Veel plezier. Ik vond hem goed.quote:Op zondag 5 december 2004 19:02 schreef releaze het volgende:
Wel okee.. Ben lekker productief bezig geweest, dus dat doet me goed. Nu eens HP 3 kijken
Hij was leuk hè?quote:Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Straks vast weer erg genieten van Javier Guzman
meisje.. ik snap wat je bedoelt.. maar misschien moet je het ook vanuit hun positie bekijken?quote:Op zondag 5 december 2004 19:46 schreef diannetjhu het volgende:
Ik zal wel een verwend rotkind zijn.. maar de bruiloft is belangrijk voor me.. ik wil dat ronald er ook netjes uitziet.. en ik had me er gewoon zoveel van voorgesteld.
En ik zit nu gewoon te janken omdat zijn ouders het al bijna geldverspilling vinden om 125 euro aan een pak uit te geven bij de c&a ( hoe kan zo'n pak nou zitten?? ) en het al helemaal niet nodig vinden nieuwe schoenen te kopen want hij heeft tenslotte die laarsjes nog..die kunnen toch niet onder een pak, kom op!
![]()
![]()
dus ik heb zoiets van dan betaal ik zelf wel bij, maar ik geloof dat dat niet echt respectvol is.![]()
kut kut kut kut kut
Heb het er is over met je pa en ingrid zelf dan?quote:Op zondag 5 december 2004 19:46 schreef diannetjhu het volgende:Lala
ik ken het gevoel...quote:Op maandag 6 december 2004 02:50 schreef cerror het volgende:
Blij, vrolijk maar toch allenig...
Das normaal
En nu voel ik me ongeduldig.quote:Op maandag 6 december 2004 06:53 schreef Moonah het volgende:
Ik voel me excited!
Mijn zus belde twee uur geleden dat haar vliezen zijn gebroken...! Whhooeehhooeei!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |