ik zou denk ik dan wel voor The Thin Red Line gaan..
reden: op het hoesje staat dat het een vet oorlogsdrama is enzo (krijg je het Saving Private Ryan gevoel van) maar hij is zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.... actie wordt afgewisseld met ellenlange stukken gelul en gezeik wat nergens op slaat. ja deze die sucked wel.
beste film: The Hunt For The Red October (Sean Connery)
quote:Ik vond the Thin red line wel leuk.
Op zondag 16 september 2001 18:07 schreef Suncross het volgende:
in reactie op trainspotter's reply bij het fear and loathing topic, wat is nou echt de meest suckende film aller tijden?ik zou denk ik dan wel voor The Thin Red Line gaan..
reden: op het hoesje staat dat het een vet oorlogsdrama is enzo (krijg je het Saving Private Ryan gevoel van) maar hij is zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.... actie wordt afgewisseld met ellenlange stukken gelul en gezeik wat nergens op slaat. ja deze die sucked wel.
Ik denk dat teenblowjobs #9 wel de film is die het meest zuigt .
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 16-09-2001 18:17]
Without a single doubt, that's the worst movie ever!!! Iemand gezien???
quote:Ik vind The Thin Red Line wel een stuk beter dan Saving Private Ryan.
in reactie op trainspotter's reply bij het fear and loathing topic, wat is nou echt de meest suckende film aller tijden?ik zou denk ik dan wel voor The Thin Red Line gaan..
Maar de meest suckende film die ik ooit gezien heb is nog altijd Coyote Ugly.
quote:Yep gezien, en inderdaad, een ONWIJS slechte film!
Op zondag 16 september 2001 18:16 schreef WasQ het volgende:
Razor Blade Smile
american pie (hahaha wat grappig zijn lul in een taart -BAREUH) deel 1 tm waarschijnlijk 6
road trip
seen one, seen em all.
quote:Eindelijk iemand die dat met me eens is!!!
Op zondag 16 september 2001 18:44 schreef Suncross het volgende:
oh ja om maar even een heel genre aan te pakken;
die amerikaanse-tieners-die-net-beginnen-met-neuken-en-zuipen-en-luisteren-naar-kinderpunk films zuigen ook allemaal.american pie (hahaha wat grappig zijn lul in een taart -BAREUH) deel 1 tm waarschijnlijk 6
road trip
seen one, seen em all.
quote:Nee, nog niet gezien... Al heb ik er al wel een paar keer mee in m'n handen gestaan bij Bravo. (20 piek)
Op zondag 16 september 2001 18:16 schreef WasQ het volgende:
Razor Blade Smile
En nou *moet* ik hem natuurlijk hebben, al is het maar als voorbeeld
On topic: Driven. Wat een bullshitfilm. Klopt werkelijk geen reet van.
wanstaltige film, ik heb er niet langer dan een half uur naar kunnen kijken... daarna ben ik de bioscoop uitgerend.
- The Mummy: Indiana Jones-wannabe. Deel 2 was iig visueel nog sterk.
- Bringing Out the Dead: kon me compleet niet boeien.
- Todo sobre mi madre: Winnaar Oscar Best Foreign Movie. De film liet me volkomen koud.
- Armageddon: Valse sentimenten en een overkill aan explosieven.
- Simpatico: Waar ging dit in godsnaam over?
- Practical Magic: Van alles net nix.
quote:Amen!!!
die amerikaanse-tieners-die-net-beginnen-met-neuken-en-zuipen-en-luisteren-naar-kinderpunk films zuigen ook allemaal.american pie (hahaha wat grappig zijn lul in een taart -BAREUH) deel 1 tm waarschijnlijk 6
road trip
seen one, seen em all.
Zonder enige twijfel de ALLERslechtste film die ik ooit heb gezien !!
quote:en terecht
road trip
seen one, seen em all.
verder vond ik:
- Orgazmo
- Titanic
- hmm, ik kijk gelukkig niet zoveel films die in mijn opzicht slecht zijn...
quote:DIE WAS ZOOOOOOOO ERG
Op zondag 16 september 2001 22:52 schreef Adelante het volgende:
The Replacement
alles was zo nep, niet normaal meer
quote:Jeez...
Op zondag 16 september 2001 19:05 schreef DuchessX het volgende:
Memento
Ik nomineer Lawnmower Man 2 en Battlefield Earth voor meest suckende film allertijden...
What lies beneath & Blair witch 2 'Book of shadows'
En de klapper vond ik 'Scary movie'. Daar werd ik mee 'verrast' tijden een sneakpreview, na 20 min heb ik de zaal verlaten......
quote:Memento is idd geniaal. Maar ja, je moet er wel je hoofd bijhouden. Misschien dat dat te moeilijk is voor mensen.
Op maandag 17 september 2001 00:45 schreef MadScientist het volgende:[..]
Jeez...
Nou ben ik het gewend dat in "slechte film" topics meestal juist de betere films worden genoemd, maar Memento is toch wel een geniaal in elkaar gezette film hoor...
quote:Beiden zuigen idd behoorlijk.
Ik nomineer Lawnmower Man 2 en Battlefield Earth voor meest suckende film allertijden...
B.E. valt nog wel als humor te zien, die gejatte Klingon make-up en zo... Gewoon lachwekkend.
quote:meestal noemen ze bekende succesvolle films op.
Op maandag 17 september 2001 00:45 schreef MadScientist het volgende:
Nou ben ik het gewend dat in "slechte film" topics meestal juist de betere films worden genoemd
Vorige week of 2 weken geleden keek ik zaterdag 's nachts een film over schermen op RTL4 of SBS6 geloof ik.
Geen idee wat de naam was, maar het was bijhoorlijk langdradig en gebeurde geen zak eigelijk. Ook hier zagen de voorstukjes er belovend uit, maar suckte het uiteindelijkbijhoorlijk.
The Nest
toelichting: jaren 70 SC-horror
Valt onder d-films ofzo
quote:
in reactie op trainspotter's reply bij het fear and loathing topic, wat is nou echt de meest suckende film aller tijden?
Armageddon is natuurlijk ook bar slecht. Na een uur trok ik het niet meer.
Meest recent: Blow. Nog nooit zo'n flinterdun script gezien.. zat een uur na de film nog op de point te wachten (ja... en?)
- Blair Witch Project
- Titanic
Het lijkt nog even een onschuldige pats-boem-actiefilm met hier en daar wat mooie plaatjes, maar het einde is werkelijk tenenkrommend!!
Gottegot wat was die slecht. En dat een acteur als Donald Sutherland zich daarvoor leent... *zucht*
quote:Heb je de originele Japanse versie dan wel gezien? Schijnt dat die Amerikaanse versies erg malafide zijn. Oh wacht je hebt het natuurlijk over Godzilla uit '98. Tsssk leek me ook al sterk dat iemand de 'meesterwerkjes' uit 1954 en 1984 had gezien (of enige andere uit de serie).
Op maandag 17 september 2001 10:17 schreef menjo het volgende:
'Godzilla' was ook wel heel erg slecht eik
quote:2001: A Space Travesty heeft ie nog gemaakt, en ja, hij leeft nog
Op maandag 17 september 2001 14:04 schreef Hemmond het volgende:
Mister Magoo, met Leslie Nielsen.:r die is ECHT slecht
Volgens heeft hij na die miskleun geen film meer gemaakt...Sterker nog: ik weet niet eens meer of hij nog wel leeft.
En een tijd geleden de schrik van mijn leven tijdens de Sneak toen "The perfect storm" werd uitgebraakt - traumatiserend.
quote:Zeg! ZEG! ZEG!
Op maandag 17 september 2001 14:04 schreef Herald het volgende:[..]
Heb je de originele Japanse versie dan wel gezien? Schijnt dat die Amerikaanse versies erg malafide zijn. Oh wacht je hebt het natuurlijk over Godzilla uit '98. Tsssk leek me ook al sterk dat iemand de 'meesterwerkjes' uit 1954 en 1984 had gezien (of enige andere uit de serie).
En mijn persoonlijke lijst met zuurtegraad films:
-Emma (erger dan het drinken van een glas melk met glassplinters erin!)
-Pasolini's Medea (dit is de enige film die mij ooit fysiek onwel heeft weten te maken)
-Faust (van wereld-strip naar zaadfilm)
Ik zat daar in dat zaaltje met allemaal mensen van filmhuizen (ook filmkenners dus), maar iedereen vocht tegen de slaap (weinig mensen wonnen dat gevecht, moi incluis )
Zo saai heb ik het nog nooit gezien dus...
Freedom heette die, hier op IMDb te vinden
hmmm effe denken, ART OF WAR, die was zaaaaaaiiii ben ik zelfs bij inslaap gevallen, weet iemand toevallig hoe het afgelopen was?????
quote:Yeah, the good guy won.
Op woensdag 19 september 2001 19:03 schreef wc-eend het volgende:
hmmm the suckendste film allertijden,hmmm effe denken, ART OF WAR, die was zaaaaaaiiii ben ik zelfs bij inslaap gevallen, weet iemand toevallig hoe het afgelopen was?????
De film die als eerste de eer had om bij mij nummer 1 te staan als "The meeste suckende film aller tijden" is NU trouwens op tv: Original Sin. (Met mister NRA Charlton Heston)
Wat kan slecht toch komisch zijn.
Een reden is dat ze doodleuk op die komeet rondlopen en gaten aan het boren zijn terwijl zo'n ding met gigantische snelheid naar beneden valt.
Erg ongeloofwaardig dus. Ook het Amerikaanse "wij zijn de beste" vond ik irritant, alsof zij de wereld kunnen redden van een ondergang.
mensen, mensen toch. waar zijn wij mee bezig?! The Matrix een suckende film! dat was verdome een van de weingig actiefilms van de afgelopen 10 jaar die een goed verhaal had! En films zoals: -Wild Wild West
-The Mummy
-American pie
-Road Trip
allemaal stuk voor stuk prima films. ja, zijn natuurlijk geen classiekers ofzo, maar prima vermaak voor op een regenachtige dag.
and the nominie for most sucking movie ever made iz: razor blade smile. wat een bagger is dat zeg!
en de beste is 'Akira'.
quote:Oh my God... This is blasphemous heresy !
Op zondag 16 september 2001 19:11 schreef Noayla het volgende:
The Matrix. Wat een saaie snertfilm.
Onterecht bejubeld wat mij betreft.Zo, dat lucht op...
Overigens heeft Tim Burton een z/w film gemaakt over deze regisseur met een voorliefde voor angora truitjes en met meer energie dan talent.
Kon eigenlijk alleen maar janken, zo slecht en absoluut NIET grappig!
Road trip en American Pie 2, die zijn echt goed!
die ene gast vind ik echt geinig, die ook nog in Dude where's my car speelde. (die was wel beetje slecht)
quote:hahahah, dat had ik een keer met very bad things in de bioscoop. Er zaten niet veel mensen in de zaal en wij waren met ons zessen gegaan.
Op vrijdag 21 september 2001 16:12 schreef yodocus2001 het volgende:
Kreeg ooit eens een tip van een goede vriend van me: als ik echt dubbel wilde dan moest ik The Happy Gilmore maar eens gaan kijken.Kon eigenlijk alleen maar janken, zo slecht en absoluut NIET grappig!
We lagen de hele tijd in een deuk van die zwarte humor en die andere mensen waren doodstil.
Smaken verschillen wel.
Happy gilmore moet je een keer kijken en daarna nooit meer, vooral de scene met die krokodil vond ik erg slecht.
De meeste films van Adam Sandler zie ik liever een keer.
Waterboy van Adam Sandler was ook niet echt van niveau.
Nee die had ik nooit willen zien.
Ik wil wel graag een keer PI zien... maar ik kan hem nergens vinden. Weet iemand waar hij te huur/koop is??? Ik wil hem erg graag hebben!
quote:Oeh, daar voeg ik nog even wat
Op zaterdag 22 september 2001 12:54 schreef Strolie75 het volgende:
Batman & Robin![]()
![]()
quote:Ik ben bang dat je de satire in de film een beetje gemist hebt...
Op zaterdag 22 september 2001 12:58 schreef Kos het volgende:
Starship Troopers!
Wat een ongelovelijke kut effecten... En die barbies en kens achter het stuur van die nep-gevechtsdingen in de ruimte... en na de meest gruwelijke aanvallen/ontploffingen zit hun haar en make up nog steeds lekker...
quote:dat maakte hem nou juist weer zo leuk
Op maandag 17 september 2001 10:17 schreef menjo het volgende:
'Godzilla' was ook wel heel erg slecht eik
Zelf gaat mijn stem naar Independence day
quote:Branden in de hel zult gij! Usual Suspects FFWD-en...
Op zaterdag 22 september 2001 13:06 schreef Penance het volgende:
Tevens The Usual Suspect, die heb ik op Fast Forward gekeken omdat het verhaal zo sloom was.
beste film allertijden:
moeilijk moeilijk moeilijk, misschien laurence of arabia, of anders the matrix, of lock stock and two smoking barrels.
quote:Keyser Soyze zal hem nog wel ritueel de lucht insturen met zijn zippo en jerrycan!
Op zaterdag 22 september 2001 22:20 schreef MadScientist het volgende:[..]
Branden in de hel zult gij! Usual Suspects FFWD-en...
Grote misser van Bruce Willis (laat die gast toch gewoon in een hemdje met een MP-5 rondrennen) en Michelle Pfeiffer...
Maar het blijkt hier wel dat smaken verschillen. Ik zie hier een hoop films voorbij komen die ik wel te kijken vond.
Oh, en The Matrix slecht noemen is bijna vergelijkbaar met Bin Laden een coole vent noemen...
quote:slachtoffers van die psychopaat zagen er leuker uit dan J-LO en ze hadden niet zo'n irritante stem.
Op zondag 23 september 2001 20:51 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
the cell(enige leuke aan de film was J-LO)
quote:Laat Burton ALSJEBLIEFT weer aan het stuur van de batman films komen! Schumacher heeft ze echt verneukt, al viel Forever nog een beetje om aan te zien... Alleen Micheal Keaton is een beetje oud geworden he... Jammer, had precies de sarcastische-humor touch die batman nodig had.
Op zaterdag 22 september 2001 12:54 schreef Strolie75 het volgende:
Batman & Robin![]()
![]()
quote:Yep, Burton heeft zeker de best Batman films gemaakt. De volgende film gaat echter een prequel worden, helaas geregisseerd door Schumacher, maar het verhaal komt wel van Darren Aronofsky (voor degenen die dit niks zegt, de regisseur van Pi en Requiem for a Dream). Geen compleet slecht nieuws dus (al stond er eerst op IMDb dat Darren de film ook ging regisseren volgens mij, maar dat gaat dus helaas niet door
Op dinsdag 25 september 2001 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Laat Burton ALSJEBLIEFT weer aan het stuur van de batman films komen!
quote:ach, tot dusver is het nog maar in de script-stage, wat wil zeggen dat er dus nog geen fatsoenlijk script is.
Op dinsdag 25 september 2001 14:31 schreef MadScientist het volgende:[..]
Yep, Burton heeft zeker de best Batman films gemaakt. De volgende film gaat echter een prequel worden, helaas geregisseerd door Schumacher,
ok, als ze de comic van Frank Miller (Batman: Year One bedoel ik dus) goed weten te vertalen, dan wordt het zeker goed. Als ze weer domme dingen gaan verzinnen zoals Batman Forever en Buttmuch & Robin, dan wordt het dus 10x niks.
Gewoon een niet zo bekende acteur in de hoofdrol (dus geen waslijst van supersterren), met een goed script en geen over-the-top special fx, dan kan het wel 's de goeie kant op gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 25-09-2001 15:41]
Tsja, kwestie van smaak denk ik heh.
quote:Ik dacht toch eigenlijk dat we het hier over slechte films hadden en niet over geniale films
Door DuchessX - zondag 16 september 2001 19:05--------------------------------------------------------------------------------
Memento_______________________
Wie kan leven met zichzelf
is een inspiratie voor anderen
Verder zijn er zoveel slechte films:
-Battlefield Earth
-Mafia
-Wild Wild West
-forsaken
etc.etc.
quote:Nah godzilla was zelfs niet grappig, alleen maar ongelooflijk kut.
Op zaterdag 22 september 2001 15:18 schreef Public Enemy het volgende:[..]
dat maakte hem nou juist weer zo leuk
Zelf gaat mijn stem naar Independence day
ID4 daarentegen is wel komisch in zn slechtheid.
Dit is een lijst met de 100 slechtste films allertijden. Ik lig al helemaal dubbel van de usercomments
Films als Theodore Rex (met Whoopi Goldberg!), Chicken Park en U.S. Seals en Santa with Muscles (met Hulk Hogan!) zijn toch werkelijk fantastisch!!!
ohja, zijn vast saaiere films maar die kijk ik uberhaubt niet
en ehm ik vond nog zo'n film, had ik in de bios gezien (kom ff niet op de naam), was iig zo'n mannetje dat dooie mensen ofzo kon zien. Was er met vrienden heengeweest, beetje onverwacht meegegaan, maar ik dacht dat het een actiefilm was..
en aan het eind van de film had ik gvd nog geen actie gezien kut ervaring, heb daar trauma's aan overgehouden, ik wilde gewoon actie zien
[Dit bericht is gewijzigd door Tom op 28-01-2002 14:34]
voor mij met stip op #1
Pearl Harbor
Tering wat een kutfilm was dat, sloom verhaaltje wat nergens over gaat, en dat alleen om de aanval op Pearl Harbor te kunnen verfilmen.
quote:Sterker nog, de Amerikanen worden totaal geslacht, vervolgens doen ze een soort zelfmoord-aanval (op Tokyo geloof ik), waaruit ze concluderen dat ze echt fantastisch zijn en de iedereen ze weer dapper en groots vindt.
Op maandag 28 januari 2002 14:55 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Ik nomineer in dit rijtjePearl Harbor
Tering wat een kutfilm was dat, sloom verhaaltje wat nergens over gaat, en dat alleen om de aanval op Pearl Harbor te kunnen verfilmen.
quote:Inderdaad, alles wat voor en na de aanval komt is totaal verzonnen, dat liefdesverhaaltje gaat nergens over, en die aanval is gewoon weer een Amerikaanse EGO-boost, want verliezen, dat doen Amerikanen toch nooit?
Op maandag 28 januari 2002 15:06 schreef de_hip het volgende:[..]
Sterker nog, de Amerikanen worden totaal geslacht, vervolgens doen ze een soort zelfmoord-aanval (op Tokyo geloof ik), waaruit ze concluderen dat ze echt fantastisch zijn en de iedereen ze weer dapper en groots vindt.
Beetje twijfelachtig.
quote:gheheel mee eens!
Op maandag 28 januari 2002 14:55 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Ik nomineer in dit rijtjePearl Harbor
die film is niet alleen extreem slecht, maar ook enorm fout. Ze hadden die film : Rambo 5 moeten noemen! Alleen de serven zijn extreem slecht, en de rest zijn slachtoffer
maargoed misschien vergis ik me wel, en is het een comedy...zou kunnen want alleen satire kan die film enigsinds redden...maar dan wel een oorlogsfilmsatire voor de bosnisch/moslims .
Good Looking Gobling
quote:welnee man! Tis gewoon duusrte kwartet aller tijden! Mag ik van jou Pearl Habor? Mooi! Mag ik van jou Behin Enemy lines !?AH !! Mooi!! Mag ik dan ook nog van jou The Patriot?!?YES !!! KWARTET WANT IK HEB ARMAGEDDON!!!!!!
Op maandag 28 januari 2002 15:07 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Inderdaad, alles wat voor en na de aanval komt is totaal verzonnen, dat liefdesverhaaltje gaat nergens over, en die aanval is gewoon weer een Amerikaanse EGO-boost, want verliezen, dat doen Amerikanen toch nooit?
KWARTET!! IN DE CATEGORIE AMERICANS ARE THE GREATEST!!!
Good Looking Gobling
quote:Hahahahaha, Behind enemy lines heb ik nog niet gezien, maar ik geloof je meteen
Op maandag 28 januari 2002 15:23 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
welnee man! Tis gewoon duusrte kwartet aller tijden! Mag ik van jou Pearl Habor? Mooi! Mag ik van jou Behin Enemy lines !?AH !! Mooi!! Mag ik dan ook nog van jou The Patriot?!?YES !!! KWARTET WANT IK HEB ARMAGEDDON!!!!!!
KWARTET!! IN DE CATEGORIE AMERICANS ARE THE GREATEST!!!
Good Looking Gobling
quote:blair witch project
Op maandag 28 januari 2002 15:39 schreef Knuffelbeertje het volgende:
BWP???
quote:Niet gezien gelukkig, en ik was het niet van plan ook.
Op maandag 28 januari 2002 15:47 schreef kamagurka het volgende:[..]
blair witch project
zeldzaam slecht
quote:* Smots steekt grijnzend zijn vinger omhoog
Op maandag 17 september 2001 14:04 schreef Herald het volgende:[..]
Heb je de originele Japanse versie dan wel gezien? Schijnt dat die Amerikaanse versies erg malafide zijn. Oh wacht je hebt het natuurlijk over Godzilla uit '98. Tsssk leek me ook al sterk dat iemand de 'meesterwerkjes' uit 1954 en 1984 had gezien (of enige andere uit de serie).
De meest bekende zuigende film is volgens mij en toch echt Pulp Fiction. Ik snap wel dat mensen het een goede film zouden vinden, maar ik vind er geen bal aan!
quote:4 euro 30 weg. Ik ben de schrik nog niet te boven.
Op maandag 28 januari 2002 18:25 schreef 3steps het volgende:
idd jeepers creepers is echt dikke geldverspilling als je daar heen gaat, wat een schijtfilm
quote:die is ook pas uitgebracht nadat dit topique is geopend.
Op maandag 28 januari 2002 19:16 schreef partyboy het volgende:
-Dugeons and Dragons (verbaasd me dat ie er nog niet tussen stond)
Het speelt zich af in een verlaten pakhuis waar twee gangsterbendes elkaar half afmaken. Hoofdrolspelers zijn Ice T en Ice Cube (?) en er wordt uiteraard een boel gescholden en gevloekt. Film dateert uit '93 ofzo.
Heb 'm mogen aanschouwen in een CJP-première op zondagochtend om 10 uur. Dat was nog eens heftig wakker worden, brrr...
quote:Klopt, dat is 'm.
Op maandag 28 januari 2002 19:31 schreef Herald het volgende:
Trespass
Best een vermakelijke film vond ik.
Zie net via die link van jou dat-ie in NL vanaf 12 jaar bekeken mag worden en in Noorwegen en Spanje pas vanaf 18 jaar. Wel een verschilletje...
Maar goed, baggerfilm dus IMO.
quote:HOE DURF JE?????????
Op zondag 16 september 2001 19:11 schreef Noayla het volgende:
The Matrix. Wat een saaie snertfilm.
Onterecht bejubeld wat mij betreft.Zo, dat lucht op...
Ik heb net The others gezien. Wat een saaie kutfilm!!!!!!!!
Ik noem:
- Memento
- Pulp Fiction
- The Exorcist
Nu kan ik me best voorstellen dat sommige films buiten iemands genre liggen ofzo maar zeggen dat deze films onder de titel "de meest suckende film aller tijden" gebukt zouden moeten gaan getuigd van een totaal gebrek aan enige kijk op kwaliteit van films.
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 00:12 schreef TheMarco het volgende:
Ik sta met stomme verbazing over het feit dat dit topic diverse meesterwerken bevat.Ik noem:
- Memento
- Pulp Fiction
- The ExorcistNu kan ik me best voorstellen dat sommige films buiten iemands genre liggen ofzo maar zeggen dat deze films onder de titel "de meest suckende film aller tijden" gebukt zouden moeten gaan getuigt van een totaal gebrek aan enige kijk op kwaliteit van films.
Dat je die mensen nog moet vertellen dat ze hun relatieproblemen beter niet in een orkaan uit kunnen vechten vond ik toch een beetje te gek voor woorden.
Pure saaiheid ten top Lotr mag er dan mooi uitzien het kan mij totaal niet boeien.
quote:wat een knuppel.. The Sixth Sense, fucking prachtige film vinnik dan.
Op maandag 28 januari 2002 14:30 schreef Tom het volgende:en ehm ik vond nog zo'n film, had ik in de bios gezien (kom ff niet op de naam), was iig zo'n mannetje dat dooie mensen ofzo kon zien. Was er met vrienden heengeweest, beetje onverwacht meegegaan, maar ik dacht dat het een actiefilm was..
en aan het eind van de film had ik gvd nog geen actie gezienkut ervaring, heb daar trauma's aan overgehouden, ik wilde gewoon actie zien
quote:Ze willen gewoon shockeren.. flauw
Op dinsdag 29 januari 2002 00:12 schreef TheMarco het volgende:
Ik sta met stomme verbazing over het feit dat dit topic diverse meesterwerken bevat.Ik noem:
- Memento
- Pulp Fiction
- The ExorcistNu kan ik me best voorstellen dat sommige films buiten iemands genre liggen ofzo maar zeggen dat deze films onder de titel "de meest suckende film aller tijden" gebukt zouden moeten gaan getuigd van een totaal gebrek aan enige kijk op kwaliteit van films.
quote:maar denk je dat ze het stempel slechtste film verdienen?
Op dinsdag 29 januari 2002 16:01 schreef barthezzz het volgende:
Lord of the Rings
Star WarsPure saaiheid ten top Lotr mag er dan mooi uitzien het kan mij totaal niet boeien.
Slechte film ooit weet ik zelf niet... Ik kijk niet zo snel een film die slecht is, ik screen ze een beetje van te voren
quote:Ik heb Pearl Harbor niet gezien (wel een doc over "de making of" op discovery) maar die "zelfmoord aanval" na de aanval heeft daadwerkelijk plaatsgevonden (b12's vanaf een vliegdekschip). Het verhaal op zich is niet verzonnen.
Op maandag 28 januari 2002 15:07 schreef Knuffelbeertje het volgende:Inderdaad, alles wat voor en na de aanval komt is totaal verzonnen
ps-->
ik had driven er ook bij gehuurd, en die komt op de tweede plaats
Ik had dus wel wat ranzigers verwacht, echt veel gruwelijk gemartel en sadistische seks zit er niet in. Combineer dat met een hopeloos gebrek aan verhaal, en acteerprestaties die zacht uitgedrukt een beetje onder de maat zijn, plus en algehele neppe uitstraling wat betreft de vormgeving en effecten, en je kunt rustig stellen dat dit een zaadfilm is.
3/10 met twee bonuspunten wegens de curiositeitswaarde.
Ik ben overigens wel nieuwsgierig naar de andere delen uit de serie:
Ilsa, she-wolf of the SS
Ilsa, the wicked warden
Ilsa, Tigress of Siberia
The Mummy II is weer een ander verhaal. Waar in Mummy I nog wel eens een rustpauzetje zat om bij te komen van alle toestanden, is Mummy II een zeer vermoeiende actie-aan-actie film geworden. Naar! Heb 'm twee keer gezien. Twee keer bekaf na afloop.
The three Kings vind ik ook een baggerfilm, evenals de veel bejubelde The Perfect Storm: Wat een deprimerende film.
Verder, Cruel Intensions, wat een wijve film is dat, echt bagger.
Dan hebben we ook nog Chasing Amy, op de helft pleurde ik 'm gewoon uit, omdat er veelste veel slap gelul in zit, geef mij maar de andere Silent Bob and Jay films.
Owja, al die mensen die memento slecht vinden, STERF!!!!, net als diegene die Star Wars slecht noemt.
quote:welke star wars?
Op woensdag 10 april 2002 15:11 schreef Punica het volgende:
net als diegene die Star Wars slecht noemt.
quote:Euhm.. andersom: Memento rockt... volgens mij snap je er gewoon niks van... dat blijkt als je vind dat starwars rockt!
Op woensdag 10 april 2002 15:11 schreef Punica het volgende:
Owja, al die mensen die memento slecht vinden, STERF!!!!, net als diegene die Star Wars slecht noemt.
quote:Ok, als we de supergoedkope z-films er buiten laten kunnen we zeggen dat Armageddon, Pearl Harbor, vrijwel alle disney's uit de jaren 90 en het Prince of Egypt tekengedrocht nogal slecht zijn, imho. Verder een waardeloze film (en terecht geflopt) The Scarlet Letter. Wat een draak was dat.
Op woensdag 10 april 2002 15:01 schreef Zander het volgende:
Het is natuurlijk makkelijk om een lijstje van supergoedkope Z-films te noemen, maar een big budget Hollywood-productie waar ik echt met gekromde tenen naar heb zitten kijken is 'Armageddon'. Wat een prul! Van het geld dat die film gekost heeft had je een klein Afrikaans land kunnen kopen, dan was het nog beter besteed geweest...
quote:Hear ! Hear! Superfilm, The Usual Suspects.
Op zaterdag 22 september 2001 22:20 schreef MadScientist het volgende:[..]
Branden in de hel zult gij! Usual Suspects FFWD-en...
quote:Ik vond juist dat er in deze film nou eens wel wat spanning zat. In de bioscoopzaal waar ik 'm zag, durfden sommige mensen op bepaalde momenten gewoon niet meer te kijken...en veel gegil natuurlijk.
Op woensdag 10 april 2002 14:40 schreef LaCoBo het volgende:
What lies beneith. Een hele vage film, waarbij je zelf de spanning moet maken, wat in de film zit 't niet. Halverwege de film m'n DVD op 2x de snelheid gezet en dan nog is er geen actie in te bekennen.
oja en de britneyfilm natuurlijk.
ze blijft maar in gezang uitbarsten, zelfs als ze niet op een podium staat
kent iemand deze film? Deze fil is zo geweldig slecht, dat-ie eigenlijk bijna weer leuk wordt.
wat is dat een bagger film zeg... staat ook niet voor nix bij IMDb op #2 in de Bottom Top 100
quote:Wat is er mis met deze film???
Op donderdag 11 april 2002 12:08 schreef _Maria_ het volgende:
"I am sam", wat een gore manipulerende vieze smerige onzalige kloterij zeg. De kogel voor elk mispunt dat daar zijn handen aan heeft vuilgemaakt.
quote:That's the whole point dude...
Op zaterdag 22 september 2001 12:58 schreef Kos het volgende:
Starship Troopers!
Wat een ongelovelijke kut effecten... En die barbies en kens achter het stuur van die nep-gevechtsdingen in de ruimte... en na de meest gruwelijke aanvallen/ontploffingen zit hun haar en make up nog steeds lekker...Nee die had ik nooit willen zien.
quote:Alles, echt eeuwig zonde dat Sean Penn zich met deze heeft bemoeid.
Op vrijdag 12 april 2002 23:57 schreef SuzukiSwift het volgende:[..]
Wat is er mis met deze film???
zal ik nog ff doorgaan?
[/off-topic]
ik heb traffic in de bios gezien en ik ben halverwege weggelopen (de eerste keer dat ik dat deed) want hij is zooooo saai!
quote:Als u nu de vraag "wat is er NIET mis met deze film?" gesteld had, had ik u nog van enig intellect verdacht.
Op vrijdag 12 april 2002 23:57 schreef SuzukiSwift het volgende:[..]
Wat is er mis met deze film???
Alles aan die film is zo smerig fout dat het pijn doet er naar te kijken: het personage met syndroom van down die tegelijkertijd autistische tiks heeft (leuk, dat op een hoop vegen van mentale handicaps tot je er een lekkere sandwich/aantrekkelijk hoofdpersoon van kunt maken, respect!), het eenvoudige feit dat een mens met het mentale vermogen van een kind van 7 jaar ook echt niet in staat kan zijn een kind op te voeden, en dat een sociaal werker die de opvoedende kwaliteiten van die mongool met intellect van een kind van 7jr. in twijfel trekt nu niet meteen afschilderd hoeft te worden als onmens (ontzettend manipulerend)omdat ie misschien wel een punt heeft. De mongool die en passant nog even zijn slimmere medemens leert zijn naaste lief te hebben...:r het enige personage waar nog enige sympathie voor op valt te brengen is de moeder van het kind, die zo snel als ze kan de benen neemt! hulde! ik kan er alleen nog aan toe voegen dat ik blij ben dat ik het verstand had (had trailer gezien) om de cinema niet te spekken door er geld aan te spenderen maar gewoon de dvdrip te bekijken.
quote:die gore smeerlap heeft daar in een klap zijn complete oeuvre (en daar zitten een paar van mijn lievelingsfilms tussen) teniet gedaan.
Op zaterdag 13 april 2002 01:00 schreef Mza het volgende:[..]
Alles, echt eeuwig zonde dat Sean Penn zich met deze heeft bemoeid.
quote:helemaal mee eens
Op zondag 14 april 2002 20:31 schreef _Maria_ het volgende:[..]
die gore smeerlap heeft daar in een klap zijn complete oeuvre (en daar zitten een paar van mijn lievelingsfilms tussen) teniet gedaan.
I Am Sam heeft Armageddon verdrongen als m'n afschuwelijkste film allertijden
of wacht.. nee dat gun ik Armageddon ook weer niet.. nouja ze delen die positie dan maar
True Lies
Iron Eagle (alle delen)
Navy Seals
Critical/Executive Decision
Rules of Engagement
Moet ik nog doorgaan of herkent iemand hier al een patroon?
quote:er komen gevechtsvliegtuigen in voor!
Op maandag 15 april 2002 21:45 schreef motown het volgende:
Moet ik nog doorgaan of herkent iemand hier al een patroon?
quote:Nee, dat is niet wat mij stoort. Anders hadden bijvoorbeeld Top Gun of Firefox ook wel in die lijst gestaan.
Op maandag 15 april 2002 21:55 schreef Herald het volgende:[..]
er komen gevechtsvliegtuigen in voor!
Guess again.
Met Kris Kristofferson (de zelfde jojo die de slechte bloed dokter was voor wesley snipe in blade en blade2)
b.t.w. was er mis met True Lies?
quote:O, dat verklaart alles
Op zondag 14 april 2002 14:10 schreef Ghettobob het volgende:
[off-topic]
goeie films :
...the matrix, lord of the rings ... the mexican ... black hawk down ... freddy got fingered ... Gone in 60 seconds ... menace 2 society ...zal ik nog ff doorgaan?
[/off-topic]
quote:
Op zondag 14 april 2002 00:17 schreef Ghettobob het volgende:
1.) Traffic
2.) 2001 a space odyssee
3.) josy and the pussycats (waarom ik em uberhaubt gedownload heb)
Pistol Pete
Persoonlijk vond ik Army of Dead 2 zo slecht dat ik hem leuk vond!!
quote:Ik geef Herald en jou een hint:
Op dinsdag 16 april 2002 19:00 schreef fingers het volgende:
het amerikaanse leger komt er overal in voor.
maar dat moet!
quote:
You can always tell which nationality the United States and the popular media are currently most unhappy with because that nation sends all their villains to star in Hollywood movies during those times (e.g. Germans in the late 40's and 50's, Asians in the 60's and 70's, Soviets in the 70's and 80's and Middle Easterners in the 90's).
quote:
Op zondag 14 april 2002 14:10 schreef Ghettobob het volgende:
[off-topic]
goeie films :
..... black hawk down.... roadtrip, freddy got fingered
, Hackers, Gone in 60 seconds.... Blair witch 2,
.... dune 2000......
over smaak valt te twisten zullen we maar zeggen
zal ik nog ff doorgaan? Nee, doe maar niet
[/off-topic]ik heb traffic in de bios gezien en ik ben halverwege weggelopen (de eerste keer dat ik dat deed) want hij is zooooo saai!
The Life of Agnes Browne wel errug saai.... Was Sneak Preview, ben in de pauze weggegaan en wezen poolen
quote:Heheh...
Op woensdag 17 april 2002 03:09 schreef Herald het volgende:
In elke film gaat het om een vijand uit het Midden-Oosten
quote:Niets moet. Ten eerste heeft Hollywood al heel lang Arabieren negatief afgetekend (heeft meer te maken met hoeveel Joden er in Tinseltown in high places zitten), dus het is niet iets van de laatste tijd, en ten tweede werden er bij die andere (vroeger) benadeelde bevolkingsgroepen vaak ook uitzonderingen gemaakt. Met Arabieren en/of moslims echter zelden tot nooit.
maar dat moet!
[..]
Het zou toch eens verfrissend zijn als ze de rollen eens omdraaiden?
Denk je eens in Herald:
"The Zionist Threat".
Bruce Campbell singlehandedly takes on the entire IDF, in order to save the lives of thousands of Palestinian children. Not playing in theatres in Israel.
Rated R for heavy violence and high amounts of profanity.
Lijkt het je wat?
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 18-04-2002 00:09]
suckende film
quote:LOL
Op donderdag 18 april 2002 00:06 schreef DaafAzuil het volgende:
shy 18 year old teen amateur blowjob- swallows 3 loads- HOT!.mpg
suckende film
Ik vond die film met die bastketballers & aliens de slechtse film die ik ooit heb gezien (weet niet meer hoe die heet), met als goede tweede The Mummie.
Cool as ice - Vanilla Ice movie -
beat that
quote:Let me freshen up your mind:
Op donderdag 18 april 2002 00:58 schreef Lortnoc het volgende:[..]
LOL
Ik vond die film met die bastketballers & aliens de slechtse film die ik ooit heb gezien (weet niet meer hoe die heet)
quote:Juist, dat was 'm. Kan er ook aan gelegen hebben dat in de versie die ik heb gezien alle zwarte basketballers Nederlands praten
Op donderdag 18 april 2002 02:00 schreef motown het volgende:[..]
Let me freshen up your mind:
quote:Ach, getverderrie. Had dat dan meteen gezecht. Dat maakt het bijna altijd ondraaglijk. Als je alleen de nagesynchroniseerde versie hebt gezien kan het origineel voor zover jij weet zelfs een van de grootste meesterwerken aller tijden zijn zonder dat je het weet. (Valt in dit geval ook wel weer mee hoor, maar je begrijpt wellicht waar ik heenwil met dit commentaar over nasynchronisatie...
Op donderdag 18 april 2002 02:04 schreef Lortnoc het volgende:[..]
Juist, dat was 'm. Kan er ook aan gelegen hebben dat in de versie die ik heb gezien alle zwarte basketballers Nederlands praten
quote:Hoe bedoel je paranoia, is er soms een groot zionistisch complot gaande?
Op donderdag 18 april 2002 00:04 schreef motown het volgende:Ten eerste heeft Hollywood al heel lang Arabieren negatief afgetekend (heeft meer te maken met hoeveel Joden er in Tinseltown in high places zitten),
Naja, kijkend naar je subtitel onder je icoontje verklaart dat natuurlijk een boel.
quote:Goh, dat is juist mijn favoriete film...
... 2.) 2001 a space odyssee ...
Staat ook bij IMDb op #1 in de Bottom 100, en ik kan ze gelijk geven... Wat een zaad film!!!
quote:Congratulations, Einstein.
Op donderdag 18 april 2002 09:30 schreef IHOAKSISnoet het volgende:[..]
Hoe bedoel je paranoia, is er soms een groot zionistisch complot gaande?
Naja, kijkend naar je subtitel onder je icoontje verklaart dat natuurlijk een boel.
quote:Gothic?
Op zondag 16 september 2001 18:30 schreef Purno het volgende:
Deep Throath.
quote:
Op zondag 21 april 2002 17:20 schreef Kreator het volgende:
De gem. film die 100% Tukker "Cult" noemt...
ontopic:
Turner and Hooch
was de eerste 15 keer wel leuk, maar de overige 45 keer ken je het verhaal wel...
Alle Hollywood films waarin de Amerikaanse taal en cultuur wordt verheerlijkt en de rest van de wereld voor schut wordt gezet. (kan hier trouwens uren over klagen )
En natuurlijk GI-Jane en Remember The Titans.
quote:Grappig, bijna elke 'echte' filmliefhebber weet dat het de slechtste film aller tijden is, maar bijna niemand heeft 'm ook daadwerkelijk gezien.
Op maandag 17 september 2001 04:07 schreef _martijn_ het volgende:
Officieel is dat nog steeds Plan 9 from outer space
quote:Ik heb hem op DVD.... echt perfect als je een avondje wil lachen!
Op woensdag 15 mei 2002 17:36 schreef Smots het volgende:[..]
Grappig, bijna elke 'echte' filmliefhebber weet dat het de slechtste film aller tijden is, maar bijna niemand heeft 'm ook daadwerkelijk gezien.
(En jahaaa! Natuurlijk heb jij 'm wel gezien, _martijn_)
imdb-->Legend of Bagger Vance, The (2000)
Een klassieker van de slechte films.
Een van de hoofdrolspelers zal menig fokker herkennen als Devon Miles uit Knightrider.
Een quote van een van de andere hoofdrolspelers: "And remember that the Good Guys always win, even in the eighties."
Ugh.
Een film over tomaten die de wereld willen overnemen. Het eerste deel was al ruk en dit is dus het vervolg (die altijd slechter zijn naar mijn mening).
Op nummer 2 komt wat mij betreft The Royal Tenenbaums. Opnieuw een leeglopende bioscoopzaal en opnieuw gezien in de sneak, maar ik heb 'm toch afgekeken.
Ben Stiller, Gene Hackman en opnieuw een reeks aan bekende acteurs. Het acteren is in deze film een stuk beter, maar toch is wat mij betreft het verhaal slecht en totaal nietszeggend. Vraag me nog steeds af wat Ben Stiller in deze film doet. Vind 'm over het algemeen wel aardig, maar hier komt hij totaal niet uit de verf. Ook Gwyneth Paltrow's karakter komt niet tot 'leven'. Wel jammer eigenlijk, want het had heel leuk kunnen zijn...
En de rest van de top zoveel wordt bevolkt door films als Scary Movie 2, idd de Beethoven's reeks en alle films met Lesley Nielsen. Er zijn vast nog meer slechte films, maar die heb ik al uit m'n memories gebanned
quote:ja.
Op woensdag 15 mei 2002 21:34 schreef Kadance074 het volgende:
Mulholland Drive:Snapten jullie deze film
quote:Sterker nog, ik heb hem op DVD
Op woensdag 15 mei 2002 17:36 schreef Smots het volgende:[..]
Grappig, bijna elke 'echte' filmliefhebber weet dat het de slechtste film aller tijden is, maar bijna niemand heeft 'm ook daadwerkelijk gezien.
(En jahaaa! Natuurlijk heb jij 'm wel gezien, _martijn_)
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=martijn-
for more details
vind ik dus wel redelijk goede, zo niet vermakelijke, films...
quote:Temmink heb je gemist zeker?
Op zondag 15 september 2002 03:42 schreef Mrln het volgende:
ALLE Nederlandse produkties (muv de Bont's 'Speed' & 'Black Rain') zijn KUT!!
quote:ben je nou alweer aan het zeiken over hoe het midden oosten altijd maar negatief wordt afgebeeld? Hebbie nou echt nix beters te doen?
Op donderdag 18 april 2002 00:04 schreef motown het volgende:[..]
Heheh...
[..]Niets moet. Ten eerste heeft Hollywood al heel lang Arabieren negatief afgetekend (heeft meer te maken met hoeveel Joden er in Tinseltown in high places zitten), dus het is niet iets van de laatste tijd, en ten tweede werden er bij die andere (vroeger) benadeelde bevolkingsgroepen vaak ook uitzonderingen gemaakt. Met Arabieren en/of moslims echter zelden tot nooit.
Het zou toch eens verfrissend zijn als ze de rollen eens omdraaiden?
Denk je eens in Herald:
"The Zionist Threat".
Bruce Campbell singlehandedly takes on the entire IDF, in order to save the lives of thousands of Palestinian children. Not playing in theatres in Israel.
Rated R for heavy violence and high amounts of profanity.
Lijkt het je wat?
quote:Hoezo vond jij Temmink leuk dan?
Op zondag 15 september 2002 10:50 schreef Hrun het volgende:[..]
Temmink heb je gemist zeker?
en al die andere "leuke" films
quote:Die vond ik juist erg goed!
Op maandag 16 september 2002 13:34 schreef Troel het volgende:
Sexy Beast
VERSCHRIKKELIJK...
Mission Impossible 2 is wel een erg beroerde film idd. Wat een enorme tegenvaller na die hype zeg. Er gebeurd gewoon niets in die film.
Maar er zijn zooooveel hele slechte films gemaakt dat een "favoriet" niet mogelijk is.
Mijn ouders zijn trouwens vroeger de bioscoop uitgelopen bij de film 'Tommy', dus die zuigt ook
quote:Dat is nu een van de beste films die ik ooit gezien heb. Prachtig verhaal, wat heel anders uitpakt dan je zou denken.
Op zondag 16 september 2001 19:05 schreef DuchessX het volgende:
Memento
quote:En The Little Mermaid! En The Lion King. Nadat de computer het tekenwerk heeft overgenomen maakt Disney nieuwe 'Classics' alsof het uit de grond groeit.
Op woensdag 18 september 2002 10:16 schreef FritsFlits het volgende:
Alles van Disnep, behalve Beauty and the Beast en Aladdin.Mijn ouders zijn trouwens vroeger de bioscoop uitgelopen bij de film 'Tommy', dus die zuigt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |