Spruitjes met pindasaus is als patat met mayo, chocolademousse met slagroom, stamppot met jus, koffie met een koekjequote:Op zondag 5 december 2004 18:49 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Anders klinkt het altijd fantastisch lekker wat je maakt , maar dit...
Hmz, dat is iets typisch hollands dan denk ik.quote:Op zondag 5 december 2004 18:51 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Spruitjes met pindasaus is als patat met mayo, chocolademousse met slagroom, stamppot met jus, koffie met een koekje
oooow.. lekker.. en ik was niet uitgenodigdquote:Op zondag 5 december 2004 17:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag hadden we kiprollade, aardappelschijfjes en witlof met ham en kaas uit de oven
Het is gelukt! De nasi was heerlijk, alleen de varkenshaassaté viel een beetje tegen.quote:Op maandag 6 december 2004 16:03 schreef Doekes het volgende:
De bedoeling is om straks nasi met varkenshaassaté te gaan maken. Of dat gaat lukken zullen jullie morgen van me horen... (of niet)
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 9 december 2004 12:11 schreef Robertje het volgende:
nummer 32 en nummer 53... Chinees dus.
Had gekozen, het werd de Macquote:Op woensdag 8 december 2004 12:31 schreef Ronhui het volgende:
Heb nog een bak bami staan en babi pangan en babi sate, ff kijken welke combinatie ik vanavond eet en welke ik morgen neem!
gvd, het waren geen gehaktballen maar zalmquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:16 schreef peejdorie het volgende:
ik ruik gehaktballen geloof ikmjam
Nee, deze relatie is toch veel mooier?quote:Op zondag 12 december 2004 18:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Piet, klinkt erg goed!
Ben je te porren voor een CUL-meet waar jij voor iedereen kookt?
Geen aanrader.quote:Op zondag 12 december 2004 15:41 schreef Angeles het volgende:
Iets makkelijks, een magnetronmaaltijd van Conimex. Babi ketjap met rijst.
Duh wie eet er dan ook wat van Conimex, vieze schijt is dat.quote:
Goed idee! Dat ga ik ook maar eens maken.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:22 schreef Angeles het volgende:
Ik denk dat het spaghetti bolognese wordt.
Lucky youquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:29 schreef Koningin het volgende:
Vanmiddag kerstviering op mijn werk incl. buffet. Dus ik ben benieuwd.![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:26 schreef ruby het volgende:
Thaise rode curry met kipfilet en bambooshoots, geserveerd met rijst.
Vergeet de knoflooksaus nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:40 schreef shmoopy het volgende:
Ik maak shoarma, en dan niet in van die lullige pita-broodjes, maar in een stuk Turks brood.
Voer voor echte kerels.
Die had ik er eerst wel bijgezet, idd.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:13 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Vergeet de knoflooksaus niet![]()
Wij eten nasi![]()
Bierquote:
En de champignons die over waren, heb ik opgebakken met spek en kruiden...quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En de champignons die over waren, heb ik opgebakken met spek en kruiden...
Lekker op een geroosterd boterhammetje...![]()
Zij wel...quote:
saoto=soto=soep,lekker zeg soepsoep etenquote:
quote:
De omstandigheden laten me er niet toe om gevarieerd te etenquote:
Chineesquote:Op zondag 19 december 2004 11:12 schreef D.Rose het volgende:
Nasi, Foo yong hai, koe loo yuk
vergeef me mijn chinees
dat doen wij morgenquote:Op zondag 19 december 2004 11:43 schreef Shreever het volgende:
[..]
Chinees![]()
Ik eet vandaag gewoon de restjes van gisteren op![]()
wij hebben het net gehaaldquote:Op zondag 19 december 2004 18:01 schreef MouseInteractive het volgende:
Wij gaan straks Chinees halen
Ik ga *nu* wegquote:
Nou normaal koken we gewoon op zondag hoor, maar me moeder is jarig, dus visite net pas weg enzo, gewoon een keertje makkelijk doen.quote:Op zondag 19 december 2004 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is zondag en NL eet afhaal chinees
LOL
Hoe heerlijk Nederlands, chinees gaan halen als het bezoek weg is...quote:Op zondag 19 december 2004 18:33 schreef MouseInteractive het volgende:
Nou normaal koken we gewoon op zondag hoor, maar me moeder is jarig, dus visite net pas weg enzo, gewoon een keertje makkelijk doen.
Heb ook al maanden geen chinees meer gehad![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 21:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe heerlijk Nederlands, chinees gaan halen als het bezoek weg is...
![]()
![]()
Dat met ontbijtspek moet ik ook eens proberenquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
kipfilet, gemarineerd, dan met ontbijtspek omwikkeld en gebakken
Gebakken aardappels, gemengde salade
Vanille en Chocolade vla na. (vanmiddag ff naar NL gereden om vla te halen)
Ik geloof inderddad dat ik geen vla heb gezien in D. tijdens mijn verblijf daarquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
kipfilet, gemarineerd, dan met ontbijtspek omwikkeld en gebakken
Gebakken aardappels, gemengde salade
Vanille en Chocolade vla na. (vanmiddag ff naar NL gereden om vla te halen)
Is er wel hoor, grote supermarkten in het grensgebied hebben van die emmertjes boerenvla.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik geloof inderddad dat ik geen vla heb gezien in D. tijdens mijn verblijf daar :
Vandaag nog een keer nasi (van gisteren... ik heb genoeg voor een heel weeshuisquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Vandaag werd het zelfgemaakte nasi goreng, met zelfgemaakte pindasaus van pinda's (en niet van pindakaas) en sateé kelintjie*
*kelintjie = konijn
Jij gaat misselijk worden....quote:Op woensdag 22 december 2004 17:27 schreef Robertje het volgende:
Kerstkransjes...heb er iets van 50 gekregen![]()
Beterquote:Op woensdag 22 december 2004 18:33 schreef Oblivion het volgende:
Ik eet geen MAC, maar wel lekker Indonesisch...![]()
Ach het jonge grut wil ook wat, dus die krijgt MAC..quote:
Met adjuma!quote:Op woensdag 22 december 2004 18:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij gaat misselijk worden....![]()
Ik eet geen MAC, maar wel lekker Indonesisch...![]()
Ik heb een fles Champagne gekregen, dus dat zal het wel worden vanavond...quote:Op donderdag 23 december 2004 11:11 schreef Robertje het volgende:
Ik heb een doos met koekjes gekregen...dat zal het wel worden
salade met mozarellaquote:Op donderdag 23 december 2004 11:30 schreef knuppelhout het volgende:
vega braadworst met ovenfriet, erwtjes en een lekkere gevulde salade met mozarella
quote:
Da's een pleonasmequote:
iddquote:Op zondag 26 december 2004 22:39 schreef Robertje het volgende:
Ik weet wel wat ik morgen eet....left overs van dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |