Eensch.quote:Op zondag 5 december 2004 18:57 schreef BazzoS het volgende:ik vind de 406 coupé van voor de facelift mooier
't alternatief was een Lancia Lybra geloof ik...quote:Op zondag 5 december 2004 19:03 schreef hermandeperman het volgende:
voor de feestlift is hij mooier!!!
maarre... Xtreem... een Fransoos??????????????
........quote:Op zondag 5 december 2004 19:10 schreef BoJo het volgende:
dit is een post zodat ik dit topic weer terug kan vinden straks als ik op mijn active topics klik want dat is wel zo handig want dan hoef ik niet zo te zoeken als ik weer eens wat zinloos wil gaan posten op dit mooie forum.
okequote:Op zondag 5 december 2004 19:10 schreef BoJo het volgende:
dit is een post zodat ik dit topic weer terug kan vinden straks als ik op mijn active topics klik want dat is wel zo handig want dan hoef ik niet zo te zoeken als ik weer eens wat zinloos wil gaan posten op dit mooie forum.
lanciaquote:Op zondag 5 december 2004 19:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't alternatief was een Lancia Lybra geloof ik...
quote:
quote:Op zondag 5 december 2004 19:10 schreef BoJo het volgende:
quote:
mij... papa volvoquote:Op zondag 5 december 2004 19:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]OV kaart. Excel is van mama
Lancia is van jou/mama/papa*
* Doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op zondag 5 december 2004 19:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mij... papa volvoen mama corsa (eupfel krijg ik niet uit mijn bek)
quote:Op zondag 5 december 2004 19:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem wil ook eigen autootje
(pic? model? *vergeten is* )
NEERTYPEN??? ken jij dat woord???quote:Op zondag 5 december 2004 19:37 schreef Bond het volgende:
Wie gaat hier zijn gedicht neertypen ?![]()
De gene die het gisteravond dan al gedaan hebben![]()
Wat nouquote:Op zondag 5 december 2004 19:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Lancia Dedra 1.8ie
toen was hij nog verschrikkelijk vies... nu is hij schoon
[afbeelding]
Ik ben de hele nacht en ochtend wakker geweest (onvrijwillig)quote:Op zondag 5 december 2004 19:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dacht dat ik laat wakker was
jamba/ mobelle / iets....quote:
Je eerste goede opmerking van vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |