quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:32 schreef thaleia het volgende:
Drank. Veel & sterk. De hoofdpijn morgenochtend is vast minder erg dan dit.
heb jij ooit zenuwpijn gehad ?quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:50 schreef mazaru het volgende:
Heb je toevallig kruidnagelolie in huis? Dat moet je erop smeren.
Dat helpt heel goed.
Anders zou je deze tip misschien nog kunnen proberen:
Ga met blote voeten op een koude natte dweil of een koude stenen vloer staan. Na een paar tellen trekt de pijn weg. Wel naar de tandarts gaan, want het helpt maar tijdelijk.Goed om bijvoorbeeld de nacht door te komen
Een truuk uit de oude doosquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:50 schreef mazaru het volgende:
Heb je toevallig kruidnagelolie in huis? Dat moet je erop smeren.
Dat helpt heel goed.
Anders zou je deze tip misschien nog kunnen proberen:
Ga met blote voeten op een koude natte dweil of een koude stenen vloer staan. Na een paar tellen trekt de pijn weg. Wel naar de tandarts gaan, want het helpt maar tijdelijk.Goed om bijvoorbeeld de nacht door te komen
Ik heb een stuk van mn kies afquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:59 schreef DuchessX het volgende:
Ik mag geen pijnstillers zoals ibuprofen, nerofen etc. (Alles eindigend op 'en') omdat ik medicatie slik die in combinatie met bovengenoemd een maagbloeding kan veroorzaken.
Kruidnagelolie heb ik niet. Wel gewone kruidnageltjes. Kan ik daar iets mee?
Ik las ergens op internet dat noodkronen te krap kunnen zijn waardoor de zenuwen bekneld kunnen zitten. Ook komen allergische reacties voor op het cement dat gebruikt is...
Pfff was het maar vast morgen!
Michiel heb jij pijn? Sterkte iig.
Alcohol drinken (veel) zal niet gaan, ik kan helemaal niets verdragen aan die kiezen
Nee helaas!quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:56 schreef Flurry het volgende:
woon je in groningen, trouwens? heb nog wat over van m'n operatie... morfine-achtige shit
misschien is dan toch dit watquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:59 schreef DuchessX het volgende:
Ik mag geen pijnstillers zoals ibuprofen, nerofen etc. (Alles eindigend op 'en') omdat ik medicatie slik die in combinatie met bovengenoemd een maagbloeding kan veroorzaken.
Kruidnagelolie heb ik niet. Wel gewone kruidnageltjes. Kan ik daar iets mee?
Ik las ergens op internet dat noodkronen te krap kunnen zijn waardoor de zenuwen bekneld kunnen zitten. Ook komen allergische reacties voor op het cement dat gebruikt is...
Pfff was het maar vast morgen!
Michiel heb jij pijn? Sterkte iig.
Alcohol drinken (veel) zal niet gaan, ik kan helemaal niets verdragen aan die kiezen
Spoelen is echt geen optie, ik kan helemaal niks verdragen aan mijn kiezen. Ik kan ze zelfs niet op elkaar zettenquote:Op woensdag 8 december 2004 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb een stuk van mn kies af![]()
En moet morgen ook bellen helpt spoelen met warm water ook niet?
dat helpt bij mij wel namelijk
Of iets warms tegen je wang houden of de warme douche er opquote:Op woensdag 8 december 2004 00:03 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Spoelen is echt geen optie, ik kan helemaal niks verdragen aan mijn kiezen. Ik kan ze zelfs niet op elkaar zetten![]()
Misschien dat ik idd maar even bel naar de huisartsenpost ofzo (Is er ook een tandartsenpost?) of anders even naar de nachtapotheek want dit is geen doenquote:Op woensdag 8 december 2004 00:02 schreef dustbunny het volgende:
[..]
misschien is dan toch dit wat
https://secure.is.nl/mijn(...)etails.asp?ID=127395
weet weet wat je moet doorstaan ik heb het een maand of 4 geleden ook gehadquote:Op woensdag 8 december 2004 00:05 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Misschien dat ik idd maar even bel naar de huisartsenpost ofzo (Is er ook een tandartsenpost?) of anders even naar de nachtapotheek want dit is geen doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |