op zondag 5 december 2004 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hij was leuk hè?![]()
....ik heb me kapot gelachen. Hij doet me wel denken aan Theo Maassen overigens.
Goed om te horenquote:Op maandag 6 december 2004 21:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik reken er stiekem op dat ik hartstikke aangenomen wordt, aangezien de kans wel heeeeel groot is! Ben erg blij dat het zo lekker loopt, maar nu als de donder op zoek naar woonruimte!
quote:Op maandag 6 december 2004 21:19 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Zijn er nog een beetje appartementen te vinden in Den Haag?
Heh, balen! Ik hoop voor je dat het meevalt. Sterktequote:Op dinsdag 7 december 2004 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
Vanochtend bij de huisarts geweest. Die was er toch niet zeker van. Heb nu een spoed afspraak bij de longarts. Kan ik om 13.00 al terecht.
hopelijk komt hij/zij snelquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:37 schreef Moonah het volgende:
Pffff! Ik word gék van de spanning!
Gisternacht zijn dus de vliezen van mijn zus gebroken. Ik had meteen vrij geregeld voor vandaag (gisteren had ik sowieso al vrij). En er is nog steeds geen babietje...
NOG NIET! Hmmm.... hopen dat er snel wat gebeurd. Sterkte. Weer wat geleerd voor straksquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:37 schreef Moonah het volgende:
Gisternacht zijn dus de vliezen van mijn zus gebroken. Ik had meteen vrij geregeld voor vandaag (gisteren had ik sowieso al vrij). En er is nog steeds geen babietje...
dankjewel voor je steunbetuigingenquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:32 schreef T1andonly het volgende:Je bent weer terug HU
hopelijk gaat wel beter en dat weekend is misschien wel in te halen op een of andere manier
Hier kan ik me wel enigszins (lees: volledig) in vinden, mooi nummer waar ik 't af en toe (als ik alleen ben) 't wel echt uitschreeuw. Je moet 't es proberen, kan best opluchten..quote:Op dinsdag 7 december 2004 21:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Verder helemaal zoals de tekst van Novastar:
Takes a lot of time to see
You need less to become more
And all this time, evening cries
With no words, no words
En ik hou me dan ook maar vast aan zijn vervolg:
Oh lord, seems the best is yet to come
I'm screamin' it out boy, screamin' it out
Met het enige verschil dat ik doodstil ben...
Jaaaaahh!!quote:
Ow, wauw!!!!!! Mijn zus was ook zo trots en verbaasd toen ik kindjes kreeg.......zo'n mooi momentquote:Op woensdag 8 december 2004 01:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jaaaaahh!!
Geweldig dat mijn bloedeigen zus gewoon een kind heeft gebaard.... Fan-tas-tisch!
Ik vind het zo knap en ben echt supertrots op haar.
En mijn nichtje is eendotje
.
Yep, ik snap, mijn zus kon door heel veel oorzaken geen kindjes krijgen dus mijn kindjes waren altijd al haar kindjes. Zij zit inmiddels in mijn hart, maar die 3 momenten heeft ze mee mogen maken en dat is voor mij van onschatbare waarde.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:44 schreef Moonah het volgende:
Wij hebben het ook al de hele zwangerschap over ' onze baby'....![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 00:27 schreef Morwen het volgende:
Goed en een klein beetje verliefd op Johnny, samen met de rest van de wereld "What the Hell"![]()
* Morwen ziet opeens een kaal kippeborstje........ach, nobody is perfect
Ohh wat tof! Ik hoop dat je als een van de eerste het babietje kan zien! Toen mijn zus 's avonds beviel zat ik op school een betoog als toets voor maatschappijleer te schrijven. Ik kreeg een smsje en las hem stiekem, zij boos kijken. Ik iets te hard: WHA MIJN ZUS HEEFT EEN KINDJE!quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:37 schreef Moonah het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2004 00:27 schreef Morwen het volgende:
Goed en een klein beetje verliefd op Johnny, samen met de rest van de wereld "What the Hell"![]()
Captain Jack Sparrow, Edward Scissorhands, 21 Jumpstreet......volgens mij vond ik hem toen al erg lekker![]()
* Morwen ziet opeens een kaal kippeborstje........ach, nobody is perfect
Gaat normaal wel, nu gewoon even niet...quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Je moet 't es proberen, kan best opluchten..
Mag ik mint-groen met hard paarse stroken aanbevelenquote:Op woensdag 8 december 2004 13:01 schreef Morwen het volgende:
Ik voel me geknipt![]()
Ik zat wel bij de verkeerde kapper (Nee hoor, je staat echt niet in het boek), maar goed......Vanmiddag nog ff een kleurtje erdoorheen en ik kan er weer tegen voor een tijdje
![]()
Dat mag. Ik denk alleen dat dat wat vloekt met mijn fel oranje-kleurige ogen en zacht blauwe huidskleurquote:Op woensdag 8 december 2004 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag ik mint-groen met hard paarse stroken aanbevelen
Gefeliciteerd tante Moonah, wat leuk!quote:Op woensdag 8 december 2004 01:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jaaaaahh!!
Geweldig dat mijn bloedeigen zus gewoon een kind heeft gebaard.... Fan-tas-tisch!
Ik vind het zo knap en ben echt supertrots op haar.
En mijn nichtje is eendotje
.
haha kaashooliganquote:Op woensdag 8 december 2004 02:27 schreef gekke_sandra het volgende:
Helmondje.. je moet niet zo rellen hoor!Geen kaasjesgevecht voor ons
Je bent misschien voor mensen een gemakklijk target omdat je zo aardig en behulpzaam bent?quote:Op woensdag 8 december 2004 18:38 schreef _Arual_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er het nut van is om mensen - die het alleen maar goed proberen te doen - keer op keer af te blaffen? Of wat daar leuk aan is? Iemand? Hallo?
*weer eens weg wil enzo
Even showenquote:Op woensdag 8 december 2004 17:40 schreef Moonah het volgende:
En mijnnichtje
..... CUTE!!! Echt om op te vreten!
![]()
Specs! Oh, f*ck, ik zit niet op tweakers...quote:Op woensdag 8 december 2004 18:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Even showen
Die wangetjes, en dat neusje...
*zwijmel
[afbeelding]
Same here..quote:Op woensdag 8 december 2004 22:41 schreef melismay het volgende:
Vreemd... Waarom snapt ie niet dat ik alleen maar hem wil?
Pas maar op dat ze je er niet houden om mee te doen in de parade.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:34 schreef Morwen het volgende:
Ik begin nu toch wel zin te krijgen in mijn minivakantieAlleen dat geregel en gewacht......aaaa
![]()
dat is toch een hele elf minuten, klote zegquote:Op donderdag 9 december 2004 13:39 schreef melismay het volgende:
Zo... dat hele euforie gevoel weer afgestompt... Mailtje van mijn vader gehad
Doe je een beetje rustig aan gekkie? Hoop dat je, je snel beter voelt!quote:
Hier ookquote:[b]Op donderdag 9 december 2004 22:40
dadelijk maar eens op tijd naar bed, morgen erg drukke dag
insgelijks. mezelf.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:35 schreef brainster het volgende:
redelijk, maar ik maak me wel zorgen om een bepaald persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |