abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23823661
Ben vanmiddag naar de tandarts geweest, (tweede maal in een rij van nog meer behandelingen). Hij heeft 2 kiezen bewerkt en daarover 2 noodkronen geplaatst. Ik stik van de pijn, vooral zenuwpijn, paracetamol (1000 mg) helpt maar heel even. Eten en drinken kan ik niet, is supergevoelig en pijnlijk. Ik ga morgenvroeg natuurlijk meteen met de tandarts bellen maar hoe kom ik in godesnaam de nacht door?

Iemand (huis- tuin- en keuken-) tips voor me? :'(
#geen
  dinsdag 7 december 2004 @ 23:31:56 #2
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23823842
Heel veel alcohol, zodat je zo dronken als een droppie bent en niks meer voelt.
Ibuprofen, flinke dosis (1000 mg ofzo), je wordt er wazig van, maar wel lekker van de pijn af
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_23823863
Drank. Veel & sterk. De hoofdpijn morgenochtend is vast minder erg dan dit.
  Vis een optie? dinsdag 7 december 2004 @ 23:32:57 #4
70532 loveli
N
pi_23823865
Ibuprofen, neurofen, brufen. Iets met dat spul erin wil misschien helpen. Sterkte. Enne... ik zou de drank laten staan...
crap in = crap out
pi_23823949
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:32 schreef thaleia het volgende:
Drank. Veel & sterk. De hoofdpijn morgenochtend is vast minder erg dan dit.
Ik lach als een boer met kiespijn
#geen
pi_23823995
Vanochtend zijn er bij mij 3 (!) verstandskiezen verwijderd, ik leef met je mee.
Tip: ik heb Brufen tegen de pijn ... dat is volgens mij ongeveer hetzelfde als wat men hier schrijft, ibuprofen.
  dinsdag 7 december 2004 @ 23:46:00 #7
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_23824111
ibuprofen en spoelen met alcohol idd (niet te veel drinken bij die pillen.... wordt je nogal stoned van )
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  dinsdag 7 december 2004 @ 23:50:12 #8
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_23824181
Heb je toevallig kruidnagelolie in huis? Dat moet je erop smeren.
Dat helpt heel goed.

Anders zou je deze tip misschien nog kunnen proberen:

Ga met blote voeten op een koude natte dweil of een koude stenen vloer staan. Na een paar tellen trekt de pijn weg. Wel naar de tandarts gaan, want het helpt maar tijdelijk.Goed om bijvoorbeeld de nacht door te komen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_23824275
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:50 schreef mazaru het volgende:
Dat helpt heel goed.

Ga met blote voeten op een koude natte dweil of een koude stenen vloer staan. Na een paar tellen trekt de pijn weg. Wel naar de tandarts gaan, want het helpt maar tijdelijk.Goed om bijvoorbeeld de nacht door te komen
heb jij ooit zenuwpijn gehad ?
dat trekt daar niet van weg lijkt me strek tenminste

ot: bij mij hielp sanalgin goed. lekker vies spul maar dan heb je ook wat.
That's no ordinary rabbit
run awayyyy run awayyy
pi_23824302
Spoelen met zout water
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  dinsdag 7 december 2004 @ 23:56:40 #11
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_23824303
woon je in groningen, trouwens? heb nog wat over van m'n operatie... morfine-achtige shit
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_23824336
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:50 schreef mazaru het volgende:
Dat helpt heel goed.

Een truuk uit de oude doos
Maar ik heb het meer zien staan wel,dus mischien helpt het
pi_23824345
Ik mag geen pijnstillers zoals ibuprofen, nerofen etc. (Alles eindigend op 'en') omdat ik medicatie slik die in combinatie met bovengenoemd een maagbloeding kan veroorzaken.

Kruidnagelolie heb ik niet. Wel gewone kruidnageltjes. Kan ik daar iets mee?

Ik las ergens op internet dat noodkronen te krap kunnen zijn waardoor de zenuwen bekneld kunnen zitten. Ook komen allergische reacties voor op het cement dat gebruikt is...

Pfff was het maar vast morgen!

Michiel heb jij pijn? Sterkte iig.

Alcohol drinken (veel) zal niet gaan, ik kan helemaal niets verdragen aan die kiezen
#geen
pi_23824379
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:59 schreef DuchessX het volgende:
Ik mag geen pijnstillers zoals ibuprofen, nerofen etc. (Alles eindigend op 'en') omdat ik medicatie slik die in combinatie met bovengenoemd een maagbloeding kan veroorzaken.

Ik las ergens op internet dat noodkronen te krap kunnen zijn waardoor de zenuwen bekneld kunnen zitten. Ook komen allergische reacties voor op het cement dat gebruikt is...

Alcohol drinken (veel) zal niet gaan, ik kan helemaal niets verdragen aan die kiezen
Ik heb een stuk van mn kies af
En moet morgen ook bellen helpt spoelen met warm water ook niet?
dat helpt bij mij wel namelijk
pi_23824389
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:56 schreef Flurry het volgende:
woon je in groningen, trouwens? heb nog wat over van m'n operatie... morfine-achtige shit
Nee helaas!

Spoelen met zoutwater zal echt niet lukken ivm de pijn.
#geen
pi_23824391
Spoelen met Corsodyl kan ook goed helpen, gewoon verkrijgbaar bij de apotheek (wellicht nog een nachtapotheek open?) Zo'n 4 a 5 euro per flesje
www.corsodyl.nl
pi_23824400
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:59 schreef DuchessX het volgende:

misschien is dan toch dit wat

https://secure.is.nl/mijn(...)etails.asp?ID=127395
run awayyyy run awayyy
pi_23824405
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ik heb een stuk van mn kies af
En moet morgen ook bellen helpt spoelen met warm water ook niet?
dat helpt bij mij wel namelijk
Spoelen is echt geen optie, ik kan helemaal niks verdragen aan mijn kiezen. Ik kan ze zelfs niet op elkaar zetten
#geen
pi_23824422
bij mij hielp alleen ijs... drank en ibroprofen iig niet...
pi_23824435
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:03 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Spoelen is echt geen optie, ik kan helemaal niks verdragen aan mijn kiezen. Ik kan ze zelfs niet op elkaar zetten
Of iets warms tegen je wang houden of de warme douche er op
pi_23824446
Misschien wat watjes doordrenkt met Jenever (als je dat hebt, anders iets anders sterks) er tegenaan.

Heel veel sterkte in elk geval, pijn in je mond is zwaar kloten
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_23824465
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:02 schreef dustbunny het volgende:

[..]

misschien is dan toch dit wat

https://secure.is.nl/mijn(...)etails.asp?ID=127395
Misschien dat ik idd maar even bel naar de huisartsenpost ofzo (Is er ook een tandartsenpost?) of anders even naar de nachtapotheek want dit is geen doen
#geen
pi_23824477
Op fok posten. Bezig zijn. Alles wat je aandacht van je kiespijn afhaalt.
  woensdag 8 december 2004 @ 00:07:02 #24
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_23824493
*nod* bel sowieso als er iets open is... als je zo'n pijn hebt, dan kan je niet zo de nacht in imo... misschien kunnen ze je ergens helpen?
pi_23824497
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:05 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Misschien dat ik idd maar even bel naar de huisartsenpost ofzo (Is er ook een tandartsenpost?) of anders even naar de nachtapotheek want dit is geen doen
weet weet wat je moet doorstaan ik heb het een maand of 4 geleden ook gehad
gewoon even bellen idd. dat spul is als het goed is wel te krijgen bij een apotheek
sterkte
run awayyyy run awayyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')