He, deze is NU nog te krijgen voor 34,5 Kquote:Op zondag 5 december 2004 19:50 schreef PeuRac het volgende:
Xtreem, dat is de A325 die jij bedoelt (Arnhem/Nijmegen) De A345 ligt Nijmegen - Oss volgens mij
Jammer dat je foto's heb genomen van na de verkrachting
thnx... en dat voor dta geldquote:Op zondag 5 december 2004 19:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat nou?? Ik kan ook niet alles onthouden....
Wel nice btw....![]()
Er vanuit gaande dat je 'dat geld' bedoelt:quote:Op zondag 5 december 2004 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
thnx... en dat voor dta geld![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 19:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat je 'dat geld' bedoelt:
que?? kwanta kosta?
was jij niet die dildo die altijd met zijn mistlampen aan reed? Stoere jongenquote:Op zondag 5 december 2004 19:10 schreef BoJo het volgende:
dit is een post zodat ik dit topic weer terug kan vinden straks als ik op mijn active topics klik want dat is wel zo handig want dan hoef ik niet zo te zoeken als ik weer eens wat zinloos wil gaan posten op dit mooie forum.
1 op 8...quote:Op zondag 5 december 2004 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zondag enzo
![]()
maar 250 UURO
Van de broer van mijn (inmiddels) ex-vriendin
maar hij zuipt als een SUV1 op 8
quote:Op zondag 5 december 2004 20:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
was jij niet die dildo die altijd met zijn mistlampen aan reed? Stoere jongen![]()
geen fijne combi nee... 150km per dag rijden ivm stage en dan met 1:8 is idd geen fijne combiquote:Op zondag 5 december 2004 20:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1 op 8...Stufi....
fijne combi
![]()
250 iz nie duur!
'n kennis van me had 'n Micra voor 250 gekocht, er mee op vakantie gegaan (portugal) en 5k km later verkocht voor 500 euro
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 5 december 2004 20:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
was jij niet die dildo die altijd met zijn mistlampen aan reed? Stoere jongen![]()
150 km... stage... ik heb volgens mij weer 'ns een boel gemistquote:Op zondag 5 december 2004 20:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
geen fijne combi nee... 150km per dag rijden ivm stage en dan met 1:8 is idd geen fijne combi
maar goed... na stage gaat hij weer de deur uit... ik denk/hoop ook voor meer dan 250...
heb al bod gehad van 1000
Had je moeten doenquote:Op zondag 5 december 2004 20:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
geen fijne combi nee... 150km per dag rijden ivm stage en dan met 1:8 is idd geen fijne combi
maar goed... na stage gaat hij weer de deur uit... ik denk/hoop ook voor meer dan 250...
heb al bod gehad van 1000
Tis ook pas m'n 3e post van vandaagquote:Op zondag 5 december 2004 19:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je eerste goede opmerking van vandaag
Volgens mij is jij vrij veel, zo niet, allesquote:Op zondag 5 december 2004 20:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
150 km... stage... ik heb volgens mij weer 'ns een boel gemist
quote:
druk, geen tijd/zin om bij te lezen....quote:Op zondag 5 december 2004 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij is jij vrij veel, zo niet, alles
Ik praat tegen jequote:Op zondag 5 december 2004 20:04 schreef hermandeperman het volgende:
je stuur is best foutquote:Op zondag 5 december 2004 20:08 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog de skirts uiteraard.
LOL, je gaat per dag 15-25min achter fok zitten, je hebt een laptop, dus bij als je zit te schijten. En je leest dan ff snel de SC door en je bent van alles op de hoogtequote:Op zondag 5 december 2004 20:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
druk, geen tijd/zin om bij te lezen....
suggestie: Jij mailt me iedere week ff 'n update?
quote:Op zondag 5 december 2004 20:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2004 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, je gaat per dag 15-25min achter fok zitten, je hebt een laptop, dus bij als je zit te schijten. En je leest dan ff snel de SC door en je bent van alles op de hoogte
Kun je die (F)Atjes geen schop onder hun kont geven?quote:
Dat geeft wel weer hoe je over je eigen posts denktquote:Op zondag 5 december 2004 20:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geen inet op m'n kamer.
Kom tegenwoordig maar 2 vd 5 'werkdagen' op de uni.... En ik ga echt niet 1 SC topic per dag bij lezen met zoveel kansloos geouwehoer als vandaag![]()
ik stond geparkeerdquote:Op zondag 5 december 2004 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat geeft wel weer hoe je over je eigen posts denkt![]()
@BoJo; NOOIT met mistlampen? Volgens mij mag je niet liegen van je mammie![]()
Die van mij kan ik op geluid zetten. Ben nu aan het testen wat ik met m,n muziek moet doen om dat ding an en uit te laten gaan _o-quote:Op zondag 5 december 2004 20:10 schreef BazzoS het volgende:
En ook_gek je gelooft het nooit wat ik net voor sinterklaas heb gehad
Zo'n plasmabol
zelfspot... niet alleen maar anderen afzeiken (hoewel ik natuurlijk VEEL beter benquote:Op zondag 5 december 2004 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat geeft wel weer hoe je over je eigen posts denkt![]()
@BoJo; NOOIT met mistlampen? Volgens mij mag je niet liegen van je mammie![]()
Horen de buren hun eigen muziek nog denk je?quote:Op zondag 5 december 2004 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die van mij kan ik op geluid zetten. Ben nu aan het testen wat ik met m,n muziek moet doen om dat ding an en uit te laten gaan _o-
Vind je het stuur niet mooi? Er was ook een Carbon momo stuurtje dat kostte 240 euro dat is veel te duurquote:Op zondag 5 december 2004 20:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
je stuur is best fout
Maar ik ben wel benieuwd hoe die bumper er onder zal staan, ziet er best vet uit!
Denk het welquote:Op zondag 5 december 2004 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Horen de buren hun eigen muziek nog denk je?
quote:Op zondag 5 december 2004 19:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't alternatief was een Lancia Lybra geloof ik...
ik kan niet tegen "Carbon-style"quote:Op zondag 5 december 2004 20:18 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Vind je het stuur niet mooi? Er was ook een Carbon momo stuurtje dat kostte 240 euro dat is veel te duur.
Er zit maar een klein beetje carbon look aan, dus die van momo was lelijker geweest voor jouw ogen, dan moet je maar zo denken dat ik toch wat meer jouw smaak heb gekozenquote:Op zondag 5 december 2004 20:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik kan niet tegen "Carbon-style"de vorm is verder oke
Doe eens foto van gat in je muurquote:Op zondag 5 december 2004 20:08 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog de skirts uiteraard.
Grafbakquote:Op zondag 5 december 2004 20:22 schreef sdk het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
meer stijl dan die franse meuk![]()
Uit ervaring weet ik dat de 2.0 serie makkelijk van Antwerpen naar scheveningen met 180 kan rijden zonder 1 probleem. En met uitschieters van 220 doet hij totaal NIET moeilijkquote:Op zondag 5 december 2004 20:22 schreef sdk het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
meer stijl dan die franse meuk![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 20:26 schreef Hugster het volgende:
me pa heeft zich gisteren een 400 pagina's dik super kwaliteit fotoboek tegoed gedaan van de F1 top team van nu tot 60er jaren ofzo
heel veel super detail foto's van dichtbij met de kappen erafdie lassen, die materialen, die constructies, ophangingen en turbo's
![]()
![]()
![]()
![]()
echt niet normaal zo mooi gewoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |