quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:32 schreef thaleia het volgende:
Drank. Veel & sterk. De hoofdpijn morgenochtend is vast minder erg dan dit.
heb jij ooit zenuwpijn gehad ?quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:50 schreef mazaru het volgende:
Heb je toevallig kruidnagelolie in huis? Dat moet je erop smeren.
Dat helpt heel goed.
Anders zou je deze tip misschien nog kunnen proberen:
Ga met blote voeten op een koude natte dweil of een koude stenen vloer staan. Na een paar tellen trekt de pijn weg. Wel naar de tandarts gaan, want het helpt maar tijdelijk.Goed om bijvoorbeeld de nacht door te komen
Een truuk uit de oude doosquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:50 schreef mazaru het volgende:
Heb je toevallig kruidnagelolie in huis? Dat moet je erop smeren.
Dat helpt heel goed.
Anders zou je deze tip misschien nog kunnen proberen:
Ga met blote voeten op een koude natte dweil of een koude stenen vloer staan. Na een paar tellen trekt de pijn weg. Wel naar de tandarts gaan, want het helpt maar tijdelijk.Goed om bijvoorbeeld de nacht door te komen
Ik heb een stuk van mn kies afquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:59 schreef DuchessX het volgende:
Ik mag geen pijnstillers zoals ibuprofen, nerofen etc. (Alles eindigend op 'en') omdat ik medicatie slik die in combinatie met bovengenoemd een maagbloeding kan veroorzaken.
Kruidnagelolie heb ik niet. Wel gewone kruidnageltjes. Kan ik daar iets mee?
Ik las ergens op internet dat noodkronen te krap kunnen zijn waardoor de zenuwen bekneld kunnen zitten. Ook komen allergische reacties voor op het cement dat gebruikt is...
Pfff was het maar vast morgen!
Michiel heb jij pijn? Sterkte iig.
Alcohol drinken (veel) zal niet gaan, ik kan helemaal niets verdragen aan die kiezen
Nee helaas!quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:56 schreef Flurry het volgende:
woon je in groningen, trouwens? heb nog wat over van m'n operatie... morfine-achtige shit
misschien is dan toch dit watquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:59 schreef DuchessX het volgende:
Ik mag geen pijnstillers zoals ibuprofen, nerofen etc. (Alles eindigend op 'en') omdat ik medicatie slik die in combinatie met bovengenoemd een maagbloeding kan veroorzaken.
Kruidnagelolie heb ik niet. Wel gewone kruidnageltjes. Kan ik daar iets mee?
Ik las ergens op internet dat noodkronen te krap kunnen zijn waardoor de zenuwen bekneld kunnen zitten. Ook komen allergische reacties voor op het cement dat gebruikt is...
Pfff was het maar vast morgen!
Michiel heb jij pijn? Sterkte iig.
Alcohol drinken (veel) zal niet gaan, ik kan helemaal niets verdragen aan die kiezen
Spoelen is echt geen optie, ik kan helemaal niks verdragen aan mijn kiezen. Ik kan ze zelfs niet op elkaar zettenquote:Op woensdag 8 december 2004 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb een stuk van mn kies af![]()
En moet morgen ook bellen helpt spoelen met warm water ook niet?
dat helpt bij mij wel namelijk
Of iets warms tegen je wang houden of de warme douche er opquote:Op woensdag 8 december 2004 00:03 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Spoelen is echt geen optie, ik kan helemaal niks verdragen aan mijn kiezen. Ik kan ze zelfs niet op elkaar zetten![]()
Misschien dat ik idd maar even bel naar de huisartsenpost ofzo (Is er ook een tandartsenpost?) of anders even naar de nachtapotheek want dit is geen doenquote:Op woensdag 8 december 2004 00:02 schreef dustbunny het volgende:
[..]
misschien is dan toch dit wat
https://secure.is.nl/mijn(...)etails.asp?ID=127395
weet weet wat je moet doorstaan ik heb het een maand of 4 geleden ook gehadquote:Op woensdag 8 december 2004 00:05 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Misschien dat ik idd maar even bel naar de huisartsenpost ofzo (Is er ook een tandartsenpost?) of anders even naar de nachtapotheek want dit is geen doen![]()
Heb jij "de marathonman" met Dustin Hofman wel eens gezien?quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:54 schreef dustbunny het volgende:
[..]
heb jij ooit zenuwpijn gehad ?
dat trekt daar niet van weglijkt me strek tenminste
Dankjewel!quote:Op woensdag 8 december 2004 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij "de marathonman" met Dustin Hofman wel eens gezien?
Die dokter had lekker in zijn zenuwen zitten boren, en die kruidnagelolie hielp heel goed tegen de pijn.
Soms steek je wel eens wat op van een film![]()
Jammer dat je het niet in huis hebt DuchessX.
Als ik jou was zou ik inderdaad ff gaan bellen, de nacht is nog heel lang.
Sterkte!
Groot gelijk heb je, daar zijn ze voor. Zo kom je echt de nacht niet door.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:15 schreef DuchessX het volgende:
Ik ga maar even bellen denk ik, met de huisartsenpost/nachtapotheek.
ja die olie kan idd ook nog wel eens werkenquote:Op woensdag 8 december 2004 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij "de marathonman" met Dustin Hofman wel eens gezien?
Die dokter had lekker in zijn zenuwen zitten boren, en die kruidnagelolie hielp heel goed tegen de pijn.
Soms steek je wel eens wat op van een film![]()
Jammer dat je het niet in huis hebt DuchessX.
Als ik jou was zou ik inderdaad ff gaan bellen, de nacht is nog heel lang.
Sterkte!
Nou, dit is dan wel je eigen schuld hoor.......Dit soort kiespijn gaat nooit zomaar over! (je had niet voor niks noodkronen).quote:Op maandag 13 december 2004 12:35 schreef DuchessX het volgende:
Sinds vrijdagavond (ja zal je altijd zien) is de pijn weer steeds meer toegenomen. Vanmorgen de tandarts gebeld en ik kan pas woensdagmiddag terecht
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor, maar waar gaat dat over? Nogal botte opmerking van iemand die waarschijnlijk nog nooit last heeft gehad van dit soort pijn.quote:Op maandag 13 december 2004 17:31 schreef Thisbe het volgende:
Nou, dit is dan wel je eigen schuld hoor.......Dit soort kiespijn gaat nooit zomaar over! (je had niet voor niks noodkronen).
Een week? Ze heeft op maandag de tandarts gebeld met de vermelding dat ze pijnklachten heeft, en ze kan woensdag terecht!quote:Op maandag 13 december 2004 19:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar waar gaat dat over? Nogal botte opmerking van iemand die waarschijnlijk nog nooit last heeft gehad van dit soort pijn.
Mij lijkt dat de tandarts haar veel eerder had moeten helpen. Iemand meer dan een week laten lopen met een probleem als dit is niet normaal!
misschien een zenuwbehandelingquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:22 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb idd niet met de tandarts gebeld vorige week dinsdag, maar ben bij de huisartsenpost geweest 'snachts. Daar heb ik mijn klachten besproken en medicatie gekregen en de pijn nam toen snel af. Donderdag en vrijdag had ik geen medicatie nodig, want de pijn was weg. Het was nog wel wat gevoelig maar ik ben er vanuit gegaan dat dat wel weg zou trekken. Echter kwam vrijdag 'savonds weer pijn opzetten. Geen zenuwpijn (wel is het nog erg gevoelig met kou) maar 'gewone' heftige kiespijn. Die ik het hele weekend + vandaag bestreden heb met de medicatie.
Ik ben eigenlijk bang dat de tandarts er woensdag niet veel aan kan doen? Na ja ik zal wel zien.
Ik had me al voorbereid op zoiets dergelijks, maar de tandarts constateerde dat er een stukje afgebroken was van een van de noodkronen en dat daardoor een zenuw blootlag...vandaar de pijn!quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:41 schreef dustbunny het volgende:
[..]
misschien een zenuwbehandeling
dan ben je snel van je pijn af! z'n opluchting is dat.
nou gelukkig maarquote:Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik had me al voorbereid op zoiets dergelijks, maar de tandarts constateerde dat er een stukje afgebroken was van een van de noodkronen en dat daardoor een zenuw blootlag...vandaar de pijn!
Hij heeft de noodkroon gerepareerd en als het goed is, is de pijn nu snel weg...
Ergens in januari. Ik heb nu 5 noodkronen, er komen er nog eens 3 bij. Daarna wordt er weer gemeten etc en worden de echte kronen gemaakt. Ik hoop ze eind januari toch wel te hebben.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:57 schreef Thisbe het volgende:
Maarre.......wanneer was je tandarts van plan om je noodkronen te vervangen door echte?
Ik weet niet precies na aanleiding waarvan je dit schrijft. Al klopt het wel dat ik niet bij ieder pijntje naar de dokter of tandarts ren.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:33 schreef Ghostbuster het volgende:
En je hebt ook mensen die gaan gewoon niet met kiespijn,naar de tandarts![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |